straat van christine le ducquote:
de dingen die ze daar verkopen, verkopen ze niet in schotland...quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch ook schattig
Zit jij aan de heroïne?quote:
sssst......quote:
jeweetzquote:
jeweetzquote:
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:20 schreef Nielez het volgende:
Sander, @joustukjeindethabloid: Dr staat nogal wat dubbel en door elkaar. Hoort dat?
Het is echt een kwestie van tijd dat we een actie moeten gaan houden om jou een mooi ziekenhuiskaartje te sturen hequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even blij zijn dat alles nog heel isklassieke te veel gas bij koude banden/weg wegrijdverhaal
quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Romantisch!
Ik wil d'r ook wel weer meeten voor ze weer terugvliegt. Heb haar echt een jaar geleden ofzo voor het laatst gezien, op een feestje
Ja idd, maar helaas, daar was ik niet bij. 't Is ook vrij lastig om zoiets zo te vertellen, dus props voor Gaby wat dat betreft.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef Nielez het volgende:
En moblo over dr stukje 'het mysterie van de paarse bal' (nee geen doordenkertje)
Dat was zo debiel, daar had je eigenlijk wel bij moeten zijn.
mwa had hooguit mijn been gebroken omdat je verkeerd terecht komtquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is echt een kwestie van tijd dat we een actie moeten gaan houden om jou een mooi ziekenhuiskaartje te sturen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |