Wat maakt het nou uit wat je aantrekt? Het is toch donker en je bent al bezetquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Ja maar ja maar ik wil m'n laarzen aan maar die zijn mooi (en ook nog nieuw) en zonde in de kroeg.. maar flatjes zijn te koud en ook nieuw.. en ik wil m'n rokje aan maar eigenlijk ook wel m'n broek..
Goed, ik hou mezelf ff lekker bezig
nou de 2e walstraat... past prima, zeker op dinsdagquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
want dat parkeert zo lekker voor tkb
Dat kan makkelijk, ik zie je probleem niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
want dat parkeert zo lekker voor tkb
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb geen auto
En Mik je hebt gelijk, ik zal me maar laten verslonzen.
Nee maar daarvoor ga ik nog eten met wat jcgenoten en dan is het wel licht![]()
Maar goed ik vertrouw erop dat ik er zelf wel uit kom straks, thanks voor alle hulp jongens
Huurtoeslag is bij een reguliere kamer nagenoeg onmogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand mij verder helpen, aangezien jullie allemaal op kamers zitten, en ik steeds concretere plannen heb om er ook op uit te gaan ben k ff met n schematje bezig over je uitgaven.... is dit reeel? hebben jullie hogere/lagere posten? of ben ik er een paar vergeten? bedankt alvast
kamer (zal inc gwl + internet zijn) 350
collegegeld 150
ziektekosten verzekering 87
inboedel verzekering geen idee dus
eten en drinken geen idee, dacht 200 ofzo? ex stappen
telefoon 35 (gemiddeld afgelopen jaar volgends mij)
en inkomsten
ib beurs
zorgtoeslag
alimentatie
werk
en evt lening
inkomsten kan ik zelf wel invullen, volgends mij zijn dit alle mogelijkheden? huurtoeslag kan volgends mij niet
snap ik, maak er maar t kopje boodschappen van danquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:21 schreef IrishBastard het volgende:
Shampoo en wasmiddel eet je toch niet?
Ik denk dat ongeveer 150 eu per maand reëel is, en dan leef ik niet zuinig ofzo.
Shampoo en wasmiddel reken ik daar dus niet bij, maar dat zijn ook niet de kosten, als je daarvoor 15 eu in 2 maand kwijt bent zit je wel goed denks?
quote:zondag, 28 dec 2008 - 23:18
Dodelijke steekpartij op Fratershof
OSS - Een 25-jarige man uit Nuland is zondagavond omstreeks 22.30 uur doodgestoken op de Fratershof in Oss. Een 23-jarige man uit Oss, die van de steekpartij wordt verdacht, is aangehouden.
Steekpartij op de Fratershof
De steekpartij vond plaats na een ruzie tussen het slachtoffer en de dader, die elkaar volgens de politie kenden. Politie, ambulance en een traumahelikopter rukten uit om assistentie te verlenen. De man werd ter plekke gereanimeerd en in zorgwekkende toestand vervoerd per ambulance naar het ziekenhuis, waar hij uiteindelijk aan zijn verwondingen is overleden. De 23-jarige verdachte meldde zich op aandringen van de politie kort na het incident. De technische recherche heeft op de plaats van de steekpartij een onderzoek ingesteld. De aangehouden verdachte is ingesloten.
Mams belde net. De dader was dus het broertje van één van die luitjes die ik afgelopen tweede kerstdag ben wezen opzoeken.quote:maandag, 29 dec 2008 - 15:26
Verdachte steekpartij Oss voorgeleid
OSS - De 23-jarige man uit Oss, die er van wordt verdacht zondagavond een 25-jarige man uit Nuland te hebben doodgestoken, wordt woensdag voorgeleid bij de rechter-commissaris. Hij wordt op dit moment verhoord. Inmiddels is vastgesteld, dat de twee mannen elkaar al langere tijd kennen. Waarom zij zondagavond op het Fratershof ruzie hebben gekregen, is nog niet duidelijk.
Zat je ook echt in zo'n fout wereldje dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoewel ik de dader noch slachtoffer niet ken ben er echt van geschrokken. Het wereldje waarin ik vroeger zat komt weer akelig dichtbij soms.
Ik kom altijd bij de Appie, maar da's meer luiheid en praktisch omdat ik vaak pas 's avonds boodschappen doe. Als je tijd hebt om overdag boodschappen te doen en geld wil uitsparen, moet je absoluut naar de Aldi of de Lidl gaan, scheelt super veel geld. Ik denk dat als ik wil, ik daar makkelijk 100 euro per maand op kan besparen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
en ib waar doe jij altijd boodschappen appie of aldi? (mikkie appie toch? of incidenteel)
Je zit binnen, nogal sneu als het daar niet droog isquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een muts op mijn hoofd mijn kraag staat omhoog, het is hier ijskoud maar gelukkig wel droog
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:22 schreef IrishBastard het volgende:
Is het bij jou ook een chinees meisje?
je zusje van wie ik nog steeds een pic wil zienquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:22 schreef Slarioux het volgende:
Er word voor mij gekookt!Door een meisje!
En het is niet mijn moeder!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
ik vermoed een post van cp
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik net een pwnificerende groep mensen bij elkaar gezocht omdat fok! down is, doet ie 't weer.
Avond
Een enorme compensatiedildo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
en 50 cm lange strik, 3 x raden waar die om heen gaat
quote:
Waarom moet jij uberhoupt huilen?quote:
Omdat ie de grap niet snapt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom moet jij uberhoupt huilen?
Of omdat 'ie zelf ook altijd zo'n dildo cadeau moet doen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom moet jij uberhoupt huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |