Ik heb ooit een presentatie gehad van de bedenker daarvan, maar ik ken het alleen uit die presentatiequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
Doet iemand van jullie eigenlijk wel eens Google Image Labeler? Vind k leuk
Schijnt goed te werken jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef Slarioux het volgende:
Op Picasa kan je tegenwoordig gezichten labelen in je foto's, dat doe ik nu de hele tijd
Als je dan je hele selectie upload kan je foto's met bepaalde personen bekijkenquote:
Tis een spelletje.. je vult labels in en hoe vaker een label ingevuld wordt, hoe groter de kans dat het toegevoegd wordt aan het plaatje. Zo help je de Google image-zoekmachine, omdat de labeling beter wordt. En ik sta nu op 3 in Today's Ranking, altijd leukquote:
Ja het is echt briljant! Ik heb het op al mijn foto's gedaan en in de verloren uurtjes tag ik ze allemaal. Hij herkent ook gezichten van de zijkant en zit er eigenlijk maar zelden naast. Soms herkent ie plooien in een shirt als gezicht thoquote:
je hebt net nieuwe dingen dus ja ik kan wel iets aanradenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond aan wil
Wat maakt het nou uit wat je aantrekt? Het is toch donker en je bent al bezetquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Ja maar ja maar ik wil m'n laarzen aan maar die zijn mooi (en ook nog nieuw) en zonde in de kroeg.. maar flatjes zijn te koud en ook nieuw.. en ik wil m'n rokje aan maar eigenlijk ook wel m'n broek..
Goed, ik hou mezelf ff lekker bezig
nou de 2e walstraat... past prima, zeker op dinsdagquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
want dat parkeert zo lekker voor tkb
Dat kan makkelijk, ik zie je probleem niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
want dat parkeert zo lekker voor tkb
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb geen auto
En Mik je hebt gelijk, ik zal me maar laten verslonzen.
Nee maar daarvoor ga ik nog eten met wat jcgenoten en dan is het wel licht![]()
Maar goed ik vertrouw erop dat ik er zelf wel uit kom straks, thanks voor alle hulp jongens
Huurtoeslag is bij een reguliere kamer nagenoeg onmogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand mij verder helpen, aangezien jullie allemaal op kamers zitten, en ik steeds concretere plannen heb om er ook op uit te gaan ben k ff met n schematje bezig over je uitgaven.... is dit reeel? hebben jullie hogere/lagere posten? of ben ik er een paar vergeten? bedankt alvast
kamer (zal inc gwl + internet zijn) 350
collegegeld 150
ziektekosten verzekering 87
inboedel verzekering geen idee dus
eten en drinken geen idee, dacht 200 ofzo? ex stappen
telefoon 35 (gemiddeld afgelopen jaar volgends mij)
en inkomsten
ib beurs
zorgtoeslag
alimentatie
werk
en evt lening
inkomsten kan ik zelf wel invullen, volgends mij zijn dit alle mogelijkheden? huurtoeslag kan volgends mij niet
snap ik, maak er maar t kopje boodschappen van danquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:21 schreef IrishBastard het volgende:
Shampoo en wasmiddel eet je toch niet?
Ik denk dat ongeveer 150 eu per maand reëel is, en dan leef ik niet zuinig ofzo.
Shampoo en wasmiddel reken ik daar dus niet bij, maar dat zijn ook niet de kosten, als je daarvoor 15 eu in 2 maand kwijt bent zit je wel goed denks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |