Als je wacht tot een uurtje of half elf vandaag dan ga ik wel mee. Waarheen boeit me geen flikker, betaal mijn deel bezine wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin om in de auto te stappen en een eind te cruisen. Maar ja, waarheen en waarom?
.
1 op 15... nog niet in m'n dromenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoeveel rij je? 1 op 15? dan is het 40 euro 70maar nee ik betaal niet
Ik denk dat hij gewoon met oud en nieuw niet hier wil zijn...quote:
Dat duurt nog een nachtje slapen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat hij gewoon met oud en nieuw niet hier wil zijn...
dat was ook mijn eerste reactiequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een nachtje slapen.
Hoe eerder we vertrekken, hoe verder weg hij isquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een nachtje slapen.
Foutje iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, werd daar In The Air Tonight even super lomp afgekapt op Q-music
Ja, ik heb vanavondje nog een etentje hè!quote:
nav dit stukje herken ik t idd welquote:
waar ga je eten ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanavondje nog een etentje hè!
Daar zijn we nog niet over uit en hoe laat ook nog niet! We hebben alleen afgesproken dat we uit eten gingen!quote:
Eigenlijk zou ik nu Jory dinges moeten posten, maar 't gaat me toch te ver.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
nav dit stukje herken ik t idd weliemand n youtube linkje
?
heb je alleen jezelf meequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu Jory dinges moeten posten, maar 't gaat me toch te ver.
Heb jij wel eens gehoord van IMDB?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:51 schreef Nielez het volgende:
Tvp.
En.
Death Race, iemand gezien?
Ook weer met Jason Statham. Yashaa gezien?
De moeite waard?
Twee broeken, een shirt, twee pantys, een paar schoenen en nog wat losse dingetjes waar ik eigenlijk voor naar de stad gingquote:
das nog eens leuk shoppen iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Twee broeken, een shirt, twee pantys, een paar schoenen en nog wat losse dingetjes waar ik eigenlijk voor naar de stad ging(deo enzo)
Maar wel chill.. ik wilde bepaalde deo, kostte 3,50, vond ik echt duur, en toen keek ik ernaast, aanbieding: 3 van die deo's voor 6eu![]()
En ik wilde een bepaald paar schoenen al lang hebben maar ze waren telkens uitverkocht enzo dus ik had de hoop opgegeven.. en nu lagen ze er weer, in mijn maat, voor 5eu(H&M he
)
Dus...
Dat dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Death Race is ontzettend gaaf qua actie, bagger qua verhaal.
Jewelquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van IMDB?
Geen idee, Sla weet daar ongetwijfeld meer van dan ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
pietje, is het waar dat als 1 persoon die f5 actie uithaald fok zo traag wordt? of is dat een groepje geweest die dat tegelijkertijd deed... en is dat dus ook het zelfde wat er gebeurt met een ddos attack in feite?
Ik zat in de auto, en ik wist gewoon op dat moment dat jij dat zou vindenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, werd daar In The Air Tonight even super lomp afgekapt op Q-music
Je bedoelt natuurlijk een aflevering of 5 per dagquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:09 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het nog steeds knap dat jullie allemaal die films en series kunnen downloaden en vervolgens kijken... ik heb echt de rust in m'n kont er niet voor.
In Engeland heb ik in een week een aflevering of 5 van House gekeken maar eigenlijk begon het na 3 afl al te kriebelen dat ik toch echt eigenlijk wel iets anders moest gaan doen.
Srslyquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zat in de auto, en ik wist gewoon op dat moment dat jij dat zou vinden!
Nee..quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:42 schreef Nielez het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk een aflevering of 5 per dag.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |