Wat een kutautoquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen ruiten in de onderkant van m'n auto
ik zag het niet als ruitquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen ruiten in de onderkant van m'n auto
juist, en als maar vaak genoeg door de wasstraat gaat zal je ook ongetwijfeld wel n keer een krasje krijgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg van eet zal dat vast waar zijn ja.
Heb je wel eens naar nieuwe lak gekeken, en dan naar lak van een auto die door de wasstraat gegaan is? Allemaal van die fijne waaier-vormen, van die heeeele fijne krasjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
juist, en als maar vaak genoeg door de wasstraat gaat zal je ook ongetwijfeld wel n keer een krasje krijgen
huillies
dat was mn punt
Een auto is gewoon een vervoersmiddel dat je brengt van a naar b en meer is het niet! Ga jij soms de Thalys afsoppen als ie vies is, omdat een kaartje ervan duurder is dan een kaartje van de gewone trein?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen een in topstaat verkerende Audi en dat brik van jou. Als ik zo'n Audi had zou ik 'm ook met liefde zelf wassen.
[..]
Dat is wel waar, ik vrees dat ik dat de volgende keer ook zal moeten doen. Sommige lagen vuil zijn vrij dik, die gaan er echt niet met één keer wasstraat af.
Eigendom, bezit, van mij, ownage, you know.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een auto is gewoon een vervoersmiddel dat je brengt van a naar b en meer is het niet! Ga jij soms de Thalys afsoppen als ie vies is, omdat een kaartje ervan duurder is dan een kaartje van de gewone trein?
Dat dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar nieuwe lak gekeken, en dan naar lak van een auto die door de wasstraat gegaan is? Allemaal van die fijne waaier-vormen, van die heeeele fijne krasjes
Ja, en ik hecht alleen waarde aan een auto, als ie me van a naar b kan brengen. Alsof mij wat krasjes en deuken kan schelen! Als je erin zit zie je die toch niet!quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eigendom, bezit, van mij, ownage, you know.
Sommige mensen hechten waarde aan een vrouw omdat ze kan neuken, sommige zien ze ook als statussymbool. Ieder z'n meug hequote:Op dinsdag 30 december 2008 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, en ik hecht alleen waarde aan een auto, als ie me van a naar b kan brengen. Alsof mij wat krasjes en deuken kan schelen! Als je erin zit zie je die toch niet!![]()
Maar ik snap dat sommige mensen trots zijn op hun bezit en daar een bepaalde onterechte meerwaarde aan verlenen. Status enzo
Zolang een kras niet door de hele lak is boeit het geen reet qua het verlengen van de levensduur! En op peil houden van de waarde van een auto? Gast dat autootje van je heeft net zoveel waarde op peil te houden als mijn autootje, een appel en een ei of 300 dollars tegen het huidige tarief!quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, en verlengen van de levensduur, op peil houden van de waarde?
Nee dat is als je niet genoeg neuktquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:44 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, de swarmavergelijking zou waarschijnlijk ook nog staten, dat als je er genoeg neukt je kanker krijgt!
Ja NZ heeft 'm ff actueel gemaaktquote:
Ja humor is dat, vanmorgen was Michal jackson - Thriller, helemaal goed natuurlijk, kondigen ze na dat beroemde lachje opeens Jan smit met Laura aan. Weg goeie gevoelquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:52 schreef IrishBastard het volgende:
Echt, die top 100 van Q-music, wtfAlain Clark en Pink afgewisseld met The Beatles
Wat ben je toch ook een doos ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
OW echt heheb ik het verkeerde boek meegenomen naar hier
kan ik dus naar Nijmegen voor het goede boek
Als je een magical touch hebt mag je mijn krassen wel wegpoetsenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin om in de auto te stappen en een eind te cruisen. Maar ja, waarheen en waarom?
.
Dan zet je de auto buiten de parkeergarage om iets op te pikkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat ik de auto niet in een parkeergarage ga zetten voor ff snel iets op te pikken. En paps dan dus ff in de auto kan wachten
Gooi 'm dan ff op de stoep met je alarmlichten aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat ik de auto niet in een parkeergarage ga zetten voor ff snel iets op te pikken. En paps dan dus ff in de auto kan wachten
fokstokquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin om in de auto te stappen en een eind te cruisen. Maar ja, waarheen en waarom?
.
hoeveel rij je? 1 op 15? dan is het 40 euro 70quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
550 km retour, betaal jij de benzine?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |