Als je wacht tot een uurtje of half elf vandaag dan ga ik wel mee. Waarheen boeit me geen flikker, betaal mijn deel bezine wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin om in de auto te stappen en een eind te cruisen. Maar ja, waarheen en waarom?
.
1 op 15... nog niet in m'n dromenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoeveel rij je? 1 op 15? dan is het 40 euro 70maar nee ik betaal niet
Ik denk dat hij gewoon met oud en nieuw niet hier wil zijn...quote:
Dat duurt nog een nachtje slapen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat hij gewoon met oud en nieuw niet hier wil zijn...
dat was ook mijn eerste reactiequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een nachtje slapen.
Hoe eerder we vertrekken, hoe verder weg hij isquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een nachtje slapen.
Foutje iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, werd daar In The Air Tonight even super lomp afgekapt op Q-music
Ja, ik heb vanavondje nog een etentje hè!quote:
nav dit stukje herken ik t idd welquote:
waar ga je eten ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanavondje nog een etentje hè!
Daar zijn we nog niet over uit en hoe laat ook nog niet! We hebben alleen afgesproken dat we uit eten gingen!quote:
Eigenlijk zou ik nu Jory dinges moeten posten, maar 't gaat me toch te ver.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
nav dit stukje herken ik t idd weliemand n youtube linkje
?
heb je alleen jezelf meequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu Jory dinges moeten posten, maar 't gaat me toch te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |