Ik zag zwart haar, sorry matige grapquote:
Dan is oud en nieuw juist ideaal om het weer goed te maken. Niks meer smoezen over die andere uitnodiging (ik hoop dat je dat ook niet al hebt gedaan), en dan de eerste invite alsnog valideren inderdaad. Je voelde je zo vervelend onder de situatie, dat is niet wat je wil en de strubbelingen wil je wegwerken. Je hebt je dus bedacht. Bovendien lijkt 't je toch ook wel erg gezellig dus je zou graag alsnog komenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo gemakkelijk want dat afslaan van die uitnodiging werd gezien als een persoonlijke afwijzing en had nogal voor de nodige wrijving gezorgd.
Deze is IRL erg tof. Normaal heb ik het ook niet echt op kinderen (laat staan babies) maar dit exemplaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat ook al te denken dat het best een lief kind is.
Waar heb je 't over.....?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
maar goed dat cp er niet is die had hem ongetwijfeld gequote
Jij zei gister al dat je toch niet om 9 op zou staan, dus ik voelde mij niet zo aan de afspraak gehoudenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga dadelijk btw IB ontiegelijk op zijn lazerus geven. We zouden allebei om 9 uur opstaan
Naja bij mij werd het half 11 maar om kwart voor 12 er nog niet zijn is wel heul erg te laat
Wat wil je dan ook met bastard in je nickname, bastard.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, dus ik sta gelijk aan kutuser
Wassen? Ik vind dit nog wel meevallenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Opzich mag je hem wel een keer wassen IB
Wasstraatquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:23 schreef IrishBastard het volgende:
Daar heb ik hier de spullen niet voor, heb 'm nog niet gewassen sinds aanschaf![]()
idd vroeg me ook gelijk af waarom je daar niet doorheen gaat, veel makkelijker dan zelf poetsen (wat ook verboden is)quote:
Weet je wat dat kostquote:
Waarom zou dat verboden zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd vroeg me ook gelijk af waarom je daar niet doorheen gaat, veel makkelijker dan zelf poetsen (wat ook verboden is)
Het mag alleen met water. Niet met zeep enzulks, want dat kan de ecocultuur in je straat verpesten. Trekt in de grond enzo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom zou dat verboden zijn?
afvalwater dat in de bodem verdwijnt en grondwater vervuiltquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom zou dat verboden zijn?
Er is een verschil tussen de auto wassen en de auto poetsen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd vroeg me ook gelijk af waarom je daar niet doorheen gaat, veel makkelijker dan zelf poetsen (wat ook verboden is)
Bij de Shell kost het vijf euro ofzo. Alleen geen wax, da's me nog steeds teveel werkquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja en van te veel kerstkransjes eten krijg je ongetwijfeld kankerquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de auto wassen en de auto poetsen.
En hier thuis is de wasstraat verboden. Want dat maakt krassen op de lak.
Ik vind mensen die bang zijn voor wat krasjes op lak gewoon triest! Het is een fokkin' gebruiksvoorwerp geen museumstuk!quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de auto wassen en de auto poetsen.
pak dan de anac tussen 4 en 6 of voor 10 uur sochtends, kost je n tientje heb je gelijk alles gefixedquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij de Shell kost het vijf euro ofzo. Alleen geen wax, da's me nog steeds teveel werk.
Dat heb ik vaker gehoord ja. Maar goed, dat maakt bij mijn auto niet meer zo heel veel uitquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarschijnlijk z'n kenteken in de ruit gegraveerd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik vraag t me nog steeds af, waarom die zwart gepainte zooi op je foto wat stond daar?
Kentekenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik vraag t me nog steeds af, waarom die zwart gepainte zooi op je foto wat stond daar?
Puike vergelijkingquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
ja en van te veel kerstkransjes eten krijg je ongetwijfeld kanker
Nou, ik moet zeggen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen een in topstaat verkerende Audi en dat brik van jouquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind mensen die bang zijn voor wat krasjes op lak gewoon triest! Het is een fokkin' gebruiksvoorwerp geen museumstuk!
Dat is wel waar, ik vrees dat ik dat de volgende keer ook zal moeten doen. Sommige lagen vuil zijn vrij dik, die gaan er echt niet met één keer wasstraat afquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Overigens is zelf wassen/in de was zetten niet alleen beter voor je lak, maar ook nog eens efficiënter, je haalt namelijk wél alles er af, en poets ook alles
Ja, ik heb geen ruiten in de onderkant van m'n autoquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:33 schreef swarmahoer het volgende:
ah ok t is dus de bovenkant van t portier, ik dacht dat dat de stootrand was zegmaaren de deuk aan de onderkant
Als je er maar genoeg van eet zal dat vast waar zijn jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Wat een kutautoquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen ruiten in de onderkant van m'n auto
ik zag het niet als ruitquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen ruiten in de onderkant van m'n auto
juist, en als maar vaak genoeg door de wasstraat gaat zal je ook ongetwijfeld wel n keer een krasje krijgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg van eet zal dat vast waar zijn ja.
Heb je wel eens naar nieuwe lak gekeken, en dan naar lak van een auto die door de wasstraat gegaan is? Allemaal van die fijne waaier-vormen, van die heeeele fijne krasjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
juist, en als maar vaak genoeg door de wasstraat gaat zal je ook ongetwijfeld wel n keer een krasje krijgen
huillies
dat was mn punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |