Wat dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat ik mijn plannen drastisch moet gaan veranderen. Zo heb je plannen en zo worden je plannen voor oud & nieuw getorpedeerd!
Nee, ik vind het ook dat er meer van gemaakt word dan het daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik dan de enige die oud en nieuw een beetje overhyped vind
Ik vind het altijd wel leuk. Maar dit jaar doe ik wel meer dan normaal.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is er niet overhypedquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
is gewoon weer een reden voor een feest, mooi tochquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het lijkt er verdacht veel op dat de invite die ik gekregen had weer ingetrokken is. En het fijne is dat ik daarvoor een andere uitnodiging heb afgeslagen.quote:
Ow ik heb gisteren nog een vrijbrief gekregen voor nog een feessie, dus als het ene niets is ga ik gewoon naar het anderequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het lijkt er verdacht veel op dat de invite die ik gekregen had weer ingetrokken is. En het fijne is dat ik daarvoor een andere uitnodiging heb afgeslagen.
Je haar mag ik hopenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, mijn moeder gaat me straks weer even vervenwas opzich ook wel weer nodig
Zo als het er nu uitziet steven ik keihard af op een avondje alleen op de bank zittenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ik heb gisteren nog een vrijbrief gekregen voor nog een feessie, dus als het ene niets is ga ik gewoon naar het andere
Klote man
Die afgeslagen uitnodiging alsnog valideren joh, ff een belletje en gaan met die banaan manquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo als het er nu uitziet steven ik keihard af op een avondje alleen op de bank zitten
picsquote:
Dat gaat niet zo gemakkelijk want dat afslaan van die uitnodiging werd gezien als een persoonlijke afwijzing en had nogal voor de nodige wrijving gezorgd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die afgeslagen uitnodiging alsnog valideren joh, ff een belletje en gaan met die banaan man
Hier is de meest voorspelbare reactie politie, waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
meest voorspelbare reactie alarm
Dan neem je extra bloemen meequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo gemakkelijk want dat afslaan van die uitnodiging werd gezien als een persoonlijke afwijzing en had nogal voor de nodige wrijving gezorgd.
[duits accent]Party Alarm[/duits accent] WIEEEEEEWOOOOOOWIEEEEEEEE!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hier is de meest voorspelbare reactie politie, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Zoveel wrijving dat ik beter de hele bloemist mee kan nemen ben ik bang.quote:
Ja ik zit een beetje te geinen, dat soort dingen zijn altijd kutquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoveel wrijving dat ik beter de hele bloemist mee kan nemen ben ik bang.
Dat is me niet geheel duidelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik zit een beetje te geinen, dat soort dingen zijn altijd kut. Waarom werd de uitnodiging ingetrokken dan?
Da's gewoon muggenziftenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga dadelijk btw IB ontiegelijk op zijn lazerus geven. We zouden allebei om 9 uur opstaan
Naja bij mij werd het half 11 maar om kwart voor 12 er nog niet zijn is wel heul erg te laat
van de paintquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat ie onder de indruk zal zijn.
Precies, daarom ben ik er ook blij meequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
Da's inderdaad al snel
Nou ja, hoe eerder je er van af bent toch?![]()
Het is wel een redelijk ingrijpende operatie toch? Pees die verkort moest worden of wat was het precies?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Precies, daarom ben ik er ook blij meeHopen dat t dan ook nog een beetje snel geneest.
Hele jaar door, dacht ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:57 schreef LastRequest het volgende:
Je mag je OV toch één keer veranderen van week naar weekend zeg maar? Of mag dat alleen bij het ophalen..
Naja het valt mee, het is gewoon een dag opname enzo. Ze halen het ganglion (vochtophoping) weg, geen idee hoe dat werkt verder. Enige risico's zijn dat ze een zenuw kunnen raken, en een infectie. Dus opzich valt het mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is wel een redelijk ingrijpende operatie toch? Pees die verkort moest worden of wat was het precies?Een maat van me heeft dat iig eens gehad en was na 6 weken al bijna genezen, althans dat zei die zelf.
Aha, maar dan, nevermindquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja het valt mee, het is gewoon een dag opname enzo. Ze halen het ganglion (vochtophoping) weg, geen idee hoe dat werkt verder. Enige risico's zijn dat ze een zenuw kunnen raken, en een infectie. Dus opzich valt het mee.
Mjah, sommige foto's hebben een groene tint, andere een rode. Maar het zijn zwart-wit negatieven, dus dat is superlelijk. Straks met photoshop corrigeren. Sommige foto's zijn dan wel weer briljant, dus het komt allemaal wel weer goed op zijn pootjes terecht.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey, hosti op de achtergrond!
Ik zag zwart haar, sorry matige grapquote:
Dan is oud en nieuw juist ideaal om het weer goed te maken. Niks meer smoezen over die andere uitnodiging (ik hoop dat je dat ook niet al hebt gedaan), en dan de eerste invite alsnog valideren inderdaad. Je voelde je zo vervelend onder de situatie, dat is niet wat je wil en de strubbelingen wil je wegwerken. Je hebt je dus bedacht. Bovendien lijkt 't je toch ook wel erg gezellig dus je zou graag alsnog komenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo gemakkelijk want dat afslaan van die uitnodiging werd gezien als een persoonlijke afwijzing en had nogal voor de nodige wrijving gezorgd.
Deze is IRL erg tof. Normaal heb ik het ook niet echt op kinderen (laat staan babies) maar dit exemplaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat ook al te denken dat het best een lief kind is.
Waar heb je 't over.....?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
maar goed dat cp er niet is die had hem ongetwijfeld gequote
Jij zei gister al dat je toch niet om 9 op zou staan, dus ik voelde mij niet zo aan de afspraak gehoudenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga dadelijk btw IB ontiegelijk op zijn lazerus geven. We zouden allebei om 9 uur opstaan
Naja bij mij werd het half 11 maar om kwart voor 12 er nog niet zijn is wel heul erg te laat
Wat wil je dan ook met bastard in je nickname, bastard.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, dus ik sta gelijk aan kutuser
Wassen? Ik vind dit nog wel meevallenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Opzich mag je hem wel een keer wassen IB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |