dat was leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb Cali maar 1x mogen ontmoeten.
Zeker wat betreft het 'heb je nog info of ben jij de mysterieuze dief, mail dan (anoniem of niet) naar ..'quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja idd, maar helaas, daar was ik niet bij. 't Is ook vrij lastig om zoiets zo te vertellen, dus props voor Gaby wat dat betreft.
Damn idd, goed geheugenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
dat was leukje was wel snel weer weg... was zelfs van plan nog een praatje te gaan maken... maar toen was je er al niet meer
![]()
toen bleek toch dat je s'morgens van de fiets was gevallen
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
waar is cali momenteel te meeten?
Ja buitenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef Californium het volgende:
dat klopt.... het was de laatste dag of 1 na laatste dag van de nijmegese vierdaagse....
Dollars is morgen trouwens uitverkocht
Sjoerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja buiten, ik herkende Stranger van een van de eerste meets toen ie langs was gekomen met Hosti
.
waar ga je naartoe in nijmegen? ook de stad in of niet ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Morgen op nieuwjaars in Nijmegen
Do, vr en zaterdag nog vrij![]()
Neem je je zwembroek mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaat er mee de fokstok halen? is 50 km ongeveer, 100 heen en terug, 1 op 15 is 8 euro benzine, dat heb ik er wel voor over
alleen nog ff de precieze locatie achterhalen
het feest is op hoogveldt.... maar daarna wou ik de stad in maar dollars was uitverkocht... en ik weet niet waar de rest naar toe wil.... dus geen idee...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar ga je naartoe in nijmegen? ook de stad in of niet ?
Ik weet donders goed wat er gebeurt isquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:31 schreef Nielez het volgende:
<GX>-dag tijdens intro.
We gingen duiken.
Aantal mensen heeft lopen kloten met een paars plastic balletje wat er lag.
Toen we allemaal zaten te eten daar kwam de eigenaresse vragen waar dat balletje was want t was van dr kleine dochtertje (had ze meegenomen).
T paarse balletje was echt helemaal verdwenen.. Niemand had n idee.
Eigenlijk best lullig en zielig voor dat kindje
Had het gelukkig nog wel in m'n hoofd zitten. Ook meer dan genoeg meegemaakt die weekquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:32 schreef Nielez het volgende:
[..]
Zeker wat betreft het 'heb je nog info of ben jij de mysterieuze dief, mail dan (anoniem of niet) naar ..'
Ook restecp voor jouw stukje, herinner me echt niet alles meer van de intro.
Als je beloofd er ooit terug te komen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
Hoi, ik ben voor het eerst in mijn leven in Nijmegen geweest, mag ik nu ook meeposten?
Voor mijn gastvrouw van vandaag ben ik daar zeker toe bereid!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je beloofd er ooit terug te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |