quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
waar is cali momenteel te meeten?
Ja buitenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef Californium het volgende:
dat klopt.... het was de laatste dag of 1 na laatste dag van de nijmegese vierdaagse....
Dollars is morgen trouwens uitverkocht
Sjoerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja buiten, ik herkende Stranger van een van de eerste meets toen ie langs was gekomen met Hosti
.
waar ga je naartoe in nijmegen? ook de stad in of niet ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Morgen op nieuwjaars in Nijmegen
Do, vr en zaterdag nog vrij![]()
Neem je je zwembroek mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaat er mee de fokstok halen? is 50 km ongeveer, 100 heen en terug, 1 op 15 is 8 euro benzine, dat heb ik er wel voor over
alleen nog ff de precieze locatie achterhalen
het feest is op hoogveldt.... maar daarna wou ik de stad in maar dollars was uitverkocht... en ik weet niet waar de rest naar toe wil.... dus geen idee...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar ga je naartoe in nijmegen? ook de stad in of niet ?
Ik weet donders goed wat er gebeurt isquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:31 schreef Nielez het volgende:
<GX>-dag tijdens intro.
We gingen duiken.
Aantal mensen heeft lopen kloten met een paars plastic balletje wat er lag.
Toen we allemaal zaten te eten daar kwam de eigenaresse vragen waar dat balletje was want t was van dr kleine dochtertje (had ze meegenomen).
T paarse balletje was echt helemaal verdwenen.. Niemand had n idee.
Eigenlijk best lullig en zielig voor dat kindje
Had het gelukkig nog wel in m'n hoofd zitten. Ook meer dan genoeg meegemaakt die weekquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:32 schreef Nielez het volgende:
[..]
Zeker wat betreft het 'heb je nog info of ben jij de mysterieuze dief, mail dan (anoniem of niet) naar ..'
Ook restecp voor jouw stukje, herinner me echt niet alles meer van de intro.
Als je beloofd er ooit terug te komen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
Hoi, ik ben voor het eerst in mijn leven in Nijmegen geweest, mag ik nu ook meeposten?
Voor mijn gastvrouw van vandaag ben ik daar zeker toe bereid!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je beloofd er ooit terug te komen.
Als het aan je usericon ligt, mag je sowieso meepostenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mijn gastvrouw van vandaag ben ik daar zeker toe bereid!
Dat is idd kwaliteit jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Als het aan je usericon ligt, mag je sowieso meeposten
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als het aan je usericon ligt, mag je sowieso meeposten
quote:
Nadeeltje: nu blijf ik moequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Godverju zeg, keihard in slaap gedonderd bij Sophie Scholl. Kennelijk was ik moe.. Naja, dan morgen maar de rest kijken.
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Damart deed jij niet ook iets met rechten?
Heb jij in de SHOchat gezet, oh noes m'n beeld van jequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh herinner me het nog van de SHOchat.
Ik heb stiekem echt geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Dup kan je bij jou in de buurt (ergens in de uiterwaarden) schaatsen (als in groot stuk)? Vroegaah schaatste ik altijd in de uiterwaarden.
en t schijnt gelukt te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn god wat zijn we erg ook he, half december moesten we een topic per dag gemiddeld om tot de #300 te komen. We dachten 't niet te gaan halen omdat er feestdagen tussen zaten.
Ah, dat soort stukken bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:12 schreef Dupje het volgende:
Ik heb stiekem echt geen idee
Vorig jaar kon je op de wei schaatsen omdat de waal was overstroomd en die was dan weer bevroren...
Maar dat is nu niet echt t geval...
Nu iig lekker slapen!
Dat moest toen vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij in de SHOchat gezet, oh noes m'n beeld van je.
Wiequote:
Goed geheugen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh herinner me het nog van de SHOchat.
Bupa is nog wel een ware FOK!legende.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK!ker van de week: Bupatih
Nee.
Je kan ze niet allemaal kennenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bupa is nog wel een ware FOK!legende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |