Idd echt lelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef soapie het volgende:
Die verlichting rond die spiegel.... gruwelllll
Het ziet er gruwelijk uit, maar als je in zo'n spiegel kijkt zie jezelf veel beter/duidelijker als je je scheert/opmaakt/etc.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef soapie het volgende:
Die verlichting rond die spiegel.... gruwelllll
Op deze foto verbaas ik mijn meer over de toiletbril. Matje lijkt er een te zijn die geen inham heeft. Dus wel geschikt voor een hangend toilet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:29 schreef Mr.G het volgende:
Weer een in de categorie zwevende toiletten met matjes:
[ afbeelding ]
Verder wel een leuk huisje. Klik
Als alle lampen werkten zal het er al wat beter uit zien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef k_man het volgende:
Lekker kopje koffie tijdens het badderen?
[ link | afbeelding ]
volgens mij doen ze het allemaal hoor, maar het zijn om en om kopspiegellampenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als alle lampen werkten zal het er al wat beter uit zien.
oooohhhquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef silmarillia het volgende:
boerderijtje
[ afbeelding ]
Alleen zag het er vannacht anders uit:
[ afbeelding ]
link
Misschien valt er nog te onderhandelen over de vraagprijs.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef silmarillia het volgende:
boerderijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
toch een best een goede oplossing als je weinig ruimte hebt. Douche in de keuken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:31 schreef Ireth het volgende:
"Schat, zet jij ff koffie?"
"Nee, ik sta mijn haar uit te spoelen!"
[ afbeelding ]
Link!
Wat een vre-se-lijk lelijk gebouw!
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
toch een best een goede oplossing als je weinig ruimte hebt. Douche in de keuken.
Ik vraag me af hoe lang duurt voor ze die advertentie aanpassen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef silmarillia het volgende:
boerderijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:48 schreef k_man het volgende:
Bel morgen maar eens voor een bezichtiging...
Hmmm.. 2,5 maand te koop... al 10.000 gezakt met de vraagprijs.... ik zeg de brand erin voor de verzekering!quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef silmarillia het volgende:
boerderijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
O wat erg!quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef silmarillia het volgende:
boerderijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Oh... Zonde zeg. Toch maar 125m2 zag ik. Of zou dat na de tijd zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef silmarillia het volgende:
boerderijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Ja, leuk!quote:Op woensdag 31 december 2008 10:04 schreef Levitation het volgende:
Jukebox:
[ afbeelding ]
Oja en een gruwelijk stuk papagaai-gordijn-ding.
Dat huis lijkt me wel watquote:Op woensdag 31 december 2008 17:32 schreef Gwywen het volgende:
Und ein link zu das Hauschen in Rotjeknor
Ik vermoed de slaapkamer van gellarboyquote:Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Is dit nou een jongens of een meisjesslaapkamer![]()
[ afbeelding ]
link
Dit komt niet door vertekening van een groothoeklens.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom? Ik ben voor een groothoeklensverbod in dit soort gevallen.
[ afbeelding ]
aiquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef silmarillia het volgende:
boerderijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Nou blauw of niet... Ik vind het een prachtig huis!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:47 schreef k_man het volgende:
Mooi blauw is niet lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lamp is van ikea, zijn wel spaarlampen btw.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zolang je een afgesloten douchecabine heb is vloerbedekking toch heerlijk in de badkamer? Beter dan met je blote voeten op een koude vloer te moeten lopen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef Gwywen het volgende:
Okay, vloerbedekking in de badkamer is al not done, maar om dan ook nog zo'n kleur te kiezen...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kwam die kleur nou nog terug in de rest van het interieur...
Je hebt gelijk de gevel komt naar voren, maar het lijkt me niet de bedoeling dat de zijgevel halverwege "knikt", verder heb je naar de daklijn van de "hijskant" gekeken daaar klopt ook geen hol vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit komt niet door vertekening van een groothoeklens.Dan zou het allemaal rondgetrokken zijn, vooral aan de randen. Dit huis heeft gewoon een scheve gevel, net als het witte huis op de foto.
Pakhuizen werden vroeger opzettelijk zo gebouwd, dan kun je goederen makkelijker opheizen zonder de gevel te raken.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:10 schreef ChevyVanDude het volgende:
Goh, prachtig hekwerk, zo'n leuke kleur.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=5b6f8e98-ad64-4fa8-92e4-3fb827941d21&objecttype=DetailKoopObject
Is dat de badkamer van fucking Hans Klok of zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:43 schreef hierissieweer het volgende:
Vanavond eten we spruitjes:
[ link | afbeelding ]
Jammer dat 'ie is afgebrand, maar serieus, het kost ècht geen drol daar in het noorden zeg... 340k... Daar heb je hier net een schuur en een garagebox voorquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef silmarillia het volgende:
boerderijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Godsamme hadden ze niet meteen een fisheye kunnen gebruiken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef Gwywen het volgende:
T*ring, dat huis op de hei kan ik niet betalen![]()
Moeilijk inschatten hoe oud zoonlief nou is! Speelt Lego en drumstel![]()
[ afbeelding ]
En pa heeft ook zo z'n hobbies
[ afbeelding ]
Is dit een vertekend beeld of is dit echt een reusachtig bad?
[ afbeelding ]
Den Link zum Hauschen
Woonden hier niet die jongens met die dominante vriendinnen (die "Vaders" sketches) uit die serie van de Vliegende Panters?quote:
Waarom visualiseer ik altijd direct wat ik leesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:34 schreef huismerk het volgende:
Dat is een huge oversized bad, zoiets heb ik wel eens in een hotel gehad, kan Han Pekel samen met Viola Holt in
Voor nòg minder hadden wij hier in DLD een boederij met ruim een hectare grondquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:53 schreef intoxicated het volgende:
Jammer dat 'ie is afgebrand, maar serieus, het kost ècht geen drol daar in het noorden zeg... 340k... Daar heb je hier net een schuur en een garagebox voor
En die mensen moeten dat dus strak allemaal gaan verhuizen.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Zet dit dan niet op de foto![]()
[ afbeelding ]
De buren hebben dezelfde kleur trouwens.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:11 schreef ursel het volgende:
[..]:") Dat is het eerste dat ik zou verven als ik zo'n huis zou aanschaffen..
Zo ben ik ook eens bij een huis wezen kijken, dat stond van boven tot onder vol met de grootst mogelijke troep. Wij wilden er in een maand in kunnen, maar omdat we al meteen zagen dat dat niet ging lukken hebben we maar van dat huis afgezien...quote:Op zondag 4 januari 2009 10:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En die mensen moeten dat dus strak allemaal gaan verhuizen.
Toegevoegd aan de opquote:Op zondag 4 januari 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
Wel zo fijn als dit ook even in de OP kan
De vorige delen:
Deel 1, deel 2, deel 3, deel 4, deel 5, deel 6, deel 7, deel 8, deel 9, deel 10, deel 11, deel 12, deel 13, deel 14, deel 15, deel 16, deel 17, deel 18, deel 19. deel 20, deel 21, deel 22, deel 23, deel 24,deel 26 en niet te vergeten deel 25, de jubileumeditie en als laatste deel 27 alweer!
Het klinkt inderdaad leuk, maar ik hou mijn hart vast wat de staat van onderhoud betreft.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef Vonkenboer het volgende:
De locatie en de grote hoeveelheid grond die er bij zit doen al een hoop.
Landgoed, bestaande uit royale vrijstaande villa met dubbele garage, onderheide oprijlaan en brug, ruim 3ha. eigen grond. Geheel begroeid met bos en struiken, onder toezicht van Staatsbosbeheer aangelegd. Een oase van rust tussen de weilanden en nabij uitvalswegen tussen Rotterdam en Gouda. De villa heeft een inhoud van ca. 1.250m³ en is gebouwd in 1972 onder architectuur van ir. W. Vermeer. Voorzien van centrale heteluchtverwarming, diverse rolluiken, centrale stofzuiginstallatie en geborstelde voegen. Op het landgoed bevindt zich tevens een tuinhuis 1200x300, grote schuur van 750x220 en een zwembad van 305x610, broeikas van 1200x640.
Ik denk elke keer bij jouw linkjes: "Leuk een huis uit Duitsland" maar elke keer stel je me teleur!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Misschien toch maar eerst even de gevel laten reinigen?
[ link | afbeelding ]
Nee hoor!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik denk elke keer bij jouw linkjes: "Leuk een huis uit Duitsland" maar elke keer stel je me teleur!
Die lucht slaat nergens op, maar verder wel echt een mooi optrekje. Dat fornuis is mijn droomquote:Op zondag 4 januari 2009 16:29 schreef skyfire het volgende:
Mooi hoor, photoshop lucht! Sinds wanneer komen wolken uit de grond?
[ afbeelding ]
http://www.drieklomp.nl/huizen/1921CG8cW151/algfoto.htm
Kan iemand er ook een vertaling bij zetten? Ik kom niet verder als commisaris-rex-duits "Verdampt nog maal, ein toode!"quote:Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee hoor!![]()
Schau dich mal dieses Hauschen an!
[url]http://www.hausnah.de/index.php?id=51&tx_red_pi1[showUid]=1389&tx_red_pi1[CMD]=singleView[/url]
Was gibt's doch mit dem Bild? Zwei Bilder uber einander gelegt!??
[ afbeelding ]
Oder etwas stimmt nicht mit dem Fahrrad!
[ afbeelding ]
Es bewegt sich vonselbst! Hilfe! Es lebt!
Net het huis van mijn docente kunstgeschiedenis die bij ons het wijkje woonde AARGHH!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heftige eetkamer![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ach, het is tenminste allemaal in stijl, consequent doorgevoerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heftige eetkamer![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ein vertahlung? Du versteht kein Steinkohlendeutsch?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan iemand er ook een vertaling bij zetten? Ik kom niet verder als commisaris-rex-duits "Verdampt nog maal, ein toode!"
Die omschrijving erbij:quote:Op zondag 4 januari 2009 16:29 schreef skyfire het volgende:
Mooi hoor, photoshop lucht! Sinds wanneer komen wolken uit de grond?
[ afbeelding ]
http://www.drieklomp.nl/huizen/1921CG8cW151/algfoto.htm
Dat is zo gegroeidquote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Waarom post je in het nep-Duits eigenlijk?
Hoekwoning! Pfrtquote:In de oude kern van Rotterdam Overschie gelegen karakteristieke hoekwoning.
Das geen wasbak, das een plasbak......quote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Er is een wasbak en er is zeep... Nu nog een kraan:
[ afbeelding ]
Link
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Er is een wasbak en er is zeep... Nu nog een kraan:
[ afbeelding ]
Link
en:quote:Achtertuin 8 m² (1,2m diep en 6,5m breed)
Dus als je je berging sloopt, is je tuin groter.quote:achtertuin is een strook eventueel wel uit te breiden (gedeelte berging veranderen)
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef k_man het volgende:
Ik hou het bij één foto ter illustratie, maar het hele huis ziet er tamelijk ranzig uit. Terwijl het wel gaat om een villa waar ze 1,35 mln voor vragen.
[ link | afbeelding ]
Ik kan mij niet bedenken waarom iemand zo iets (voor bijna 1,5 miljoen) nou zou kopen, en dan ook een ruime investering gaat doen om het bewoonbaar te makenquote:Asbest-, lood- en ouderdom clausule zal in de koopovereenkomst worden opgenomen. Er is een ongeconditioneerd KIWA certificaat waaruit blijkt dat de olietank verwijderd is. Er is een bouwkundigrapport beschikbaar.
Iemand die per sé in een karakteristieke vila in Wassenaar wil wonen wellicht?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Het feit dat het centraal in Wassenaar gelegen is, en vrij ruim is doet natuurlijk ook wel wat voor de vraagprijs![]()
[..]
Ik kan mij niet bedenken waarom iemand zo iets (voor bijna 1,5 miljoen) nou zou kopen, en dan ook een ruime investering gaat doen om het bewoonbaar te maken
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt je alleen maar viezer in deze badkamer.
je hebt zotte mensen, weet zelf van verkoop van een huis in buurt van brussel voor een mooie prijs, waar zeker nog eens hetzelfde bedrag is aan verbouwdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Het feit dat het centraal in Wassenaar gelegen is, en vrij ruim is doet natuurlijk ook wel wat voor de vraagprijs![]()
[..]
Ik kan mij niet bedenken waarom iemand zo iets (voor bijna 1,5 miljoen) nou zou kopen, en dan ook een ruime investering gaat doen om het bewoonbaar te maken
Hadden we een wedstrijd dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef k_man het volgende:
Erg, maar nog niet zo erg als die ridderflat in Amersfoort (zie topic deel 1).
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:30 schreef k_man het volgende:
Welkom in mijn ridderwoning...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is inderdaad opmerkelijk en in bijna elk topic al opgemerktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef sommeltje het volgende:
Baby-boomers gotic
[ afbeelding ]
He leuk, die kussentjes passen zo leuk bij....... de glas-in-lood-ruitjes.....?!![]()
[ afbeelding ]
link
Nee hoor, maar deze woning in ridderstijl deed me even terugdenken aan die gek in Amersfoort, met z'n kasteel (in een nieuwbouwappartementquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef sommeltje het volgende:
Speciaal aanbod: inclusief baby!![]()
[ afbeelding ]
link
Wel een stuk goedkoper waarschijnlijk dan die officiele dingenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef Warty het volgende:
[..]
![]()
Die kratjes onder het bed zijn ook legendarisch
Wat de neuk is dat danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef maok het volgende:
[..]
Wel een stuk goedkoper waarschijnlijk dan die officiele dingen
plaatje
Die dingen heten klossen en je moet ze verplicht gebruiken als je thuis wilt bevallen omdat de verloskundige anders te veel moet bukken. Sommige mensen gebruiken kratjes. Gesnopen?quote:Wat de neuk is dat dan ! Degene die dat aangeschaft heeft is echt niet goed wijs. Hoe heb je die gevonden btw?
En omdat de pas bevallen vrouw met haar recente hechtingen en uitgelubberde schaambotten op die manier ook wat makkelijker in- en uit haar bed kanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef sommeltje het volgende:
[..]
Die dingen heten klossen en je moet ze verplicht gebruiken als je thuis wilt bevallen omdat de verloskundige anders te veel moet bukken.
Het heeft ergens wel iets met neuken te maken inderdaad. Dat wat sommeltje en Gwywen zeggen dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef Warty het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat dan! Degene die dat aangeschaft heeft is echt niet goed wijs. Hoe heb je die gevonden btw?
Misschien is dit iets voor de echte liefhebbers, in hoogte verstelbaar![]()
Plaatje
Dat is nieuw voor me. Arbo voorschreven verhoogd bed, sweet..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef sommeltje het volgende:
[..]
Die dingen heten klossen en je moet ze verplicht gebruiken als je thuis wilt bevallen omdat de verloskundige anders te veel moet bukken. Sommige mensen gebruiken kratjes. Gesnopen?
En de kraamverzorgster hoeft dan ook niet zo te bukken om dat allemaal te bekijken.quote:En omdat de pas bevallen vrouw met haar recente hechtingen en uitgelubberde schaambotten op die manier ook wat makkelijker in- en uit haar bed kan
Dat vind ik eigenlijk wel onwijs tof.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef sommeltje het volgende:
Onze eigen Hof van Eden
[ afbeelding ]
Typische jaren 80 woningquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:28 schreef wonderer het volgende:
Als iemand een typisch jaren tachtig interieur tegenkomt (eind jaren zeventig mag ook) op zijn/haar zoektocht, mag ik dan een seintje? Ben op zoek naar wat beeldmateriaal, maar ik zou het nog niet herkennen als ik ermee in mijn gezicht werd geslagenAlvast bedankt!
Is best een hele tijd "in" geweest. Mijn schoonouders hadden tot een half jaar geleden een zitkuil.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Is dat jaren 70? Ik dacht heus 80, maar misschien omdat onze buren er één maakten in de jaren 80.
De 'huisbar' met heuse rieten barkrukken dan?
link andere tijden van de vproquote:Na de jaren zeventig
"Bruin kan écht niet meer!'
Het zijn jaren vol idealen over de te verbeteren wereld. En toch verdwijnen die idealen eind jaren zeventig naar de achtergrond. Het afzetten tegen alles en iedereen is minder sterk; de jongeren zijn wat ouder geworden en op sommige terreinen is succes geboekt. Economisch gaat het weer wat beter en een nieuwe zakelijkere wereld lonkt.
In de interieurs betekent het dat vooral bruin niet meer kan. Irene Cieraad: ‘Alles werd weer lichter. De planten werden van de ramen gehaald. De donkerbruine kleur en de schrootjes verdwenen weer.’
Sinds 1978 verovert Ikea de Nederlandse markt en introduceert het lichte, voordelige wonen. Voor een grote groep mensen is dit zeer interessant. Halverwege de jaren tachtig wordt het zakelijke witte woonkamermeubilair populair. Interieurs zien er ook veel strakker en zakelijker uit dan in de jaren zeventig. Toch blijft vooral de oudere generatie nog zitten tussen de zware eiken meubelen en stort een andere groep Nederlanders zich op moderne en klassieke designmeubelen.
Dat huis is in 1981 gebouwd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:45 schreef computergirl het volgende:
kortom het huis in de foto's van Levitation is in jaren 70-stijl, met als enige aanpassing aan de jaren 80 de witte (Ikea) banken
Dat dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit komt niet door vertekening van een groothoeklens.Dan zou het allemaal rondgetrokken zijn, vooral aan de randen. Dit huis heeft gewoon een scheve gevel, net als het witte huis op de foto.
Pakhuizen werden vroeger opzettelijk zo gebouwd, dan kun je goederen makkelijker opheizen zonder de gevel te raken.
Wel een mooi huis met potentie (als je van klussen houd)!quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Typische jaren 80 woning
Met een jaren 80 keuken:
[ afbeelding ]
En een jaren 80 woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk niet te vergeten, de jaren 80 badkamer:
[ afbeelding ]
Of zwart en rood.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:51 schreef computergirl het volgende:
ze hadden/hebben ouderwetse smaak.....bruin+schrootjes is niet typisch jaren 80.
Misschien zijn er ergens online ng wel Jan des Bouvrie interieurs te vinden uit zijn begintijd. Dat was wel heel erg jaren tachtig volgens mij, alles wit en zo.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:05 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Wel een mooi huis met potentie (als je van klussen houd)!
Nostalgie... dat heeft het.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik weet niet wat er mis is met mij, maar op de een of andere manier vind ik het niet eens zo heel lelijk. Het heeft wel wat eigenlijk...
Lijkt wel een scene uit Sawquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt je alleen maar viezer in deze badkamer.
Die badkamer is wel heul stoerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Arbeiderswoning goes RPG-gothic
Welkom in deze knusse en sfeervolle tussenwoning met een sfeervolle royale woonkamer met panorama openhaard. Let ook op de steenstrips de deels granol wanden en het (blauwe?) pleisterwerk plafond inclusief ornamenten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stijlvolle met hout afgetimmerde (?) badkamer is voorzien van kunststof ligbad en separate douchecabine met massagedouche.
[ afbeelding ]
Vervolgens neem ik u graag mee naar de ruime achtertuin waar de roze achtergevel uitstekend aansluit bij de beplanting en het ruime zwembad door een strak aangelegde buxushaag aan het zicht wordt onttrokken.
[ afbeelding ]
Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe lang dat hout het uithoudt met al het vocht in een badkamer.quote:
Goed lakken en je komt een heel eind denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe lang dat hout het uithoudt met al het vocht in een badkamer.
Ja die makelaar kan het blijkbaar nog niet zo goed, of hij vind het blauw niet. Want hij doet het bij meerdere van zijn woningenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:47 schreef .Sparkling. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind een blauwe lucht photoshoppen dan toch nog beter dan dit
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef Atreidez het volgende:
Nee, in Vreeland, waar t ook moge zijnPrachtig huis verder..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:45 schreef Ireth het volgende:
Deze vind ik gewoon opmerkelijk lief! Zie me al helemaal zitten in dat huisje in die prachtige zomers die Nederland altijd heeft...![]()
[ link | afbeelding ]
Dus we gaan een bruin betegelde badkamer en zitkuil tegenkomen in het nieuwe boek van wonderer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Typische jaren 80 woning
Met een jaren 80 keuken:
[ afbeelding ]
En een jaren 80 woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk niet te vergeten, de jaren 80 badkamer:
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste klinkt goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dus we gaan een bruin betegelde badkamer en zitkuil tegenkomen in het nieuwe boek van wonderer.
Volgens mij was het ook het zwart-wit-streepje rood in in de jaren80 (dat is de modernere variant volgens mij)
En POLKA-DOTS!
Deze keuken is ook typisch eind jaren '70:quote:Als iemand een typisch jaren tachtig interieur tegenkomt (eind jaren zeventig mag ook) op zijn/haar zoektocht, mag ik dan een seintje? Ben op zoek naar wat beeldmateriaal, maar ik zou het nog niet herkennen als ik ermee in mijn gezicht werd geslagen Alvast bedankt
Ja hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral dat laatste klinkt goedIemand een plaatje?
Nee, ik was serieus. Hadden mensen dat toen op hun muren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:02 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ja hoor!
[ afbeelding ]
Edit: ik zag je smily's te laat![]()
Een Ming vaas in je badkamerquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Warty het volgende:
[ afbeelding ]
Marmer + hout overkill!
Huisje
Waarschijnlijk moet dat een zonsondergang voorstellenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja die makelaar kan het blijkbaar nog niet zo goed, of hij vind het blauw niet. Want hij doet het bij meerdere van zijn woningen
Volgens mij hadden we al eerder zoiets, en toen opperde iemand dat dat handig is voor mensen in een rolstoel o.i.d., en dat klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Kastjes onder de keuken waren net iets te duur?
Ik vind het er echt vreemd uitzien...
[ afbeelding ]
Link
Dat is dan wel weer opmerkelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Maar dan kan die persoon niet bij de wasbak aangezien daar een mandje onder staat...
Die kun je wegschuiven, al waren wieltjes beter geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Maar dan kan die persoon niet bij de wasbak aangezien daar een mandje onder staat...
Niemand opgevallen dat er een enorme hoek uit het schildersdoek is gesneden? Waar keek de blote vrouw naar?quote:
Ik ben van '62 maar tijdens onze fuiven gooiden wij kussens op de grond. En dat behang is hier al vaker getoond. Er worden regelmatig huizen gevonden met retrobehang.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Hadden mensen dat toen op hun muren?
En zitzakken, was dat ook jaren tachtig of toch wat hippie-achtiger?
Dat bad is al eens langsgeweest. Het blijft overigens een tof apparaat..quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:46 schreef Gwywen het volgende:
Jongens dit is nog eens een high-tech bad!![]()
[ afbeelding ]
Link
Komt toch stukken beter over dan dit!
[ afbeelding ]
Mensen die zo nodig een inpandig zwembad wilden maar er eigenlijk geen plek voor hadden. Te groot om te badderen, te klein om te zwemmen![]()
Link
Echt? En ik dacht nog wel dat ik de oude topics zo goed in mijn hoofd had geprent.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Finch het volgende:Dat bad is al eens langsgeweest.
quote:Achter het hoofdgebouw bevindt zich een (gedeeltelijk ontmantelde) historische watermolen welke dateert uit 1342, maar niet meer in gebruik is.
Dat dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef JK1982 het volgende:Als ik de centen had voor zo'n optrekje waren die tegels de eerste dingen die eruit gingen..
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Over de tegels ook niet, het staat namelijk buiten kijf dat ze mooi zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef JK1982 het volgende:Als ik de centen had voor zo'n optrekje waren die tegels de eerste dingen die eruit gingen..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef JK1982 het volgende:
Als ik de centen had voor zo'n optrekje waren die tegels de eerste dingen die eruit gingen..
Architectuur barbarenquote:
mijn idee, verder wel een prachtig huis. Badkamer is imho ook niet veel mis mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef JK1982 het volgende:Als ik de centen had voor zo'n optrekje waren die tegels de eerste dingen die eruit gingen..
Mooi is relatief en persoonlijk, wat ik mooi vind vind jij lelijk. En ik vind dat tegelwerk (niet eens de tegels an sich, maar het patroon waarin ze zitten!) spuuglelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Over de tegels ook niet, het staat namelijk buiten kijf dat ze mooi zijn![]()
ik vermoed dat jouw architectonische smaak als gevolg van onvoldoende kennis op dit vlak nog niet genoeg is ontwikkeld voor zulk moois
Ik loop jullie ook maar een beetje op te naaien hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi is relatief en persoonlijk, wat ik mooi vind vind jij lelijk. En ik vind dat tegelwerk (niet eens de tegels an sich, maar het patroon waarin ze zitten!) spuuglelijk.
dat is een kastjequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:15 schreef barman het volgende:
[..]
Niemand opgevallen dat er een enorme hoek uit het schildersdoek is gesneden? Waar keek de blote vrouw naar?
Zeker, zou ik geen moment over na te denken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef DonJames het volgende:
Toch, als ik EUR 1.050.000 had, zou ik dìt huis kopen.
barbaar!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef JK1982 het volgende:Als ik de centen had voor zo'n optrekje waren die tegels de eerste dingen die eruit gingen..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik loop jullie ook maar een beetje op te naaien hoorMaar goed, bouwwerken van deze betekenis afdoen met opmerkingen als "spuuglelijk" of "slopen" is als zeggen dat Symphonie no. 40 van Mozart "klereherrie" is. Wie weet, als je je in de materie verdiept ga je het misschien ooit nog wel eens waarderen.
Het vereist wel durf natuurlijk, om zo maar aan iedereen te tonen dat je geen flauw benul van architectuur hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef JK1982 het volgende:
Ik ben nou eenmaal een liefhebber van het combineren van oud en nieuw. In de basis vind ik 't Meezennest' een mooi huis, alleen die tegeltjes dus zeker niet. Daarom reageerde ik ook zo, ik vind het wel ironisch dat er blijkbaar een verhaal achter die tegeltjes zit. Maar daarom zou ik ze nog niet laten zitten. Vooruit, dan zou ik ze op zolder leggen, voor evt. nieuwe bewoners.
Het heeft met benul te maken. Dat huis is een uniek, architectonisch meesterwerk en het interieur maakt een onlosmakelijk deel uit van het ontwerp. Beeldbepalende elementen eruit slopen staat gelijk aan vernielen van het kunstwerk.quote:
Wat een gelul zeg..quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Het vereist wel durf natuurlijk, om zo maar aan iedereen te tonen dat je geen flauw benul van architectuur hebt.
Als je het niet mooi vindt moet je dat huis niet kopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef JK1982 het volgende:
Wat een gelul zeg..
Is het soms een schande om geen flauw benul van architectuur te hebben? En daarnaast.. omdat dit architectuur is moet ik het maar mooi vinden?
Ga lekker ergens anders lopen trollen joh.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg..
Is het soms een schande om geen flauw benul van architectuur te hebben? En daarnaast.. omdat dit architectuur is moet ik het maar mooi vinden?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de schoenen....![]()
Prachtig huis!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders lopen trollen joh.
Jij bent dan ook alweer een paar stapjes verder..quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je het niet mooi vindt moet je dat huis niet kopenHet hoort bij dat huis. Denk trouwens dat de hypotheekverstrekker ook niet enthousiast wordt als je zelf binnen no time het huis sterk in waarde laat dalen door de typische achitectonische kenmerken eruit te slopen
Even voor de duidelijkheid: Ik ben gek op ensuite-deuren, ornamentenplafonds en glas-in-loodquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Architectuur barbaren. Altijd dat gesloop, dat is dus de reden dat er nu nog maar zo weinig mooie ensuitte deuren, ornamenteplafonds en glas in lood ruitjes in huizen zitten.
Met een prachtige werkplekquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig huis!
das de kelder van fritzquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef Igen het volgende:
Niet van Funda...
[ afbeelding ]
Je gaat je toch afvragen wat deze bewoner te verbergen heeft...
Texel, je heb er ook een Breda, Rio Grande, Dordrecht en een Leiden. Na het inpolderen van de polder tussen Eierland en Texel (waar nu dus het vliegveld en het plaatsje Zuid-Eierland liggen) kwamen er vooral veel boeren uit de randstad naar Texel toe, en die gaven hun hoeves dus namen van de plaats waar ze vandaan kwamen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:55 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je, leuk! Vianen!
En dan woon je dus op.....
Ohhhh als ik veel geld had!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, uit de kluiten gewassen vriend, zullen we met de bal gaan spelen?![]()
Link
prijs op aanvraag en dan een senseo....pffffquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:46 schreef Gwywen het volgende:
Komt toch stukken beter over dan dit!
[ afbeelding ]
Mensen die zo nodig een inpandig zwembad wilden maar er eigenlijk geen plek voor hadden. Te groot om te badderen, te klein om te zwemmen![]()
Link
Want mensen met een duur huis\ voldoende geld hebben allemaal een duur volautomatisch espressoapparaat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:29 schreef tinny het volgende:
[..]
prijs op aanvraag en dan een senseo....pffff
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef DonJames het volgende:
Okee, maar weer eens een écht mooi huis. Ik heb voor jullie gevonden dit hoogtepunt van de Nederlandse architectuur, gelegen in Park Meerwijk (Bergen NH). Villa "'t Meezennest", ontworpen in de typische Amsterdamse School-stijl door de (voor jullie misschien niet zo) bekende architecte Margaret Kropholler. Kijk en geniet van bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Eén van de haarden![]()
Lijkt erop dat er nu geen verwarming in zit?quote:De lichte woonkamer heeft de mogelijkheid voor een kachel met hierachter tegelwerk in grijs tinten.
is were een gevalletje .....smaak en huizen boven een bepaald bedrag...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want mensen met een duur huis\ voldoende geld hebben allemaal een duur volautomatisch espressoapparaat?
![]()
En onder welke verkoopprijs mogen mensen wel een senseo hebben? Of bedoel je de smaak van de koffie? Mag allen het plebs slechte koffie drinken? En het ouderwetse koffiezetapparaat, mag dat alleen nog in huurwoningen gezien worden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:16 schreef tinny het volgende:
[..]
is were een gevalletje .....smaak en huizen boven een bepaald bedrag...
is al vaker bediscusieerd hier....
mijn hoon was gericht op de smaak... dus als daar een ouderwetse druppelaar van DE had gestaan had je me niet gehoordquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En onder welke verkoopprijs mogen mensen wel een senseo hebben? Of bedoel je de smaak van de koffie? Mag allen het plebs slechte koffie drinken? En het ouderwetse koffiezetapparaat, mag dat alleen nog in huurwoningen gezien worden?
Als de keuken hoogglans wit met goud en oudroze accenten was en er daar een felrode senseo stond had je een punt, maar dan nog draait het niet om de senseo...
Wat Isabeau zegt (ik ben het overigens met je eens dat die koffie niet te zuipen is), en daarnaast heeft dat geen zak te maken met "opmerkelijke foto's van funda". Zo'n ouderwetse "druppelaar" daarentegen is ondertussen wel opmerkelijk te noemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:43 schreef tinny het volgende:
[..]
mijn hoon was gericht op de smaak... dus als daar een ouderwetse druppelaar van DE had gestaan had je me niet gehoord
Senseo
Ik had al gehoopt dat iemand met een rede kwam, bedankt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:40 schreef huismerk het volgende:
[..]
Texel, je heb er ook een Breda, Rio Grande, Dordrecht en een Leiden. Na het inpolderen van de polder tussen Eierland en Texel (waar nu dus het vliegveld en het plaatsje Zuid-Eierland liggen) kwamen er vooral veel boeren uit de randstad naar Texel toe, en die gaven hun hoeves dus namen van de plaats waar ze vandaan kwamen.
Zoek de makelaar op het Ikea-opstapje bedoel jequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig huis!
Die schoenen aan heeft...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoek de makelaar op het Ikea-opstapje bedoel je
Jawel, maar CV. De buizen lopen voor de haardplaats door.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
[..]
Lijkt erop dat er nu geen verwarming in zit?
Bang voor roest?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:24 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die meneer gek zijn van zijn otoo?![]()
Link
Ik vind dat je nu een beetje doorslaat. Er zijn wel foto's van het interieur, en wat moet die man/vrouw dan, vooral maar de old-timer buiten zetten omdat de makelaar foto's maakt? Voor mij/ons is het bijvoorbeeld wel belangrijk om dat soort details te weten, bij de aanschaf van een huis. Het hebben van een oldtimer of sportauto brengt nogal wat problemen met zich mee en dan is het handig om te zien dat bijvoorbeeld in dit huis er voldoende (verwarmde en mogelijk klimaatbeheersde) plaats is voor de oldtimer/sportauto. Sommige mensen hebben poezieplaatjes of bierdoppen, anderen een oldtimer/sportauto. No offense.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Bang voor roest?![]()
Hier nog zo eentje, zoo trots op z'n Traction Avant, dat-ie vergeten is om er foto's bij te doen die wat vertellen over z'n interieur...![]()
[ afbeelding ]
Nog meer bijzonder informatieve feauteau's van dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef JK1982 het volgende:Als ik de centen had voor zo'n optrekje waren die tegels de eerste dingen die eruit gingen..
Die hortensiafoto's zijn inderdaad verhelderendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef becky27 het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=65d3c8ab-d358-468d-9e35-f7e19c52dbfe&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
gevalletje van 80 foto's waarvan 95% niet nuttig! wel een leuk huisje, staat bij mijn ouders in de straat!
Ik ben ook niet stuk van de tegels, maar veronderstel ik wil het huis kopen en de tegels niet willen zien, zou ik toch naar een oplossing zoeken dat de tegels kunnen blijven zitten. (want is een origineel iets "van" het huis)quote:
Ik verbouw mijn huis zoals ik het wens te hebben. Bij mijn eerste huis bleef er niet meer staan dan 3 muren en het dak.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben ook niet stuk van de tegels, maar veronderstel ik wil het huis kopen en de tegels niet willen zien, zou ik toch naar een oplossing zoeken dat de tegels kunnen blijven zitten. (want is een origineel iets "van" het huis)
Een kleine valse muur ervoor of iets dergelijks.
Heb dat hier ook gedaan, een zijraam naast de deur, netjes verborgen en volgende bewoners kunnen het zo weer origineel maken.
Want is een origineel iets van het huis zelf.
Dat is prima, maar kies daar dan a.u.b. geen monumentaal huis voor uit, zeker niet als het zich in zo'n goede staat bevindt. Gewoon omdat je Een huis naar wens kun je immers overal zo nieuw bouwen, maar een historisch monument niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik verbouw mijn huis zoals ik het wens te hebben. Bij mijn eerste huis bleef er niet meer staan dan 3 muren en het dak.
Ik doelde er meer op dat ze in de jaren 70 dat niet zo mooi vonden en toen hebben veel mensen het er uit gesloopt. Dus wat je nu niet mooi vind kun je (of je kinderen) over 40 jaar geweldig vinden en dan baal je dat het er uit gesloopt is in jaren 0 (of hoe dit decenium ook genoemt wordt)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef JK1982 het volgende:
-knip-
[..]
Even voor de duidelijkheid: Ik ben gek op ensuite-deuren, ornamentenplafonds en glas-in-lood![]()
Ah, een Jaguar series three E-type V12 cabrioletquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:24 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die meneer gek zijn van zijn otoo?![]()
Link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Dan zit je in de WC iig goed. De keuken mag ook grappig genoemd wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef -sabine- het volgende:
Ik vind deze vrillen echt ZumKotsen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan zit je in de WC iig goed. De keuken mag ook grappig genoemd worden
[ afbeelding ]
Is dat nou een bad met inbouwkast?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:32 schreef -sabine- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg authentiek dit
Ik vermoed een provisiekelder.quote:
Dan had dat wel in de beschrijving gestaan..quote:
Gewone bloemen gaan dood in zo'n kelder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Altijd handig, een paar nepbloemen voor na de nucleaire winter
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:50 schreef Oblivion het volgende:
Lekker eten in een authentieke koeienstal!
[ afbeelding ]
Echt vet cool!![]()
Link
Nou iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef -sabine- het volgende:
Hadden we deze al?
[ afbeelding ]
Ik vind deze vrillen echt ZumKotsen
Wat is er dan mis mee? De luchten lijken me niet gesjopt of ze hebben de spiegeling op de eerste foto en de schaduwen op de 2e foto er ook bij geshopt. Of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef -sabine- het volgende:
Je moet ook niet op de luchten gaan letten
[ afbeelding ]
Zelfde huis, zelfde Funda:
[ afbeelding ]
Link
Die ene is wit, die ander akwa.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef maok het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee? De luchten lijken me niet gesjopt of ze hebben de spiegeling op de eerste foto en de schaduwen op de 2e foto er ook bij geshopt. Of bedoel je wat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |