Ja die makelaar kan het blijkbaar nog niet zo goed, of hij vind het blauw niet. Want hij doet het bij meerdere van zijn woningenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:47 schreef .Sparkling. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind een blauwe lucht photoshoppen dan toch nog beter dan dit
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef Atreidez het volgende:
Nee, in Vreeland, waar t ook moge zijnPrachtig huis verder..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:45 schreef Ireth het volgende:
Deze vind ik gewoon opmerkelijk lief! Zie me al helemaal zitten in dat huisje in die prachtige zomers die Nederland altijd heeft...![]()
[ link | afbeelding ]
Dus we gaan een bruin betegelde badkamer en zitkuil tegenkomen in het nieuwe boek van wonderer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Typische jaren 80 woning
Met een jaren 80 keuken:
[ afbeelding ]
En een jaren 80 woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk niet te vergeten, de jaren 80 badkamer:
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste klinkt goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dus we gaan een bruin betegelde badkamer en zitkuil tegenkomen in het nieuwe boek van wonderer.
Volgens mij was het ook het zwart-wit-streepje rood in in de jaren80 (dat is de modernere variant volgens mij)
En POLKA-DOTS!
Deze keuken is ook typisch eind jaren '70:quote:Als iemand een typisch jaren tachtig interieur tegenkomt (eind jaren zeventig mag ook) op zijn/haar zoektocht, mag ik dan een seintje? Ben op zoek naar wat beeldmateriaal, maar ik zou het nog niet herkennen als ik ermee in mijn gezicht werd geslagen Alvast bedankt
Ja hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral dat laatste klinkt goedIemand een plaatje?
Nee, ik was serieus. Hadden mensen dat toen op hun muren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:02 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ja hoor!
[ afbeelding ]
Edit: ik zag je smily's te laat![]()
Een Ming vaas in je badkamerquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Warty het volgende:
[ afbeelding ]
Marmer + hout overkill!
Huisje
Waarschijnlijk moet dat een zonsondergang voorstellenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja die makelaar kan het blijkbaar nog niet zo goed, of hij vind het blauw niet. Want hij doet het bij meerdere van zijn woningen
Volgens mij hadden we al eerder zoiets, en toen opperde iemand dat dat handig is voor mensen in een rolstoel o.i.d., en dat klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Kastjes onder de keuken waren net iets te duur?
Ik vind het er echt vreemd uitzien...
[ afbeelding ]
Link
Dat is dan wel weer opmerkelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Maar dan kan die persoon niet bij de wasbak aangezien daar een mandje onder staat...
Die kun je wegschuiven, al waren wieltjes beter geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Maar dan kan die persoon niet bij de wasbak aangezien daar een mandje onder staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |