Net het huis van mijn docente kunstgeschiedenis die bij ons het wijkje woonde AARGHH!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heftige eetkamer![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ach, het is tenminste allemaal in stijl, consequent doorgevoerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heftige eetkamer![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ein vertahlung? Du versteht kein Steinkohlendeutsch?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan iemand er ook een vertaling bij zetten? Ik kom niet verder als commisaris-rex-duits "Verdampt nog maal, ein toode!"
Die omschrijving erbij:quote:Op zondag 4 januari 2009 16:29 schreef skyfire het volgende:
Mooi hoor, photoshop lucht! Sinds wanneer komen wolken uit de grond?
[ afbeelding ]
http://www.drieklomp.nl/huizen/1921CG8cW151/algfoto.htm
Dat is zo gegroeidquote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Waarom post je in het nep-Duits eigenlijk?
Hoekwoning! Pfrtquote:In de oude kern van Rotterdam Overschie gelegen karakteristieke hoekwoning.
Das geen wasbak, das een plasbak......quote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Er is een wasbak en er is zeep... Nu nog een kraan:
[ afbeelding ]
Link
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Er is een wasbak en er is zeep... Nu nog een kraan:
[ afbeelding ]
Link
en:quote:Achtertuin 8 m² (1,2m diep en 6,5m breed)
Dus als je je berging sloopt, is je tuin groter.quote:achtertuin is een strook eventueel wel uit te breiden (gedeelte berging veranderen)
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef k_man het volgende:
Ik hou het bij één foto ter illustratie, maar het hele huis ziet er tamelijk ranzig uit. Terwijl het wel gaat om een villa waar ze 1,35 mln voor vragen.
[ link | afbeelding ]
Ik kan mij niet bedenken waarom iemand zo iets (voor bijna 1,5 miljoen) nou zou kopen, en dan ook een ruime investering gaat doen om het bewoonbaar te makenquote:Asbest-, lood- en ouderdom clausule zal in de koopovereenkomst worden opgenomen. Er is een ongeconditioneerd KIWA certificaat waaruit blijkt dat de olietank verwijderd is. Er is een bouwkundigrapport beschikbaar.
Iemand die per sé in een karakteristieke vila in Wassenaar wil wonen wellicht?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Het feit dat het centraal in Wassenaar gelegen is, en vrij ruim is doet natuurlijk ook wel wat voor de vraagprijs![]()
[..]
Ik kan mij niet bedenken waarom iemand zo iets (voor bijna 1,5 miljoen) nou zou kopen, en dan ook een ruime investering gaat doen om het bewoonbaar te maken
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt je alleen maar viezer in deze badkamer.
je hebt zotte mensen, weet zelf van verkoop van een huis in buurt van brussel voor een mooie prijs, waar zeker nog eens hetzelfde bedrag is aan verbouwdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Het feit dat het centraal in Wassenaar gelegen is, en vrij ruim is doet natuurlijk ook wel wat voor de vraagprijs![]()
[..]
Ik kan mij niet bedenken waarom iemand zo iets (voor bijna 1,5 miljoen) nou zou kopen, en dan ook een ruime investering gaat doen om het bewoonbaar te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |