Dat heb ik met Stevie G en Terryquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:31 schreef mcyodogg het volgende:
Eigenlijk begin ik een afkeer te krijgen naar een speler als hij helemaal de hemel ingeprezen wordt door de buitenwereld, superlatieven tekort komen, en zijn andere(negatieve) kanten totaal genegeerd of gerelativeerd worden. Kan de speler in kwestie dus zelf weinig aan doen, maar ik vind dat ik dan de advocaat van de duivel moet zijn, en ga dan dus letten op de mindere kanten van hem.
Net zo goed als er spelers zijn die positief opvallen zijn er ook spelers die (doelbewust) negatief opvallen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:05 schreef DeRuphelman het volgende:
anders kan je beter vragen: welke speler vind je tof? waarom zo fucking negatief gast
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Klinkt 'Van welke speler walg je echt?' niet veel beter?
Vaker vallen dan Suarez?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:06 schreef MaxC het volgende:
Affelay was vanavond ook bezig zeg![]()
Hele tijd vallen(vaker dan Suarez), huilen, schelden op de scheids en dan ook nog een panty dragen
Waarom zou je Villa haten als ik vragen mag?quote:
Smerige overtredingen, pas nog met die stomp. En hij incasseert zelf niet zo gemakkelijk als dat hij uitdeelt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
1 vraag waarom heeft bijna iedereen een hekel aan A. Lurling?
Lurling?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
1 vraag waarom heeft bijna iedereen een hekel aan A. Lurling?
Ook ja.. Een hele matige en ook nog geregeld smerige spelerquote:
Neuh, niet daarom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:02 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Lurling?
Hierom misschien:
http://www.trotsvanhetnoorden.nl/faa.php?id=106&sid=31
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echter duidelijk waar zijn kwaliteiten liggen...quote:Kalou werd op 31 januari 2001 in de wedstrijd Heerenveen - Feyenoord een oor aangenaaid door Anthony Lurling van Heerenveen. De wedstrijd is enkele minuten onderweg als de Heerenveen speler op het middenveld een overtreding maakt op Bonaventure Kalou. De Feyenoorder reageert even ongelukkig en twee tellen later ligt Lurling krimpend van de pijn op de grond alsof hij zojuist een doodschop van Kalou had ontvangen. Dit bleek echter totaal niet het geval maar scheidsrechter Roelof Luinge zag het als een natrappende beweging en zond de Feyenoorder met een rode kaart van het veld.
De behandeling van de strafzaak tegen Kalou leek wel op een soap, Het schikkingsvoorstel werd afgewezen, de mondelinge strafzaak en de daaropvolgende beroepszaak namen aardig wat tijd in beslag met als uiteindelijke uitkomst een schorsing van drie wedstrijden voor een speler waar in vijf jaar meer overtredingen op zijn gemaakt dan dat hij uitdeelde. De matennaaier, Lurling, werd twee jaar later zijn collega
Hij gaf v/d Laak toch zo'n doodschop?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij gaf v/d Laak toch zo'n doodschop?
Purrelquote:
Purrel is 1 van de grootse idioten op de Nederlandse velden.quote:
Wat lul je manquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:56 schreef achterop23 het volgende:
Waarom ik echt WALG van Suarez.
Bij FCG was hij nog schattig
[ afbeelding ]
En hij werd in het Nederlands geinterviewd en sprak PRIMA Nederlands terug.
Sinds hij bij AJAX speelt moet hij in het engels geinterviewd worden aangezien hij nu te lui is om in het Nederlands terug te praten. Hierbij heb ik het over de Nederlandse media en niet de Internationale media wat logischerwijs wel in het Engels gedaan moet worden.
[ afbeelding ]
toch een gladde aal geworden die jongen :S
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Terwijl die Lurling wel ontzettend goed kan voetballen, hij hoort zeg maar bij de best of the rest.
Kijk eens wat voor visionair ik was destijds:
Sikora en Lurling: te goed voor hun huidige club ?²
Idee voor een nieuw topic?quote:
Arrogante Koevermans?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:59 schreef TheFrankey het volgende:
ow ja die arrogante koevermans kan ik ook slecht hebben. En N kufo vind ik gewoon eng. Maar Mols wint van alles.
Je praat echt onzin, want hij spreekt gewoon Nederlands. Luister eens naar één van de interviews van de vele keren dat Suárez weer eens is uitgeroepen tot Man van de Wedstrijd bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:56 schreef achterop23 het volgende:
Waarom ik echt WALG van Suarez.
Bij FCG was hij nog schattig
[ afbeelding ]
En hij werd in het Nederlands geinterviewd en sprak PRIMA Nederlands terug.
Sinds hij bij AJAX speelt moet hij in het engels geinterviewd worden aangezien hij nu te lui is om in het Nederlands terug te praten. Hierbij heb ik het over de Nederlandse media en niet de Internationale media wat logischerwijs wel in het Engels gedaan moet worden.
[ afbeelding ]
toch een gladde aal geworden die jongen :S
Spuit 11.quote:Op zondag 28 december 2008 10:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je praat echt onzin, want hij spreekt gewoon Nederlands. Luister eens naar één van de interviews van de vele keren dat Suárez weer eens is uitgeroepen tot Man van de Wedstrijd bij Ajax.
Interviewers moeten gewoon in het Nederlands beginnen, niet hun Engels of Spaans showen.
We zeggen gewoon letterlijk hetzelfdequote:
Nee hij mag best van Suarez walgen maar doe het dan wel met de juiste argumentenquote:Op zondag 28 december 2008 11:26 schreef SCH het volgende:
Gaan nu moderators uitleggen waarom het niet klopt dat je van een Ajax-spelers walgt???![]()
![]()
Hoe je af en toe over KJH post is zo liefkozendquote:Op zondag 28 december 2008 11:28 schreef SCH het volgende:
Ik walg trouwens van geen 1 speler geloof ik. Tenminste niet chronisch. Natuurlijk vind ik een speler soms heel stom, of nog stommer maar dat kan 3 wedstrijden of een half jaar later ook zo weer anders zijn. Ik heb Sibon een tijdje heel stom gevonden, dat viel later wel weer mee
Suarez spreekt heel slecht Nederlandsquote:Op zondag 28 december 2008 12:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hij mag best van Suarez walgen maar doe het dan wel met de juiste argumenten
Nee hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 12:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Suarez spreekt heel slecht Nederlands
Maar ik walg echt niet van hem. Dat vind ik zo'n enorm woord. Dat is zo'n ventje toch helemaal niet waard, ik ken hem toch ook helemaal niet. Hij is vast heel lief voor zijn vriendin.quote:Op zondag 28 december 2008 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe je af en toe over KJH post is zo liefkozend
whehequote:Op zondag 28 december 2008 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik walg echt niet van hem. Dat vind ik zo'n enorm woord. Dat is zo'n ventje toch helemaal niet waard, ik ken hem toch ook helemaal niet. Hij is vast heel lief voor zijn vriendin.
Alleen maar Nederlandse spelersquote:Op zondag 28 december 2008 12:18 schreef Barca het volgende:
Von Kloothommel, Suarez, Lazovic, Robben, Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Klooijer, Bouma
En Lazovic dan?quote:Op zondag 28 december 2008 15:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Alleen maar Nederlandse spelersBehalve Suarez
Ik heb Lazovic net ingevuldquote:
Hoezo vind je Koevermans arrogant dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:59 schreef TheFrankey het volgende:
ow ja die arrogante koevermans kan ik ook slecht hebben.
Lurling is echter al een jaartje of 6 bezig met dit soort praktijken.quote:Op zondag 28 december 2008 12:08 schreef Berto het volgende:
Lurling slaat Wellenberg, terechte schorsing, echter Marcus Berg sloeg onlangs ook een speler van Twente.Als Lurling hetzelfde had gedaan, had iedereen het er over gehad en nu.....
Die actie een tijd geleden in de CL tegen Marseille dacht ik. Flipt tie 2 keer helemaal door op een of andere kerel op de tribune. Sloeg echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoezo vind je Koevermans arrogant dan?
Was wat overdreven, maar die kerel had hem zitten sarren.quote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die actie een tijd geleden in de CL tegen Marseille dacht ik. Flipt tie 2 keer helemaal door op een of andere kerel op de tribune. Sloeg echt helemaal nergens op.
Komt omdat die gozer op de tribune voor de wedstrijd had geroepen dat ie te dik was om te scoren ofzoquote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die actie een tijd geleden in de CL tegen Marseille dacht ik. Flipt tie 2 keer helemaal door op een of andere kerel op de tribune. Sloeg echt helemaal nergens op.
Mee eens, ik heb Koevermans altijd een hele sympathieke gast gevonden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was wat overdreven, maar die kerel had hem zitten sarren.
Ik vind iemand die liever postbode dan voetballer was geworden, terwijl hij een VWO-diploma heeft, en die tot late leeftijd nog gewoon bij Excelsior '20 speelde en in zijn Sparta-tijd CL-avondjes organiseerde met vrienden juist een verademing binnen de vele spelers die al sinds hun jeugd horen de beste te zijn.
Heeft Jack van Gelder hier een account?quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind iemand die liever postbode dan voetballer was geworden, terwijl hij een VWO-diploma heeft, en die tot late leeftijd nog gewoon bij Excelsior '20 speelde en in zijn Sparta-tijd CL-avondjes organiseerde met vrienden juist een verademing binnen de vele spelers die al sinds hun jeugd horen de beste te zijn.
Ik vind het ook sympathiek.quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja het zal vast een aardige gast zijn maar als prof kan je je toch niet zo oplaten naaien door iemand dat je tot 2 keer toe zo doordraaid na een goal.Maar inderdaad walg ik absoluut niet van Koevermans. Kan er best gezellig een biertje mee drinken denk.quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oké. Sibon.quote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef SCH het volgende:
Lurling walgelijk vinden is zo jaren begin 2000.
Suarez walgelijk vinden is voor pubers.
Durf eens echt iemand te kiezen
Hij is in elk geval te dik om internationaal een rol van betekenis te spelen. Ik vond die actie ook behoorlijk stuitend van Koevermans. Hij kan zich beter richten op zijn spel en een paar kilo afvallen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Komt omdat die gozer op de tribune voor de wedstrijd had geroepen dat ie te dik was om te scoren ofzo
Grindheim.quote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef SCH het volgende:
Lurling walgelijk vinden is zo jaren begin 2000.
Suarez walgelijk vinden is voor pubers.
Durf eens echt iemand te kiezen
Inderdaad. Luie zakken vullende klote Spanjaardquote:Op maandag 29 december 2008 08:36 schreef heiden6 het volgende:
Goed lopend topic is dit geworden!
Ik wil Oleguer nog even noemen.
Owja Dzsudzak ook zo'n irritant ventjequote:Op maandag 29 december 2008 06:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Dzsudzak
stuk voor stuk zijn ze het waard voor me om rood te pakken na ze neergemaaid te hebben!
Wat heeft Huub je aangedaan vroeger jongen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:27 schreef bikkeltje2 het volgende:
Huub Stevens (toen ie nog speelde!)
Waarom ?quote:
Dat heeft vooral zijn wortels in het incident met Kluivert. Of was je sarcastisch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ?Dat is hier een nationale held man !
Sarcastisch ? Hij kreeg hier in België de Gouden Schoen het jaar van dat incident hoor ... Staelens deed daar trouwens niks verkeerd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:25 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat heeft vooral zijn wortels in het incident met Kluivert. Of was je sarcastisch?
Slechte adem?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gert Verheyen ...
[ afbeelding ]
Nu kan je van Staelens veel zeggen, maar het was geen houthakker. Die vent heeft in z'n hele carrière één rode kaart gepakt, geloof ik. En werd hier zelfs al profvoetballer v/h jaar in '94. Een tijd waarin Belgische ploegen Europees zelfs nog meespeelden ...quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:29 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
+ Dat hij een vervelende uitstraling heeft
+ Hij een vreselijke houthakker was in dat matige belgische ploegje destijds
quote:
Dat is inderdaad een vette pauper!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gert Verheyen ...
[ afbeelding ]
quote:
Why? dat vind ik echt de meest sympathieke speler ooit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:38 schreef kevin6188 het volgende:
Afgezien van de gebruikelijke types als Lazovic, Van Bommel en Kuijt, word ik ook naar telkens als ik dat wijf van een Büttner in beeld zie...
nou goed, de eerste maanden nadat suarez bij ajax speelde. In die tijd was het wel altijd engels.quote:Op zondag 28 december 2008 10:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je praat echt onzin, want hij spreekt gewoon Nederlands. Luister eens naar één van de interviews van de vele keren dat Suárez weer eens is uitgeroepen tot Man van de Wedstrijd bij Ajax.
Interviewers moeten gewoon in het Nederlands beginnen, niet hun Engels of Spaans showen.
En die stoemperd heeft het nog steeds niet door.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een vette pauper!
Jonathan Legear ook met z'n Vini Vidi Vici
Vanwege die feiten mocht hij Ron Jans mooi betalen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef porsche1 het volgende:
suarez ofzo van ajax, niet omdat hij bij ajax speeld, maar ik vind het zo'n misselijk ventje, veel schwalbes, en dan fluit de scheids, dan huild ie ongeveer terwijl dat ie dondersgoed weet dat ie een schwalbe maakte.
Inderdaad een goede ja, kan me echt kapot ergeren aan die schijnheil en die boeren kop van hem.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Dirk Kuyt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Fernando Torres en Steven Gerrard zijn ook bloedirritant.
Alhoewel we van de laatste hopelijk de komende vijf jaar niets te vrezen hebben.
Niet eens Heijblok? Lutser.quote:Op maandag 29 december 2008 16:38 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
Martin Pieckenhagen - Wil er verder geen woorden aan vuil maken
Omdat Snor eens geroepen heeft dat het een demagoog is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Why? dat vind ik echt de meest sympathieke speler ooit.
zelfs toen ie nog voor feyenoord speelde mocht ik em al
Ja inderdaad. Iets van de volgende strekking:"Hij is te aardig, hij roept altijd cliché dingen. Hij is de ideale schoonzoon."quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat Snor eens geroepen heeft dat het een demagoog is.
Wist je dat Bogarde 5 jaar geleden gestopt is?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:25 schreef bikkeltje2 het volgende:
Winston Bogarde, niet omdat hij onsymphatiek is (integendeel zelfs) maar omdat hij geen voetballer is. Een topsporter pur sang, maar voetbal is niet ZIJN sport. Ik denk dat boksen of een andere vechtsport meer bij hem past! Niet vanwege de agressie, maar vanwege zijn motoriek!
Ja, nu wil hij trainer worden en heeft zich bij de KNVB aangemeld.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wist je dat Bogarde 5 jaar geleden gestopt is?
Topsporter puur sangquote:Op woensdag 31 december 2008 00:25 schreef bikkeltje2 het volgende:
Winston Bogarde, niet omdat hij onsymphatiek is (integendeel zelfs) maar omdat hij geen voetballer is. Een topsporter pur sang, maar voetbal is niet ZIJN sport. Ik denk dat boksen of een andere vechtsport meer bij hem past! Niet vanwege de agressie, maar vanwege zijn motoriek!
Zakkenvuller. Maar wel een baas.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Topsporter puur sang
Als er iemand nou een voorbeeld is van een anti-prof.
Vooral zijn biografie 'Deze neger buigt voor niemand'.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zakkenvuller. Maar wel een baas.
Snor heeft wel gelijk, Kuyt zegt alleen maar dingen die men horen wil...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat Snor eens geroepen heeft dat het een demagoog is.
misschien is hij gewoon oprecht?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Snor heeft wel gelijk, Kuyt zegt alleen maar dingen die men horen wil...
Ach kom op, die periode heeft hij inderdaad gehad maar sinds ie bij Real speelt doet ie dat haast niet meer. Het is eerder irritant hoe vaak hij geblesseerd is.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:48 schreef ErikT het volgende:
Arjen Robben. Vijf jaar geleden was hij nog een goede voetballer, de afgelopen vijf jaar ligt hij alleen maar op de grond met die verontwaardigde kop van m.
+ "Hij presenteert zich als een dorpspastoor. Hij zegt allemaal dingen waarvan hij denkt dat het wel weer scoort bij hetquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Iets van de volgende strekking:"Hij is te aardig, hij roept altijd cliché dingen. Hij is de ideale schoonzoon."
Mooie post? Ja dank je.²
En dan te bedenken dat hij er een salaris verdient, waarmee hij de helft van zijn geboorteland een jaar van eten kan voorzien.. Maar laat hem lekker bidden dat zijn knie kapot is.. Dumbassquote:Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
"I was disgusted. I realised that signing for Chelsea was disgusting. It's hard to explain."
"I said to myself 'I couldn't give a damn' (that Marseille have accepted a bid)," he said.
"Maybe that's going to shock supporters of Chelsea, but I didn't want to leave.
"I even did some things that were almost absurd, in order not to go to Chelsea, such as during the medical.
"Going to the hospital in Paris, I was praying they would find a problem with my knee, or a problem with anything so the move would collapse."
"I want to leave Chelsea. Something is broken with Chelsea. The damage is big in the dressing room."
Rare gozer is het jaIk zou hem als Chelsea fan gelijk weg willen hebben.
Oeeeh goede! Walgelijk ventje iddquote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef DIGGER het volgende:
En Camoranesi in combinatie met het Italiaanse volkslied
waarom??quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef DIGGER het volgende:
C. Ronaldo, Ronaldinho, Ronaldo (De vette pad), Sneijder, Heitinga, Zlatan, dat zijn toch wel de huidige spelers.
En Camoranesi in combinatie met het Italiaanse volkslied
Hoezo vraag je dat, zelfs een lid van de josti band kan nog verzinnen waarom ik een tyfushekel heb aan die spelers.quote:
nouja, ik ben een Ajacied. Maar ik vind Dirk Kuijt bijvoorbeeld wel een sympathieke knaap ondanks hij een Feijenoord icoon is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat, zelfs een lid van de josti band kan nog verzinnen waarom ik een tyfushekel heb aan die spelers.
Of doet m'n avatar het niet?
Erg vreemd, gezien ik hem na Goals ook weleens luidkeels CHELSEA!! in de camera heb zien blèren.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef Twerk het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij er een salaris verdient, waarmee hij de helft van zijn geboorteland een jaar van eten kan voorzien.. Maar laat hem lekker bidden dat zijn knie kapot is.. Dumbass
Aha OK in die zin: Ik heb geen hekel aan v/d Vaart (ondanks de neuzen en real). Zo goed?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef toma het volgende:
[..]
nouja, ik ben een Ajacied. Maar ik vind Dirk Kuijt bijvoorbeeld wel een sympathieke knaap ondanks hij een Feijenoord icoon is.
Drogba is net als dat liedje van Linda, Roos en Jessica; de ene keer voelt hij zich geweldig, vind hij alles geweldig en is hij de gelukkigste man op aarde(dat zijn de momenten dat verdedigers zich zorgen moeten maken). Of er zijn die dagen dat hij niet eens de moeite wil nemen achter een bal aan te lopen die 2 meter van hem af ligt(dat is grotendeels de Drogba van 2008).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Erg vreemd, gezien ik hem na Goals ook weleens luidkeels CHELSEA!! in de camera heb zien blèren.
Die haalde rare fratsen uit inderdaad. Op het veld althans, volgens mij was hij daarbuiten best beheerst en zo. Goed gekleed, intellectueel brilletje op... grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef On het volgende:
die Majstorovich die bij twente voetbalde was ook knettergek.
En dan ook nog op zijn keeper afgeven als hij medeplichtig is aan een tegendoelpunt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef fathank het volgende:
En wat dacht je van die Kah van Roda. Wat een mafkees is dat zeg.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Nog even toevoegen dat een speler die elke pak hem beet 2 jaar van club verhuist en dan als 1e het club logo op z'n nieuwe shirt kust alsof het altijd z'n enige relige is geweest ook absoluutquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:34 schreef DIGGER het volgende:
Zlatan is ook zo'n geniepige speler, z'n clubkeuze is ook dramatisch en met af en toe een geniaal moment compenseert ie dan uren van dramatisch kut egoistisch voetbal.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nog even toevoegen dat een speler die elke pak hem beet 2 jaar van club verhuist en dan als 1e het club logo op z'n nieuwe shirt kust alsof het altijd z'n enige relige is geweest ook absoluutis en als ie dan achteraf ook nog even gaat doen of z'n ex-club alles alleen maar won dankzij hem
![]()
![]()
![]()
We zijn het eens DIGGERquote:
Dan is het nog erger dat je al op dag 1 je nieuwe clublogo aflikt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:
Voor elke club tot nu toe drie seizoenen gespeeld.
1999 belde, ze willen hun bijnaam terugquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Aha OK in die zin: Ik heb geen hekel aan v/d Vaart (ondanks de neuzen en real). Zo goed?
Nee Sneijder & Heitinga zijn van die zuigers, die altijd vooraan staan bij de opstootjes, eigen rechtertje spelen, zuigen om kaarten voor de tegenstander en (ex) neuzen.
Zlatan is ook zo'n geniepige speler, z'n clubkeuze is ook dramatisch en met af en toe een geniaal moment compenseert ie dan uren van dramatisch kut egoistisch voetbal.
Hier gaat het niet om voetbalkwaliteiten..quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef BeamofLight het volgende:
Raar dat de beste PSV-ers steeds genoemd worden
Diego haat ik ook die pauperquote:Op maandag 21 september 2009 23:35 schreef Anonymousz het volgende:
Alle portugese (theater) spelers en Guti
quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Op willekeurige volgorde:Cristiano Ronaldo Arjen Robben Ibrahim Afellay Luis Suárez Rafael van der Vaart Michael Ballack Didier Drogba Francesco Totti Luís Figo Nani Maniche Guti Hernández
Die foto van Sneijder is echt erg.quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn.
Fredi Bobicquote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn.
Hij heeft echt een karakteristieke rotkopquote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Kopbal het volgende:
Jeugdtrauma's heb ik er aan overgehouden.
1-3, 0-3, exit?quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Kopbal het volgende:
Jeugdtrauma's heb ik er aan overgehouden.
ga je maar vast melden in het banmeldtopicquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef riddler. het volgende:
Danny Buijs.
Sowieso iedereen met de naam Danny.
En dan toch voetbal nog leuk blijven vinden, knap zegquote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Op willekeurige volgorde:Cristiano Ronaldo Mateja Ke¸man Wesley Sneijder Mark van Bommel Arjen Robben Axel Witsel André Ooijer Ibrahim Afellay Luis Suárez Royston Drenthe Rafael van der Vaart Michael Ballack Bastian Schweinsteiger John Terry Didier Drogba Antonio Cassano Francesco Totti Fernando Couto Luís Figo Nani Maniche Wesley Sonck Joey Barton Guti Hernández ...
Een klein jaar later is het voor zover mogelijk nog een grotere mongool geworden. Met z'n misplaatste vedettegedrag.quote:Op maandag 29 december 2008 14:16 schreef Rikketik het volgende:
Nicky Hofs kan ik heel slecht hebben.
Inderdaad, die staat bij mij ook wel op 1 denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een klein jaar later is het voor zover mogelijk nog een grotere mongool geworden. Met z'n misplaatste vedettegedrag.
Dan rot je lekker op uit VBL stink emo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef PartyAmber het volgende:
Momenteel heb ik het nogal gehad met Ray.
Geen idee wie het is maar ik mag 'm nu al niet.
Janckert ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Oh , en kennen we deze nog :
[ afbeelding ]
Carsten Jancker inderdaad ... "Duitser" kun je ze bijna niet meer hebben ...quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:05 schreef awromele het volgende:
Zijn belangrijkste troef is de fout gespelde tatoeage, 'vini vidi vici', vini betekent 'van de wijn'. Tot op de dag van vandaag beweert Legear dat dit wel degelijk de juiste schrijfwijze is.
[ afbeelding ]
Frank en Ronald de Boer zijn mijns inziens helden. Heb je een interview ofzo (liefst video) waarin die kleuter beweert dat z'n tatoeage niet verkeerd gespeld is?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:05 schreef awromele het volgende:
De voetbalwereld is natuurlijk het walhalla voor de primaat, de schlemiel, de oligofreen.
Christiano Ronaldo is uiteraard het typevoorbeeld, de man die te oppervlakkig was voor Paris Hilton. Ik zag ooit een dode rat in de Gobiwoestijn met een intelligentere oogopslag.
Als Anderlecht supporter doet dit wat meer pijn aan het hart, maar goed, heren en dames, maak kennis met Jonathan Legear.
[ afbeelding ]
Zijn belangrijkste troef is de fout gespelde tatoeage, 'vini vidi vici', vini betekent 'van de wijn'. Tot op de dag van vandaag beweert Legear dat dit wel degelijk de juiste schrijfwijze is.
[ afbeelding ]
Neerlands trots in dit lijstje. De gebroeders de Boer. Arrogantie kreeg een nieuw gezicht, namelijk twee gezichten. Jammer dat die arrogantie zich uitte in het opzichtig uitstallen van de onvolmaaktheden.
[ afbeelding ]
quote:Legear wil het ongeval overigens relativeren. 'Natuurlijk had ik beter niet gereden als ik zo moe was. Mijn auto is herleid tot schroot, maar andere auto-ongelukken zijn veel erger. En als ik de doden in Israël zie, dan zeg ik tegen mezelf dat zoiets ook veel erger is.'
Ah, wist niet dat z'n tatoeage reeds werd aangepast.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:47 schreef LorenzoDavids het volgende:
[..]
Frank en Ronald de Boer zijn mijns inziens helden. Heb je een interview ofzo (liefst video) waarin die kleuter beweert dat z'n tatoeage niet verkeerd gespeld is?
edit: Ik heb 't opgezocht, en je loopt een beetje achter. 't Schijnt dat de tekst nu gecorrigeerd is.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)lukte-tatoeage.dhtml
Hier nog een artikel waaruit blijkt wat voor trieste mongool het is:
http://www.nieuwsblad.be/(...)?articleID=GPJ2ALLN7
[..]
![]()
De kneus is ook bepaald niet geliefd bij de rest van het team:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)kt-met-stickers.aspx
Wat een bullshitquote:Op donderdag 24 september 2009 16:56 schreef Ofyles2 het volgende:Rafael van der Vaart (Zie Wesley Sneijder. Dat hij nu gepasseerd is voor de oefeninterland tegen Australië heeft hij aan zichzelf te danken.)
Jij vindt het dus geen bullshit als je HSV in de steek laat voor die euro's uit Madrid, alleen om erachter te komen dat je met open ogen in de fuik bent gerend?quote:
Zondag viel hij weer, maar in ieder geval heeft Suarez zijn epilepsie onder controle.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef dddour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Real naar Hsv is een stap omhoog, financieel maar zeker sportief. Hij heeft vanaf kleins af aan de droom gehad om naar Spanje te gaan. Dat de trainer die hem haalt na 2 maanden ontslagen wordt, ligt niet aan hem. Vervolgens is hij deze zomer in Madrid gebleven omdat zijn vrouw ziek is, en hij niet de switch wilt gaan maken op dit moment. Niks arrogantie.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij vindt het dus geen bullshit als je HSV in de steek laat voor die euro's uit Madrid, alleen om erachter te komen dat je met open ogen in de fuik bent gerend?
Eensch!quote:
Tja, om dan te bedenken dat dezelfde persoon die het liedje "Oh lieve oma" zong in mijn jeugd, met zijn kleine paling in Yolanthe heeft liggen stouwen, daar zou ik niet vrolijk van worden als ik Wesley wasquote:Op donderdag 24 september 2009 19:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eensch!
Ik vond het altijd al een misselijke liliputter, maar nu heb ik ook altijd het gevoel dat hij met zo een grijs loopt van "haha, ik neuk Yolanthe"
Voor dat laatste moet je hem overigens wel de credits geven, doet ie goed... hehe!
Heb je een vriendin? Zo ja, denk er eens aan met wie zij het bed gedeeld zou kunnen hebben...quote:Op donderdag 24 september 2009 19:43 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Tja, om dan te bedenken dat dezelfde persoon die het liedje "Oh lieve oma" zong in mijn jeugd, met zijn kleine paling in Yolanthe heeft liggen stouwen, daar zou ik niet vrolijk van worden als ik Wesley was.
Dat geloof je toch zeker niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:49 schreef Lebawski het volgende:
Ik hoop met niemand, ze was maagd toen ik haar leerde kennen.
Walgelijke ventquote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef thewishmaster het volgende:
Andre Ooijer scoort toch wel hoog, kan het niet meer belopen en is voortdurend tegenstanders aan het provoceren, terwijl hij daarbij zijn verdedigende taak vergeet.
Je slaat de spijkers op de kop met die namen. Dat Ooijer bij PSV loopt te kloten vind ik best, maar hij staat ook in de basis van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Walgelijke vental die oudjes worden sowieso steeds walgelijker, die Tomasson ga ik me ook steeds meer aan ergeren en Sibon doet ook lekker mee.
Nou nou nou nou....quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:02 schreef Keltie het volgende:
Landzaat, -edit- Hier dan ook -edit- wat niet eens fatsoenlijk kan voetballen tegen de Harkemase Boys
Sibon vind ik a.tijd wel cool. Vooral toen ie dronken was toen ze kampioen warenquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef dddour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hofs haat ik ookquote:
schiet me lekquote:
Raul ? Een van de meest sympathieke spelers bij Real ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hofs haat ik ook
Theo Janssen haat ik ook![]()
Raul is een klootzak![]()
John O'Sheaquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:12 schreef Happel het volgende:
Wie is die bovenste? Ken ik niet? Macheda die Italiaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |