Jammer dat ie niet kon voetballenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Stijn Vreven is een cultheld
Vinnie Jones.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:55 schreef tong80 het volgende:
Die speler die enkels brak uit Wales en ooit aanvoerder was tegen Nederland en met 5-0 verloor. Hij kon niet voetballen maar sommigen noemen hem een held. Het was een loser die later door zijn kop nog in films ging spelen hetgeen ie ook niet kon.
Hat zal je voetbalheld maar zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Vinnie Jones.
Hij heeft ook een paar goede filmrollen op zijn naam staan inderdaad. Acteren kan ie dus ook.
Houthakker met een voetbaltunue aanquote:
Wel een houthakker met een FA-Cup op zijn palmares...quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Houthakker met een voetbaltunue aan
Beetje raar. Jullie haten lurling. Maar over Suarez zeggen jullie niks en als ik die lopende drol een wedstrijd tegen mij clubje zie voetballen, dan zie ik die gozer de meest smerige overtredingen maken. Elleboogjes, natrappen enz. EN regelmatig zien we hem dat ook doen op tv. Maar die lopende drol komt er steeds meeweg om dat de knvb niks tegen ajaxspelers durft of wil doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eensch: Lulring![]()
![]()
Verder vind ik Lucius ook maar een eikel
Dat is toch met iedereen zo? Van Bommel wordt ook door veel Ajacieden gehaat. En psv-ers lopen weg met hem. Overigens heb ik niet zo snel een hekel aan spelers. Danny Buijs vind ik een kneus en Stijn Schaars mag van mij ook een afgescheurde knieband krijgen, maar verder boeit het me niet zoveel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:15 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Beetje raar. Jullie haten lurling. Maar over Suarez zeggen jullie niks en als ik die lopende drol een wedstrijd tegen mij clubje zie voetballen, dan zie ik die gozer de meest smerige overtredingen maken. Elleboogjes, natrappen enz. EN regelmatig zien we hem dat ook doen op tv. Maar die lopende drol komt er steeds meeweg om dat de knvb niks tegen ajaxspelers durft of wil doen.
of te wel. Ik walg van Suarez.
Niks raars aan hoor. Suarez is een Fenomenale voetballer met wat mindere trekjes. Lurling is een lul die af en toe tegen een balletje traptquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:15 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Beetje raar. Jullie haten lurling. Maar over Suarez zeggen jullie niks en als ik die lopende drol een wedstrijd tegen mij clubje zie voetballen, dan zie ik die gozer de meest smerige overtredingen maken. Elleboogjes, natrappen enz. EN regelmatig zien we hem dat ook doen op tv. Maar die lopende drol komt er steeds meeweg om dat de knvb niks tegen ajaxspelers durft of wil doen.
of te wel. Ik walg van Suarez.
Hoe kan je in godsnaam een hekel hebben aan Pirlo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
- Lazovic
- Alle Italiaanse voetballers (Inzaghi, Totti, Gattuso, Pirlo etc.)
- Tomasson
- Barton
- Lulring
Dat zijn de namen die direct in me opkomen.
Aan deze joker heb ik dus echt een poephekel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:36 schreef DemonCleaner het volgende:
Keown (ex-houthakker)...er zijn er teveel om op te noemen
Ja, dat begrijp ik dus ook niet, zoals wel bij meer namen hier. Pirlo doet echt geen vlieg kwaad, naait nooit een kaart aan, breekt geen benen. Gewoon een introvert genie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:35 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe kan je in godsnaam een hekel hebben aan Pirlo?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:31 schreef Kopbal het volgende:
Was dat niet bij de Graafschap.
Ik had vroeger echt een bloedhekel aan Richard Witschge, de rede zal bekend zijn.
Mwah, matige voetballer, hij deed het in een jaar waarin het niet zo handig van hem was én hij zei achteraf dat het hij het niet bewust deed.quote:
Hij was alles behalve een matige voetballer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, matige voetballer, hij deed het in een jaar waarin het niet zo handig van hem was én hij zei achteraf dat het hij het niet bewust deed.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een actie
Ik vond het altijd een matige voetballer. Maar ik ben dan ook niet echt objectief.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij was alles behalve een matige voetballer.
Had alleen niet de mentaliteit in het begin van zijn carriere.
ach zulke belachelijke overtredingen worden in de helft van de wedstrijden wel gemaakt. hij had alleen de 'pech' dat hij iemand invalide schopte. blijft natuurlijk een belachelijke actie, maar die worden er wel meer gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:15 schreef FireFox1 het volgende:
- Bouaouzan![]()
![]()
Die mag van mij nog steeds doormidden worden geschopt.
Dat is inderdaad een walgelijke voetballer en ik wist het al voor de wedstrijd tegen Twente.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:26 schreef Sieps het volgende:
Rafinha
Ik had nog nooit zo op hem gelet eigenlijk maar na Twente - Schalke mag die man van mij nooit meer op de voetbalvelden verschijnen, bah
Legendarischquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een actie
Volgens mij moet zelfs z'n grootste vijand toegeven dat Witschge een zeer begenadigde voetballer was. Perfecte balbehandeling, techniek, inzicht en een linker waar je stil van wordt. Van dat soort spelers kan je er niet genoeg hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:25 schreef Kopbal het volgende:
Ik vond het altijd een matige voetballer. Maar ik ben dan ook niet echt objectief.
Hij had wel gelijk, Ajax heeft altijd een grote bek maar winnen doen ze niks meer. En dan die nieuwe directeur die zegt dat Ajax nog wel de CL kan winnen, ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Daarnaast heb ik echt een hekel aan Affelay. Zijn speech na de kampioenswedstrijd over Ajax met hun grote bek blabla sloeg echt helemaal nergens op.
Wimbledon F.C. "The Crazy Gang"quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:01 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wel een houthakker met een FA-Cup op zijn palmares...
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:40 schreef ES57 het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk, Ajax heeft altijd een grote bek maar winnen doen ze niks meer. En dan die nieuwe directeur die zegt dat Ajax nog wel de CL kan winnen, ik bedoel maar.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:55 schreef tong80 het volgende:
Die speler die enkels brak uit Wales en ooit aanvoerder was tegen Nederland en met 5-0 verloor. Hij kon niet voetballen maar sommigen noemen hem een held. Het was een loser die later door zijn kop nog in films ging spelen hetgeen ie ook niet kon.
Moraalridder-alert.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:44 schreef Yozzz het volgende:
Patrick Pothuizen, in elke willekeurige wedstrijd van Vitesse. Wát is die man een schoft, en wat verdient hij zo'n geweldig beroep niet.
Care.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Bedankt voor deze constructieve en toevoegende bijdrage.
Terug aan de ketting, kreng!
Ook hoor van Nec supporters ook eigenlijk alleen maar goede verhalen. Echte gangmaker daar in Nijmegen en ook relax tegenover de supporters. Dat hij soms een actje opvoert in een derby is voor bepaalde tere zieltjes blijkbaar onverteerbaar.. Ik denk dat hij daar wel mee kan levenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:45 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Pothuizen een leuke gast. Ooit een pilsje met hem gedronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |