i agreequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:47 schreef sjimz het volgende:
Ik kan me nog wel een topic herinneren dat dezelfde strekking had.
Maar ik walg het meeste van Lurling.
Die vuistslag zegt al genoeg.
Waarom dan Nedved?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef mrsjaak2 het volgende:
nedved, redenen bekent neem ik aan? snap ook niet dat die vent fans heeft.
voor suarez bashers: wij zijn blij met 'm!!!
Wat snap je er niet aan?quote:
Tuurlijk zijn jullie blij met hem: hij sleept punten binnen die jullie met normaal voetbal niet kunnen winnen...quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef mrsjaak2 het volgende:
nedved, redenen bekent neem ik aan? snap ook niet dat die vent fans heeft.
voor suarez bashers: wij zijn blij met 'm!!!
weet ik eigenlijk niet, op de een of andere manier kan ik het van suarez wel verdragenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom dan Nedved?
[..]
Wat snap je er niet aan?
Wat kan je wel van Suarez verdragen en wat niet van Nedved?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet, op de een of andere manier kan ik het van suarez wel verdragen
de welbekende schwalbes, al vind ik nedved nog erger op het gebied van het immiteren van helse pijnen en het letterlijke vragen om kaartenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat kan je wel van Suarez verdragen en wat niet van Nedved?
Ik heb nedved dat nog nooit zien doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:54 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
de welbekende schwalbes, al vind ik nedved nog erger op het gebied van het immiteren van helse pijnen en het letterlijke vragen om kaarten
Denk dat je de rode kaart van Heitinga op het EK 2004 tegen Tsjechie nog wel herinnert.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb nedved dat nog nooit zien doen eigenlijk.
Al moet ik wel bekennen dat ik Juve niet zo volg.
dat zal t zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb nedved dat nog nooit zien doen eigenlijk.
Al moet ik wel bekennen dat ik Juve niet zo volg.
Jij bent ook wel rancuneus om iemand die zn halve leven op de tribune doorbrengt vanwege blessures een rit op de tribune toe te wensenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Robben mag wat mij betreft ook wel een tijdje op de tribune zitten. Ook een jankerig schijnheilig duikerig huftertje.
Ja maar als ik aan duikelaars denk dan komen eerder de namen van Figo, Gilardino, Steven Gerrard, Suarez en Farfan op.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef sjutt het volgende:
[..]
Denk dat je de rode kaart van Heitinga op het EK 2004 tegen Tsjechie nog wel herinnert.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:57 schreef KirkLazarus het volgende:
psv koopt zonder uitzondering klootzakken, volgens mij scouten ze daar echt op kutpersoonlijkheid.
Oh en voor alle Suarez-haters post ik 'm alvast, hebben we dat in ieder geval al gehad:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon een hekel aan het hele teamquote:
Eensch: Lulringquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:47 schreef sjimz het volgende:
Maar ik walg het meeste van Lurling.
Die vuistslag zegt al genoeg.
gerrard??? ben je niet goed?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan duikelaars denk dan komen eerder de namen van Figo, Gilardino, Steven Gerrard, Suarez en Farfan op.
Steven Gerrardquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan duikelaars denk dan komen eerder de namen van Figo, Gilardino, Steven Gerrard, Suarez en Farfan op.
Ik zag 1 noemenswaardige 'duik'quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar volg jij het Engels voetbal niet goed.
1 noemenswaardige duikquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zag 1 noemenswaardige 'duik'
Maar je moet het ook zelf weten, ik vind het geen speler of van te walgen. Verre van zelfs.
Idd, Gerrard is vuil ..quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij het een walgelijke speler vindtquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
1 noemenswaardige duik![]()
En ik zeg nergens dat ik het een walgelijke speler vind
je noemt hem in het topic: welke speler walg je echt vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
1 noemenswaardige duik![]()
En ik zeg nergens dat ik het een walgelijke speler vind
Die eerstequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die tegen Atletico was een dikke schwalbe, een van de ergste die ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij het een walgelijke speler vindt
En ja 1!
Nee ik zei dat ik eerder Gerrard dan Nedved als duikelaar zie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
je noemt hem in het topic: welke speler walg je echt van
Mooi voor je knul, je punt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die tegen Atletico was een dikke schwalbe, een van de ergste die ik ooit heb gezien
Die tegen Andorra was een dikke schwalbe
Die tegen AC Milan was een dikke schwalbe
Die tegen Sheffield (?) was een hele dikke schwalbe
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die tegen Atletico was een dikke schwalbe, een van de ergste die ik ooit heb gezien
Die tegen Andorra was een dikke schwalbe
Die tegen AC Milan was een dikke schwalbe
Die tegen Sheffield (?) was een hele dikke schwalbe
Ja klopt en nu?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat er meer dan 1 schwalbe instaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |