Eensch: Lulringquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:47 schreef sjimz het volgende:
Maar ik walg het meeste van Lurling.
Die vuistslag zegt al genoeg.
gerrard??? ben je niet goed?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan duikelaars denk dan komen eerder de namen van Figo, Gilardino, Steven Gerrard, Suarez en Farfan op.
Steven Gerrardquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan duikelaars denk dan komen eerder de namen van Figo, Gilardino, Steven Gerrard, Suarez en Farfan op.
Ik zag 1 noemenswaardige 'duik'quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar volg jij het Engels voetbal niet goed.
1 noemenswaardige duikquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zag 1 noemenswaardige 'duik'
Maar je moet het ook zelf weten, ik vind het geen speler of van te walgen. Verre van zelfs.
Idd, Gerrard is vuil ..quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij het een walgelijke speler vindtquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
1 noemenswaardige duik![]()
En ik zeg nergens dat ik het een walgelijke speler vind
je noemt hem in het topic: welke speler walg je echt vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
1 noemenswaardige duik![]()
En ik zeg nergens dat ik het een walgelijke speler vind
Die eerstequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die tegen Atletico was een dikke schwalbe, een van de ergste die ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij het een walgelijke speler vindt
En ja 1!
Nee ik zei dat ik eerder Gerrard dan Nedved als duikelaar zie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
je noemt hem in het topic: welke speler walg je echt van
Mooi voor je knul, je punt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die tegen Atletico was een dikke schwalbe, een van de ergste die ik ooit heb gezien
Die tegen Andorra was een dikke schwalbe
Die tegen AC Milan was een dikke schwalbe
Die tegen Sheffield (?) was een hele dikke schwalbe
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die tegen Atletico was een dikke schwalbe, een van de ergste die ik ooit heb gezien
Die tegen Andorra was een dikke schwalbe
Die tegen AC Milan was een dikke schwalbe
Die tegen Sheffield (?) was een hele dikke schwalbe
Ja klopt en nu?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat er meer dan 1 schwalbe instaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |