Wat heeft Huub je aangedaan vroeger jongen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:27 schreef bikkeltje2 het volgende:
Huub Stevens (toen ie nog speelde!)
Waarom ?quote:
Dat heeft vooral zijn wortels in het incident met Kluivert. Of was je sarcastisch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ?Dat is hier een nationale held man !
Sarcastisch ? Hij kreeg hier in België de Gouden Schoen het jaar van dat incident hoor ... Staelens deed daar trouwens niks verkeerd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:25 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat heeft vooral zijn wortels in het incident met Kluivert. Of was je sarcastisch?
Slechte adem?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gert Verheyen ...
[ afbeelding ]
Nu kan je van Staelens veel zeggen, maar het was geen houthakker. Die vent heeft in z'n hele carrière één rode kaart gepakt, geloof ik. En werd hier zelfs al profvoetballer v/h jaar in '94. Een tijd waarin Belgische ploegen Europees zelfs nog meespeelden ...quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:29 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
+ Dat hij een vervelende uitstraling heeft
+ Hij een vreselijke houthakker was in dat matige belgische ploegje destijds
quote:
Dat is inderdaad een vette pauper!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gert Verheyen ...
[ afbeelding ]
quote:
Why? dat vind ik echt de meest sympathieke speler ooit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:38 schreef kevin6188 het volgende:
Afgezien van de gebruikelijke types als Lazovic, Van Bommel en Kuijt, word ik ook naar telkens als ik dat wijf van een Büttner in beeld zie...
nou goed, de eerste maanden nadat suarez bij ajax speelde. In die tijd was het wel altijd engels.quote:Op zondag 28 december 2008 10:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je praat echt onzin, want hij spreekt gewoon Nederlands. Luister eens naar één van de interviews van de vele keren dat Suárez weer eens is uitgeroepen tot Man van de Wedstrijd bij Ajax.
Interviewers moeten gewoon in het Nederlands beginnen, niet hun Engels of Spaans showen.
En die stoemperd heeft het nog steeds niet door.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een vette pauper!
Jonathan Legear ook met z'n Vini Vidi Vici
Vanwege die feiten mocht hij Ron Jans mooi betalen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef porsche1 het volgende:
suarez ofzo van ajax, niet omdat hij bij ajax speeld, maar ik vind het zo'n misselijk ventje, veel schwalbes, en dan fluit de scheids, dan huild ie ongeveer terwijl dat ie dondersgoed weet dat ie een schwalbe maakte.
Inderdaad een goede ja, kan me echt kapot ergeren aan die schijnheil en die boeren kop van hem.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Dirk Kuyt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Fernando Torres en Steven Gerrard zijn ook bloedirritant.
Alhoewel we van de laatste hopelijk de komende vijf jaar niets te vrezen hebben.
Niet eens Heijblok? Lutser.quote:Op maandag 29 december 2008 16:38 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
Martin Pieckenhagen - Wil er verder geen woorden aan vuil maken
Omdat Snor eens geroepen heeft dat het een demagoog is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Why? dat vind ik echt de meest sympathieke speler ooit.
zelfs toen ie nog voor feyenoord speelde mocht ik em al
Ja inderdaad. Iets van de volgende strekking:"Hij is te aardig, hij roept altijd cliché dingen. Hij is de ideale schoonzoon."quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat Snor eens geroepen heeft dat het een demagoog is.
Wist je dat Bogarde 5 jaar geleden gestopt is?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:25 schreef bikkeltje2 het volgende:
Winston Bogarde, niet omdat hij onsymphatiek is (integendeel zelfs) maar omdat hij geen voetballer is. Een topsporter pur sang, maar voetbal is niet ZIJN sport. Ik denk dat boksen of een andere vechtsport meer bij hem past! Niet vanwege de agressie, maar vanwege zijn motoriek!
Ja, nu wil hij trainer worden en heeft zich bij de KNVB aangemeld.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wist je dat Bogarde 5 jaar geleden gestopt is?
Topsporter puur sangquote:Op woensdag 31 december 2008 00:25 schreef bikkeltje2 het volgende:
Winston Bogarde, niet omdat hij onsymphatiek is (integendeel zelfs) maar omdat hij geen voetballer is. Een topsporter pur sang, maar voetbal is niet ZIJN sport. Ik denk dat boksen of een andere vechtsport meer bij hem past! Niet vanwege de agressie, maar vanwege zijn motoriek!
Zakkenvuller. Maar wel een baas.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Topsporter puur sang
Als er iemand nou een voorbeeld is van een anti-prof.
Vooral zijn biografie 'Deze neger buigt voor niemand'.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zakkenvuller. Maar wel een baas.
Snor heeft wel gelijk, Kuyt zegt alleen maar dingen die men horen wil...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat Snor eens geroepen heeft dat het een demagoog is.
misschien is hij gewoon oprecht?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Snor heeft wel gelijk, Kuyt zegt alleen maar dingen die men horen wil...
Ach kom op, die periode heeft hij inderdaad gehad maar sinds ie bij Real speelt doet ie dat haast niet meer. Het is eerder irritant hoe vaak hij geblesseerd is.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:48 schreef ErikT het volgende:
Arjen Robben. Vijf jaar geleden was hij nog een goede voetballer, de afgelopen vijf jaar ligt hij alleen maar op de grond met die verontwaardigde kop van m.
+ "Hij presenteert zich als een dorpspastoor. Hij zegt allemaal dingen waarvan hij denkt dat het wel weer scoort bij hetquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Iets van de volgende strekking:"Hij is te aardig, hij roept altijd cliché dingen. Hij is de ideale schoonzoon."
Mooie post? Ja dank je.²
En dan te bedenken dat hij er een salaris verdient, waarmee hij de helft van zijn geboorteland een jaar van eten kan voorzien.. Maar laat hem lekker bidden dat zijn knie kapot is.. Dumbassquote:Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
"I was disgusted. I realised that signing for Chelsea was disgusting. It's hard to explain."
"I said to myself 'I couldn't give a damn' (that Marseille have accepted a bid)," he said.
"Maybe that's going to shock supporters of Chelsea, but I didn't want to leave.
"I even did some things that were almost absurd, in order not to go to Chelsea, such as during the medical.
"Going to the hospital in Paris, I was praying they would find a problem with my knee, or a problem with anything so the move would collapse."
"I want to leave Chelsea. Something is broken with Chelsea. The damage is big in the dressing room."
Rare gozer is het jaIk zou hem als Chelsea fan gelijk weg willen hebben.
Oeeeh goede! Walgelijk ventje iddquote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef DIGGER het volgende:
En Camoranesi in combinatie met het Italiaanse volkslied
waarom??quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef DIGGER het volgende:
C. Ronaldo, Ronaldinho, Ronaldo (De vette pad), Sneijder, Heitinga, Zlatan, dat zijn toch wel de huidige spelers.
En Camoranesi in combinatie met het Italiaanse volkslied
Hoezo vraag je dat, zelfs een lid van de josti band kan nog verzinnen waarom ik een tyfushekel heb aan die spelers.quote:
nouja, ik ben een Ajacied. Maar ik vind Dirk Kuijt bijvoorbeeld wel een sympathieke knaap ondanks hij een Feijenoord icoon is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat, zelfs een lid van de josti band kan nog verzinnen waarom ik een tyfushekel heb aan die spelers.
Of doet m'n avatar het niet?
Erg vreemd, gezien ik hem na Goals ook weleens luidkeels CHELSEA!! in de camera heb zien blèren.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef Twerk het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij er een salaris verdient, waarmee hij de helft van zijn geboorteland een jaar van eten kan voorzien.. Maar laat hem lekker bidden dat zijn knie kapot is.. Dumbass
Aha OK in die zin: Ik heb geen hekel aan v/d Vaart (ondanks de neuzen en real). Zo goed?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef toma het volgende:
[..]
nouja, ik ben een Ajacied. Maar ik vind Dirk Kuijt bijvoorbeeld wel een sympathieke knaap ondanks hij een Feijenoord icoon is.
Drogba is net als dat liedje van Linda, Roos en Jessica; de ene keer voelt hij zich geweldig, vind hij alles geweldig en is hij de gelukkigste man op aarde(dat zijn de momenten dat verdedigers zich zorgen moeten maken). Of er zijn die dagen dat hij niet eens de moeite wil nemen achter een bal aan te lopen die 2 meter van hem af ligt(dat is grotendeels de Drogba van 2008).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Erg vreemd, gezien ik hem na Goals ook weleens luidkeels CHELSEA!! in de camera heb zien blèren.
Die haalde rare fratsen uit inderdaad. Op het veld althans, volgens mij was hij daarbuiten best beheerst en zo. Goed gekleed, intellectueel brilletje op... grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef On het volgende:
die Majstorovich die bij twente voetbalde was ook knettergek.
En dan ook nog op zijn keeper afgeven als hij medeplichtig is aan een tegendoelpunt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef fathank het volgende:
En wat dacht je van die Kah van Roda. Wat een mafkees is dat zeg.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Nog even toevoegen dat een speler die elke pak hem beet 2 jaar van club verhuist en dan als 1e het club logo op z'n nieuwe shirt kust alsof het altijd z'n enige relige is geweest ook absoluutquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:34 schreef DIGGER het volgende:
Zlatan is ook zo'n geniepige speler, z'n clubkeuze is ook dramatisch en met af en toe een geniaal moment compenseert ie dan uren van dramatisch kut egoistisch voetbal.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nog even toevoegen dat een speler die elke pak hem beet 2 jaar van club verhuist en dan als 1e het club logo op z'n nieuwe shirt kust alsof het altijd z'n enige relige is geweest ook absoluutis en als ie dan achteraf ook nog even gaat doen of z'n ex-club alles alleen maar won dankzij hem
![]()
![]()
![]()
We zijn het eens DIGGERquote:
Dan is het nog erger dat je al op dag 1 je nieuwe clublogo aflikt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:
Voor elke club tot nu toe drie seizoenen gespeeld.
1999 belde, ze willen hun bijnaam terugquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Aha OK in die zin: Ik heb geen hekel aan v/d Vaart (ondanks de neuzen en real). Zo goed?
Nee Sneijder & Heitinga zijn van die zuigers, die altijd vooraan staan bij de opstootjes, eigen rechtertje spelen, zuigen om kaarten voor de tegenstander en (ex) neuzen.
Zlatan is ook zo'n geniepige speler, z'n clubkeuze is ook dramatisch en met af en toe een geniaal moment compenseert ie dan uren van dramatisch kut egoistisch voetbal.
Hier gaat het niet om voetbalkwaliteiten..quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef BeamofLight het volgende:
Raar dat de beste PSV-ers steeds genoemd worden
Diego haat ik ook die pauperquote:Op maandag 21 september 2009 23:35 schreef Anonymousz het volgende:
Alle portugese (theater) spelers en Guti
quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Op willekeurige volgorde:Cristiano Ronaldo Arjen Robben Ibrahim Afellay Luis Suárez Rafael van der Vaart Michael Ballack Didier Drogba Francesco Totti Luís Figo Nani Maniche Guti Hernández
Die foto van Sneijder is echt erg.quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn.
Fredi Bobicquote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn.
Hij heeft echt een karakteristieke rotkopquote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Kopbal het volgende:
Jeugdtrauma's heb ik er aan overgehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |