Diego haat ik ook die pauperquote:Op maandag 21 september 2009 23:35 schreef Anonymousz het volgende:
Alle portugese (theater) spelers en Guti
quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Op willekeurige volgorde:Cristiano Ronaldo Arjen Robben Ibrahim Afellay Luis Suárez Rafael van der Vaart Michael Ballack Didier Drogba Francesco Totti Luís Figo Nani Maniche Guti Hernández
Die foto van Sneijder is echt erg.quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn.
Fredi Bobicquote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn.
Hij heeft echt een karakteristieke rotkopquote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Kopbal het volgende:
Jeugdtrauma's heb ik er aan overgehouden.
1-3, 0-3, exit?quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Kopbal het volgende:
Jeugdtrauma's heb ik er aan overgehouden.
ga je maar vast melden in het banmeldtopicquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef riddler. het volgende:
Danny Buijs.
Sowieso iedereen met de naam Danny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |