Dat heb ik met Stevie G en Terryquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:31 schreef mcyodogg het volgende:
Eigenlijk begin ik een afkeer te krijgen naar een speler als hij helemaal de hemel ingeprezen wordt door de buitenwereld, superlatieven tekort komen, en zijn andere(negatieve) kanten totaal genegeerd of gerelativeerd worden. Kan de speler in kwestie dus zelf weinig aan doen, maar ik vind dat ik dan de advocaat van de duivel moet zijn, en ga dan dus letten op de mindere kanten van hem.
Net zo goed als er spelers zijn die positief opvallen zijn er ook spelers die (doelbewust) negatief opvallen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:05 schreef DeRuphelman het volgende:
anders kan je beter vragen: welke speler vind je tof? waarom zo fucking negatief gast
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Klinkt 'Van welke speler walg je echt?' niet veel beter?
Vaker vallen dan Suarez?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:06 schreef MaxC het volgende:
Affelay was vanavond ook bezig zeg![]()
Hele tijd vallen(vaker dan Suarez), huilen, schelden op de scheids en dan ook nog een panty dragen
Waarom zou je Villa haten als ik vragen mag?quote:
Smerige overtredingen, pas nog met die stomp. En hij incasseert zelf niet zo gemakkelijk als dat hij uitdeelt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
1 vraag waarom heeft bijna iedereen een hekel aan A. Lurling?
Lurling?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
1 vraag waarom heeft bijna iedereen een hekel aan A. Lurling?
Ook ja.. Een hele matige en ook nog geregeld smerige spelerquote:
Neuh, niet daarom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:02 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Lurling?
Hierom misschien:
http://www.trotsvanhetnoorden.nl/faa.php?id=106&sid=31
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echter duidelijk waar zijn kwaliteiten liggen...quote:Kalou werd op 31 januari 2001 in de wedstrijd Heerenveen - Feyenoord een oor aangenaaid door Anthony Lurling van Heerenveen. De wedstrijd is enkele minuten onderweg als de Heerenveen speler op het middenveld een overtreding maakt op Bonaventure Kalou. De Feyenoorder reageert even ongelukkig en twee tellen later ligt Lurling krimpend van de pijn op de grond alsof hij zojuist een doodschop van Kalou had ontvangen. Dit bleek echter totaal niet het geval maar scheidsrechter Roelof Luinge zag het als een natrappende beweging en zond de Feyenoorder met een rode kaart van het veld.
De behandeling van de strafzaak tegen Kalou leek wel op een soap, Het schikkingsvoorstel werd afgewezen, de mondelinge strafzaak en de daaropvolgende beroepszaak namen aardig wat tijd in beslag met als uiteindelijke uitkomst een schorsing van drie wedstrijden voor een speler waar in vijf jaar meer overtredingen op zijn gemaakt dan dat hij uitdeelde. De matennaaier, Lurling, werd twee jaar later zijn collega
Hij gaf v/d Laak toch zo'n doodschop?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij gaf v/d Laak toch zo'n doodschop?
Purrelquote:
Purrel is 1 van de grootse idioten op de Nederlandse velden.quote:
Wat lul je manquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:56 schreef achterop23 het volgende:
Waarom ik echt WALG van Suarez.
Bij FCG was hij nog schattig
[ afbeelding ]
En hij werd in het Nederlands geinterviewd en sprak PRIMA Nederlands terug.
Sinds hij bij AJAX speelt moet hij in het engels geinterviewd worden aangezien hij nu te lui is om in het Nederlands terug te praten. Hierbij heb ik het over de Nederlandse media en niet de Internationale media wat logischerwijs wel in het Engels gedaan moet worden.
[ afbeelding ]
toch een gladde aal geworden die jongen :S
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Terwijl die Lurling wel ontzettend goed kan voetballen, hij hoort zeg maar bij de best of the rest.
Kijk eens wat voor visionair ik was destijds:
Sikora en Lurling: te goed voor hun huidige club ?˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |