abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 11:49:51 #251
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_73064866
Oh , en kennen we deze nog :

Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_73065566
Die keeper van ADO met die dildo in zijn reet
pi_73065723
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Oh , en kennen we deze nog :

[ afbeelding ]
Janckert ?

Ik walg persoonlijk nog steeds van Cristiano Ronaldo. Goede voetballer, maar slechte houding naar medespelers, tegenstanders, publiek en scheidsrechters. Gaat snel janken. Kijk, een aanslag moet gewoon bestraft worden, maar hij lokt het vaak uit door net even te lang te wachten met spelen, of net even een trucje te doen waar het ook functioneel kan. Gister tegen Villarreal ook weer. Irritant ventje.

in Nederland erger ik me voornamelijk aan Ooijer.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_73065787
Inderdaad, Cristiano Ronaldo, irritante uitstraling heeft die gast. Maar dat heb ik bij elke Portugees wel.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 24 september 2009 @ 12:32:04 #255
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73066131
Vast al meerdere malen gezegd maar ik ergrde me altijd aan Mateja Kezman als hij na het scoren van een doelpunt op zijn naam op de achterkant van zijn shirt ging wijzen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_73066429
Mja aangezien hij al 5 jaar niet meer scoort, zal ie dat wel niet meer doen toch ?
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
  donderdag 24 september 2009 @ 12:42:27 #257
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_73066434
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:17 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Janckert ?

Carsten Jancker inderdaad ... "Duitser" kun je ze bijna niet meer hebben ...

Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_73067038
Ik weet niet precies hoe het komt maar die Rogier Meijer van De Graafschap heb ik het ook niet op..
pi_73067095
De voetbalwereld is natuurlijk het walhalla voor de primaat, de schlemiel, de oligofreen.

Christiano Ronaldo is uiteraard het typevoorbeeld, de man die te oppervlakkig was voor Paris Hilton. Ik zag ooit een dode rat in de Gobiwoestijn met een intelligentere oogopslag.

Als Anderlecht supporter doet dit wat meer pijn aan het hart, maar goed, heren en dames, maak kennis met Jonathan Legear.

Zijn belangrijkste troef is de fout gespelde tatoeage, 'vini vidi vici', vini betekent 'van de wijn'. Tot op de dag van vandaag beweert Legear dat dit wel degelijk de juiste schrijfwijze is.

Neerlands trots in dit lijstje. De gebroeders de Boer. Arrogantie kreeg een nieuw gezicht, namelijk twee gezichten. Jammer dat die arrogantie zich uitte in het opzichtig uitstallen van de onvolmaaktheden.
pi_73067445
Sibon
  donderdag 24 september 2009 @ 13:19:21 #261
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73067490
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:05 schreef awromele het volgende:

Zijn belangrijkste troef is de fout gespelde tatoeage, 'vini vidi vici', vini betekent 'van de wijn'. Tot op de dag van vandaag beweert Legear dat dit wel degelijk de juiste schrijfwijze is.
[ afbeelding ]

Schitterend vind ik dat, gewoon keihard volhouden dat de rest van de wereld het fout heeft...
pi_73069874

pi_73070055
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:05 schreef awromele het volgende:
De voetbalwereld is natuurlijk het walhalla voor de primaat, de schlemiel, de oligofreen.

Christiano Ronaldo is uiteraard het typevoorbeeld, de man die te oppervlakkig was voor Paris Hilton. Ik zag ooit een dode rat in de Gobiwoestijn met een intelligentere oogopslag.

Als Anderlecht supporter doet dit wat meer pijn aan het hart, maar goed, heren en dames, maak kennis met Jonathan Legear.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Neerlands trots in dit lijstje. De gebroeders de Boer. Arrogantie kreeg een nieuw gezicht, namelijk twee gezichten. Jammer dat die arrogantie zich uitte in het opzichtig uitstallen van de onvolmaaktheden.
[ afbeelding ]
Frank en Ronald de Boer zijn mijns inziens helden. Heb je een interview ofzo (liefst video) waarin die kleuter beweert dat z'n tatoeage niet verkeerd gespeld is?

edit: Ik heb 't opgezocht, en je loopt een beetje achter. 't Schijnt dat de tekst nu gecorrigeerd is.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)lukte-tatoeage.dhtml

Hier nog een artikel waaruit blijkt wat voor trieste mongool het is:

http://www.nieuwsblad.be/(...)?articleID=GPJ2ALLN7
quote:
Legear wil het ongeval overigens relativeren. 'Natuurlijk had ik beter niet gereden als ik zo moe was. Mijn auto is herleid tot schroot, maar andere auto-ongelukken zijn veel erger. En als ik de doden in Israël zie, dan zeg ik tegen mezelf dat zoiets ook veel erger is.'

De kneus is ook bepaald niet geliefd bij de rest van het team:

http://www.hbvl.be/nieuws(...)kt-met-stickers.aspx

[ Bericht 8% gewijzigd door LorenzoDavids op 24-09-2009 14:56:26 ]
pi_73070671
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:47 schreef LorenzoDavids het volgende:

[..]

Frank en Ronald de Boer zijn mijns inziens helden. Heb je een interview ofzo (liefst video) waarin die kleuter beweert dat z'n tatoeage niet verkeerd gespeld is?

edit: Ik heb 't opgezocht, en je loopt een beetje achter. 't Schijnt dat de tekst nu gecorrigeerd is.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)lukte-tatoeage.dhtml

Hier nog een artikel waaruit blijkt wat voor trieste mongool het is:

http://www.nieuwsblad.be/(...)?articleID=GPJ2ALLN7
[..]

De kneus is ook bepaald niet geliefd bij de rest van het team:

http://www.hbvl.be/nieuws(...)kt-met-stickers.aspx
Ah, wist niet dat z'n tatoeage reeds werd aangepast.

En ja, hij is wel vaker het middelpunt van spot bij A'lecht; hier werd z'n smart in een container geplaatst door de collegae.
pi_73071800
Sneijder.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 september 2009 @ 16:43:47 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73073744
Hofs
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 24 september 2009 @ 16:56:25 #268
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73074141
  • André Ooijer (Is nu een oude frusti)
  • Wesley Sneijder (Waant zichzelf onaanraakbaar, maar komt zichzelf altijd tegen. Ronald Koeman, Ruud Bossen en Bert van Marwijk kunnen erover praten.)
  • Rafael van der Vaart (Zie Wesley Sneijder. Dat hij nu gepasseerd is voor de oefeninterland tegen Australië heeft hij aan zichzelf te danken.)
  • Axel Witsel (Arrogant stuk vreten geworden nadat hij de Gouden Schoen won.)
  • Steven Defour (Verongelijkte moraalridder.)
  • Juanfran (Speelt nu bij AEK Athene, maar dan nog steeds met het tactiek van F-pupil.)
  • pi_73074508

Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
    pi_73075261
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 16:56 schreef Ofyles2 het volgende:
  • Rafael van der Vaart (Zie Wesley Sneijder. Dat hij nu gepasseerd is voor de oefeninterland tegen Australië heeft hij aan zichzelf te danken.)
  • Wat een bullshit
      donderdag 24 september 2009 @ 19:32:17 #271
    111382 Ofyles2
    pi_73079219
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 17:28 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Wat een bullshit
    Jij vindt het dus geen bullshit als je HSV in de steek laat voor die euro's uit Madrid, alleen om erachter te komen dat je met open ogen in de fuik bent gerend?
      donderdag 24 september 2009 @ 19:33:17 #272
    111382 Ofyles2
    pi_73079268
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef dddour het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Zondag viel hij weer, maar in ieder geval heeft Suarez zijn epilepsie onder controle.
    pi_73079345
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Jij vindt het dus geen bullshit als je HSV in de steek laat voor die euro's uit Madrid, alleen om erachter te komen dat je met open ogen in de fuik bent gerend?
    Real naar Hsv is een stap omhoog, financieel maar zeker sportief. Hij heeft vanaf kleins af aan de droom gehad om naar Spanje te gaan. Dat de trainer die hem haalt na 2 maanden ontslagen wordt, ligt niet aan hem. Vervolgens is hij deze zomer in Madrid gebleven omdat zijn vrouw ziek is, en hij niet de switch wilt gaan maken op dit moment. Niks arrogantie.
      donderdag 24 september 2009 @ 19:38:27 #274
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_73079471
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 15:45 schreef buddyb het volgende:
    Sneijder.
    Eensch!

Ik vond het altijd al een misselijke liliputter, maar nu heb ik ook altijd het gevoel dat hij met zo een grijs loopt van "haha, ik neuk Yolanthe"

Voor dat laatste moet je hem overigens wel de credits geven, doet ie goed... hehe!
    [b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
    pi_73079614
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef Lebawski het volgende:

Niks arrogantie.
    Mee eens. Ik walg echt van C. Ronaldo en Wesley Sneijder.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')