Janckert ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Oh , en kennen we deze nog :
[ afbeelding ]

Carsten Jancker inderdaad ... "Duitser" kun je ze bijna niet meer hebben ...quote:

quote:Op donderdag 24 september 2009 13:05 schreef awromele het volgende:
Zijn belangrijkste troef is de fout gespelde tatoeage, 'vini vidi vici', vini betekent 'van de wijn'. Tot op de dag van vandaag beweert Legear dat dit wel degelijk de juiste schrijfwijze is.
[ afbeelding ]

Frank en Ronald de Boer zijn mijns inziens helden. Heb je een interview ofzo (liefst video) waarin die kleuter beweert dat z'n tatoeage niet verkeerd gespeld is?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:05 schreef awromele het volgende:
De voetbalwereld is natuurlijk het walhalla voor de primaat, de schlemiel, de oligofreen.
Christiano Ronaldo is uiteraard het typevoorbeeld, de man die te oppervlakkig was voor Paris Hilton. Ik zag ooit een dode rat in de Gobiwoestijn met een intelligentere oogopslag.
Als Anderlecht supporter doet dit wat meer pijn aan het hart, maar goed, heren en dames, maak kennis met Jonathan Legear.
[ afbeelding ]
Zijn belangrijkste troef is de fout gespelde tatoeage, 'vini vidi vici', vini betekent 'van de wijn'. Tot op de dag van vandaag beweert Legear dat dit wel degelijk de juiste schrijfwijze is.
[ afbeelding ]
Neerlands trots in dit lijstje. De gebroeders de Boer. Arrogantie kreeg een nieuw gezicht, namelijk twee gezichten. Jammer dat die arrogantie zich uitte in het opzichtig uitstallen van de onvolmaaktheden.
[ afbeelding ]
quote:Legear wil het ongeval overigens relativeren. 'Natuurlijk had ik beter niet gereden als ik zo moe was. Mijn auto is herleid tot schroot, maar andere auto-ongelukken zijn veel erger. En als ik de doden in Israël zie, dan zeg ik tegen mezelf dat zoiets ook veel erger is.'

Ah, wist niet dat z'n tatoeage reeds werd aangepast.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:47 schreef LorenzoDavids het volgende:
[..]
Frank en Ronald de Boer zijn mijns inziens helden. Heb je een interview ofzo (liefst video) waarin die kleuter beweert dat z'n tatoeage niet verkeerd gespeld is?
edit: Ik heb 't opgezocht, en je loopt een beetje achter. 't Schijnt dat de tekst nu gecorrigeerd is.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)lukte-tatoeage.dhtml
Hier nog een artikel waaruit blijkt wat voor trieste mongool het is:
http://www.nieuwsblad.be/(...)?articleID=GPJ2ALLN7
[..]

De kneus is ook bepaald niet geliefd bij de rest van het team:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)kt-met-stickers.aspx

Wat een bullshitquote:Op donderdag 24 september 2009 16:56 schreef Ofyles2 het volgende:Rafael van der Vaart (Zie Wesley Sneijder. Dat hij nu gepasseerd is voor de oefeninterland tegen Australië heeft hij aan zichzelf te danken.) 

Jij vindt het dus geen bullshit als je HSV in de steek laat voor die euro's uit Madrid, alleen om erachter te komen dat je met open ogen in de fuik bent gerend?quote:

Zondag viel hij weer, maar in ieder geval heeft Suarez zijn epilepsie onder controle.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef dddour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Real naar Hsv is een stap omhoog, financieel maar zeker sportief. Hij heeft vanaf kleins af aan de droom gehad om naar Spanje te gaan. Dat de trainer die hem haalt na 2 maanden ontslagen wordt, ligt niet aan hem. Vervolgens is hij deze zomer in Madrid gebleven omdat zijn vrouw ziek is, en hij niet de switch wilt gaan maken op dit moment. Niks arrogantie.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij vindt het dus geen bullshit als je HSV in de steek laat voor die euro's uit Madrid, alleen om erachter te komen dat je met open ogen in de fuik bent gerend?

Eensch!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |