Tja, om dan te bedenken dat dezelfde persoon die het liedje "Oh lieve oma" zong in mijn jeugd, met zijn kleine paling in Yolanthe heeft liggen stouwen, daar zou ik niet vrolijk van worden als ik Wesley wasquote:Op donderdag 24 september 2009 19:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eensch!
Ik vond het altijd al een misselijke liliputter, maar nu heb ik ook altijd het gevoel dat hij met zo een grijs loopt van "haha, ik neuk Yolanthe"
Voor dat laatste moet je hem overigens wel de credits geven, doet ie goed... hehe!
 .
.

Heb je een vriendin? Zo ja, denk er eens aan met wie zij het bed gedeeld zou kunnen hebben...quote:Op donderdag 24 september 2009 19:43 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Tja, om dan te bedenken dat dezelfde persoon die het liedje "Oh lieve oma" zong in mijn jeugd, met zijn kleine paling in Yolanthe heeft liggen stouwen, daar zou ik niet vrolijk van worden als ik Wesley was.

.
.

Dat geloof je toch zeker niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:49 schreef Lebawski het volgende:
Ik hoop met niemand, ze was maagd toen ik haar leerde kennen.

Walgelijke ventquote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef thewishmaster het volgende:
Andre Ooijer scoort toch wel hoog, kan het niet meer belopen en is voortdurend tegenstanders aan het provoceren, terwijl hij daarbij zijn verdedigende taak vergeet.
 al die oudjes worden sowieso steeds walgelijker, die Tomasson ga ik me ook steeds meer aan ergeren en Sibon doet ook lekker mee.
 al die oudjes worden sowieso steeds walgelijker, die Tomasson ga ik me ook steeds meer aan ergeren en Sibon doet ook lekker mee.

Je slaat de spijkers op de kop met die namen. Dat Ooijer bij PSV loopt te kloten vind ik best, maar hij staat ook in de basis van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Walgelijke vental die oudjes worden sowieso steeds walgelijker, die Tomasson ga ik me ook steeds meer aan ergeren en Sibon doet ook lekker mee.

hij is, in tegenstelling tot Ooijer, ook nog eens belangrijk voor het team.
 hij is, in tegenstelling tot Ooijer, ook nog eens belangrijk voor het team.

Nou nou nou nou....quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:02 schreef Keltie het volgende:
Landzaat, -edit- Hier dan ook -edit- wat niet eens fatsoenlijk kan voetballen tegen de Harkemase Boys

Sibon vind ik a.tijd wel cool. Vooral toen ie dronken was toen ze kampioen warenquote:

quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef dddour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hofs haat ik ookquote:

schiet me lekquote:

Raul ? Een van de meest sympathieke spelers bij Real ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hofs haat ik ook
Theo Janssen haat ik ook
Raul is een klootzak

John O'Sheaquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:12 schreef Happel het volgende:
Wie is die bovenste? Ken ik niet? Macheda die Italiaan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |