Ja, wat een arme jongenquote:Op donderdag 25 december 2008 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
hij functioneert weer redelijk![]()
loopt alleen nog te hoesten en te proesten en te snotteren, de arme jongen
[ afbeelding ]
mijn kerstoutfitzonder make-up nog
die hadden ze niet bij de WEquote:Op donderdag 25 december 2008 12:20 schreef Merel het volgende:
Is dat speciaal voor kerst MoBlo? Moeten er dan geen kerstballen en glitters bij? Of een mooi gebreid rendier voorop je trui?
goede timing, met kerstquote:Op donderdag 25 december 2008 12:21 schreef Re het volgende:
tvp, ik heb me al een jaar niet gewogen dus dat ga ik zo doen, ff kijken wat mijn BMI is
is buikomvang eigenlijk niet een betere maat?
Oh dat ziet er wel goed uit! Zeker omdat ze niet zo lang in de oven moeten. Ik heb twee kleine oventjes, maar als ik een hele lading moet maken ben ik anders uren bezig. Dus dit is dan een uitkomst!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:20 schreef Liejannuh het volgende:
Deze zijn erg lekker Merel: http://www.kokenmetkarin.nl/gebak/jamkoekjes.html
Vooral met je jamvulling zijn ze heerlijk. En eenvoudig om te maken.
Je kunt het ook simpel houden en bij de AH kant en klaar koekjesdeeg halen, zou ik doen als je ze voor de boze stiefzusjes moet bakken.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:19 schreef Merel het volgende:
Heeft iemand toevallig een goed recept voor koekjesdeeg? Iets net-niet-standaards? Ik moet morgen koekjes bakken en dat was ik een beetje vergeten, maar gelukkig is de supermarkt gewoon open en kan ik dus nog alle ingrediënten halen, want verder is de koelkast inmiddels leeg!
Neeee die krijgen niksquote:Op donderdag 25 december 2008 12:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt het ook simpel houden en bij de AH kant en klaar koekjesdeeg halen, zou ik doen als je ze voor de boze stiefzusjes moet bakken.
dan verwacht ik ook een koekje...quote:Op donderdag 25 december 2008 12:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Neeee die krijgen niksMaar ik heb voor sinterklaas uitsteekvormpjes gekregen in de vorm van kerstbomen en rendieren enzo, dus ik ga me echt schuldig voelen als ik ze niet ga gebruiken! Maar ik geef ze alleen aan aardige mensen
Heel clever, je vriendin introduceren met kerst.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:25 schreef Abbadon het volgende:
Ziet er leuk uit, Mo
straks naar mijn ouders...mijn broer neemt zijn vriendin voor het eerst mee...ik ben nieuwsgierig
ach ja...eerst even wat drinken met de ouders en het charmante broertje, en dan door naar een familie-etentje met een man of 18...meteen maar het diepe inquote:Op donderdag 25 december 2008 13:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Heel clever, je vriendin introduceren met kerst.![]()
Maak ff pics !!
Kijkt je schoonmoeder zo, of kijk je zo naar je schoonmoeder?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:26 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Ik oefen nog even mijn schoonmoeder hoofd.
[ afbeelding ]
Big hair is wel heel feestelijk!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:54 schreef mspoez het volgende:
Mn haar is ontploft en ik weet niet of ik het leuk vind.
Hey leuk dat het leuk isquote:Op donderdag 25 december 2008 19:02 schreef cyclechick het volgende:
Ciao slanke dennen hier!
Even een berichtje vanaf de wintersport, om jullie een fijne kerst te wensen!|
snowboarden is de bom, echt superleuk om te doen (= eerste keer) ik kan al vrij behoorlijk de blauwe piste afkomenBochtjes gaan steeds beter, morgen les 5!
En zelfs het eten is nog best gezond: elke ochtend een eitje (gekookt of gebakken) en brood, en voor de lunch wat brood met jam/kaas/chocopasta met een appel , na het boarden vaak wel een snackje stokbroodjes of chips) en avondeten koken we gewoon, dus dat is ook normaal|
Maar vanavond uiteten voor kerst (L)
Tot over een paar dagen, dan ben ik er weer helemaal bij!
x boardchickie
Wat spannend!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:41 schreef mspoez het volgende:
Nou Greyssie das het gekke, het is zonde rpostzegel en inderdaad vandaag bezorgd...dus ik vermoed dat mijn SeSa in de buurt woont!
Of nu met de feestdagen en bezoekjes kwam SS in een buurt waar ie normaal nooit komt, dat kan ook nogquote:Op donderdag 25 december 2008 22:41 schreef mspoez het volgende:
Nou Greyssie das het gekke, het is zonde rpostzegel en inderdaad vandaag bezorgd...dus ik vermoed dat mijn SeSa in de buurt woont!
wat is er met je motor?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die hadden ze niet bij de WE
maar nee, niet speciaal voor kerst, wel nieuw gekocht om mezelf op te vrolijken na het slechte nieuws over mn motor
slim, geld uitgeven terwijl de operatie me heel veel geld gaat kosten, maar soit, die 100 euro kan er ook wel weer af dan..
Niet vergeten, maar dat lurken is niet bij te houden.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Even vergeten te lurken de afgelopen dagen?
Ik heb d'r het blije nieuws al geSkyped.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef Adelante het volgende:
Even conleche wil feliciteren met warme voeten
Nee morgen!! Vannacht bij mijn vader geslapen, vamiddag bij schoonmoeders langs, vanavond hier in A'dam gegeten met meneer C. en diens halfbroertje en nu lig ik op bed, ik kán niet meer!!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Feli Co!
Had je vanavond nou ook nog drukte en visite enzo?
indeedioquote:Op donderdag 25 december 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Dit is wel het sloomste Slanktopic vh jaar.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee morgen!! Vannacht bij mijn vader geslapen, vamiddag bij schoonmoeders langs, vanavond hier in A'dam gegeten met meneer C. en diens halfbroertje en nu lig ik op bed, ik kán niet meer!!
Be carefull what you wish forquote:Op donderdag 25 december 2008 23:32 schreef SHE het volgende:
Hier nog 1. We kwamen vannacht pas rond 2 uur thuis. Terwijl we er al om 6u waren..hebben we gewoon 7 uur aan tafel gezeten
Vandaag Ollie & Sjors dag en behalve wat koken heb ik niets gedaan. Zomaar per ongeluk ook schitterende hert met een fabuleuze saus gemaakt. Was niet eens de bedoeling.
En ik heb veel leuke cadeautjes gehad, echt alles wat mijn hartje begeerde
Nu barst ik alleen uit mijn voegen en baal enorm dat ik niet kan kotsen![]()
En het ergste komt nog, morgen weer naar schoonouders ..
Maar daar fake ik wel een buikgriep ofzo
Ik wens het ook niet. Ik doe net alsof, zodat ze me niet weer volproppen.quote:
Greysquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef Greys het volgende:
Co! Ik zit wel op Skype maar ik heb hier nog visite, dus ik zag pas net dat je online was.
JAAAAAAAAAA, sloffies!
Wanneer krijg je ze?
Nee ik doe alleen ten tijde van puppelslofwasdag de magnetron slofjes aan en als het heel koud is doe ik ze erover heen, dat kan best want ik hoorde dat het maat 39 tot 44 is en ik heb 37quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
Niet die puppelsloffen verwaarlozen straks he?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank PK!! En ik had heus wel gezien dat ik ook van jou een stemmetje had gekregen
Mij hadden ze gepast.quote:
Je hebt op d'r gestemd dus stiekem ben je wel okequote:
ook die foto's kunnen per PMquote:
Dat zou wat zijn. Maar, nee bedankt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt op d'r gestemd dus stiekem ben je wel oke
Misschien mag je ze een keertje lenen!
De Marty-versie (die Greys ook had gemaakt). Ik had er een laag gepureerde en verwarmde diepvriesframbozen overheen gedaan, en dat bleek geweldig uit te pakken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Welk recept had je? De oven-versie![]()
Ik zou nu best wel zin hebben in cheesecake.
Tempting. En goede cheesecake kan altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:55 schreef Claudia_x het volgende:
Als je morgen toch in Ede bent kun je wel even een stukje komen halen.
Die vluchtnegers hebben nu toch wel tomtom met al die centjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, maar puppel-pics kosten tegenwoordig geld. Jeweetzelluf.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die vluchtnegers hebben nu toch wel tomtom met al die centjes
in de auto naar het werkquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie volgen er hier nog meer de top2000?
Anders niet?quote:
op het werk nietquote:
Mijn ouders zagen het postief in en hadden de schaatsen al voor me klaarliggen 'We dachten al dat je er om ging vragen, neem je ze mee? Er is toch een kanaal achter je huis?'quote:[b]Op donderdag 25 december 2008 23:13
Morgen naar schoonvader in Noord-Holland, meteen onze schaatsen slijpen. Zal het echt gaan gebeuren, dit jaar een schaatstocht op natuurijs?
Ik kan het de hele vakantie volgenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
op het werk niet
thuis soms wel
maar meestal staat iTunes aan
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Mijn ouders zagen het postief in en hadden de schaatsen al voor me klaarliggen 'We dachten al dat je er om ging vragen, neem je ze mee? Er is toch een kanaal achter je huis?'
Nou, dus ik naar huis met een doos schaatsen uit 1986.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef mspoez het volgende:
Hoe is het met jouw kindjes Elisa? Al wat beter?
Wij hebben wat zinloos rondgelummeld.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef SHE het volgende:
Hoe is het bij jou? Houden de kippies al wat binnen? En hebben jullie nog iets feestelijks kunnen doen of was het niet te doen?.
Dat deed ik vroeger ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef vamperotica het volgende:
Volgens dochterlief niet, want die gaat 3e kerstdag hangen met een groepje dinnetjes en 4e ook....
Awwwwquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben wat zinloos rondgelummeld.
De eerste kwam rond 13:00 melden dat het ontbijt in de wc lag. Ze is daarna met teiltje en dekentje in ons bed voor de tv gekropen (vanwaar ze ons regelmatig op de hoogte bracht van de nieuwe productie, zodat beeb de boel weer kon gaan kuisen).
Nummer twee begon om 15:00 te kreunen en te kermen. Hij is - met emmer - zijn eigen bed in gekropen.
Toen The Sound of Music net een kwartiertje bezig was, kwamen ze allebei weer te voorschijn. Ze hebben allebei wat gegeten en liggen nu te knorren.
Lijstje
(erg late) O: havermout
(erg late) L: kippensoep met twee boterhammen
(erg late) D (zo ongeveer nu namelijk): havermout
Kortom: geweldig magere kerstmaaltijd![]()
Volgens beeb zijn ze herrezen (wat volgens mij betekent dat het weer wat beter gaat). Het pannenkoekenfeest van morgen hebben we maar even afgezegd.
Het zou zomaar kunnen dat wij de volgende zijn, maar meestal slaan we zelf dit soort dingen over (elke verkoudheid pikken we mee; dat dan weer wel). Even afkloppen, maar de afgelopen 25 jaar heb ik het maar twee keer gehad (klop, klop).quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef SHE het volgende:
Awwww![]()
Toch klinkt het heel zoet en knus.
Pas je op dat jullie zelf niet de lul zijn straks; dat is vreselijk besmettelijk! ( of waren julie al de pineut? )
Wat leuk!quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
ColdFeet? Ik weet niet hoe frequent je mee leest, maar ik moet je mijn excuses aanbieden... ik heb tegen je gelogen laatst. Toen ik zei dat ik zo onwijs goed aan het lijnen was, en lekker bezig was enzo. En dat ik nog heel veel eraf wilde voor februari en alles.
Dat wilde ik wel, maar ja... ehm...
ik ben zwanger
dusseh... ik mag even niet meer afvallen.![]()
nou pff je gaat er toch al de hele dag heen? wat zeurt ze nou?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk BE! Was je echt bezig om zwanger te worden of is het een welkom toeval?
Wij zitten nu in de trein
Moeders was weer lekker chagerijnig toen ik belde om te zeggen dat we wat later zouden zijnToen ik ook nog vertelde dat we om 22.04 de trein weer wilden hebben hadden we het helemaal gedaan
![]()
'je hoeft niet te komen als je niet wilt..' 'lekker gezellig' en 'nou, dat wordt haasten' vlogen door de telefoon terwijl ik hier nu met een hoestende en proestende zieke Rene naast me zit. Nee, we hadden idd beter thuis kunnen blijven, ziek is ziek
blerghheb nu echt helemaal geen zin meer, maargoed, we moeten naar mn tante en hebben lootjes getrokken, dus we 'moeten' wel..
Vind het niet eens een verplichting, maar gewoon leuk normaal, maar als het zo moet
Moeders zien dat heel anders! Echt waar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Geniet er dan maar lekker van BE
@ Liejan: we zien ze maandag weer en daarna 2 en 3 januari weer, dus het is niet alsof we ze de komende maanden niet meer gaan zien ofzo
We reizen heel Nederland voor ze door omdat we het leuk vinden samen kerst te vieren en van 2 tot 10 vind ik ook niet echt 'haasten', maargoed, ze heeft het maar te accepteren dat we niet blijven slapen en gewoon lekker terug naar huis willen vanavond: morgen immers weer een feestje
Dat heeft iedereen wel eensquote:
quote:
ja...misschien heb je wel gelijk...naja, dan ben je nog wat langer jaloersquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:37 schreef Greys het volgende:
Abba... ya think? Jij kunt morgen vast weer uitslapen![]()
Ik wil ook naar Ikeaquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef Adelante het volgende:
Nog beter nieuws, vriendin en moeder gaan vanmiddag naar IKEA en pa en ik kunnen mooi thuis voetbal kijken
heerlijk zo'n 2e kerstdag
Laat je bezwangeren, je kunt onbeperkt eten en je fotoshoot wordt of uitgesteld of alleen interessant voor de FOK!ers die geilen op milf's in wording.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Ikea![]()
Maar ik moet naar Ede.
Naja, schoonouders zijn ook wel lief. Alleen ik zie op tegen nog meer eten. Ik wil niet meer eten. [ afbeelding ]
je tieten groeien toch wel flink? of is dat ook pas na een half jaar ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:58 schreef Greys het volgende:
Leuk idee Adelante, alleen zie je er nog weinig van dan over twee maanden hoor
Dan kan SHE nog steeds fab met d'r blote bips op de foto!
quote:
sorry, meisquote:
nou zou wel leuk zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry, meisen je weet zelf ook dat je er gewoon leuk uitziet, dus dat hoef ik niet te zeggen...toch?
zo werkt dat niet bij vrouwenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry, meisen je weet zelf ook dat je er gewoon leuk uitziet, dus dat hoef ik niet te zeggen...toch?
No way!quote:
waarom denk je dat ik uberhaupt die opmerking maaktequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
en je hebt het kappersverhaal vorige week toch wel meegekregen???
I know...maar daar gaat het niet omquote:
Ik weet precies wat ik doequote:
BE de ervaringsdeskundige!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke foto BJ!![]()
Mijn tieten zijn niet noemenswaardig gegroeid, maar ik heb dan ook niet veel wat kan groeien.![]()
Maar ze groeien vaak wel vanaf het begin hoor, dus dan heb je over 2 maanden wel een prima boezem voor die shoot hoor! Beetje kotsen die eerste weken en je middeltje blijft wel netjes.
Abba is ook vals.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:23 schreef Greys het volgende:
Dan was het gewoon vals, van dat kapsel
Alleen als BJ niet om zichzelf zou kunnen lachen...quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:23 schreef Greys het volgende:
Dan was het gewoon vals, van dat kapsel
Ik ken vrouwen van 35 die er ouder uitzien!quote:
Boeien. Er is geen leukere reden om je figuur te verliezen dan voor een kippiequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nu bij nr. 2 heb ik wel gelijk al een aardig opgezette buik.Ik was echt net die 5 kilo kwijt, mijn tietjes wonnen het weer van mijn buik, maar dat is nu al helemaal weg!
Terwijl die 5 er nog steeds wel af zijn.
Maar die hormonen kunnen aardig lang blijven hangen idd SHE.
Grappig dat mensen ook altijd zeggen wanneer iemand bekent zwanger te zijn: "Oooh maar ik had 't allang gezien hoor!" Jajajaquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Die keer dat ik per ongeluks zwanger was had ik meteen last van bijwerkingen hoor; pijnlijke, grote borsten, taille weg en hele gekke volle lippen
Mijn huid was ook glimmender, heel vreemd.
Ik moet zeggen dat ik het wel sexy vond![]()
Duurde ook best lang voor het weer weg was, ook na de curretage. Blijkbaar blijft dat hormoon nog wel ff hangen.
Wat een mooi hoofd!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff een leuk kerstkiekjein mijn kerstoutfit met mijn mams
[ afbeelding ]
Je kunt het idd ook aan het gezicht zien. Zelf ben ik daar niet zo goed in, maar ik ken er eentje die het dus echt altijd ziet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Grappig dat mensen ook altijd zeggen wanneer iemand bekent zwanger te zijn: "Oooh maar ik had 't allang gezien hoor!" Jajaja
Ja dat ging best eigenlijk, beetje snijdende koude oostenwind wel, brr na 4 uur had ik 't effe gehadquote:
ben heeeel blij om dat te horenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een mooi hoofd!
Ow, en ik heb het kappersverhaal gemist, maar ik zie niets geks aan je kapsel hoor; staat je gewoon lekker!
Foto?? Ik weet nu al weer niet waar ik die set heb gelaten!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
Succes straks Co! En arme Heer C!
Ik had die Carmenset veul eerder onder het stof vandaan moeten trekken!
Heb nu gewoon een hoofd met heel veel golvend haar!![]()
Woei! En dan deed ik het nog niet eens helemaal goed denk ik
![]()
Zo naar den schoonoudersch...
Doeg!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ja dat ging best eigenlijk, beetje snijdende koude oostenwind wel, brr na 4 uur had ik 't effe gehad125 km ong.
Je hebt in elk geval een goed voorbeeld; je moeder is heel prachtig ouder aan het worden!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
en iedereen bedankt voor de complimentjes over mijn moeder, ik zal het nog eens een keer aan dr meldenis natuurlijk altijd leuk om te horen.
en ik mag in mijn handjes knijpen als ik dr op mijn 50ste ook nog zo uit mag zien....
Ik ben het kwijtgeraakt na 9 maanden doldwaze verliefdheidquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:31 schreef SHE het volgende:
Boeien. Er is geen leukere reden om je figuur te verliezen dan voor een kippie
Misschien heb je wel een meisje gebakken
Die kilo is juist prachtig! Heb ongeveer een jaarvoorraad aan koekjes, chips, pepernoten, oliebollen en dat soort dingen opgegeten en het zit er blijkbaar niet eens aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
@skadhd: die ene kilo met de kerstdagen is niets om meteen over te panieken hoor
Schommelen doet iedereen, elke weegschaal verschilt en het nota bene kerst!
Hoe lang ben je overigens als ik vragen mag?
Bij mij wisten mensen het doordat ik niet meer dronkquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Grappig dat mensen ook altijd zeggen wanneer iemand bekent zwanger te zijn: "Oooh maar ik had 't allang gezien hoor!" Jajaja
vertelquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb weer hartstikke gezond gegeten! [ afbeelding ]
Gegourmet + friet + veul ijs.quote:
Checkquote:
Goedzo!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Check
Dan heb ik ook gezond gegeten
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:16 schreef SHE het volgende:
Nu ff uitbuiken en bijkomen. Morgen weer een krankzinnig drukke dag. Met administratieen bergen en bergen afwas
en heeeeeeeeel veel papier en dozen wat weggebracht moet worden
De poesies zijn kliekjesmoe.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoooooo ook weer thuis en meteen naar bedje.
Morgen heb ik wel nog een verhaal te vertellen over hoe ik vandaag een file op de A12 veroorzaakte![]()
Da's gemeen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoooooo ook weer thuis en meteen naar bedje.
Morgen heb ik wel nog een verhaal te vertellen over hoe ik vandaag een file op de A12 veroorzaakte![]()
WTF!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke, toch nog maar even dan...
Iemand was achter me aan het bumper kleven. Na een tijdje was ik het zat en ging ik subtiel op mijn rem staan om de boodschap duidelijk te maken. Auto zakt af en ik zie in mijn spiegels dat ie vervolgens via rechts mij in gaat halen. Ik blijf rustig links op dezelfde snelheid rijden. En vervolgens snijdt deze gast mij en duwt mij van de weg af, daarbij mijn rechter voorkant rakend.
Ik schiet richting de vangrail, weet te corrigeren, denk 1 seconde phew, om vervolgens te merken dat ik geen controle over het stuur heb. De auto stuitert verder naar rechts, maar alle rijbanen kruisen leek me ook niet zo tof dus ik trek als een gek aan het stuur uiteraard. De auto wil naar rechts, ik stuur naar links, raak in een slip en kom een kwartslag gedraaid met mijn neus naar de linker vangrail tot stilstand. Zie allemaal auto's op mij afkomen en denk 'met een beetje geluk word ik weer wakker in het ziekenhuis ofzo, er komt vast politie, ambulance etc.'
Wonder boven wonder, het mirakel van kerst of zo, maar de auto's achter mij weten op tijd te stoppen, gebaren mij tot kalmte en blokkeren de weg zodat ik rustig mijn auto kan keren.
Ik heb op de middelste baan vaart gemaakt en ben zo snel mogelijk doch erg voorzichtig richting de vluchtstrook gegaan.
Ik had niks, mijn auto had niks behalve wat krassen op mijn kunstof bumpermaar men ik heb even een traantje gelaten daar op de vluchtstrook.
Uiteraard reed de eikel die het deed zo hard dat ie niet eens meer heeft gezien hoe ik daar overdwars op de snelweg eindigde
Volgend jaar kerst pas?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je een kenteken van die hoerenzoon, die hopelijk volgend jaar met kerst zijn been verliest?
1 geruststelling. Hij heeft vanmiddag zijn karma aan gort geholpen dus de kansen dat zijn auto door de keuring komt, er geld op zn staatslot valt, zn constipatie verbeterd en zn vrouw vanavond eens geen hoofdpijn heeft zijn echt nihil.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor de kerst issie erg netjes hoor Anos!
En nu ga ik mijn bedje opzoeken. Morgen blijf ik thuis en ga ik niet de weg op
Dat is de kerstgedachte Co!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:25 schreef conleche het volgende:
Of hij wint wel de staatsloterij, maar bij het innen van het lot vliegt hij uit de bocht, knalt tegen een boom, is morsdood en dat staatslot wappert weg in de wind en wordt gevonden door een bijstandsmoeder met 3 kinderen
!
O grote god!! Ik zit hier gewoon met een verschrikt hoofd te lezen hoe jij bijna verongelukt was door een gore klootzak die eigenlijk nooit meer 1 voet in een auto zou mogen zetten!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke, toch nog maar even dan...
Iemand was achter me aan het bumper kleven. Na een tijdje was ik het zat en ging ik subtiel op mijn rem staan om de boodschap duidelijk te maken. Auto zakt af en ik zie in mijn spiegels dat ie vervolgens via rechts mij in gaat halen. Ik blijf rustig links op dezelfde snelheid rijden. En vervolgens snijdt deze gast mij en duwt mij van de weg af, daarbij mijn rechter voorkant rakend.
Ik schiet richting de vangrail, weet te corrigeren, denk 1 seconde phew, om vervolgens te merken dat ik geen controle over het stuur heb. De auto stuitert verder naar rechts, maar alle rijbanen kruisen leek me ook niet zo tof dus ik trek als een gek aan het stuur uiteraard. De auto wil naar rechts, ik stuur naar links, raak in een slip en kom een kwartslag gedraaid met mijn neus naar de linker vangrail tot stilstand. Zie allemaal auto's op mij afkomen en denk 'met een beetje geluk word ik weer wakker in het ziekenhuis ofzo, er komt vast politie, ambulance etc.'
Wonder boven wonder, het mirakel van kerst of zo, maar de auto's achter mij weten op tijd te stoppen, gebaren mij tot kalmte en blokkeren de weg zodat ik rustig mijn auto kan keren.
Ik heb op de middelste baan vaart gemaakt en ben zo snel mogelijk doch erg voorzichtig richting de vluchtstrook gegaan.
Ik had niks, mijn auto had niks behalve wat krassen op mijn kunstof bumpermaar men ik heb even een traantje gelaten daar op de vluchtstrook.
Uiteraard reed de eikel die het deed zo hard dat ie niet eens meer heeft gezien hoe ik daar overdwars op de snelweg eindigde
pff wat een freaky verhaal zegquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee![]()
Hij reed achter me er te dicht op om het kenteken te zien. Toen zat ie naast me. Daarna zo dicht voor me dat ie me van de weg afdrukte en daarna was ik te druk om mijn auto in het gareel te houden.
Ik kan helemaal niks beginnen. Ik zat daar met hartslag 200 en hij was al 5km verderop![]()
Zonder dramatisch te willen doen, ik dacht wel dat het mijn einde was toen ik naar links keek en al die auto's op me af zag komen.
Gelukkig was het nog middag en hadden die schijnbaar nog niks op en was hun reactie vermogen prima in orde.
En is het nu potverdomme nog geen 2009? Ik ben wel klaar met 2008 nu. 2008 was so not my year!
2009 will be![]()
Ja! En nu spookt het in m'n hoofd en ik moet zo naar huis rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! En nu spookt het in m'n hoofd en ik moet zo naar huis rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die man is waarschijnlijk allang thuis Isa, bel anders een taxi ofzo, het is te koud om te lopen
![]()
Nou, meer het feit dat er zulke idioten op de weg zittenquote:Op zaterdag 27 december 2008 04:24 schreef kaasplankje het volgende:die man is waarschijnlijk allang thuis Isa, bel anders een taxi ofzo, het is te koud om te lopen
je mag er best over zeuren....5 maanden is gewoon erg snel...té snel, eigenlijk...ook al heeft iedereen een andere manier om over verlies heen te komen...quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zijn ook nog eens bij elkaar gekomen door het overlijden van mijn vader. Ik moet er niet over zeuren, want het is gewoon fijn voor haar dat ze het weer een beetje leuk heeft.
...en ik ook van jou hoor, Lau!quote:
quote:
Feli mspoezquote:
Ja ze ligt hier, ik ben zo benieuwd!quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:28 schreef mspoez het volgende:
Bijzonder overigens, ben gister heel de dag niet op fok geweest en het topic is nog stééds niet vol. Liggen je pakjes nog steeds náást het haardvuur?
met fiets voel ik me minder veilig als in auto hier in het centrumquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:04 schreef Isegrim het volgende:
En dat verhaal van DML is dus waarom ik helemaal geen behoefte heb aan een rijbewijs of auto.Ik red me prima met fiets en OV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |