DML wat een verhaal!!

Inderdaad, laat 2008 maar snel afgelopen zijn, 2009 kan alleen maar beter voor je worden!

BE nog heeeeeel erg gefeliciteerd!

En Claudia, wat lastig! Dubbel gevoel ook, dat je blij bent voor haar maar het moeilijk vindt voor jezelf

Ondertussen heb ik de kerst overleefd, nu straks nog even derde en vierde kerstdag vieren bij mijn vader & co (inclusief de boze stiefzusters) en dan hebben we het weer gehad. Ik ben kapot! Ik ben zo moe van de drukte op m'n werk en het solliciteren van de laatste tijd, ik merk echt dat ik niet het meest gezellig kerstgezelschap ben. Ik wil gewoon alleen maar slapen!
Qua eten valt de schade mee. Althans, ik heb me volledig volgestouwd met allemaal slechte dingen, maar de weegschaal is nog aardig voor me! Al kan dat natuurlijk in de komende dagen nog veranderen... Ik heb wel een heel erg opgezet bol buikje, maar ik weeg nu 66,3 en dat vind ik toch heel redelijk. Maar 4 ons erbij sinds de vorige keer dat ik op de weegschaal stond
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis