abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64391639
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 01:46 schreef SHE het volgende:

[..]
Heb je een kenteken van die hoerenzoon, die hopelijk volgend jaar met kerst zijn been verliest?
Volgend jaar kerst pas?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64391753
Nee
Hij reed achter me er te dicht op om het kenteken te zien. Toen zat ie naast me. Daarna zo dicht voor me dat ie me van de weg afdrukte en daarna was ik te druk om mijn auto in het gareel te houden.
Ik kan helemaal niks beginnen. Ik zat daar met hartslag 200 en hij was al 5km verderop

Zonder dramatisch te willen doen, ik dacht wel dat het mijn einde was toen ik naar links keek en al die auto's op me af zag komen.
Gelukkig was het nog middag en hadden die schijnbaar nog niks op en was hun reactie vermogen prima in orde.

En is het nu potverdomme nog geen 2009? Ik ben wel klaar met 2008 nu. 2008 was so not my year!
2009 will be
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 27 december 2008 @ 01:55:52 #253
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64391848
Wat een bloedhond
Dat had zooo verkeerd kunnen aflopen.

Het viel ons echt op dat mensen als imbecielen reden. Ik vraag me echt af waarom? Het is een feestdag..geen haast, gezellig naar je familie, lekker eten, beetje ontspannen.
Mensen reden alsof de duvel ze op de hielen zat. Onbegrijpelijk
pi_64391868
Ik kan er echt niet over uit dat mensen zich zo agressief, achterlijk en zo vreselijk gevaarlijk gedragen. ECht zo bespottelijk, je had gewond kunnen raken. Hij had een kettingbotsing kunnen veroorzaken. Hij heeft echt mazzel dat de rest van de snelweg wél fatsoenlijk reed. Echt ongelovelijk.
Fok!bejaarde
pi_64391928
Mijn lijstje is op het tussendoortje na best wel ok. Voor de Kerst. .
O: 2 broodjes 20+ kaas, tomaat & sjalotje uit de oven
L: 4 cracottes pindakaas
D: Spinaziesalade met pijnboompitjes en ricotta + stukje Big John
T: Fles wijn + 3 lucrackertjes met goddelijk zachte schimmelkaas

*Burp*
Fok!bejaarde
pi_64391990
Voor de kerst issie erg netjes hoor Anos!

En nu ga ik mijn bedje opzoeken. Morgen blijf ik thuis en ga ik niet de weg op
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64392024
DML!! Wat een klootzak, niet normaal!! Je zou hem toch de vliegende tering wensen!!
pi_64392288
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 02:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor de kerst issie erg netjes hoor Anos!

En nu ga ik mijn bedje opzoeken. Morgen blijf ik thuis en ga ik niet de weg op
1 geruststelling. Hij heeft vanmiddag zijn karma aan gort geholpen dus de kansen dat zijn auto door de keuring komt, er geld op zn staatslot valt, zn constipatie verbeterd en zn vrouw vanavond eens geen hoofdpijn heeft zijn echt nihil.
Fok!bejaarde
pi_64392494
Of hij wint wel de staatsloterij, maar bij het innen van het lot vliegt hij uit de bocht, knalt tegen een boom, is morsdood en dat staatslot wappert weg in de wind en wordt gevonden door een bijstandsmoeder met 3 kinderen
!
  zaterdag 27 december 2008 @ 02:26:39 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64392510
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 02:25 schreef conleche het volgende:
Of hij wint wel de staatsloterij, maar bij het innen van het lot vliegt hij uit de bocht, knalt tegen een boom, is morsdood en dat staatslot wappert weg in de wind en wordt gevonden door een bijstandsmoeder met 3 kinderen
!
Dat is de kerstgedachte Co!
pi_64392519
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 02:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is de kerstgedachte Co!
Net Scrooge, vind je ook niet??
pi_64392719
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 02:27 schreef conleche het volgende:

Net Scrooge, vind je ook niet??
"..We're Marley & Marley..WHOOOOOAAAAAAAHHHH!!!"

.
Fok!bejaarde
pi_64393286
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 01:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke, toch nog maar even dan...

Iemand was achter me aan het bumper kleven. Na een tijdje was ik het zat en ging ik subtiel op mijn rem staan om de boodschap duidelijk te maken. Auto zakt af en ik zie in mijn spiegels dat ie vervolgens via rechts mij in gaat halen. Ik blijf rustig links op dezelfde snelheid rijden. En vervolgens snijdt deze gast mij en duwt mij van de weg af, daarbij mijn rechter voorkant rakend.
Ik schiet richting de vangrail, weet te corrigeren, denk 1 seconde phew, om vervolgens te merken dat ik geen controle over het stuur heb. De auto stuitert verder naar rechts, maar alle rijbanen kruisen leek me ook niet zo tof dus ik trek als een gek aan het stuur uiteraard. De auto wil naar rechts, ik stuur naar links, raak in een slip en kom een kwartslag gedraaid met mijn neus naar de linker vangrail tot stilstand. Zie allemaal auto's op mij afkomen en denk 'met een beetje geluk word ik weer wakker in het ziekenhuis ofzo, er komt vast politie, ambulance etc.'
Wonder boven wonder, het mirakel van kerst of zo, maar de auto's achter mij weten op tijd te stoppen, gebaren mij tot kalmte en blokkeren de weg zodat ik rustig mijn auto kan keren.
Ik heb op de middelste baan vaart gemaakt en ben zo snel mogelijk doch erg voorzichtig richting de vluchtstrook gegaan.
Ik had niks, mijn auto had niks behalve wat krassen op mijn kunstof bumper maar men ik heb even een traantje gelaten daar op de vluchtstrook.
Uiteraard reed de eikel die het deed zo hard dat ie niet eens meer heeft gezien hoe ik daar overdwars op de snelweg eindigde
O grote god!! Ik zit hier gewoon met een verschrikt hoofd te lezen hoe jij bijna verongelukt was door een gore klootzak die eigenlijk nooit meer 1 voet in een auto zou mogen zetten!!! Wat moet je geschròkken zijn! *dikke knuffel*

Wat heb je enge mensen op de weg in Nederland En wat super dat de mensen vlak achter je zo adequaat wisten te reageren!

Ultieme slanke kerstdag gehad: het hele diner koken en na het koude voorgerechtje naar bed gaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 december 2008 @ 04:21:13 #264
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64393557
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 01:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee
Hij reed achter me er te dicht op om het kenteken te zien. Toen zat ie naast me. Daarna zo dicht voor me dat ie me van de weg afdrukte en daarna was ik te druk om mijn auto in het gareel te houden.
Ik kan helemaal niks beginnen. Ik zat daar met hartslag 200 en hij was al 5km verderop

Zonder dramatisch te willen doen, ik dacht wel dat het mijn einde was toen ik naar links keek en al die auto's op me af zag komen.
Gelukkig was het nog middag en hadden die schijnbaar nog niks op en was hun reactie vermogen prima in orde.

En is het nu potverdomme nog geen 2009? Ik ben wel klaar met 2008 nu. 2008 was so not my year!
2009 will be
pff wat een freaky verhaal zeg holy jesus, je hebt echt wel geluk gehad!
pi_64393568
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 04:21 schreef kaasplankje het volgende:
pff wat een freaky verhaal zeg
Ja! En nu spookt het in m'n hoofd en ik moet zo naar huis rijden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 december 2008 @ 04:24:32 #266
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64393582
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 04:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja! En nu spookt het in m'n hoofd en ik moet zo naar huis rijden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die man is waarschijnlijk allang thuis Isa, bel anders een taxi ofzo, het is te koud om te lopen
pi_64393587
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 04:24 schreef kaasplankje het volgende:

die man is waarschijnlijk allang thuis Isa, bel anders een taxi ofzo, het is te koud om te lopen
Nou, meer het feit dat er zulke idioten op de weg zitten En ze kwam vast niet toevallig de énige engerd tegen in Nederland.
pi_64393755
Gadver, wat een tyfusmongool. Afschuwelijk, zo'n vent die machospelletjes doet in het verkeer en ieders leven op het spel zet. Ik zit hier echt geshockeerd achter de computer. Wat zal je geschrokken zijn! En dan toch nog verder naar huis rijden na zoiets, goed hoor! Ga je wel een beetje bijkomen morgen?
En Isabeau ook weer veilig thuis?
pi_64393770
Vast wel Laureline, ik ben zo ontzettend trots op mezelf dat ik al voor de 3e nacht met de auto naar mijn werk ben gekomen En en...ik moest brede enge strooiwagens inhalen! Ben nog steeds doodsbang te verongelukken, terwijl ik geloof ik niet echt slecht rijd of zo.

Ik heb voor 2008 minstens 8 jaar nauwelijks auto gereden (en niet omdat ik geen rijbewijs had ) en nadat ik een auto ongeluk had gehad ben ik maar helemaal opgehouden met auto rijden, dus ik hoop dat DML gewoon doorrijdt en niet zoals ik doet.
  zaterdag 27 december 2008 @ 08:55:52 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64394390
DML .

Ik heb me nog niet gewogen, want ik kreeg ineens ontbijt op bed van Mark: geroosterd krentenbrood met thee. Dus dan morgen maar even wegen. Schat dat ik iets van 1,5 tot 2 kg ben aangekomen deze week. Jaja... Maar de ervaring leert gelukkig dat het er ook zo weer af is als ik even goed oplet. En alle troep is nu op en de feestdagen zijn geweest. Voor Oud & Nieuw hoef ik niet te vrezen, aangezien ik niet zo dol ben op oliebollen e.d. .
Niet meer actief op Fok!
pi_64394448
ik ben 0.5 kilo aangekomen, best netjes.
Ga vandaag wel even een balansdagje houden denk ik, ben het ook wel weer een beetje zat al dat eten.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 december 2008 @ 09:32:01 #272
163650 Greys
pi_64394567
DML, wat een schrik! Gelukkig dat het goed afgelopen is

Isa, was je ziek? Dat je na het voorgerecht naar bed ging?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64394630
Wij hebben gister zo'n beetje de avond in de trein doorgebracht. Blokkade bij Veenendaal waardoor we met de stoptrein via Amersfoort naar huis moesten. Ede.

Gister heeft de vriendin van mijn vader het blijde nieuws gebracht dat ze een nieuw vriendje heeft, en wel de naaste collega van mijn vader waar hij jarenlang mee heeft samengewerkt. Ik ben blij voor haar, maar toch voelt het niet fijn. Het is nog maar vijf maanden geleden dat mijn vader is overleden en ik wil helemaal niet geconfronteerd worden met zoiets als vervangbaarheid.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:01:11 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64394775
Lijkt mij ook dubbel Claudia.. Mijn vader is bijna 4 jaar geleden overleden en ik zal het nu nog steeds vreemd vinden als mijn moeder een vriend zal hebben. Laat staan dat het zo kort geleden is.

Ik woog vanochtend 65.6 kg, dus 0.6 kg aangekomen.
Heb net was buiten met -3.5 graden gehangen, koude fikken nu

O: 2 sneetjes volkorenbrood met kipfilet en een glas halfvolle melk
T: Appel
L: zie O
T: mandarijn, kiwi, stukje chocolade
D: Weet nog niet, veel groente en een stukje mager gegrild vlees.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64394801
Ze zijn ook nog eens bij elkaar gekomen door het overlijden van mijn vader. Ik moet er niet over zeuren, want het is gewoon fijn voor haar dat ze het weer een beetje leuk heeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')