O grote god!! Ik zit hier gewoon met een verschrikt hoofd te lezen hoe jij bijna verongelukt was door een gore klootzak die eigenlijk nooit meer 1 voet in een auto zou mogen zetten!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke, toch nog maar even dan...
Iemand was achter me aan het bumper kleven. Na een tijdje was ik het zat en ging ik subtiel op mijn rem staan om de boodschap duidelijk te maken. Auto zakt af en ik zie in mijn spiegels dat ie vervolgens via rechts mij in gaat halen. Ik blijf rustig links op dezelfde snelheid rijden. En vervolgens snijdt deze gast mij en duwt mij van de weg af, daarbij mijn rechter voorkant rakend.
Ik schiet richting de vangrail, weet te corrigeren, denk 1 seconde phew, om vervolgens te merken dat ik geen controle over het stuur heb. De auto stuitert verder naar rechts, maar alle rijbanen kruisen leek me ook niet zo tof dus ik trek als een gek aan het stuur uiteraard. De auto wil naar rechts, ik stuur naar links, raak in een slip en kom een kwartslag gedraaid met mijn neus naar de linker vangrail tot stilstand. Zie allemaal auto's op mij afkomen en denk 'met een beetje geluk word ik weer wakker in het ziekenhuis ofzo, er komt vast politie, ambulance etc.'
Wonder boven wonder, het mirakel van kerst of zo, maar de auto's achter mij weten op tijd te stoppen, gebaren mij tot kalmte en blokkeren de weg zodat ik rustig mijn auto kan keren.
Ik heb op de middelste baan vaart gemaakt en ben zo snel mogelijk doch erg voorzichtig richting de vluchtstrook gegaan.
Ik had niks, mijn auto had niks behalve wat krassen op mijn kunstof bumpermaar men ik heb even een traantje gelaten daar op de vluchtstrook.
Uiteraard reed de eikel die het deed zo hard dat ie niet eens meer heeft gezien hoe ik daar overdwars op de snelweg eindigde
pff wat een freaky verhaal zegquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee![]()
Hij reed achter me er te dicht op om het kenteken te zien. Toen zat ie naast me. Daarna zo dicht voor me dat ie me van de weg afdrukte en daarna was ik te druk om mijn auto in het gareel te houden.
Ik kan helemaal niks beginnen. Ik zat daar met hartslag 200 en hij was al 5km verderop![]()
Zonder dramatisch te willen doen, ik dacht wel dat het mijn einde was toen ik naar links keek en al die auto's op me af zag komen.
Gelukkig was het nog middag en hadden die schijnbaar nog niks op en was hun reactie vermogen prima in orde.
En is het nu potverdomme nog geen 2009? Ik ben wel klaar met 2008 nu. 2008 was so not my year!
2009 will be![]()
Ja! En nu spookt het in m'n hoofd en ik moet zo naar huis rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! En nu spookt het in m'n hoofd en ik moet zo naar huis rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die man is waarschijnlijk allang thuis Isa, bel anders een taxi ofzo, het is te koud om te lopen
![]()
Nou, meer het feit dat er zulke idioten op de weg zittenquote:Op zaterdag 27 december 2008 04:24 schreef kaasplankje het volgende:die man is waarschijnlijk allang thuis Isa, bel anders een taxi ofzo, het is te koud om te lopen
je mag er best over zeuren....5 maanden is gewoon erg snel...té snel, eigenlijk...ook al heeft iedereen een andere manier om over verlies heen te komen...quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zijn ook nog eens bij elkaar gekomen door het overlijden van mijn vader. Ik moet er niet over zeuren, want het is gewoon fijn voor haar dat ze het weer een beetje leuk heeft.
...en ik ook van jou hoor, Lau!quote:
quote:
Feli mspoezquote:
Ja ze ligt hier, ik ben zo benieuwd!quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:28 schreef mspoez het volgende:
Bijzonder overigens, ben gister heel de dag niet op fok geweest en het topic is nog stééds niet vol. Liggen je pakjes nog steeds náást het haardvuur?
met fiets voel ik me minder veilig als in auto hier in het centrumquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:04 schreef Isegrim het volgende:
En dat verhaal van DML is dus waarom ik helemaal geen behoefte heb aan een rijbewijs of auto.Ik red me prima met fiets en OV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |