quote:
sorry, meisquote:
nou zou wel leuk zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry, meisen je weet zelf ook dat je er gewoon leuk uitziet, dus dat hoef ik niet te zeggen...toch?
zo werkt dat niet bij vrouwenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry, meisen je weet zelf ook dat je er gewoon leuk uitziet, dus dat hoef ik niet te zeggen...toch?
No way!quote:
waarom denk je dat ik uberhaupt die opmerking maaktequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
en je hebt het kappersverhaal vorige week toch wel meegekregen???
I know...maar daar gaat het niet omquote:
Ik weet precies wat ik doequote:
BE de ervaringsdeskundige!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke foto BJ!![]()
Mijn tieten zijn niet noemenswaardig gegroeid, maar ik heb dan ook niet veel wat kan groeien.![]()
Maar ze groeien vaak wel vanaf het begin hoor, dus dan heb je over 2 maanden wel een prima boezem voor die shoot hoor! Beetje kotsen die eerste weken en je middeltje blijft wel netjes.
Abba is ook vals.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:23 schreef Greys het volgende:
Dan was het gewoon vals, van dat kapsel
Alleen als BJ niet om zichzelf zou kunnen lachen...quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:23 schreef Greys het volgende:
Dan was het gewoon vals, van dat kapsel
Ik ken vrouwen van 35 die er ouder uitzien!quote:
Boeien. Er is geen leukere reden om je figuur te verliezen dan voor een kippiequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nu bij nr. 2 heb ik wel gelijk al een aardig opgezette buik.Ik was echt net die 5 kilo kwijt, mijn tietjes wonnen het weer van mijn buik, maar dat is nu al helemaal weg!
Terwijl die 5 er nog steeds wel af zijn.
Maar die hormonen kunnen aardig lang blijven hangen idd SHE.
Grappig dat mensen ook altijd zeggen wanneer iemand bekent zwanger te zijn: "Oooh maar ik had 't allang gezien hoor!" Jajajaquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Die keer dat ik per ongeluks zwanger was had ik meteen last van bijwerkingen hoor; pijnlijke, grote borsten, taille weg en hele gekke volle lippen
Mijn huid was ook glimmender, heel vreemd.
Ik moet zeggen dat ik het wel sexy vond![]()
Duurde ook best lang voor het weer weg was, ook na de curretage. Blijkbaar blijft dat hormoon nog wel ff hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |