Dat heeft iedereen wel eensquote:
quote:
ja...misschien heb je wel gelijk...naja, dan ben je nog wat langer jaloersquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:37 schreef Greys het volgende:
Abba... ya think? Jij kunt morgen vast weer uitslapen![]()
Ik wil ook naar Ikeaquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef Adelante het volgende:
Nog beter nieuws, vriendin en moeder gaan vanmiddag naar IKEA en pa en ik kunnen mooi thuis voetbal kijken
heerlijk zo'n 2e kerstdag
Laat je bezwangeren, je kunt onbeperkt eten en je fotoshoot wordt of uitgesteld of alleen interessant voor de FOK!ers die geilen op milf's in wording.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Ikea![]()
Maar ik moet naar Ede.
Naja, schoonouders zijn ook wel lief. Alleen ik zie op tegen nog meer eten. Ik wil niet meer eten. [ afbeelding ]
je tieten groeien toch wel flink? of is dat ook pas na een half jaar ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:58 schreef Greys het volgende:
Leuk idee Adelante, alleen zie je er nog weinig van dan over twee maanden hoor
Dan kan SHE nog steeds fab met d'r blote bips op de foto!
quote:
sorry, meisquote:
nou zou wel leuk zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry, meisen je weet zelf ook dat je er gewoon leuk uitziet, dus dat hoef ik niet te zeggen...toch?
zo werkt dat niet bij vrouwenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry, meisen je weet zelf ook dat je er gewoon leuk uitziet, dus dat hoef ik niet te zeggen...toch?
No way!quote:
waarom denk je dat ik uberhaupt die opmerking maaktequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
en je hebt het kappersverhaal vorige week toch wel meegekregen???
I know...maar daar gaat het niet omquote:
Ik weet precies wat ik doequote:
BE de ervaringsdeskundige!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke foto BJ!![]()
Mijn tieten zijn niet noemenswaardig gegroeid, maar ik heb dan ook niet veel wat kan groeien.![]()
Maar ze groeien vaak wel vanaf het begin hoor, dus dan heb je over 2 maanden wel een prima boezem voor die shoot hoor! Beetje kotsen die eerste weken en je middeltje blijft wel netjes.
Abba is ook vals.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:23 schreef Greys het volgende:
Dan was het gewoon vals, van dat kapsel
Alleen als BJ niet om zichzelf zou kunnen lachen...quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:23 schreef Greys het volgende:
Dan was het gewoon vals, van dat kapsel
Ik ken vrouwen van 35 die er ouder uitzien!quote:
Boeien. Er is geen leukere reden om je figuur te verliezen dan voor een kippiequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nu bij nr. 2 heb ik wel gelijk al een aardig opgezette buik.Ik was echt net die 5 kilo kwijt, mijn tietjes wonnen het weer van mijn buik, maar dat is nu al helemaal weg!
Terwijl die 5 er nog steeds wel af zijn.
Maar die hormonen kunnen aardig lang blijven hangen idd SHE.
Grappig dat mensen ook altijd zeggen wanneer iemand bekent zwanger te zijn: "Oooh maar ik had 't allang gezien hoor!" Jajajaquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Die keer dat ik per ongeluks zwanger was had ik meteen last van bijwerkingen hoor; pijnlijke, grote borsten, taille weg en hele gekke volle lippen
Mijn huid was ook glimmender, heel vreemd.
Ik moet zeggen dat ik het wel sexy vond![]()
Duurde ook best lang voor het weer weg was, ook na de curretage. Blijkbaar blijft dat hormoon nog wel ff hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |