wat is er met je motor?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die hadden ze niet bij de WE
maar nee, niet speciaal voor kerst, wel nieuw gekocht om mezelf op te vrolijken na het slechte nieuws over mn motor
slim, geld uitgeven terwijl de operatie me heel veel geld gaat kosten, maar soit, die 100 euro kan er ook wel weer af dan..
Niet vergeten, maar dat lurken is niet bij te houden.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Even vergeten te lurken de afgelopen dagen?
Ik heb d'r het blije nieuws al geSkyped.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef Adelante het volgende:
Even conleche wil feliciteren met warme voeten
Nee morgen!! Vannacht bij mijn vader geslapen, vamiddag bij schoonmoeders langs, vanavond hier in A'dam gegeten met meneer C. en diens halfbroertje en nu lig ik op bed, ik kán niet meer!!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Feli Co!
Had je vanavond nou ook nog drukte en visite enzo?
indeedioquote:Op donderdag 25 december 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Dit is wel het sloomste Slanktopic vh jaar.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee morgen!! Vannacht bij mijn vader geslapen, vamiddag bij schoonmoeders langs, vanavond hier in A'dam gegeten met meneer C. en diens halfbroertje en nu lig ik op bed, ik kán niet meer!!
Be carefull what you wish forquote:Op donderdag 25 december 2008 23:32 schreef SHE het volgende:
Hier nog 1. We kwamen vannacht pas rond 2 uur thuis. Terwijl we er al om 6u waren..hebben we gewoon 7 uur aan tafel gezeten
Vandaag Ollie & Sjors dag en behalve wat koken heb ik niets gedaan. Zomaar per ongeluk ook schitterende hert met een fabuleuze saus gemaakt. Was niet eens de bedoeling.
En ik heb veel leuke cadeautjes gehad, echt alles wat mijn hartje begeerde
Nu barst ik alleen uit mijn voegen en baal enorm dat ik niet kan kotsen![]()
En het ergste komt nog, morgen weer naar schoonouders ..
Maar daar fake ik wel een buikgriep ofzo
Ik wens het ook niet. Ik doe net alsof, zodat ze me niet weer volproppen.quote:
Greysquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef Greys het volgende:
Co! Ik zit wel op Skype maar ik heb hier nog visite, dus ik zag pas net dat je online was.
JAAAAAAAAAA, sloffies!
Wanneer krijg je ze?
Nee ik doe alleen ten tijde van puppelslofwasdag de magnetron slofjes aan en als het heel koud is doe ik ze erover heen, dat kan best want ik hoorde dat het maat 39 tot 44 is en ik heb 37quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
Niet die puppelsloffen verwaarlozen straks he?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank PK!! En ik had heus wel gezien dat ik ook van jou een stemmetje had gekregen
Mij hadden ze gepast.quote:
Je hebt op d'r gestemd dus stiekem ben je wel okequote:
ook die foto's kunnen per PMquote:
Dat zou wat zijn. Maar, nee bedankt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt op d'r gestemd dus stiekem ben je wel oke
Misschien mag je ze een keertje lenen!
De Marty-versie (die Greys ook had gemaakt). Ik had er een laag gepureerde en verwarmde diepvriesframbozen overheen gedaan, en dat bleek geweldig uit te pakken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Welk recept had je? De oven-versie![]()
Ik zou nu best wel zin hebben in cheesecake.
Tempting. En goede cheesecake kan altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:55 schreef Claudia_x het volgende:
Als je morgen toch in Ede bent kun je wel even een stukje komen halen.
Die vluchtnegers hebben nu toch wel tomtom met al die centjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, maar puppel-pics kosten tegenwoordig geld. Jeweetzelluf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |