Wat een mooi hoofd!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff een leuk kerstkiekjein mijn kerstoutfit met mijn mams
[ afbeelding ]
Je kunt het idd ook aan het gezicht zien. Zelf ben ik daar niet zo goed in, maar ik ken er eentje die het dus echt altijd ziet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Grappig dat mensen ook altijd zeggen wanneer iemand bekent zwanger te zijn: "Oooh maar ik had 't allang gezien hoor!" Jajaja
Ja dat ging best eigenlijk, beetje snijdende koude oostenwind wel, brr na 4 uur had ik 't effe gehadquote:
ben heeeel blij om dat te horenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een mooi hoofd!
Ow, en ik heb het kappersverhaal gemist, maar ik zie niets geks aan je kapsel hoor; staat je gewoon lekker!
Foto?? Ik weet nu al weer niet waar ik die set heb gelaten!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
Succes straks Co! En arme Heer C!
Ik had die Carmenset veul eerder onder het stof vandaan moeten trekken!
Heb nu gewoon een hoofd met heel veel golvend haar!![]()
Woei! En dan deed ik het nog niet eens helemaal goed denk ik
![]()
Zo naar den schoonoudersch...
Doeg!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ja dat ging best eigenlijk, beetje snijdende koude oostenwind wel, brr na 4 uur had ik 't effe gehad125 km ong.
Je hebt in elk geval een goed voorbeeld; je moeder is heel prachtig ouder aan het worden!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
en iedereen bedankt voor de complimentjes over mijn moeder, ik zal het nog eens een keer aan dr meldenis natuurlijk altijd leuk om te horen.
en ik mag in mijn handjes knijpen als ik dr op mijn 50ste ook nog zo uit mag zien....
Ik ben het kwijtgeraakt na 9 maanden doldwaze verliefdheidquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:31 schreef SHE het volgende:
Boeien. Er is geen leukere reden om je figuur te verliezen dan voor een kippie
Misschien heb je wel een meisje gebakken
Die kilo is juist prachtig! Heb ongeveer een jaarvoorraad aan koekjes, chips, pepernoten, oliebollen en dat soort dingen opgegeten en het zit er blijkbaar niet eens aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
@skadhd: die ene kilo met de kerstdagen is niets om meteen over te panieken hoor
Schommelen doet iedereen, elke weegschaal verschilt en het nota bene kerst!
Hoe lang ben je overigens als ik vragen mag?
Bij mij wisten mensen het doordat ik niet meer dronkquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Grappig dat mensen ook altijd zeggen wanneer iemand bekent zwanger te zijn: "Oooh maar ik had 't allang gezien hoor!" Jajaja
vertelquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb weer hartstikke gezond gegeten! [ afbeelding ]
Gegourmet + friet + veul ijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |