abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:01:19 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64371624
Oeh, wat tof BE! Gefeliciteerd! .
Niet meer actief op Fok!
pi_64371636
Gefeliciteerd BrightEyes!!!
Wat leuk!
En zwangerschap is natuurlijk geen reden om alles te eten wat je tegen komt.

Misschien moet je ColdFeet even een linkje PM'en want ze zit in Zuid Afrika nu.
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:02:52 #128
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64371638
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
ColdFeet? Ik weet niet hoe frequent je mee leest, maar ik moet je mijn excuses aanbieden... ik heb tegen je gelogen laatst. Toen ik zei dat ik zo onwijs goed aan het lijnen was, en lekker bezig was enzo. En dat ik nog heel veel eraf wilde voor februari en alles.

Dat wilde ik wel, maar ja... ehm...
ik ben zwanger
dusseh... ik mag even niet meer afvallen.
Wat leuk! en was ´t gepland? en hoe lang al?
pi_64371718
Gefeliciteerd BE! En nu die hormonen nog een beetje proberen te beheersen!
* vertelt heel zielig kerstverhaal *
  Vis een optie? vrijdag 26 december 2008 @ 10:12:47 #130
70532 loveli
N
pi_64371720
Een test was niet genoeg, zag ik
crap in = crap out
pi_64371769
BE!!!!!!!!
Dat nieuws heb ik ook helemaal gemist!!

Wat leuheuk!! x miljoen en dan nog meer
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:21:00 #132
3185 Adelante
To let it go now
pi_64371786
feli stink-BE
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64371790
gefeliciteerd BE!!!

wij staan wederom op het station om m dit keer niet te missen De mevrouw die ons ons kaartje moest geven had het verkeerd gedaan waardoor we precies dat ding misten... helaas gaan de treinen hier maar 1 keer per half uur

We hebben dan ook een raar kaartje: Vanuit Doetinchem naar Nijmegen via Den Haag
Ja doei.
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:27:23 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64371827
Succes MoBlo, klinkt als een bijzondere onderneming.

loveli, 1 keer testen was niet genoeg nee.

Liejannuh, ik ga me ook proberen in te houden hoor.

Vampje, ik ben pas net uit de kast, zie ook Z&G in OUD.

En Kaasplankje, het is heel pril nog hoor, iets van 6 weken ofzo. Ben in Augustus uitgerekend.
pi_64371881
Wat een mooi kerstnieuws BE

Gefeliciteerd met de nieuwe spruit to be!!
pi_64371905
wat leuk BE! Was je echt bezig om zwanger te worden of is het een welkom toeval?

Wij zitten nu in de trein
Moeders was weer lekker chagerijnig toen ik belde om te zeggen dat we wat later zouden zijn Toen ik ook nog vertelde dat we om 22.04 de trein weer wilden hebben hadden we het helemaal gedaan

'je hoeft niet te komen als je niet wilt..' 'lekker gezellig' en 'nou, dat wordt haasten' vlogen door de telefoon terwijl ik hier nu met een hoestende en proestende zieke Rene naast me zit. Nee, we hadden idd beter thuis kunnen blijven, ziek is ziek

blergh heb nu echt helemaal geen zin meer, maargoed, we moeten naar mn tante en hebben lootjes getrokken, dus we 'moeten' wel..

Vind het niet eens een verplichting, maar gewoon leuk normaal, maar als het zo moet
Ja doei.
pi_64371934
Herkenbaar moblo, dat claimen is vervelend en werkt heel averechts. Als ze het bij mij doen, verander ik weer direct in een opstandige puber.

Probeer het los te laten en maak er toch nog een gezellige dag van (ik vind het overigens nog best lang tot 22 uur!!)
pi_64372014
Ik zit nu stoofpeertjes te schillen voor 12 man

Mijn lijstje van gister:

O: eitje, minikrentenbolletje
T: 2 chocokransjes met witte spikkels
T: bakje chinese tomatensoep
T: wodka met stukje droge spaanse worst
D: vispotje, tournedos met gebakken spruitjes/asperges/gedroogde tomaatjes en aardappelballetjes
toe: niks, ik was misselijk.

Dawast. Voor kerst echt best weinig!
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:46:18 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64372018
Lekkere moeder MoBlo .
Die van mij zal nooit zeggen 'dat ik niet hoef te komen'. Wij gaan ook een uurtje later.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:46:35 #140
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64372022
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk BE! Was je echt bezig om zwanger te worden of is het een welkom toeval?

Wij zitten nu in de trein
Moeders was weer lekker chagerijnig toen ik belde om te zeggen dat we wat later zouden zijn Toen ik ook nog vertelde dat we om 22.04 de trein weer wilden hebben hadden we het helemaal gedaan

'je hoeft niet te komen als je niet wilt..' 'lekker gezellig' en 'nou, dat wordt haasten' vlogen door de telefoon terwijl ik hier nu met een hoestende en proestende zieke Rene naast me zit. Nee, we hadden idd beter thuis kunnen blijven, ziek is ziek

blergh heb nu echt helemaal geen zin meer, maargoed, we moeten naar mn tante en hebben lootjes getrokken, dus we 'moeten' wel..

Vind het niet eens een verplichting, maar gewoon leuk normaal, maar als het zo moet
nou pff je gaat er toch al de hele dag heen? wat zeurt ze nou?
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:49:01 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64372057
Jeetje MoBlo, wat stom zeg...

Een 2e kindje zat wel in de planning, maar nog even niet nu. Maar ach... met Sasha duurde het allemaal zo lang, dus ehm tsja, condoom, hoezo? Het zal wel loslopen.
Niet dus! Een leuke verrassing dus! Een paar maandjes eerder dan gehoopt/gepland.
pi_64372108
Ach MoBlo, je moeder drukt haar teleurstelling gewoon een beetje ongelukkig uit. Ze had er vast op gehoopt dat jullie heel lang zouden blijven zodat ze je weer eens lekker uitgebreid zag.
Ze denkt er gewoon niet aan dat René ziek is en dat het voor jullie een flink stuk reizen is.
pi_64372109
Gefeli BE!

Alle slankers een hele fijne tweede kerstdag.

En nu ga ik even > 3 uur in de trein zitten.
pi_64372172
Sterkte VMW!!
pi_64372363
Geniet er dan maar lekker van BE

@ Liejan: we zien ze maandag weer en daarna 2 en 3 januari weer, dus het is niet alsof we ze de komende maanden niet meer gaan zien ofzo

We reizen heel Nederland voor ze door omdat we het leuk vinden samen kerst te vieren en van 2 tot 10 vind ik ook niet echt 'haasten', maargoed, ze heeft het maar te accepteren dat we niet blijven slapen en gewoon lekker terug naar huis willen vanavond: morgen immers weer een feestje
Ja doei.
pi_64372601
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Geniet er dan maar lekker van BE

@ Liejan: we zien ze maandag weer en daarna 2 en 3 januari weer, dus het is niet alsof we ze de komende maanden niet meer gaan zien ofzo

We reizen heel Nederland voor ze door omdat we het leuk vinden samen kerst te vieren en van 2 tot 10 vind ik ook niet echt 'haasten', maargoed, ze heeft het maar te accepteren dat we niet blijven slapen en gewoon lekker terug naar huis willen vanavond: morgen immers weer een feestje
Moeders zien dat heel anders! Echt waar.
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:31:51 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64372649
*logt in vanaf werk*

Gefeliciteerd BE Wat fijn nieuws

Herkenbaar MoBlo, mijn moeder was ook al pissig dat ik moest werken... Ik ben juist blij dat ik moet werken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64372706
Mijn eerste post hier...met kerst nog wel.
Ik ben even gestopt met lijnen en woog 60, ging vandaag op de weegschaal staan en t was 61kg.
Of de weegschaal van mn ouders liegt, óf dat vreselijke gevreet van de afgelopen week is niet omgezet in vet.
Ik hoop het laatste
Morgen weer rustig aan, dan O&N en dan weer braaf verder op weg naar t streefgewicht.

Nu op zoek naar iets te doen op deze vreselijke saaie dag.

En BE; GEFELICITEERD!!!
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:37:01 #149
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64372742
Feli Stinkie & BE
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64372815
@skadhd: die ene kilo met de kerstdagen is niets om meteen over te panieken hoor

Schommelen doet iedereen, elke weegschaal verschilt en het nota bene kerst!
Hoe lang ben je overigens als ik vragen mag?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')