quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die vluchtnegers hebben nu toch wel tomtom met al die centjes
in de auto naar het werkquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie volgen er hier nog meer de top2000?
Anders niet?quote:
op het werk nietquote:
Mijn ouders zagen het postief in en hadden de schaatsen al voor me klaarliggen 'We dachten al dat je er om ging vragen, neem je ze mee? Er is toch een kanaal achter je huis?'quote:[b]Op donderdag 25 december 2008 23:13
Morgen naar schoonvader in Noord-Holland, meteen onze schaatsen slijpen. Zal het echt gaan gebeuren, dit jaar een schaatstocht op natuurijs?
Ik kan het de hele vakantie volgenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
op het werk niet
thuis soms wel
maar meestal staat iTunes aan
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Mijn ouders zagen het postief in en hadden de schaatsen al voor me klaarliggen 'We dachten al dat je er om ging vragen, neem je ze mee? Er is toch een kanaal achter je huis?'
Nou, dus ik naar huis met een doos schaatsen uit 1986.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef mspoez het volgende:
Hoe is het met jouw kindjes Elisa? Al wat beter?
Wij hebben wat zinloos rondgelummeld.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef SHE het volgende:
Hoe is het bij jou? Houden de kippies al wat binnen? En hebben jullie nog iets feestelijks kunnen doen of was het niet te doen?.
Dat deed ik vroeger ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef vamperotica het volgende:
Volgens dochterlief niet, want die gaat 3e kerstdag hangen met een groepje dinnetjes en 4e ook....
Awwwwquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben wat zinloos rondgelummeld.
De eerste kwam rond 13:00 melden dat het ontbijt in de wc lag. Ze is daarna met teiltje en dekentje in ons bed voor de tv gekropen (vanwaar ze ons regelmatig op de hoogte bracht van de nieuwe productie, zodat beeb de boel weer kon gaan kuisen).
Nummer twee begon om 15:00 te kreunen en te kermen. Hij is - met emmer - zijn eigen bed in gekropen.
Toen The Sound of Music net een kwartiertje bezig was, kwamen ze allebei weer te voorschijn. Ze hebben allebei wat gegeten en liggen nu te knorren.
Lijstje
(erg late) O: havermout
(erg late) L: kippensoep met twee boterhammen
(erg late) D (zo ongeveer nu namelijk): havermout
Kortom: geweldig magere kerstmaaltijd![]()
Volgens beeb zijn ze herrezen (wat volgens mij betekent dat het weer wat beter gaat). Het pannenkoekenfeest van morgen hebben we maar even afgezegd.
Het zou zomaar kunnen dat wij de volgende zijn, maar meestal slaan we zelf dit soort dingen over (elke verkoudheid pikken we mee; dat dan weer wel). Even afkloppen, maar de afgelopen 25 jaar heb ik het maar twee keer gehad (klop, klop).quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef SHE het volgende:
Awwww![]()
Toch klinkt het heel zoet en knus.
Pas je op dat jullie zelf niet de lul zijn straks; dat is vreselijk besmettelijk! ( of waren julie al de pineut? )
Wat leuk!quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
ColdFeet? Ik weet niet hoe frequent je mee leest, maar ik moet je mijn excuses aanbieden... ik heb tegen je gelogen laatst. Toen ik zei dat ik zo onwijs goed aan het lijnen was, en lekker bezig was enzo. En dat ik nog heel veel eraf wilde voor februari en alles.
Dat wilde ik wel, maar ja... ehm...
ik ben zwanger
dusseh... ik mag even niet meer afvallen.![]()
nou pff je gaat er toch al de hele dag heen? wat zeurt ze nou?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk BE! Was je echt bezig om zwanger te worden of is het een welkom toeval?
Wij zitten nu in de trein
Moeders was weer lekker chagerijnig toen ik belde om te zeggen dat we wat later zouden zijnToen ik ook nog vertelde dat we om 22.04 de trein weer wilden hebben hadden we het helemaal gedaan
![]()
'je hoeft niet te komen als je niet wilt..' 'lekker gezellig' en 'nou, dat wordt haasten' vlogen door de telefoon terwijl ik hier nu met een hoestende en proestende zieke Rene naast me zit. Nee, we hadden idd beter thuis kunnen blijven, ziek is ziek
blerghheb nu echt helemaal geen zin meer, maargoed, we moeten naar mn tante en hebben lootjes getrokken, dus we 'moeten' wel..
Vind het niet eens een verplichting, maar gewoon leuk normaal, maar als het zo moet
Moeders zien dat heel anders! Echt waar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Geniet er dan maar lekker van BE
@ Liejan: we zien ze maandag weer en daarna 2 en 3 januari weer, dus het is niet alsof we ze de komende maanden niet meer gaan zien ofzo
We reizen heel Nederland voor ze door omdat we het leuk vinden samen kerst te vieren en van 2 tot 10 vind ik ook niet echt 'haasten', maargoed, ze heeft het maar te accepteren dat we niet blijven slapen en gewoon lekker terug naar huis willen vanavond: morgen immers weer een feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |