quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen, moslims zijn kut en bush moet dood hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer.
Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Ik heb op zich geen hekel aan je, ook niet als mod. Maar ik heb het zelf meerdere keren meegemaakt dat ik (hetzij als Lemmeb hetzij onder een andere naam) ineens geband werd na een opmerking over Marokkanen of moslims die op zichzelf niet banwaardig was, maar die jou persoonlijk nogal erg tegen de borst stuitte. Dat liet je dan duidelijk merken en je ging er daarna nog over zitten pochen in de POL slowchat ook. Ook heb ik je dit enkele keren bij andere users zien flikken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lemmeb, je kent mij beter. Elke mod die met mij heeft samengewerkt kan het tegenovergestelde beamen. Wat dat betreft hoef ik mij thank god niet te verdedigen. Het was overigens wel de illusie die bij veel rechtse rakkers heerste, de waarheid was eigenlijk dat ik zelfs te lui was om notes te deponeren. Als je het echt wil weten, kan je zelfs je notes zien door ze te kopen.
idd, dit ken ik ook. maar dan alleen onder mijn eigen naam.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb op zich geen hekel aan je, ook niet als mod. Maar ik heb het zelf meerdere keren meegemaakt dat ik (hetzij als Lemmeb hetzij onder een andere naam) ineens geband werd na een opmerking over Marokkanen of moslims die op zichzelf niet banwaardig was, maar die jou persoonlijk nogal erg tegen de borst stuitte. Dat liet je dan duidelijk merken en je ging er daarna nog over zitten pochen in de POL slowchat ook. Ook heb ik je dit enkele keren bij andere users zien flikken.
Ik zit er verder niet mee en neem het je ook niet ontzettend kwalijk ofzo. Maar ga het nou niet zitten ontkennen. Het maakt nu toch weinig meer uit.
ik moest er wel een beetje om giechelen als een meisje jaquote:
Je moet rekening houden met het feit dat er op sommige momenten meerdere mods bezig zijn met een thread. Dat ik op een bepaald moment niet gediend ben van een reactie en dat openbaar maak als mod, betekent niet dat ik diegene ben die je dan een ban aansmeer. Nogmaals, als je het echt wil weten, kan je je notes kopen - en dan kan je zelf het een en ander zien. Het is nutteloos om mijzelf hier te gaan verweren. Overigens kan je nooit aan de hand van 1 reactie gebanned zijn geweest, maar je moet toegeven dat het ontzettend flauw is dat je nu zoalshetis daadwerkelijk laat denken dat hij gelijk heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb op zich geen hekel aan je, ook niet als mod. Maar ik heb het zelf meerdere keren meegemaakt dat ik (hetzij als Lemmeb hetzij onder een andere naam) ineens geband werd na een opmerking over Marokkanen of moslims die op zichzelf niet banwaardig was, maar die jou persoonlijk nogal erg tegen de borst stuitte. Dat liet je dan duidelijk merken en je ging er daarna nog over zitten pochen in de POL slowchat ook. Ook heb ik je dit enkele keren bij andere users zien flikken.
Ik zit er verder niet mee en neem het je ook niet ontzettend kwalijk ofzo. Maar ga het nou niet zitten ontkennen. Het maakt nu toch weinig meer uit.
je moest laatst ook lachen nadat de grap was gemaakt. doe eens wat meer voor elfletterig die zich helemaal niet goed voelt terwijl hij wel gewoon hetzelfde blijft en is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moest er wel een beetje om giechelen als een meisje ja
Ik geloof er geen iota van. Daarvoor heb ik het te vaak en te opzichtig zien gebeuren. En vooral dat pochen in de SC spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet rekening houden met het feit dat er op sommige momenten meerdere mods bezig zijn met een thread. Dat ik op een bepaald moment niet gediend ben van een reactie en dat openbaar maak als mod, betekent niet dat ik diegene ben die je dan een ban aansmeer. Nogmaals, als je het echt wil weten, kan je je notes kopen - en dan kan je zelf het een en ander zien. Het is nutteloos om mijzelf hier te gaan verweren. Overigens kan je nooit aan de hand van 1 reactie gebanned zijn geweest, maar je moet toegeven dat het ontzettend flauw is dat je nu zoalshetis daadwerkelijk laat denken dat hij gelijk heeft.
ik doe dat achteraf omdat ik van te voren nooit weet of ik de grap wel leuk ga vindenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moest laatst ook lachen nadat de grap was gemaakt.
die snap ik bv niet, als ik daar vooraf om had gelachen dan zag ik er achteraf wat vreemd uit denk ikquote:doe eens wat meer voor elfletterig die zich helemaal niet goed voelt terwijl hij wel gewoon hetzelfde blijft en is.
elfletterig mag niet weggaan als mod, hij heeft nog niet half laten zien wat hij waard is.
ach so! maar als het om marokkanen gaat dan is er ineens geen ontgroeningsceremonie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
Wie zegt dat Elfletterig weg gaat als mod? Hij moet gewoon de ontgroeningsceremonie door, die krijgt elke mod standaard.
oh ok.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:55 schreef sp3c het volgende:
die snap ik bv niet, als ik daar vooraf om had gelachen dan zag ik er achteraf wat vreemd uit denk ik
Je hoeft er niets van te geloven. Je bent geen saint, geen belangrijk figuur, je staat wat dat betreft boven niemand. Hetzelfde geldt voor mij, dus blijft het bij woord tegen woord. Ik heb er geen enkele baat bij om je van het tegenovergestelde te bewijzen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik geloof er geen iota van. Daarvoor heb ik het te vaak en te opzichtig zien gebeuren. En vooral dat pochen in de SC spreekt boekdelen.
Het maakt natuurlijk ook geen reet uit of je zelf een admin aanspreekt om iemand een bannetje aan te smeren, of dat je dat stiekem door een welwillende collega-mod laat doen, om de schijn van partijdigheid te voorkomen. Het lag er vaak gewoon te dik bovenop dat jij er dan achter zat
He?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach so! maar als het om marokkanen gaat dan is er ineens geen ontgroeningsceremonie?![]()
rot toch op gast, je lult echt dommer en dommer.
snap je niet he?quote:
Ik snap je inderdaad niet, maar ik ben inderdaad een leugenaar. Ik ben er echter niet bang voor om er voor uit te komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
snap je niet he?
post nou maar snel je dreigementen. anders word je straks uitgemaakt voor leugenaar, terwijl je mij daarvan beticht.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik geloof er geen iota van. Daarvoor heb ik het te vaak en te opzichtig zien gebeuren. En vooral dat pochen in de SC spreekt boekdelen.
Het maakt natuurlijk ook geen reet uit of je zelf een admin aanspreekt om iemand een bannetje aan te smeren, of dat je dat stiekem door een welwillende collega-mod laat doen, om de schijn van partijdigheid te voorkomen. Het lag er vaak gewoon te dik bovenop dat jij er dan achter zat
ik heb toch geen flauw idee waar jullie het over hebben en Elfletterig weet hoe ik over hem denk, die hoeft voorlopig niet weg van mij hoorquote:
ik lieg ook, maar niet in mijn pm. wat jij gelezen hebt is zo. post maar. het gaat om het merk mo. en ik ben nog steeds bezig om er een landelijk uitzendbureau van te maken. sterker nog, er is een shop in een shop die al zover is, met goede resultaten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik snap je inderdaad niet, maar ik ben inderdaad een leugenaar. Ik ben er echter niet bang voor om er voor uit te komen.
ik heb ook pm contact met hem. goede gozer!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb toch geen flauw idee waar jullie het over hebben en Elfletterig weet hoe ik over hem denk, die hoeft voorlopig niet weg van mij hoor![]()
ik vind het alleen wat overdreven dat hij dit feedback topic zo graag schoon wil houden maja, op sommige dagen (nu bv) slaat het echt compleet nergens op ... en dan moet ik het nog helemaal doorlezen ook want voor hetzelfde geld heeft iemand wel wat interessants te vertellen
Natuurlijk heb je daar wel baat bij. Het is immers toch een klein smetje op je verder best goede modschap.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoeft er niets van te geloven. Je bent geen saint, geen belangrijk figuur, je staat wat dat betreft boven niemand. Hetzelfde geldt voor mij, dus blijft het bij woord tegen woord. Ik heb er geen enkele baat bij om je van het tegenovergestelde te bewijzen.
Ik zeg niet dat je liegt in je PM, je moet soms echt wat beter lezen. Het stoort mij dat je in je PM wel gewoon normaal kan doen en publiekelijk niet. Dat had ik je destijds dacht ik ook duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik lieg ook, maar niet in mijn pm. wat jij gelezen hebt is zo. post maar. het gaat om het merk mo. en ik ben nog steeds bezig om er een landelijk uitzendbureau van te maken. sterker nog, er is een shop in een shop die al zover is, met goede resultaten.
oude geiten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je daar wel baat bij. Het is immers toch een klein smetje op je verder best goede modschap.
Afijn, jij bent geen mod meer en je zult het achteraf ook niet meer toegeven, dus laten we het er maar op houden dat het hier ouwe koeien betreft.
hou nou eens op met dat gelul. ik heb me vaak genoeg positief uitgelaten over moslims, ook op fok! ook over marokkanen. helaas lees jij blijkbaar alleen de negatieve connotaties.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je liegt in je PM, je moet soms echt wat beter lezen. Het stoort mij dat je in je PM wel gewoon normaal kan doen en publiekelijk niet. Dat had ik je destijds dacht ik ook duidelijk gemaakt.
en daar zegtie dat ik meer voor hem moet doen???quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ook pm contact met hem. goede gozer!
lol. nee! ok stop even. ik bedoelde of zei dat ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daar zegtie dat ik meer voor hem moet doen???
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:08 schreef sp3c het volgende:
ik wou zeggen, anders vond ik jouw eigenlijk helemaal niet zo'n goeie gozer ...
hij heeft een griepje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:09 schreef sp3c het volgende:
dat hij zich niet goed voelt hoor ik nu ook voor het eerst trouwens
oooooooooooow zooo0ooooquote:
Ik in elk geval niet. Ik zou me rot schamen met zo'n naam.quote:
Oh dan weet ik het al. Maar dan ga ik het niet zeggen.quote:
hoe ziet virtuele kippensoep er uit?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
oooooooooooow zooo0oooo
hoe moet ik hem daar nou mee helpen, kippensoep brengen???
is het al begonnen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:30 schreef sp3c het volgende:
zijn jullie al klaar met catfighten ofzo?
jouw pm? je bent een gekke fire starterquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef sp3c het volgende:
zoalshetis noemde mutant01 een viswijf via pm!!
Nee, ook niet. Maar zoiets dachten er wel meer. Er zijn meerdere keren klonen van mij geweest waarvan in de slowchat werd beweerd dat het X-Ray was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Flauw hoor jongens. Ik dacht zelf nog aan X-Ray. Of was dat nou ook een kloon van Lemmeb.
dat dacht ik ook van kastanova.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Maar zoiets dachten er wel meer. Er zijn meerdere keren klonen van mij geweest waarvan in de slowchat werd beweerd dat het X-Ray was.
X-Ray liep echter al veel langer op dit forum rond dan ik. Maar volgens mij is hij nu echt verdwenen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef sp3c het volgende:
zoalshetis noemde mutant01 een viswijf via pm!!
De aanpassing dateert van 16 december, je laatste note is ouder dan die datum. Met andere woorden: er is geen note geplaatst vanwege de aanpassing van die post. Misschien kun je via andere wegen een antwoord van Danny krijgen. Geen van de NWS-moderators weet het. Ik zal het even achter neerleggen; misschien dat Danny het daar leest.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:03 schreef Loedertje het volgende:
Willen jullie in m'n notes kijken waarom Danny mijn posting heeft aangepast?
Met het antwoord van Paddy kan ik weinig.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
X-Ray liep echter al veel langer op dit forum rond dan ik. Maar volgens mij is hij nu echt verdwenen.
Ik voel me prima; ik had een wat onduidelijke opmerking gemaakt in reactie op een PM van zoalshetis. Zo van "ik sta op het punt van weggaan", maar dan bedoeld als: ik moet NU weg naar een afspraak...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:09 schreef sp3c het volgende:
dat hij zich niet goed voelt hoor ik nu ook voor het eerst trouwens, dat heeft hij je wel in PM verteld?
Fijn dat je ons deelgenoot maakt van jouw visie op het modden en jouw ervaringen daarmee. Ook ik maak soms als mod openbaar kenbaar dat ik niet gediend ben van bepaalde reacties. Jouw reactie in het topic over de conditietrainer was daar een voorbeeld van; en ik heb ook uitgelegd waarom. Zonder dat ik daarbij aan jouw inhoudelijke visie torn; dus volledig neutraal. Ik wil niet dat allerlei topics worden verziekt door discussies over de topicstarter of de openingspost. Lijkt me vrij helder.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Dat ik op een bepaald moment niet gediend ben van een reactie en dat openbaar maak als mod, betekent niet dat ik diegene ben die je dan een ban aansmeer.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef sp3c het volgende:
passende sluitpost vorig topic
>>
[.moslims zijn kut en bush moet dood hebben totaal geen toegevoegde waarde .]
Zo, steek die maar in je zak, ELFquote:Op maandag 22 december 2008 10:05 schreef Yildiz het volgende:
Eventjes de complimenten voor Elfletterig, zo tussendoor.
Bedankt voor het melden. Ik deel je mening dat dit topic niet in NWS thuishoort. Ik overleg nog even over de juiste plek waar het heen kan. Wordt z.s.m. vervolgd.quote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vitens Waterbedrijf: 600%!!! winstmarge op een acceptgiro Schopje KLB
quote:
Het gaat me nu te veel off-topic. Het was al een randgeval, maar er wordt nu echt van alles bijgehaald. Er staat daarom nu een slotje op.quote:Op maandag 22 december 2008 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Elfletterig,
Is dit nou echt iets wat je in NWS wilt hebben?
Meisje (12) verlamd na vaccin baarmoederhalskanker
En?quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Ik deel je mening dat dit topic niet in NWS thuishoort. Ik overleg nog even over de juiste plek waar het heen kan. Wordt z.s.m. vervolgd.
Die kun je in je oren proppen als je een kakelende vriendin hebtquote:
De uitkomst is dat we het topic een kans geven in GC. Komt het daar niet uit de verf, gaat het alsnog naar KLB. Het topic is inmiddels overgeschopt en de beslissing ligt verder bij de GC-moderators.quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En?
GC?quote:Op maandag 22 december 2008 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De uitkomst is dat we het topic een kans geven in GC. Komt het daar niet uit de verf, gaat het alsnog naar KLB. Het topic is inmiddels overgeschopt en de beslissing ligt verder bij de GC-moderators.
Doet er wel toe. Als hij ze steunt, dan doen mensen hun best om hem er van te overtuigen dat dat niet zo´n goed idee is. Elkaar overtuigen van elkaars standpunt.quote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef sp3c het volgende:
het gaat niet alleen om Ivo, die heeft verder ook niet geklaagd
je bent een goed topic uit zijn verband aan het rukken ten koste van ivo
en dat is zonde want je kan het met hem eens zijn of niet, dat ben ik ook niet maar de discussie die gevoerd werd werd er wel interessanter op en dan vind ik het zonde dat het toch weer afdraait op persoonlijk gebrabbel
het doet er in deze gewoon niet toe oftie ze wel of niet steund
De Balkan heeft weinig met de FARC te maken natuurlijk, dus dat is redelijk offtopic. Twee totaal verschillende conflicten. Hij geeft ook duidelijk aan dat we niet de kant van Colombia moeten kiezen in de strijd tegen een organisatie waarvan algemeen is geaccepteerd dat het gaat om een terroristische en criminele organisatie.quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef sp3c het volgende:
maar doet doet hij niet echt, hij wijst alleen op de andere kant van het plaatje
op de paramilities en idd de Nederlandse vrijwilligers op de Balkan waar ik persoonlijk dan wel weer sympathie voor heb
hij maakt een redelijk punt
vind ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Balkan heeft weinig met de FARC te maken natuurlijk, dus dat is redelijk offtopic. Twee totaal verschillende conflicten. Hij geeft ook duidelijk aan dat we niet de kant van Colombia moeten kiezen in de strijd tegen een organisatie waarvan algemeen is geaccepteerd dat het gaat om een terroristische en criminele organisatie.
als jij 1x zegt 'nee ik ben geen Christen' dan kun je me gewoon pm'en of hier in feedback klagen als men erover door gaat lopen zagen.quote:Aan mij wordt ook regelmatig gevraagd of ik Christen ben. Dat zou dan ook verwijderd moeten worden....
Aangezien ik meer aangetrokken was naar Ultra-Ivo in deze discussie kan het geen sneer van mij zijn geweest. Middels een hyperbool probeerde ik eerder de beweringen van Halcon (dat Ultra-Ivo een FARC-aanhanger zou zijn) te ridiculiseren.quote:Op maandag 22 december 2008 21:02 schreef sp3c het volgende:
ik heb die van jouw (Halcon) laten staan omdat dat onderdeel van een lopende discussie, de post van toffe ellende voegde daarentegen helemaal niets toe en is kolen op een vuur gooien wat ik eigenlijk probeerde te doven
De FARC is geplaatst op de lijst van terroristische organisaties, dus het is een terroristische organisatie.quote:
Lees de topics over abortus en homo´s maar eens door hoe vaak daar wordt gevraagd naar wat ik geloof en hoe ik ben opgevoed. Ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat dat niet relevant is, maar men blijft doorgaan. Ook wordt de spot gedreven met Christenen.quote:als jij 1x zegt 'nee ik ben geen Christen' dan kun je me gewoon pm'en of hier in feedback klagen als men erover door gaat lopen zagen.
Hij heeft meerdere malen gezegd van niet, dan moet je daar niet over door gaan lopen drammen
ja en op de Balkan worden mensen veroordeeld voor genocidequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
De FARC is geplaatst op de lijst van terroristische organisaties, dus het is een terroristische organisatie.
dan moet je in feedback ff roepen en maak ik er daar ook een einde aanquote:
[..]
Lees de topics over abortus en homo´s maar eens door hoe vaak daar wordt gevraagd naar wat ik geloof en hoe ik ben opgevoed. Ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat dat niet relevant is, maar men blijft doorgaan. Ook wordt de spot gedreven met Christenen.
In discussies is het kennelijk dus toch belangrijk op de een of andere manier.
Vrijwel elk conflict is smerig, maar niet elk conflict is klakkeloos met elkaar te vergelijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en op de Balkan worden mensen veroordeeld voor genocide
ik vind het zo'n verschil niet, het zijn beiden smerige conflicten
[..]
dan moet je in feedback ff roepen en maak ik er daar ook een einde aan
Klopt. Dat was mijn voornaamste reden om de Balkanoorlog er bij te betrekken. Het juridische verhaal van vreemde krijgsdienst en het oorlogrecht. Dan spreek je over universelere waarden/normen/wetten die je op meerdere conflicten kunt loslaten en de rol van Nederlandse staatsburgers hierin.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:06 schreef sp3c het volgende:
true enough maar ik zie wel wat paralellen met figuren als Johan Tilder en Tanja Neijmijer
die vergelijking kun je gewoon maken vind ik
De FARC is geen krijgsdienst maar een terroristische organisatie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt. Dat was mijn voornaamste reden om de Balkanoorlog er bij te betrekken. Het juridische verhaal van vreemde krijgsdienst en het oorlogrecht. Dan spreek je over universelere waarden/normen/wetten die je op meerdere conflicten kunt loslaten en de rol van Nederlandse staatsburgers hierin.
Ik vind jezelf aansluiten bij een terroristische organisatie van een andere orde dan dienst nemen in een buitenlands staatsleger.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:03 schreef ultra_ivo het volgende:
De FARC is idd geen staatsleger, dan vervalt dus het wetsartikel rond vreemde krijgsdienst.
Het schrijft toch een aantal maal dat Elsevier de bron isquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Slappy het volgende:
Massaal ledenverlies milieuclubs "door kredietcrisis"
Zeg ts heeft geen meining en op zeer slecht mijn goeie topics worden gesloten en dit soort bager niet
Het posticon zeker over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Slappy het volgende:
Zeg ts heeft geen meining en op zeer slecht mijn goeie topics worden gesloten en dit soort bager niet
wattehuhwhat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Slappy het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
wattehuhwhat?
als jij minder vaak je mening zou geven in je topics zouden ze minder vaak gesloten worden
Ik zie dat sp3c de post al heeft weggehaald en een note heeft geplaatst. Maar jij hebt weer eens niet aan bronvermelding gedaan. Wil je alsnog een bron toevoegen? Dank je.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef Slappy het volgende:
Extra straf bij rellen met politie
deze jongen zit alleen maar te trollen in het nieuws
Verwijderd. Misschien was pfaf bezopen door alle kerstborrels ofzo? Of hij heeft te veel naar de reclame voor de Peugeout 308 gekeken...quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:45 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
'Democratie wereldwijd op terugweg'
Kan een moderator dit vertalen (lees: verwijderen)![]()
Thanks![]()
Geen idee van wie het de kloon is, maar het gedrag is in elk geval 'backstage' gemeld. Wordt zeker vervolgd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:00 schreef StateOfMind het volgende:
VS - Iran [#27] : Ex-spion VS: Iran bouwt geen kernwapen
Jodenhater IFU heeft weer een nieuwe kloon (mr211)
welke was het eerst? zo zijn de regels toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
Mergeverzoek voor Israël start nieuw offensief in Gaza #3 en Laffe Palestijnse raketaanval op Israël: 6 slachtoffers aub.
Anders heb je zo 2 topics die eigenlijk over hetzelfde gaan.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Slechts 9 posts; moeite van het mergen niet waard. Verder in het topic van ouderejongere. Dat was trouwens ook eerder.
No offence takenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke was het eerst? zo zijn de regels toch?
geen aanval hoor, maar gewoon voor de duidelijkheid. vind de ouderejongere opening sterker.
Tot het in je straatje past?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:10 schreef Meki het volgende:
Laffe Palestijnse raketaanval op Israël: 6 slachtoffers
Kan een moderator de TT aanpassen tot een geralateerd en een centraal topic.
en als de mods dan toch bezig zijn ook graag de walgelijke vergelijkingen van meki editten graag.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:10 schreef Meki het volgende:
Laffe Palestijnse raketaanval op Israël: 6 slachtoffers
Kan een moderator de TT aanpassen tot een geralateerd en een centraal topic.
Tis maar vanuit welke hoek je het bekijkt. Neutraal is die TT niet echt, nee...quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus? Maakt dat mijn opmerking minder waar?
Het zijn vergelijkingen die vandaag zijn gebeurd. de geschiedenis herhaalt zich,.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als de mods dan toch bezig zijn ook graag de walgelijke vergelijkingen van meki editten graag.
Want half Europa is vandaag bezet en er zijn vernietigingskampen in aanbouw?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn vergelijkingen die vandaag zijn gebeurd. de geschiedenis herhaalt zich,.
Ik hoef dat niet aan jou uit te leggen. Je gelooft het niet en bent alleen gesteld op hardheid en je liefde Israel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want half Europa is vandaag bezet en er zijn vernietigingskampen in aanbouw?
ik denk niet dat jij iemand iets hoeft uit te leggen, je bent vrij duidelijk in je standpunten. jammer dat zo weinig mensen het eens zijn met je geblaat. hoe zou dat komen? complot? te weinig risperdal?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet aan jou uit te leggen. Je gelooft het niet en bent alleen gesteld op hardheid en je liefde Israel.
Nou ik zal het uitleggenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij iemand iets hoeft uit te leggen, je bent vrij duidelijk in je standpunten. jammer dat zo weinig mensen het eens zijn met je geblaat. hoe zou dat komen? complot? te weinig risperdal?
Niet handig want je breekt hierbij een reeks af.. en je gaat verder met een vooringenomen TT.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Slechts 9 posts; moeite van het mergen niet waard. Verder in het topic van ouderejongere. Dat was trouwens ook eerder.
je staat niet alleen in dat standpunt. je staat wel eenzaam in je bewoordingen en vergelijkingen. op wat pathetic jodenhaters na dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ik zal het uitleggen
Waarom ik hier alleen voor sta is dat ik voor de Gazastrook ben en niet voor Israel.
en dat maakt jullie pissed.
Dat is het niet. Je redeneert vanuit een zwart/wit visie, op een manier van zo is het en niet anders.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ik zal het uitleggen
Waarom ik hier alleen voor sta is dat ik voor de Gazastrook ben en niet voor Israel.
en dat maakt jullie pissed.
Zie de beelden en zie alles wat er nu gebeurt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je staat niet alleen in dat standpunt. je staat wel eenzaam in je bewoordingen en vergelijkingen. op wat pathetic jodenhaters na dan.
Nou heel makkelijk om daar achter te kruipen. ik sta achter de mensheid en onschuldigen !.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is het niet. Je redeneert vanuit een zwart/wit visie, op een manier van zo is het en niet anders.
En daarnaast zet je jezelf buitenspel door je WO2 vergelijkingen.
mijn geschreeuw, voor zover dat kan met undercast, bestaat in dit geval dat ik me achter de visie van israel schaar. aangezien ik hamas zie als de terroristen die ook in madrid, ny en londen aan het werk waren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Zie de beelden en zie alles wat er nu gebeurt.
Ik hoor jou ook schreeuwen na een aanslag in Madrid en Mumbai
Nou waar is jou geschreeuw nu ??
Heb je gelijk in, wat die TT betreft. Gelukkig heeft sp3c het aangepast. Ik was gisterenavond nogal moe en een beetje ziek, dus ik was niet meer zo helder, sorry.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:42 schreef Drugshond het volgende:
Niet handig want je breekt hierbij een reeks af.. en je gaat verder met een vooringenomen TT.
Dankje...quote:Op zondag 28 december 2008 11:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, wat die TT betreft. Gelukkig heeft sp3c het aangepast. Ik was gisterenavond nogal moe en een beetje ziek, dus ik was niet meer zo helder, sorry.
Verder trouwens het verzoek om dit topic niet te gebruiken voor discussies over het onderwerp zelf. Bedankt.
niks mis met je op.quote:Op zondag 28 december 2008 12:13 schreef Drugshond het volgende:
Deze kan dicht.Israël start nieuw offensief in Gaza #4
We gaan verder met een iets fatsoenlijker OP.
ik, rond een uur of 1. dusse zet er maar een paar mods op.quote:Op zondag 28 december 2008 13:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie gaat er fokken met oud en nieuw?
ownej he... jij weerquote:Op zondag 28 december 2008 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik, rond een uur of 1. dusse zet er maar een paar mods op.
minstens een dozijn, want ik ben dan niet te houden. grrrrrr.quote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ownej he... jij weer
zal kijken of ik ergens nog een blik met mods heb liggen
Ik lees dat de volgende dag wel weer terug.......nuchter en strijdlustig......hoop ikquote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
minstens een dozijn, want ik ben dan niet te houden. grrrrrr.
ik ben sowieso nuchter. strijdlustig denk ik niet want ik ga enorme monologen houden, vrees ik.quote:Op zondag 28 december 2008 17:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik lees dat de volgende dag wel weer terug.......nuchter en strijdlustig......hoop ik
Moeten we alvast een topic reserveren? Anders stuur je gewoon een PM aan jezelf, kan ookquote:Op zondag 28 december 2008 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben sowieso nuchter. strijdlustig denk ik niet want ik ga enorme monologen houden, vrees ik.![]()
nee hoeft niet. ik open mijn kutmonologen-topic dan wel.quote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moeten we alvast een topic reserveren? Anders stuur je gewoon een PM aan jezelf, kan ook
ik zal ze in alle maten, kleuren, vormen, accoustistische waarden, smaken, humiditeiten etc uit de doeken doen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
Tell it like it is... - the vagina monologues
Prima --> [NWS-SC #004] Waar de dagen alweer lengen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal ze in alle maten, kleuren, vormen, accoustistische waarden, smaken, humiditeiten etc uit de doeken doen.
en natuurlijk geheel gebaseerd op mijn eigen ervaringen. van fluitkutjes tot tovernaarsmouwen.
ik ga mijn eigen 2009 kuttopic openen. ok?quote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Prima --> [NWS-SC #004] Waar de dagen alweer lengen.
Voor al uw tovenaarswoorden, humidititten, zwavelstokjes, accoustische standjes, pruillippen,vormen en kleuren
in NWS?quote:Op zondag 28 december 2008 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ga mijn eigen 2009 kuttopic openen. ok?
quote:Op maandag 29 december 2008 00:51 schreef Meki het volgende:
Israel start nieuw offensief in Gaza deel 6
doodwensing van Slappy naar mijn kant toe !!
Misschien een tipje, als je nou dat -edit- achterwege laat.quote:Op maandag 29 december 2008 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lees er geen doodsbedreiging in. Wel is de term 'terrorist' misplaatst. Voortaan achterwege laten, Slappy.
Ik ben het wel met je eens, maar verschil zal dan wel gemaakt moeten worden, want somigen komen hier dan weer klagen dat de helft van hun post weg is. Het woord edit maakt duidelijk dat een gedeelte niet gewenst isquote:Op maandag 29 december 2008 01:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien een tipje, als je nou dat -edit- achterwege laat.
Nu valt het zo op dat juist daar iets stond.
Dit gaat puur over de vorm.
Met die nuchter en strijdlustig doelde ik op mijzelfquote:Op zondag 28 december 2008 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben sowieso nuchter. strijdlustig denk ik niet want ik ga enorme monologen houden, vrees ik.![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 10:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Met die nuchter en strijdlustig doelde ik op mijzelf
Ik drink nl nooit en nu wilden ze een keer mixjes voor me maken in de familie dusssss......:p
je vraagt teveel zolang jij het toejuigd dat de israel kaput moet.quote:Op maandag 29 december 2008 17:28 schreef joepjuhhh het volgende:
in het israel topic, word er nogal gejuichd bij het nieuws dat er nieuwe aanvallen komen, en ongewenste pi`s geplaats.
is het mogelijk dat iemand zich daar eens laat zien? of vraag ik dan teveel?
Ik zou ook graag willen dat er met wat meer respect over de slachtoffers gesproken wordt. Juichen omdat er nog meer burgers gedood worden, is gewoon misselijk makend.quote:Op maandag 29 december 2008 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vraagt teveel zolang jij het toejuigd dat de israel kaput moet.
gezond verstand moet beboet worden?quote:Op maandag 29 december 2008 17:37 schreef joepjuhhh het volgende:
jammer genoeg zijn de mods hier,zo pro Israëlisch, dat dit allemaal mag.
Ah, we hebben een joris luijendijkje in de zaalquote:Op maandag 29 december 2008 17:37 schreef joepjuhhh het volgende:
jammer genoeg zijn de mods hier,zo pro Israëlisch, dat dit allemaal mag.
jouw reactie:quote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef trx het volgende:
Onze adolfje had de klus moeten afmaken ,dan hadden de Arabieren in vrede kunnen leven
quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ALs we toen wisten, wat nu weten was dat misschien wel de beste oplossing.
Ja, ik vind dit ook een vergelijkbare reactie idd.quote:Op maandag 29 december 2008 18:27 schreef schatje het volgende:
Joepjuhhh, je geeft zelf ook niet echt het goede voorbeeld.
[..]
jouw reactie:
[..]
Ik denk dat je geloofwaardigheid inmiddels wel tot 0 is gezakt. Zie mijn signature.quote:Op maandag 29 december 2008 17:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ah, we hebben een joris luijendijkje in de zaal
quote:
Die link werkt ook niet goed, het is een post van Ghazi.quote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef sp3c het volgende:
doe ff niet zo debiel
die link brengt me naar de OP, ik weet niet wat je probleem is
doe een beetje duidelijk
Ik vind het weinig schokkend.quote:Op maandag 29 december 2008 21:32 schreef Ghazi het volgende:
Israël moet op de een of andere manier vernietigd worden. Dat is de enige manier om een einde aan het geweld te maken. De zionisten eruit, de plaatselijke niet-zionistische joden (mogen) blijven. Palestijnse vluchtelingen keren terug, en leven samen met plaatselijke joden onder één staat: Palestina.
h ttp://forum.fok.nl/topic/1235652#64478761quote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef sp3c het volgende:
doe ff niet zo debiel
die link brengt me naar de OP, ik weet niet wat je probleem is
doe een beetje duidelijk
Het is in elk geval duidelijk wat hij van mevrouw Duisenberg vindt.quote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef voyeur het volgende:
het topic wordt er niet beter op
Moet dit echt allemaal mogen?
nee dat moet nietquote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef voyeur het volgende:
jij mag ook wel eens gemod worden met je vieze leugens!quote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef voyeur het volgende:
kom op zeg. ik doe het in fb. dat je gaapt zegt meer over jou dan mij. maar prima, je ziet zelf wat voor hyenas er op afkomen.quote:
Maar het is allemaal oke? Persoonlijke aanvallen, niet eens een poging een debat te voeren (nog los van de verheerlijking van het maximeren van slachtoffers in een oorlog).quote:
hou eens op man. je bent zelf de meest ongenuanceede jodenhater in dat topic.quote:Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar het is allemaal oke? Persoonlijke aanvallen, niet eens een poging een debat te voeren (nog los van de verheerlijking van het maximeren van slachtoffers in een oorlog).
Lees mijn posts in deze topic reeks en weet dat dit nonsens is. Anyway de vraag was aan de modjes en ik neem aan dat zwijgen het antwoord is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hou eens op man. je bent zelf de meest ongenuanceede jodenhater in dat topic.
Dat lieg je!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie dat sp3c al het één en ander heeft verwijderd. Zwijgen is niet het antwoord. We geven aan hoe we graag zien dat users discussiëren. Helaas worden er ontzettend veel bijzaken bijgehaald en blijft er veel sprake van persoonlijke bashes. Dan kun je twee dingen doen: of alleen de ergste dingen aanpakken, of van alles schrappen, want er is altijd wel iemand die zich ergens aan stoort. Met argumentatie: "ja, maar als ik dit niet mag, waarom mag hij dat dan wel..." - onbegonnen werk dus.
als het niet klopt kun je er gewoon fatsoenlijk op reagerenquote:Op maandag 29 december 2008 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op zeg. ik doe het in fb. dat je gaapt zegt meer over jou dan mij. maar prima, je ziet zelf wat voor hyenas er op afkomen.
slapen was mijn antwoordquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Lees mijn posts in deze topic reeks en weet dat dit nonsens is. Anyway de vraag was aan de modjes en ik neem aan dat zwijgen het antwoord is.
Goed gezien, ik had die dubbele topics nog niet opgemerkt. Mergen lijkt me niet echt nodig en is nogal bewerkelijk. Eén topic bevat slechts 4 antwoorden (zonder enige inhoud) en het nieuwste topic is gewoon te laat. Discussie kan daarom verder in het middenste topic.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef freako het volgende:
Poetin en Stalin bij de populairste Russen.
Stalin derde bij verkiezing populairste Rus
Stalin tot 3de populairste Rus gekozen!
Alledrie in NWS. Mergen?
bedankt nog voor je pm! wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
Goed van je, zoalshetis
Maar ook weer niet te soft worden hoor
nou die 'leuke' stukjes gingen dus tegen het beleid inquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:08 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vond hem dicht leuker eigenlijk. Nu zijn alle leuke stukjes weggeknipt.
ach ja. kan beurn. fijn dat er nog fa's zijn die emoties van mij begrijpen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:09 schreef popolon het volgende:
Siert je zoalshetis. Maar je ging ook veel te ver.
Als ik FA was had ik je eraf getrapt voor een weekje. Maar ik ben dan gelukkig ook geen FA.
Misschien dat jouw idee van 'leuk' een beetje afwijkt van wat de gemiddelde Fok!ker leuk vindt? Internet is groot zat joh; er is vast een site waar jouw idee van 'humor' wél welkom is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:08 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vond hem dicht leuker eigenlijk. Nu zijn alle leuke stukjes weggeknipt.![]()
Aan de andere kant kan het niet zo zijn dat je als FA een gebruiksaanwijzing moet hebben voor elke user. Maar goed, het is nu weer wat leesbaar geworden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach ja. kan beurn. fijn dat er nog fa's zijn die emoties van mij begrijpen.
Nee, hier hapt gelly altijd zo leuk. Plotseling en vanuit het niets, zonder zelf al weken ook maar iets positiefs aan NWS te hebben bijgedragen, komt deze koene ridder langs om zijn recht te laten zegevieren en hem onwelgevallige usertjes een bannetje aan te smeren. Je kunt er de klok op gelijk zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien dat jouw idee van 'leuk' een beetje afwijkt van wat de gemiddelde Fok!ker leuk vindt? Internet is groot zat joh; er is vast een site waar jouw idee van 'humor' wél welkom is.
Het ging een tijdje goed, maar het gescheld daar voegde nu ook niets toe aan het topic.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, hier hapt gelly altijd zo leuk. Plotseling en vanuit het niets, zonder zelf al weken ook maar iets positiefs aan NWS te hebben bijgedragen, komt deze koene ridder langs om zijn recht te laten zegevieren en hem onwelgevallige usertjes een bannetje aan te smeren. Je kunt er de klok op gelijk zetten.
Dit geldt ook Bono?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil graag mijn excuses aanbieden voor afgelopen dagen. ik heb mijn emoties te veel de vrije loop gelaten, wat resulteerde in onnodige agressie, slechte reacties, en ordinair gescheld van mijn kant.
dit was niet de bedoeling en zeker niet jegens spec, die ik hoog in mijn vaandel heb staan. ook andere users als kees22, meki en nog een paar wil ik mijn oprechte excuses aanbieden.
ik schaam me voor mijn vrije loop en hoop dat dit bericht iets van mijn onnozelheid kan wegstrijken. ga er niet van uit, maar het is wel gemeend.
en ik wilde een mod bedanken voor het attenderen op mijn idiote gedrag.
wilde ik nog aan toevoegen dat ik iedereen een beter jaar dan 2008 toewens. dus alle succes, liefde, vrede en genegenheid voor 2009.
quote:
quote:Bono (zanger)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Paul David Hewson (Dublin, 10 mei 1960), beter bekend onder zijn artiestennaam Bono, is de zanger van de Ierse rockgroep U2. Hij is getrouwd met Alison Stewart en heeft vier kinderen. Het gezin woont in Killiney Hill in Zuid-Dublin.
Geschiedenis
In de jaren '70 krijgt Hewson zijn bijnaam "Bono Vox" , als variatie op "Bona Vox" wat "goede stem" betekent. Naar verluidt hebben zijn vrienden Gavin Friday (Fionan Hanvey) en Guggi (Derek Rowan) zich tot deze naam laten inspireren door "BonaVox Hearing Aids", een winkel in gehoorapparaten die zich bevindt aan de O'Connell Street in de Ierse stad Dublin. Na verloop van tijd laat hij "Vox" uit de naam vallen en blijft alleen "Bono" over. Binnen U2 begon Bono als gitarist. Hierin bleek hij niet erg goed te zijn, waardoor hij de zanger van de band werd. Zijn stem was in het begin niet geweldig, maar een stage performance zorgde ervoor dat de band live toch behoorlijk goed was.
Bono in 2000
Carrière
Bono is sinds 1999 betrokken bij campagnes voor verlichting van de schuldenlast van Derde Wereldlanden, en het lot van Afrika. In 2002 richt hij de organisatie DATA op. Dit staat voor 'Debt, Aids, Trade in Africa'. Het doel van de organisatie is om bekendheid te geven aan de schulden van Afrika, de snelle verspreiding van aids en de oneerlijke handelsovereenkomsten die worden afgesloten. Bono heeft tijdens een missie die het accent legde op de aids-crisis in Afrika ook gesproken met president George W. Bush in het Witte Huis. Bono heeft in 2006 Product Red gelanceerd, hetgeen voor hem een financieel middel is om AIDS te bestrijden. Tevens geven hij en zijn vrouw sinds april 2005 het Fair Wear kledinglabel Edun uit, dat is opgezet naar de principes van de Fair Trade-handel. (Edun -het omgekeerd gespelde woord 'Nude' (naakt)- is een organisatie zonder winstoogmerk en wil met dit businessmodel verantwoord consumeren naar het "high fashion" en "catwalk" wereldje catapulteren. De bedoeling is om de nadruk te gaan leggen op "Trade" in plaats van "Aid".)
Zie ook
* U2
Ik wilde eigenlijk nog wat zeggen tav van ene user Lemmeb, maar dat doe ik maar niet, dus dat is toch liev van mij?quote:
Nee, niet echt. Voor de dag ermee, desnoods via PM.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog wat zeggen tav van ene user Lemmeb, maar dat doe ik maar niet, dus dat is toch liev van mij?.
Nee, ik ga niet pm'en. Bovendien blijf ik liev, zoals paddy vraagt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Voor de dag ermee, desnoods via PM.
Zwak.quote:
Ik ga gewoon niet pm'en, hoezo zou dat zwak zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zwak.
Enniewee, ik weet nu ook wat je bedoelt met "Bono". Dank daarvoor.
Je hoeft het niet te pm'en. Ik heb eigenlijk veel liever dat je je commentaar tav mijn persoon gewoon hier neerplempt. Dus komaan, maak van je hart geen moordkuil, voor de dag ermee!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet pm'en, hoezo zou dat zwak zijn?
Dat ga ik dus niet doen, hè pieleke.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te pm'en. Ik heb eigenlijk veel liever dat je je commentaar tav mijn persoon gewoon hier neerplempt. Dus komaan, maak van je hart geen moordkuil, voor de dag ermee!
Zwak hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet doen, hè pieleke.
lolquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil graag mijn excuses aanbieden voor afgelopen dagen.
Omdat je hier eerder zonet nog aankondigde dat je wat op je lever had, aangaande mijn persoontje. Dus doe niet zo geheimzinnig en kom er gewoon mee voor de dag.quote:
Nee, paddy zei does liev tav een reactie van mij aan zahi, toen zei ik in feite dat ik al liev was omdat ik een bepaalde reactie tav jouw adres (eerder) al niet postte.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Omdat je hier eerder zonet nog aankondigde dat je wat op je lever had, aangaande mijn persoontje. Dus doe niet zo geheimzinnig en kom er gewoon mee voor de dag.
Of durf je niet?
was ik jouw naam vergeten? in dat geval...quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar verder denk ik wel dat het weinig zin heeft om conflictjes uit te lokken alleen om de sport om conflictjes uit te lokken. Heeft niets met niet durven te maken,
Hmmm, da's nieuw. Normaal doe je niet anders.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
Maar verder denk ik wel dat het weinig zin heeft om conflictjes uit te lokken alleen om de sport om conflictjes uit te lokken.
Da's nieuw voor mij, eerlijk gezegd, waar relateer je dat aan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hmmm, da's nieuw. Normaal doe je niet anders.
Aan je ganse postverleden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Da's nieuw voor mij, eerlijk gezegd, waar relateer je dat aan?
Tuurlijk neem ik je serieus, anders zou ik niet op je reageren, toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]![]()
het zou je sieren om mij ook eens serieus te nemen.
Nee. Of dacht je soms werkelijk dat ik net zo'n dossier van jou had, zoals jij hebt van andere users?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is nogal omvangrijk, kun je niet iets specifieker zijn?
de manier waarop jij op mij reageert zal ik het maar niet over hebben. ik heb belooft minder emotioneel te reageren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik je serieus, anders zou ik niet op je reageren, toch?
Dat dossier, dat jezelf NB aanhaalt, is die pg toch, daar verwijs je toch naar, kom dan met een specifiek voorbeeld?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. Of dacht je soms werkelijk dat ik net zo'n dossier van jou had, zoals jij hebt van andere users?
Af en toe kritisch idd, maar daar word je emotioneel van...?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de manier waarop jij op mij reageert zal ik het maar niet over hebben. ik heb belooft minder emotioneel te reageren.
Kom nou toch, Ryan3. Ga je nu serieus zitten ontkennen dat je dossiertjes bijhoudt van bepaalde users, waarvan een groot deel overigens, geheel toevallig uiteraard, al heel lang geband is?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat dossier, dat jezelf NB aanhaalt, is die pg toch, daar verwijs je toch naar, kom dan met een specifiek voorbeeld?
Ik heb geen dossiertjes van andere users, als ik iets wil weten van een andere user dan druk ik op zijn pg. Soms komt het idd voor dat je dat doet, bij het vermoeden van de zoveelste kloon, zeg maar..
laat maar. is beter voor mijn fok!positie. en persoonlijke gemoedsrust. ohm.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Af en toe kritisch idd, maar daar word je emotioneel van...?
Fok!positie van cultuser, bedoel je?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat maar. is beter voor mijn fok!positie. en persoonlijke gemoedsrust. ohm.
Volgens mij maak je een vrij klassieke fout; die van zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kom nou toch, Ryan3. Ga je nu serieus zitten ontkennen dat je dossiertjes bijhoudt van bepaalde users, waarvan een groot deel overigens, geheel toevallig uiteraard, al heel lang geband is?
dat zijn jouw woorden. ik moet me inhouden. en dat doe ik prima. zuigen kan je wel, maar word je ook wel eens gezogen? volgens mij te weinig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fok!positie van cultuser, bedoel je?
eigenlijk over niks en ik doe mijn best, zoals je ziet, om me keurig te gedragen. en dat gaat me goed af!quote:
moet ik dan niet meer reageren op iemands aantijgingen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
En wij maar ijverig proberen om de NWS-slowchat nieuw leven in te blazen.
Effect: NWS-feedback verandert in een slowchatcafé.
Gewoon minder zuipen en niet met een half delirium achter de pc kruipen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eigenlijk over niks en ik doe mijn best, zoals je ziet, om me keurig te gedragen. en dat gaat me goed af!
Ja, maar als dat voor alle users geldt, wordt het zo stil op Fok...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
Gewoon minder zuipen en niet met een half delirium achter de pc kruipen.
1-0!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar als dat voor alle users geldt, wordt het zo stil op Fok...
En als je ze laat razen en tieren zoals sommige halve zolen doen komt Danny nooit aan duizend abonnees.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar als dat voor alle users geldt, wordt het zo stil op Fok...
Ik had idd nog even de hoop dat de situatie hier zou verbeteren maar helaas, het is enkel bergafwaards gegaan. Kennelijk is het veel leuker om steeds dezelfde users met een kortsluiting in de hersenen of simpelweg een te laag IQ topics te laten verzieken dan eindelijk eens users aan te trekken (en te houden) die wel op een normaal niveau in een discussie kunnen functioneren.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En als je ze laat razen en tieren zoals sommige halve zolen doen komt Danny nooit aan duizend abonnees.
Met het verschil dat in de maatschappij dat soort randfiguren nauwelijks aandacht krijgen en in NWS de boventoon voeren. Als mensen dom willen schelden of geen zin hebben in een discussie dan posten ze maar wat op de Frontpage.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Er zitten wel degelijk grenzen aan de mate waarin mensen hier kunnen razen en tieren. Ook mensen met een laag IQ mogen op Fok! komen en zelfs in NWS. Wen eraan; zo zit ook de maatschappij in elkaar.
Ja, als niet complete topics zouden ontsporen dan zou dat geen probleem zijn. Probleem is dat ze niet te negeren zijn. Mensen die op een normale manier discussie willen voeren hebben er geen zin meer in.quote:Geef gewoon geen aandacht of posts of users die je niet interesseren.
Nee, daar hoor je als mod bij te zijn. En niet pas als een user gaat klagen. Maar goed, ik krijg niet echt het idee dat jullie ook wat willen veranderen.quote:Maar ik zie de laatste tijd regelmatig topics waarbij het de helft van de tijd over de topicstarter gaat, in plaats van over het topic. Ben je als user toch echt ook zelf bij.
Zit je mij nu een beetje te bashen???quote:Op woensdag 31 december 2008 00:44 schreef paddy het volgende:
Ik prik heus wel door die speldenprikkende posts die een ZHI ook tot het uiterste kunnen drijven die dat weer op een botte boerse manier uit. En andersom houden we ook rekening met een user.
FOK! houdt juist ook rekening met die boel emotie.
Flames modereren meestal we gewoon weg.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit je mij nu een beetje te bashen???
Volgens mij is dit een aardige poging.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen
Kan niet eens rellen
beetje van beidenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, daar hoor je als mod bij te zijn. En niet pas als een user gaat klagen.
ik niet iigquote:Maar goed, ik krijg niet echt het idee dat jullie ook wat willen veranderen.
En dan vergeet ik nog zomaar even te melden dat hij er een achterbaks handje van heeft andere users bannetjes aan te naaien om de meest kleine dingetjes. Tsja, alles bij elkaar moet je dan natuurlijk niet raar opkijken dat oude users weglopen en dat de nieuwe aanwas ook tegenvalt, als je zulke figuren jarenlang vrij rond laat lopen en ongestraft hun gang laat gaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:51 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind het jammer dat gelly hier nog mag posten. Zijn insteek is meestal verzuurd, zuigend, hooghartig en derhalve extreem discussieverziekend. Eigenlijk voegt hij al jaren niks positiefs meer toe aan het hele fokforum, behalve dan aan dat pokerforum (). Sterker nog, hij is als user één van de hoofdredenen dat het verval enige jaren geleden zijn intrede deed, wat op zich natuurlijk wel een hele prestatie is.
Mag ik daar hier ook even over komen klagen?
Maar wat doen users massaal? In plaats van hier concrete klachten te melden, gaan ze in het topic de 'discussie' met die aandachtszoekers aan. Precies wat ze willen. Negeer ze gewoon, dat soort posts. Reageer gewoon alleen op posts die je wel interessant vindt, meld echte misstanden op deze plek en we kijken ernaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:44 schreef gelly het volgende:
Met het verschil dat in de maatschappij dat soort randfiguren nauwelijks aandacht krijgen en in NWS de boventoon voeren. Als mensen dom willen schelden of geen zin hebben in een discussie dan posten ze maar wat op de Frontpage.
We houden regelmatig schoonmaak in topics, of ze gaan op slot vanwege de bagger. In zo'n geval kun je altijd een nieuw topic openen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:44 schreef gelly het volgende:
Ja, als niet complete topics zouden ontsporen dan zou dat geen probleem zijn. Probleem is dat ze niet te negeren zijn. Mensen die op een normale manier discussie willen voeren hebben er geen zin meer in.
Daar zijn we als mods regelmatig bij. Maar we gaan echt niet elke post lezen en foei roepen. We leiden discussies in goede banen, op manieren die we op dat moment gepast vinden. Aanwijzing in topic, posts verwijderen, posts bewerken, users een PM sturen, notes plaatsen en info doorgeven aan FA's die bans opleggen, enzovoort.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:44 schreef gelly het volgende:
Nee, daar hoor je als mod bij te zijn. En niet pas als een user gaat klagen. Maar goed, ik krijg niet echt het idee dat jullie ook wat willen veranderen.
Jij hoort jezelf wel graag he?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:58 schreef Lemmeb het volgende:
En dan vergeet ik nog zomaar even te melden dat hij er een achterbaks handje van heeft andere users bannetjes aan te naaien om de meest kleine dingetjes. Tsja, alles bij elkaar moet je dan natuurlijk niet raar opkijken dat oude users weglopen en dat de nieuwe aanwas ook tegenvalt, als je zulke figuren jarenlang vrij rond laat lopen en ongestraft hun gang laat gaan.
Kerel, het is heel simpel : gescheld en op de man spelen hoort gewoon niet in een discussie. Figuren die zich daar constant aan schuldig maken horen niet op een discussieforum. Moet ik het voor je tekenen ?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat vervelende users betreft: jij wilt Lemmeb niet zien, Lemmeb wil Halcon niet zien, Halcon wil IHVK niet zien, die wil JohnDope weer niet zien, die wil SCH niet zien en die wil Meki-Slappy niet zien, of Du_ke, of El_Matador, of Ryan3, enzovoort. Nog even en we kunnen de tent hier sluiten. Elke user heeft wel een paar users die hij/zij hier liever niet ziet. Het is net de echte wereld. Deal with it.
[..]
Waarom doe je het dan zo vaak?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, het is heel simpel : gescheld en op de man spelen hoort gewoon niet in een discussie.
Welnee, ze nemen mij helemaal niet serieus. En terecht ook natuurlijk, en dat zouden ze met jou en gelly ook niet moeten doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
En Lemmeb een beetje een podium verschaffen om hier ongestoord de grootste bek op te zetten is al helemaal te gek voor woorden en nu druk ik me behoorlijk diplomatiek uit.
Wat is dat toch, vraag ik me af, hoe grotere bek een user/es heeft, hoe meer jullie hem/haar serieus nemen oid?
Volledig mee eens hoor. Dus waarschuwen we users in topics, of per PM. En plaatsen we notes, die we aankaarten bij FA's, die over bans gaan. Jouw visie op 'banbeleid' en 'veranderingen' die je op Fok! Forum wilt, overstijgen de bevoegdheden die wij als mods hebben. Ga eens met FA's praten, kan ik je alleen aanraden.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef gelly het volgende:
Kerel, het is heel simpel : gescheld en op de man spelen hoort gewoon niet in een discussie. Figuren die zich daar constant aan schuldig maken horen niet op een discussieforum. Moet ik het voor je tekenen ?
Ik kan met vrijwel idd door een deur, die normaal blijft posten, Elfje. Ik begrijp dat mensen een verschil van mening kunnen hebben nl.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar wat doen users massaal? In plaats van hier concrete klachten te melden, gaan ze in het topic de 'discussie' met die aandachtszoekers aan. Precies wat ze willen. Negeer ze gewoon, dat soort posts. Reageer gewoon alleen op posts die je wel interessant vindt, meld echte misstanden op deze plek en we kijken ernaar.
[..]
We houden regelmatig schoonmaak in topics, of ze gaan op slot vanwege de bagger. In zo'n geval kun je altijd een nieuw topic openen.
Wat vervelende users betreft: jij wilt Lemmeb niet zien, Lemmeb wil Halcon niet zien, Halcon wil IHVK niet zien, die wil JohnDope weer niet zien, die wil SCH niet zien en die wil Meki-Slappy niet zien, of Du_ke, of El_Matador, of Ryan3, enzovoort. Nog even en we kunnen de tent hier sluiten. Elke user heeft wel een paar users die hij/zij hier liever niet ziet. Het is net de echte wereld. Deal with it.
[..]
Daar zijn we als mods regelmatig bij. Maar we gaan echt niet elke post lezen en foei roepen. We leiden discussies in goede banen, op manieren die we op dat moment gepast vinden. Aanwijzing in topic, posts verwijderen, posts bewerken, users een PM sturen, notes plaatsen en info doorgeven aan FA's die bans opleggen, enzovoort.
Overigens kun je verander-ideeën natuurlijk ook altijd aan de FA's mailen.
Ho es ff, ik wil alleen gelly en Ryan3 hier niet zien. De rest vind ik allemaal geweldig, including Meki en du_ke.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
Lemmeb wil Halcon niet zien
jouw laten we ook iedere keer terugkomen ...quote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, het is heel simpel : gescheld en op de man spelen hoort gewoon niet in een discussie. Figuren die zich daar constant aan schuldig maken horen niet op een discussieforum. Moet ik het voor je tekenen ?
Ik krijg sterk de indruk dat modjes een beetje bang zijn voor je. En als gevolg daarvan voer je bijna over elke netelige kwestie hier het hoogste woord. Dat is een beetje mijn indruk.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Welnee, ze nemen mij helemaal niet serieus. En terecht ook natuurlijk, en dat zouden ze met jou en gelly ook niet moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |