Ik voel me prima; ik had een wat onduidelijke opmerking gemaakt in reactie op een PM van zoalshetis. Zo van "ik sta op het punt van weggaan", maar dan bedoeld als: ik moet NU weg naar een afspraak...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:09 schreef sp3c het volgende:
dat hij zich niet goed voelt hoor ik nu ook voor het eerst trouwens, dat heeft hij je wel in PM verteld?
Fijn dat je ons deelgenoot maakt van jouw visie op het modden en jouw ervaringen daarmee. Ook ik maak soms als mod openbaar kenbaar dat ik niet gediend ben van bepaalde reacties. Jouw reactie in het topic over de conditietrainer was daar een voorbeeld van; en ik heb ook uitgelegd waarom. Zonder dat ik daarbij aan jouw inhoudelijke visie torn; dus volledig neutraal. Ik wil niet dat allerlei topics worden verziekt door discussies over de topicstarter of de openingspost. Lijkt me vrij helder.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Dat ik op een bepaald moment niet gediend ben van een reactie en dat openbaar maak als mod, betekent niet dat ik diegene ben die je dan een ban aansmeer.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef sp3c het volgende:
passende sluitpost vorig topic
>>
[.moslims zijn kut en bush moet dood hebben totaal geen toegevoegde waarde .]
Zo, steek die maar in je zak, ELFquote:Op maandag 22 december 2008 10:05 schreef Yildiz het volgende:
Eventjes de complimenten voor Elfletterig, zo tussendoor.
Bedankt voor het melden. Ik deel je mening dat dit topic niet in NWS thuishoort. Ik overleg nog even over de juiste plek waar het heen kan. Wordt z.s.m. vervolgd.quote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vitens Waterbedrijf: 600%!!! winstmarge op een acceptgiro Schopje KLB
quote:
Het gaat me nu te veel off-topic. Het was al een randgeval, maar er wordt nu echt van alles bijgehaald. Er staat daarom nu een slotje op.quote:Op maandag 22 december 2008 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Elfletterig,
Is dit nou echt iets wat je in NWS wilt hebben?
Meisje (12) verlamd na vaccin baarmoederhalskanker
En?quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Ik deel je mening dat dit topic niet in NWS thuishoort. Ik overleg nog even over de juiste plek waar het heen kan. Wordt z.s.m. vervolgd.
Die kun je in je oren proppen als je een kakelende vriendin hebtquote:
De uitkomst is dat we het topic een kans geven in GC. Komt het daar niet uit de verf, gaat het alsnog naar KLB. Het topic is inmiddels overgeschopt en de beslissing ligt verder bij de GC-moderators.quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En?
GC?quote:Op maandag 22 december 2008 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De uitkomst is dat we het topic een kans geven in GC. Komt het daar niet uit de verf, gaat het alsnog naar KLB. Het topic is inmiddels overgeschopt en de beslissing ligt verder bij de GC-moderators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |