abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 december 2008 @ 14:58:40 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64177915
quote:
'Kampers' bestormen basisschool

haarlem -

Zes bewoners van het woonwagenkamp aan de Basilicumstraat hebben woensdagavond in de nabijgelegen Mgr. Huibersschool twee mensen mishandeld. Op de basisschool vond op dat moment de kerstviering en het kerstdiner van leerlingen, leerkrachten en ouders plaats. Drie kampers zijn opgepakt, van wie er nog één vastzit. ,,Iedereen op onze school is compleet overstuur''.

De 'kampers' kwamen in actie omdat één van hun kinderen door de vriend van de juf van groep 8 woensdagavond op het schoolplein zou zijn geslagen. Vijf jongens ('rond veertien jaar, sommigen hebben hier op school gezeten') verstoorden de kerstzang met voetballen en vuurwerk afsteken. Ze werden verzocht weg te gaan. Toen zou de klap zijn gegeven. De man heeft bij de politie verklaard de jongen bij zijn jas te hebben gepakt.
Een ouder: ,,Die klap is een verzinsel, niemand heeft het gezien. Rond kwart voor zeven stormden drie mannen en drie vrouwen het lokaal van groep 8 binnen, op het moment dat de kinderen de klas weg wilden. De kampers zijn op die man gaan inbeuken. Een moeder is op de rug van de aanvoerder gesprongen. Ze is tegen de grond gegooid en buiten bewustzijn geraakt, zware hersenschudding.''
Volgens ooggetuigen heeft de vriend zichzelf beschermd door op de grond te blijven liggen. ,,Hij wilde niet in het bijzijn van de kinderen slaan. Toen zijn ze hem met z'n allen gaan schoppen'', zegt een moeder. ,,Hij zit nu thuis met een gescheurde oogkas, grote neus, overal blauwe plekken en een bijtwond.''
Een toegesnelde vader slaagde erin de vriend te ontzetten. ,,Hij heeft z'n leven gered'', zegt een ouder. Er brak grote paniek uit, ook omdat op dat moment vuurwerk in de buurt werd afgestoken. ,,Kinderen en ouders dachten dat er in de school werd geschoten. Waar eindigt dit, dacht ik'', aldus een moeder. ,,Iedereen huilde, gilde, was overstuur.''
Waarom zijn dit soort proleten nooit in staat om dan ook maar enigzins realistisch te oordelen en in te zien dat die jongens het misschien aan zichzelf te danken hebben? Wanneer ik (aan mijn jas getrokken/geslagen) was wegens het afsteken van vuurwerk bij een basisschool dan durfde ik dat thuis niet eens te vertellen. Laat staan dat ik verwachte dat mijn vader en moeder met wat ooms en tante's naar de betreffende basisschool zouden gaan om daar leerkrachten, ouders en kinderen te terroriseren en mishandelen om mijn "recht op het afsteken van vuurwerk op schoolpleinen" af te dwingen.

Kampers

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 21-12-2008 02:37:21 ]
The End Times are wild
  zaterdag 20 december 2008 @ 15:01:01 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64177957
En die bijtwond! Kan het proletarischer. Dan ligt die man op de grond, staat de hele kampfamilie er rondom hem te trappen, en dan vraagt zo'n kampvrouw of ze er even bij mag om die man te bijten.

Het zijn gewoon beesten. Ze zouden dezelfde rechten moeten hebben als beesten.
The End Times are wild
  Donald Duck held zaterdag 20 december 2008 @ 15:06:07 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64178053
Zo gaat dat he met dat soort tuig. In groepjes zijn ze alles en voelen ze zich stoer. Dat verklaren ze dan onder de noemer 'solidariteit', maar in werkelijkheid is het gewoon elk mogelijk excuus aangrijpen om zich asociaal te gedragen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64178102
Een zit er nog vast, de rest van het tuig mocht dus weer vrij?

lang leven de politie hier
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64178103
kunnen we ze niet allemaal tegen de muur zetten?
"Those unforgettable days, for them I live"
  zaterdag 20 december 2008 @ 15:09:08 #6
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zaterdag 20 december 2008 @ 15:09:22 #7
111528 Viajero
Who dares wins
pi_64178120
Als nou gewoon de Nederlandse wet op dat tuig zou worden toegepast.

Voor belastingontduiking de maximumstraf.
Voor geweldpleging de maximumstraf.
Voor wietteelt de maximumstraf.
Voor heling de maximumstraf.
Voor belediging van een ambtenaar in functie de maximumstraf.
Voor bedreiging de maximumstraf.
Voor wapenbezit de maximumstraf.
etc etc

Dan zou er geen kamper meer vrij rondlopen in Nederland.

Politie en justitie zijn doodsbang voor dit tuig, en houden hun daarom de hand boven het hoofd.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_64178199
Misschien is dat eiland voor de kust niet eens zo gek idee. Stop daar alle kampers, voetbalvandalen, vuurwerkterroristen, kansloze scooter Marokkanen, pedofielen en Wildersaanhangers bij elkaar en zorg er voor dat het een spectaculair gevecht wordt.

Huur Spielburg in om het te filmen en we hebben de TV-hit van het jaar.
pi_64178219
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien is dat eiland voor de kust niet eens zo gek idee. Stop daar alle kampers, voetbalvandalen, vuurwerkterroristen, kansloze scooter Marokkanen, pedofielen en Wildersaanhangers bij elkaar en zorg er voor dat het een spectaculair gevecht wordt.

We hebben toch zo'n nutteloos eiland, het heet amerika
stupidity has become as common as common sense was before
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 december 2008 @ 15:15:49 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64178261
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:09 schreef Viajero het volgende:

etc etc
Zo he, dan zouden ze zomaar 8 maanden vast zitten!
pi_64178270
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:13 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dat is een continent. Je kunt ze daar toch niet met onze problemen opzadelen?
  zaterdag 20 december 2008 @ 15:18:28 #12
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_64178305
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat hebben we ook ooit met Australië gedaan en nu zitten we met al hun bagger TV series!
pi_64178351
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:09 schreef pfaf het volgende:
Sjesus, wat triest.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_64178371
Wat een tuig idd. Typische neanderthaler reactie om alles even met geweld op te lossen.
pi_64178654
Het laatste restje dan nog maar ff de gaskamer injagen?
pi_64179031
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:18 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Dat hebben we ook ooit met Australië gedaan en nu zitten we met al hun bagger TV series!
Nou ja, ik geloof dat we ook Zeg eens AAA geëxporteerd hebben... wat te denken van Big Brother
pi_64179105
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:08 schreef marcb1974 het volgende:

Een zit er nog vast, de rest van het tuig mocht dus weer vrij?

lang leven de politie hier
Dat dacht ik dus ook.

Tuig hou je altijd, maar blijkbaar weet de door ons betaalde overheid daar niet correct mee om te gaan.
Allemaal maar massaal een flink deel van ons belastinggeld gaan terugvragen wegens wanprestatie?
  zaterdag 20 december 2008 @ 15:58:24 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zaterdag 20 december 2008 @ 16:04:17 #19
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_64179310
Hmmm die ouders moeten eigenlijk blij zijn dat het zo is afgelopen. Zigeuners staan er om bekend dat ze kinderen stelen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zaterdag 20 december 2008 @ 16:06:35 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64179373
Met de grond gelijk maken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64183905
Van die kampers heropvoedingskampers maken.

Hòp!
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_64184501
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

idd dan stort de economie zeker weten in guantanamo bay zou wel kunnen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_64185822
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 14:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom zijn dit soort proleten nooit in staat om dan ook maar enigzins realistisch te oordelen en in te zien dat die jongens het misschien aan zichzelf te danken hebben? Wanneer ik (aan mijn jas getrokken/geslagen) was wegens het afsteken van vuurwerk bij een basisschool dan durfde ik dat thuis niet eens te vertellen. Laat staan dat ik verwachte dat mijn vader en moeder met wat ooms en tante's naar de betreffende basisschool zouden gaan om daar leerkrachten, ouders en kinderen te terroriseren en mishandelen om mijn "recht op het afsteken van vuurwerk op schoolpleinen" af te dwingen.

Kampers Grotere parasieten zijn er niet in de samenleving. Dragen werkelijk he-le-maal niets bij en zijn echt voortdurend tot overlast!
Omdat ze dat niet willen. Dat slag voedt hun kinderen op met het credo: "doe maar wat je wilt en als iemand daar last van heeft dan krijgen ze last van ons". Ik wil niet alle kampers over één kam scheren, want er zijn gewoon fatsoenlijke kampers en hetzelfde hopeloze volk leeft ook in pauperbuurten, ik heb het over het slag mensen dat sinds Drees in de bijstand zit en meent dat dat normaal is. De enige manier waarop die holbewoners zich eventjes belangrijk kunnen voelen, is door op de nek van een ander te stampen, dat is het enige soort entertainment dat binnen hun bereik ligt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:22:12 #24
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_64190457
Ze kennen in ieder geval een belangrijk zwak punt van ons justitieel systeem. Als je dingen doet, doe het dan in groepsverband. Het is daarna bijna onmogelijk om precies te kunnen bewijzen wie nu precies wat gedaan heeft, wat strenge straffen vaak voor de rechtbank tot een onmogelijkheid maakt tenzij er deelname aan een criminele bende kan worden bewezen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_64191863
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:58 schreef pfaf het volgende:
Wat heeft de politie te maken met hoe lang iemand vast zit?
Ik neem aan dat men geen gevangenisstraf bedoelt, maar ter plekke iemand oppakken.
pi_64197951
Als ik dit soort berichten lees, zie ik daarin altijd weer de bevestiging van mijn opvatting dat we in Nederland toe moeten naar minimumstraffen in plaats van maximumstraffen.
pi_64198037
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 14:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Kampers Grotere parasieten zijn er niet in de samenleving. Dragen werkelijk he-le-maal niets bij en zijn echt voortdurend tot overlast!
Tjah het zal wel afstammen van de maffia..ofzo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_64198053
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:09 schreef Viajero het volgende:

etc etc

Dan zou er geen kamper meer vrij rondlopen in Nederland.

Politie en justitie zijn doodsbang voor dit tuig, en houden hun daarom de hand boven het hoofd.
Volgens mij is iedereen nu jaloers op die lui!
Die staan op voor elkaar...wow!
Geweldig...famillia!
Supers toch?
Ze helpen elkaar nog nice...ja nee er is wel iets voor te zeggen!
Power to the peeps
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_64198161
pi_64198450
Kunnen dit soort figuren niet gewoon geneutraliseerd worden. Ze doen in deze maatschappij echt helemaal geen ene fuck.
  zondag 21 december 2008 @ 02:51:45 #31
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_64198530
quote:
Op zondag 21 december 2008 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik dit soort berichten lees, zie ik daarin altijd weer de bevestiging van mijn opvatting dat we in Nederland toe moeten naar minimumstraffen in plaats van maximumstraffen.
Die heb je al hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_64198561
Wat een etterbakken!

En ineens vliegen de doodsverwensingen je wel om de oren. Dat dit tuig aangepakt moet worden? Dat tuig had helemaal niet de kans mogen krijgen, maar heey, ze konden het doen en zullen het blijven doen, omdat ze in Nederland er niet voor gestraft worden. En denk dat er ook geen getuigen meer zullen zijn, wanneer de zaak over een lange tijd voorkomt

Wat ze liever aanpakken is een fietser waar de achterlamp het niet van doet, of door een winkelcentra fietst

En ik geloof ook niet dat elke kamper zo is, trouwens. Dus dat selectieve generaliseren hier en dan in een ander topic weer heel anders lezen is triest.

Die gasten die dit deden zijn geen knip voor de neus waard.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
  zondag 21 december 2008 @ 03:04:14 #33
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_64198734
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Doe er meteen ook het volledige MKB en bewoners van doorzonwoningen bij, dat ruimt meteen wat meer op en genereert meer SMS-inkomsten tijdens de live-shows.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_64199561
quote:
Op zondag 21 december 2008 03:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Doe er meteen ook het volledige MKB en bewoners van doorzonwoningen bij, dat ruimt meteen wat meer op en genereert meer SMS-inkomsten tijdens de live-shows.
Midden en kleinbedrijf Extremist
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
  zondag 21 december 2008 @ 04:00:53 #35
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_64199612
Kamperbashtopique
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zondag 21 december 2008 @ 04:06:49 #36
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_64199697
Wat heerlijk zo'n topic wat kampbewoners afzeikt ipv marokkanen. Niets mis met een beetje diversiteit. En dit keer kan Meki dan ook meedoen
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 21 december 2008 @ 04:22:08 #37
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64199879
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:13 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dat eiland is te groot, dat wordt haast onfilmbaar.

Gewoon een kunstmatig eiland aanleggen.
  zondag 21 december 2008 @ 04:23:52 #38
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64199895
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:22 schreef Dwersdriever het volgende:
Ze kennen in ieder geval een belangrijk zwak punt van ons justitieel systeem. Als je dingen doet, doe het dan in groepsverband. Het is daarna bijna onmogelijk om precies te kunnen bewijzen wie nu precies wat gedaan heeft, wat strenge straffen vaak voor de rechtbank tot een onmogelijkheid maakt tenzij er deelname aan een criminele bende kan worden bewezen.
De politie had best een staaltje corruptie kunnen toepassen om de wijk voor een wat langere periode idiot-proof te houden.
pi_64200384
Maar iedereen weet toch dat je met kampers geen ruzie moet krijgen? Dan gaan ze voor eigen rechter spelen.
  zondag 21 december 2008 @ 10:49:39 #40
78918 SeLang
Black swans matter
pi_64201554
Die gasten spelen natuurlijk wel met vuur.
We gaan nu net Great Depression 2.0 binnen, en net als tijdens de 1.0 versie zal er wel snel een behoefte ontstaan om dit op een onpopulaire minderheidsgroep af te reageren.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 21 december 2008 @ 10:58:06 #41
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_64201679
quote:
Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kamperbashtopique
No shit!
Qui habet aures audiendi audiat
pi_64201694
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:22 schreef Dwersdriever het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Je hebt nog wel deelname aan een vechterij maar met een maximum van 2 jaar geloof ik schiet dat ook niet op. Wat mij betreft houdt je elk lid van de groep verantwoordelijk voor de gevolgen van het geheel. Als je met zes man iemand in mekaar schopt lijkt mij dat erger dan als je dat in je eentje doet. Maar in het recht is dat feitelijk een lichter vergrijp.

Een ander punt is dat de rechterlijke macht in Nederland met zijn natte vingerwerk wat betreft de strafmaat erg laag zit in de geweldsmisdrijven. Er zit meestal wel factor tien tussen de strafmaat en het strafmaximum, waarbij de strafmaat dan ook nog vaak wordt omgezet in de equivalente taakstraf. Als je een verzekeringsmaatschappij probeert op te lichten of je een wietplantage hebt liggen die verhoudingen heel anders.

"Lang straffen helpt niet" roepen ze dan in koor. Dat is waar als je de blik vernauwt tot de individuele dader. De kans op recidive wordt niks kleiner door zo iemand een paar jaar vast te zetten. Maar het houdt wel een cultuur in stand. Die kampers bijvoorbeeld geven van vader op zoon door dat als er een probleem is, je erop moet slaan. Maar als papa en oom en buurman nou even een paar jaar weg zijn omdat ze in de bak zitten omdat ze erop sloegen toen er een probleem was, dan beinvloedt dat misschien wel zo'n automatisme onder kampers in dit geval. Hetzelfde met jongens die zomaar even een voorbijganger in mekaar trappen. Taakstrafje en wat de omgeving meekrijgt is dat diegene 'iets gedaan heeft', ruzie heeft gehad of iets dergelijks. Dat houdt het beeld in stand dat het allemaal niet zo erg is wat er gebeurd is en dat werkt door naar de omgeving.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 21 december 2008 @ 11:47:37 #43
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_64202608
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Omdat ze dat niet willen. Dat slag voedt hun kinderen op met het credo: "doe maar wat je wilt en als iemand daar last van heeft dan krijgen ze last van ons". Ik wil niet alle kampers over één kam scheren, want er zijn gewoon fatsoenlijke kampers en hetzelfde hopeloze volk leeft ook in pauperbuurten, ik heb het over het slag mensen dat sinds Drees in de bijstand zit en meent dat dat normaal is. De enige manier waarop die holbewoners zich eventjes belangrijk kunnen voelen, is door op de nek van een ander te stampen, dat is het enige soort entertainment dat binnen hun bereik ligt.
Puike post. Een echte oplossing lijkt er i.m.o ook niet te zijn.. Wat ze in mijn geboorteplaats doen (en vast ook elders) is heel bewust een spreidingsbeleid voeren. Ze hebben toen van één kamp een stuk of 10 á 12 kleinere 'kampjes' gemaakt, en in verschillende wijken geplaatst. Inmiddels zijn een aantal gewoon weg, de bewoners geïntegreerd in de wijk. In het ergste geval hebben ze een goed voorbeeld vlakbij. Maar goed, zelden dat dat het gedrag en groepsgevoel veranderd..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_64203087
quote:
Op zondag 21 december 2008 04:06 schreef reem het volgende:
Wat heerlijk zo'n topic wat kampbewoners afzeikt ipv marokkanen. Niets mis met een beetje diversiteit. En dit keer kan Meki dan ook meedoen
Mensen die zich asociaal gedragen worden hier afgezeken, of dat nou Marokkanen of kampers zijn heeft niets met Fok! te maken.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_64203191
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Puike post. Een echte oplossing lijkt er i.m.o ook niet te zijn.. Wat ze in mijn geboorteplaats doen (en vast ook elders) is heel bewust een spreidingsbeleid voeren. Ze hebben toen van één kamp een stuk of 10 á 12 kleinere 'kampjes' gemaakt, en in verschillende wijken geplaatst. Inmiddels zijn een aantal gewoon weg, de bewoners geïntegreerd in de wijk. In het ergste geval hebben ze een goed voorbeeld vlakbij. Maar goed, zelden dat dat het gedrag en groepsgevoel veranderd..
er is wél een oplossing, alleen wordt dat als "onmenselijk" afgedaan

Geef ze gewoon aan het leger als levende targets, die zijn wat moeilijker te raken dan die stilstaande schietschijven.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 21 december 2008 @ 13:39:51 #46
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_64205743
Wat een bizar verhaal weer.
Ik vraag me door dit soort verhalen af of mijn idee over kampers nu een vooroordeel of en genuanceerd beeld is.

De burgemeester van Maastricht liet een aantal jaren geleden zien hoe je met die kampen om moet gaan. Dat voorbeeld verdient een hoop navolging.
Life is what you make it.
pi_64206068
-edit- Een dergelijke post is al eerder gemod, dus ook deze weg.

[ Bericht 68% gewijzigd door paddy op 21-12-2008 13:53:15 ]
  zondag 21 december 2008 @ 13:50:48 #48
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_64206184
Hmmm, de filosofische vraag achter het geheel is dan of je wilt en/of kunt toestaan dat dergelijke groepen zich op zo'n manier bewust afzijdig houden van de maatschappij, helemaal als ze zo reageren als ze met die maatschappij geconfronteerd worden...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_64206406
-edit- Nee dus

[ Bericht 96% gewijzigd door paddy op 21-12-2008 14:08:30 ]
pi_64206866
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef AgLarrr het volgende:
Hmmm, de filosofische vraag achter het geheel is dan of je wilt en/of kunt toestaan dat dergelijke groepen zich op zo'n manier bewust afzijdig houden van de maatschappij, helemaal als ze zo reageren als ze met die maatschappij geconfronteerd worden...
Mja, eigenlijk zit er wel iets in, maar hoe wil je dat tegen houden? Ik zie nu ook hele wijken met groeperingen die dolgraag bij elkaar willen lijven wonen. Kampen opheffen heeft geen nut volgens mij, want dan zoeken ze elkaar weer in wijken op en heb je weer een soort van commune.

Er zijn hier ook een paar mensen verhuisd omdat ze dichter bij de familie en gelijkdenkenden wilden verhuizen. Voelden ze zich veiliger.

Ik denk dat je meer bereikt met flinke straffen en zeldzaam familie en vriendenbezoek in het gevang, zodat ze beseffen dat dit de gevolgen zijn van je daden. Afsnijden van alles wat je dierbaar is, wanneer je de fout in gaat. Hoeft iemand van mij nog niet eens op water en brood te leven.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')