Lees danquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:28 schreef RacerDKB het volgende:
Stemacteur van Ubisoft neergeschoten
Heeft dat te maken met deze aanslagen?
Ja dus.quote:De acteur Michael Rudder ligt momenteel in het ziekenhuis te herstellen van een drietal schotwonden die hij opliep bij een aanval in Mumbai. Hij was aan het dineren in het restaurant van het Oberoi Hotel toen verschillende terroristen binnenvielen en om zich heen begonnen te schieten
Tja ik heb ook mijn leven op Katholieke scholen gezeten net als 80% van de zuiderlingen. Zelfs nog les gehad van nonnen. Maar die moslimscholen lijken inderdaad broeinesten voor het kwaad. Echter ik kan niet zeggen of dat algemeen zo te stellen isquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:03 schreef msnk het volgende:
Waarom zoveel aandacht voor één gezin als er minstens 200 anderen ook zijn verwoest, dat snap ik niet helemaal
Jpjedi, dat klinkt wel bizar. Van het een op de ander moment. En zijn ouders hadden niet eens door dat hij dood was gegaan... Lekker luguber.
Ik ben dan ook tegen Islamitische scholen. Ik denk niet dat het ook maar iets toevoegt, ook niet voor moslims. Je kunt de Koran namelijk ook leren in een moskee
Niet iedereen is zo intelligent als jij Starlaquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:25 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, in dit soort situaties lekker je moraal opzij zetten en alle onderbuikgevoelens laten heersen![]()
Zeer intelligent
Onzin mischien wel in Pakistanquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja ik heb ook mijn leven op Katholieke scholen gezeten net als 80% van de zuiderlingen. Zelfs nog les gehad van nonnen. Maar die moslimscholen lijken inderdaad broeinesten voor het kwaad. Echter ik kan niet zeggen of dat algemeen zo te stellen is
Jij in ieder geval nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo intelligent als jij Starla
Je moet je afvragen waarom hij geradicaliseerd is. Zouden de terroristen hem over de situatie in Kashmir hebben verteld? De terroristen kunnen natuurlijk niet verzinnen dat er onrecht gaande is in bepaalde delen v/d wereld. Als je werkelijk die terroristen wilt verslaan zou je eerst het onrecht moeten stoppen zodat de terroristen niets meer in handen hebben om dit soort jongens mee te rekruteren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:32 schreef jpjedi het volgende:
Een verhaal wat me toch aan het denken heeft gezet.
Ik weet het wel hoor maar mag het niet uitsprekenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:03 schreef msnk het volgende:
Waarom zoveel aandacht voor één gezin als er minstens 200 anderen ook zijn verwoest, dat snap ik niet helemaal![]()
Bron: http://www.depers.nl/buit(...)bai-wilden-meer.htmlquote:Terroristen in Mumbai wilden meer
De terroristen die woensdagavond in Mumbai neerstreken waren eigenlijk van plan het kolossale hotel Taj Mahal geheel te verwoesten en beoogden duizenden doden te veroorzaken.
De krant The Times of India meldde zaterdag op gezag van de politie dat één van de daders die wordt verhoord, heeft bekend dat ze het luxe hotel wilden opblazen. De verdachte zou een 21-jarige Pakistaan zijn. Hij is voor zover bekend de enige van de daders in Mumbai die niet is doodgeschoten door Indiase commando's.
Hij werd aan het begin de aanvallen van de meer dan tien terroristen in de nacht van woensdag op donderdag niet ver van het centraal station van Mumbai neergeschoten en aangehouden.
De vicepremier Patil van de deelstaat Maharashtra zei zaterdag dat de terroristen zo veel munitie hadden meegenomen dat ze waarschijnlijk wel vijfduizend mensen wilden vermoorden.
Kijk dat dan. Zoals ik eerder al had gezegd, ik ben zeer verbaast over het aantal slachtoffers. Dat is gezien de zorgvuldigheid van de terroristen erg laag. Dat snap ik dus gewoon nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens dit bericht had het allemaal nog veel erger kunnen aflopen...
[..]
Bron: http://www.depers.nl/buit(...)bai-wilden-meer.html
... waarmee ik trouwens niet bedoel te zeggen dat ik het niet erg vind wat er is gebeurd.
http://timesofindia.india(...)icleshow/3773792.cmsquote:According to a Mumbai crime branch official, the ten terrorists had not come to Mumbai before this to conduct any 'recce' and they had learnt about the locations with the help of Google Earth.
http://www.expressindia.c(...)ndian-border/392219/quote:Posted: Nov 29, 2008 at 2137 hrs IST
Karachi Pakistan may relocate around 100,000 military personnel from its restive border area with Afghanistan if there is an escalation in tension with India, which has hinted at the involvement of Pakistani elements in the Mumbai carnage, a media report said.
Private channel Geo News reported that Pakistan's military and intelligence sources told a select group of journalists that NATO and American command had been told that Islamabad would be forced to relocate its military from the borders with Afghanistan if there is escalation in tension with India, where nearly 200 people were killed in the multiple terror attacks on the Indian financial capital.
"These sources have said NATO and the US command have been told that Pakistan would not be able to concentrate on the war on terror and against militants around the Afghanistan border as defending its borders with India was far more important," Geo News quoted senior Pakistani journalist Hamid Mir as saying.
He also said the sources had briefed the media that the decision not to send the ISI chief Lt Gen Shuja Pasha to India was taken after Indian Foreign Minister Pranab Mukherjee used a very aggressive tone with Pakistani officials on telephone after the Mumbai attacks.
"The decision to not send the ISI DG to India was taken because Mukherjee used strong words with Pakistani officials and warned of consequences," Mir quoted the military sources as saying.
Pakistan is een groot kankergezwel in de regio, je zou bijna hopen dat één van die gestoorde islamietjes daar op de knop drukt. Het zou een legitieme reden zijn om dat hele land te asfalteren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:21 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.expressindia.c(...)ndian-border/392219/
dat gaan ze dan meteen merken in Afghanistan.
en dan wordt Amerika/NAVO ook boos op Pakistan.
en Obama wou wel Pakistan aanvallen als ze Pakistan de terroristen niet genoeg aanpakt.
ISAF fire artillery rounds inside Pakistan
http://www.dailytimes.com(...)ory_29-11-2008_pg7_2
I've got it, I've got it moppiequote:
quote:Wrijven helpt niet, Rennies wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |