jij mag ook wel eens gemod worden met je vieze leugens!quote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef voyeur het volgende:
het topic wordt er niet beter op
Moet dit echt allemaal mogen?
kom op zeg. ik doe het in fb. dat je gaapt zegt meer over jou dan mij. maar prima, je ziet zelf wat voor hyenas er op afkomen.quote:
Maar het is allemaal oke? Persoonlijke aanvallen, niet eens een poging een debat te voeren (nog los van de verheerlijking van het maximeren van slachtoffers in een oorlog).quote:
hou eens op man. je bent zelf de meest ongenuanceede jodenhater in dat topic.quote:Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar het is allemaal oke? Persoonlijke aanvallen, niet eens een poging een debat te voeren (nog los van de verheerlijking van het maximeren van slachtoffers in een oorlog).
Lees mijn posts in deze topic reeks en weet dat dit nonsens is. Anyway de vraag was aan de modjes en ik neem aan dat zwijgen het antwoord is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hou eens op man. je bent zelf de meest ongenuanceede jodenhater in dat topic.
Dat lieg je!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie dat sp3c al het één en ander heeft verwijderd. Zwijgen is niet het antwoord. We geven aan hoe we graag zien dat users discussiëren. Helaas worden er ontzettend veel bijzaken bijgehaald en blijft er veel sprake van persoonlijke bashes. Dan kun je twee dingen doen: of alleen de ergste dingen aanpakken, of van alles schrappen, want er is altijd wel iemand die zich ergens aan stoort. Met argumentatie: "ja, maar als ik dit niet mag, waarom mag hij dat dan wel..." - onbegonnen werk dus.
als het niet klopt kun je er gewoon fatsoenlijk op reagerenquote:Op maandag 29 december 2008 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op zeg. ik doe het in fb. dat je gaapt zegt meer over jou dan mij. maar prima, je ziet zelf wat voor hyenas er op afkomen.
slapen was mijn antwoordquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Lees mijn posts in deze topic reeks en weet dat dit nonsens is. Anyway de vraag was aan de modjes en ik neem aan dat zwijgen het antwoord is.
Goed gezien, ik had die dubbele topics nog niet opgemerkt. Mergen lijkt me niet echt nodig en is nogal bewerkelijk. Eén topic bevat slechts 4 antwoorden (zonder enige inhoud) en het nieuwste topic is gewoon te laat. Discussie kan daarom verder in het middenste topic.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef freako het volgende:
Poetin en Stalin bij de populairste Russen.
Stalin derde bij verkiezing populairste Rus
Stalin tot 3de populairste Rus gekozen!
Alledrie in NWS. Mergen?
bedankt nog voor je pm! wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
Goed van je, zoalshetis
Maar ook weer niet te soft worden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |