quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen, moslims zijn kut en bush moet dood hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer.
Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Ik heb op zich geen hekel aan je, ook niet als mod. Maar ik heb het zelf meerdere keren meegemaakt dat ik (hetzij als Lemmeb hetzij onder een andere naam) ineens geband werd na een opmerking over Marokkanen of moslims die op zichzelf niet banwaardig was, maar die jou persoonlijk nogal erg tegen de borst stuitte. Dat liet je dan duidelijk merken en je ging er daarna nog over zitten pochen in de POL slowchat ook. Ook heb ik je dit enkele keren bij andere users zien flikken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lemmeb, je kent mij beter. Elke mod die met mij heeft samengewerkt kan het tegenovergestelde beamen. Wat dat betreft hoef ik mij thank god niet te verdedigen. Het was overigens wel de illusie die bij veel rechtse rakkers heerste, de waarheid was eigenlijk dat ik zelfs te lui was om notes te deponeren. Als je het echt wil weten, kan je zelfs je notes zien door ze te kopen.
idd, dit ken ik ook. maar dan alleen onder mijn eigen naam.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb op zich geen hekel aan je, ook niet als mod. Maar ik heb het zelf meerdere keren meegemaakt dat ik (hetzij als Lemmeb hetzij onder een andere naam) ineens geband werd na een opmerking over Marokkanen of moslims die op zichzelf niet banwaardig was, maar die jou persoonlijk nogal erg tegen de borst stuitte. Dat liet je dan duidelijk merken en je ging er daarna nog over zitten pochen in de POL slowchat ook. Ook heb ik je dit enkele keren bij andere users zien flikken.
Ik zit er verder niet mee en neem het je ook niet ontzettend kwalijk ofzo. Maar ga het nou niet zitten ontkennen. Het maakt nu toch weinig meer uit.
ik moest er wel een beetje om giechelen als een meisje jaquote:
Je moet rekening houden met het feit dat er op sommige momenten meerdere mods bezig zijn met een thread. Dat ik op een bepaald moment niet gediend ben van een reactie en dat openbaar maak als mod, betekent niet dat ik diegene ben die je dan een ban aansmeer. Nogmaals, als je het echt wil weten, kan je je notes kopen - en dan kan je zelf het een en ander zien. Het is nutteloos om mijzelf hier te gaan verweren. Overigens kan je nooit aan de hand van 1 reactie gebanned zijn geweest, maar je moet toegeven dat het ontzettend flauw is dat je nu zoalshetis daadwerkelijk laat denken dat hij gelijk heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb op zich geen hekel aan je, ook niet als mod. Maar ik heb het zelf meerdere keren meegemaakt dat ik (hetzij als Lemmeb hetzij onder een andere naam) ineens geband werd na een opmerking over Marokkanen of moslims die op zichzelf niet banwaardig was, maar die jou persoonlijk nogal erg tegen de borst stuitte. Dat liet je dan duidelijk merken en je ging er daarna nog over zitten pochen in de POL slowchat ook. Ook heb ik je dit enkele keren bij andere users zien flikken.
Ik zit er verder niet mee en neem het je ook niet ontzettend kwalijk ofzo. Maar ga het nou niet zitten ontkennen. Het maakt nu toch weinig meer uit.
je moest laatst ook lachen nadat de grap was gemaakt. doe eens wat meer voor elfletterig die zich helemaal niet goed voelt terwijl hij wel gewoon hetzelfde blijft en is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moest er wel een beetje om giechelen als een meisje ja
Ik geloof er geen iota van. Daarvoor heb ik het te vaak en te opzichtig zien gebeuren. En vooral dat pochen in de SC spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet rekening houden met het feit dat er op sommige momenten meerdere mods bezig zijn met een thread. Dat ik op een bepaald moment niet gediend ben van een reactie en dat openbaar maak als mod, betekent niet dat ik diegene ben die je dan een ban aansmeer. Nogmaals, als je het echt wil weten, kan je je notes kopen - en dan kan je zelf het een en ander zien. Het is nutteloos om mijzelf hier te gaan verweren. Overigens kan je nooit aan de hand van 1 reactie gebanned zijn geweest, maar je moet toegeven dat het ontzettend flauw is dat je nu zoalshetis daadwerkelijk laat denken dat hij gelijk heeft.
ik doe dat achteraf omdat ik van te voren nooit weet of ik de grap wel leuk ga vindenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moest laatst ook lachen nadat de grap was gemaakt.
die snap ik bv niet, als ik daar vooraf om had gelachen dan zag ik er achteraf wat vreemd uit denk ikquote:doe eens wat meer voor elfletterig die zich helemaal niet goed voelt terwijl hij wel gewoon hetzelfde blijft en is.
elfletterig mag niet weggaan als mod, hij heeft nog niet half laten zien wat hij waard is.
ach so! maar als het om marokkanen gaat dan is er ineens geen ontgroeningsceremonie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
Wie zegt dat Elfletterig weg gaat als mod? Hij moet gewoon de ontgroeningsceremonie door, die krijgt elke mod standaard.
oh ok.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:55 schreef sp3c het volgende:
die snap ik bv niet, als ik daar vooraf om had gelachen dan zag ik er achteraf wat vreemd uit denk ik
Je hoeft er niets van te geloven. Je bent geen saint, geen belangrijk figuur, je staat wat dat betreft boven niemand. Hetzelfde geldt voor mij, dus blijft het bij woord tegen woord. Ik heb er geen enkele baat bij om je van het tegenovergestelde te bewijzen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik geloof er geen iota van. Daarvoor heb ik het te vaak en te opzichtig zien gebeuren. En vooral dat pochen in de SC spreekt boekdelen.
Het maakt natuurlijk ook geen reet uit of je zelf een admin aanspreekt om iemand een bannetje aan te smeren, of dat je dat stiekem door een welwillende collega-mod laat doen, om de schijn van partijdigheid te voorkomen. Het lag er vaak gewoon te dik bovenop dat jij er dan achter zat
He?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach so! maar als het om marokkanen gaat dan is er ineens geen ontgroeningsceremonie?![]()
rot toch op gast, je lult echt dommer en dommer.
snap je niet he?quote:
Ik snap je inderdaad niet, maar ik ben inderdaad een leugenaar. Ik ben er echter niet bang voor om er voor uit te komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
snap je niet he?
post nou maar snel je dreigementen. anders word je straks uitgemaakt voor leugenaar, terwijl je mij daarvan beticht.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik geloof er geen iota van. Daarvoor heb ik het te vaak en te opzichtig zien gebeuren. En vooral dat pochen in de SC spreekt boekdelen.
Het maakt natuurlijk ook geen reet uit of je zelf een admin aanspreekt om iemand een bannetje aan te smeren, of dat je dat stiekem door een welwillende collega-mod laat doen, om de schijn van partijdigheid te voorkomen. Het lag er vaak gewoon te dik bovenop dat jij er dan achter zat
ik heb toch geen flauw idee waar jullie het over hebben en Elfletterig weet hoe ik over hem denk, die hoeft voorlopig niet weg van mij hoorquote:
ik lieg ook, maar niet in mijn pm. wat jij gelezen hebt is zo. post maar. het gaat om het merk mo. en ik ben nog steeds bezig om er een landelijk uitzendbureau van te maken. sterker nog, er is een shop in een shop die al zover is, met goede resultaten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik snap je inderdaad niet, maar ik ben inderdaad een leugenaar. Ik ben er echter niet bang voor om er voor uit te komen.
ik heb ook pm contact met hem. goede gozer!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb toch geen flauw idee waar jullie het over hebben en Elfletterig weet hoe ik over hem denk, die hoeft voorlopig niet weg van mij hoor![]()
ik vind het alleen wat overdreven dat hij dit feedback topic zo graag schoon wil houden maja, op sommige dagen (nu bv) slaat het echt compleet nergens op ... en dan moet ik het nog helemaal doorlezen ook want voor hetzelfde geld heeft iemand wel wat interessants te vertellen
Natuurlijk heb je daar wel baat bij. Het is immers toch een klein smetje op je verder best goede modschap.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoeft er niets van te geloven. Je bent geen saint, geen belangrijk figuur, je staat wat dat betreft boven niemand. Hetzelfde geldt voor mij, dus blijft het bij woord tegen woord. Ik heb er geen enkele baat bij om je van het tegenovergestelde te bewijzen.
Ik zeg niet dat je liegt in je PM, je moet soms echt wat beter lezen. Het stoort mij dat je in je PM wel gewoon normaal kan doen en publiekelijk niet. Dat had ik je destijds dacht ik ook duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik lieg ook, maar niet in mijn pm. wat jij gelezen hebt is zo. post maar. het gaat om het merk mo. en ik ben nog steeds bezig om er een landelijk uitzendbureau van te maken. sterker nog, er is een shop in een shop die al zover is, met goede resultaten.
oude geiten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je daar wel baat bij. Het is immers toch een klein smetje op je verder best goede modschap.
Afijn, jij bent geen mod meer en je zult het achteraf ook niet meer toegeven, dus laten we het er maar op houden dat het hier ouwe koeien betreft.
hou nou eens op met dat gelul. ik heb me vaak genoeg positief uitgelaten over moslims, ook op fok! ook over marokkanen. helaas lees jij blijkbaar alleen de negatieve connotaties.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je liegt in je PM, je moet soms echt wat beter lezen. Het stoort mij dat je in je PM wel gewoon normaal kan doen en publiekelijk niet. Dat had ik je destijds dacht ik ook duidelijk gemaakt.
en daar zegtie dat ik meer voor hem moet doen???quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ook pm contact met hem. goede gozer!
lol. nee! ok stop even. ik bedoelde of zei dat ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daar zegtie dat ik meer voor hem moet doen???
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:08 schreef sp3c het volgende:
ik wou zeggen, anders vond ik jouw eigenlijk helemaal niet zo'n goeie gozer ...
hij heeft een griepje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:09 schreef sp3c het volgende:
dat hij zich niet goed voelt hoor ik nu ook voor het eerst trouwens
oooooooooooow zooo0ooooquote:
Ik in elk geval niet. Ik zou me rot schamen met zo'n naam.quote:
Oh dan weet ik het al. Maar dan ga ik het niet zeggen.quote:
hoe ziet virtuele kippensoep er uit?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
oooooooooooow zooo0oooo
hoe moet ik hem daar nou mee helpen, kippensoep brengen???
is het al begonnen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:30 schreef sp3c het volgende:
zijn jullie al klaar met catfighten ofzo?
jouw pm? je bent een gekke fire starterquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef sp3c het volgende:
zoalshetis noemde mutant01 een viswijf via pm!!
Nee, ook niet. Maar zoiets dachten er wel meer. Er zijn meerdere keren klonen van mij geweest waarvan in de slowchat werd beweerd dat het X-Ray was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Flauw hoor jongens. Ik dacht zelf nog aan X-Ray. Of was dat nou ook een kloon van Lemmeb.
dat dacht ik ook van kastanova.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Maar zoiets dachten er wel meer. Er zijn meerdere keren klonen van mij geweest waarvan in de slowchat werd beweerd dat het X-Ray was.
X-Ray liep echter al veel langer op dit forum rond dan ik. Maar volgens mij is hij nu echt verdwenen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef sp3c het volgende:
zoalshetis noemde mutant01 een viswijf via pm!!
De aanpassing dateert van 16 december, je laatste note is ouder dan die datum. Met andere woorden: er is geen note geplaatst vanwege de aanpassing van die post. Misschien kun je via andere wegen een antwoord van Danny krijgen. Geen van de NWS-moderators weet het. Ik zal het even achter neerleggen; misschien dat Danny het daar leest.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:03 schreef Loedertje het volgende:
Willen jullie in m'n notes kijken waarom Danny mijn posting heeft aangepast?
Met het antwoord van Paddy kan ik weinig.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
X-Ray liep echter al veel langer op dit forum rond dan ik. Maar volgens mij is hij nu echt verdwenen.
Ik voel me prima; ik had een wat onduidelijke opmerking gemaakt in reactie op een PM van zoalshetis. Zo van "ik sta op het punt van weggaan", maar dan bedoeld als: ik moet NU weg naar een afspraak...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:09 schreef sp3c het volgende:
dat hij zich niet goed voelt hoor ik nu ook voor het eerst trouwens, dat heeft hij je wel in PM verteld?
Fijn dat je ons deelgenoot maakt van jouw visie op het modden en jouw ervaringen daarmee. Ook ik maak soms als mod openbaar kenbaar dat ik niet gediend ben van bepaalde reacties. Jouw reactie in het topic over de conditietrainer was daar een voorbeeld van; en ik heb ook uitgelegd waarom. Zonder dat ik daarbij aan jouw inhoudelijke visie torn; dus volledig neutraal. Ik wil niet dat allerlei topics worden verziekt door discussies over de topicstarter of de openingspost. Lijkt me vrij helder.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Dat ik op een bepaald moment niet gediend ben van een reactie en dat openbaar maak als mod, betekent niet dat ik diegene ben die je dan een ban aansmeer.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef sp3c het volgende:
passende sluitpost vorig topic
>>
[.moslims zijn kut en bush moet dood hebben totaal geen toegevoegde waarde .]
Zo, steek die maar in je zak, ELFquote:Op maandag 22 december 2008 10:05 schreef Yildiz het volgende:
Eventjes de complimenten voor Elfletterig, zo tussendoor.
Bedankt voor het melden. Ik deel je mening dat dit topic niet in NWS thuishoort. Ik overleg nog even over de juiste plek waar het heen kan. Wordt z.s.m. vervolgd.quote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vitens Waterbedrijf: 600%!!! winstmarge op een acceptgiro Schopje KLB
quote:
Het gaat me nu te veel off-topic. Het was al een randgeval, maar er wordt nu echt van alles bijgehaald. Er staat daarom nu een slotje op.quote:Op maandag 22 december 2008 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Elfletterig,
Is dit nou echt iets wat je in NWS wilt hebben?
Meisje (12) verlamd na vaccin baarmoederhalskanker
En?quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Ik deel je mening dat dit topic niet in NWS thuishoort. Ik overleg nog even over de juiste plek waar het heen kan. Wordt z.s.m. vervolgd.
Die kun je in je oren proppen als je een kakelende vriendin hebtquote:
De uitkomst is dat we het topic een kans geven in GC. Komt het daar niet uit de verf, gaat het alsnog naar KLB. Het topic is inmiddels overgeschopt en de beslissing ligt verder bij de GC-moderators.quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En?
GC?quote:Op maandag 22 december 2008 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De uitkomst is dat we het topic een kans geven in GC. Komt het daar niet uit de verf, gaat het alsnog naar KLB. Het topic is inmiddels overgeschopt en de beslissing ligt verder bij de GC-moderators.
Doet er wel toe. Als hij ze steunt, dan doen mensen hun best om hem er van te overtuigen dat dat niet zo´n goed idee is. Elkaar overtuigen van elkaars standpunt.quote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef sp3c het volgende:
het gaat niet alleen om Ivo, die heeft verder ook niet geklaagd
je bent een goed topic uit zijn verband aan het rukken ten koste van ivo
en dat is zonde want je kan het met hem eens zijn of niet, dat ben ik ook niet maar de discussie die gevoerd werd werd er wel interessanter op en dan vind ik het zonde dat het toch weer afdraait op persoonlijk gebrabbel
het doet er in deze gewoon niet toe oftie ze wel of niet steund
De Balkan heeft weinig met de FARC te maken natuurlijk, dus dat is redelijk offtopic. Twee totaal verschillende conflicten. Hij geeft ook duidelijk aan dat we niet de kant van Colombia moeten kiezen in de strijd tegen een organisatie waarvan algemeen is geaccepteerd dat het gaat om een terroristische en criminele organisatie.quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef sp3c het volgende:
maar doet doet hij niet echt, hij wijst alleen op de andere kant van het plaatje
op de paramilities en idd de Nederlandse vrijwilligers op de Balkan waar ik persoonlijk dan wel weer sympathie voor heb
hij maakt een redelijk punt
vind ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Balkan heeft weinig met de FARC te maken natuurlijk, dus dat is redelijk offtopic. Twee totaal verschillende conflicten. Hij geeft ook duidelijk aan dat we niet de kant van Colombia moeten kiezen in de strijd tegen een organisatie waarvan algemeen is geaccepteerd dat het gaat om een terroristische en criminele organisatie.
als jij 1x zegt 'nee ik ben geen Christen' dan kun je me gewoon pm'en of hier in feedback klagen als men erover door gaat lopen zagen.quote:Aan mij wordt ook regelmatig gevraagd of ik Christen ben. Dat zou dan ook verwijderd moeten worden....
Aangezien ik meer aangetrokken was naar Ultra-Ivo in deze discussie kan het geen sneer van mij zijn geweest. Middels een hyperbool probeerde ik eerder de beweringen van Halcon (dat Ultra-Ivo een FARC-aanhanger zou zijn) te ridiculiseren.quote:Op maandag 22 december 2008 21:02 schreef sp3c het volgende:
ik heb die van jouw (Halcon) laten staan omdat dat onderdeel van een lopende discussie, de post van toffe ellende voegde daarentegen helemaal niets toe en is kolen op een vuur gooien wat ik eigenlijk probeerde te doven
De FARC is geplaatst op de lijst van terroristische organisaties, dus het is een terroristische organisatie.quote:
Lees de topics over abortus en homo´s maar eens door hoe vaak daar wordt gevraagd naar wat ik geloof en hoe ik ben opgevoed. Ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat dat niet relevant is, maar men blijft doorgaan. Ook wordt de spot gedreven met Christenen.quote:als jij 1x zegt 'nee ik ben geen Christen' dan kun je me gewoon pm'en of hier in feedback klagen als men erover door gaat lopen zagen.
Hij heeft meerdere malen gezegd van niet, dan moet je daar niet over door gaan lopen drammen
ja en op de Balkan worden mensen veroordeeld voor genocidequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
De FARC is geplaatst op de lijst van terroristische organisaties, dus het is een terroristische organisatie.
dan moet je in feedback ff roepen en maak ik er daar ook een einde aanquote:
[..]
Lees de topics over abortus en homo´s maar eens door hoe vaak daar wordt gevraagd naar wat ik geloof en hoe ik ben opgevoed. Ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat dat niet relevant is, maar men blijft doorgaan. Ook wordt de spot gedreven met Christenen.
In discussies is het kennelijk dus toch belangrijk op de een of andere manier.
Vrijwel elk conflict is smerig, maar niet elk conflict is klakkeloos met elkaar te vergelijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en op de Balkan worden mensen veroordeeld voor genocide
ik vind het zo'n verschil niet, het zijn beiden smerige conflicten
[..]
dan moet je in feedback ff roepen en maak ik er daar ook een einde aan
Klopt. Dat was mijn voornaamste reden om de Balkanoorlog er bij te betrekken. Het juridische verhaal van vreemde krijgsdienst en het oorlogrecht. Dan spreek je over universelere waarden/normen/wetten die je op meerdere conflicten kunt loslaten en de rol van Nederlandse staatsburgers hierin.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:06 schreef sp3c het volgende:
true enough maar ik zie wel wat paralellen met figuren als Johan Tilder en Tanja Neijmijer
die vergelijking kun je gewoon maken vind ik
De FARC is geen krijgsdienst maar een terroristische organisatie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt. Dat was mijn voornaamste reden om de Balkanoorlog er bij te betrekken. Het juridische verhaal van vreemde krijgsdienst en het oorlogrecht. Dan spreek je over universelere waarden/normen/wetten die je op meerdere conflicten kunt loslaten en de rol van Nederlandse staatsburgers hierin.
Ik vind jezelf aansluiten bij een terroristische organisatie van een andere orde dan dienst nemen in een buitenlands staatsleger.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:03 schreef ultra_ivo het volgende:
De FARC is idd geen staatsleger, dan vervalt dus het wetsartikel rond vreemde krijgsdienst.
Het schrijft toch een aantal maal dat Elsevier de bron isquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Slappy het volgende:
Massaal ledenverlies milieuclubs "door kredietcrisis"
Zeg ts heeft geen meining en op zeer slecht mijn goeie topics worden gesloten en dit soort bager niet
Het posticon zeker over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Slappy het volgende:
Zeg ts heeft geen meining en op zeer slecht mijn goeie topics worden gesloten en dit soort bager niet
wattehuhwhat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Slappy het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
wattehuhwhat?
als jij minder vaak je mening zou geven in je topics zouden ze minder vaak gesloten worden
Ik zie dat sp3c de post al heeft weggehaald en een note heeft geplaatst. Maar jij hebt weer eens niet aan bronvermelding gedaan. Wil je alsnog een bron toevoegen? Dank je.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef Slappy het volgende:
Extra straf bij rellen met politie
deze jongen zit alleen maar te trollen in het nieuws
Verwijderd. Misschien was pfaf bezopen door alle kerstborrels ofzo? Of hij heeft te veel naar de reclame voor de Peugeout 308 gekeken...quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:45 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
'Democratie wereldwijd op terugweg'
Kan een moderator dit vertalen (lees: verwijderen)![]()
Thanks![]()
Geen idee van wie het de kloon is, maar het gedrag is in elk geval 'backstage' gemeld. Wordt zeker vervolgd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:00 schreef StateOfMind het volgende:
VS - Iran [#27] : Ex-spion VS: Iran bouwt geen kernwapen
Jodenhater IFU heeft weer een nieuwe kloon (mr211)
welke was het eerst? zo zijn de regels toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
Mergeverzoek voor Israël start nieuw offensief in Gaza #3 en Laffe Palestijnse raketaanval op Israël: 6 slachtoffers aub.
Anders heb je zo 2 topics die eigenlijk over hetzelfde gaan.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Slechts 9 posts; moeite van het mergen niet waard. Verder in het topic van ouderejongere. Dat was trouwens ook eerder.
No offence takenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke was het eerst? zo zijn de regels toch?
geen aanval hoor, maar gewoon voor de duidelijkheid. vind de ouderejongere opening sterker.
Tot het in je straatje past?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:10 schreef Meki het volgende:
Laffe Palestijnse raketaanval op Israël: 6 slachtoffers
Kan een moderator de TT aanpassen tot een geralateerd en een centraal topic.
en als de mods dan toch bezig zijn ook graag de walgelijke vergelijkingen van meki editten graag.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:10 schreef Meki het volgende:
Laffe Palestijnse raketaanval op Israël: 6 slachtoffers
Kan een moderator de TT aanpassen tot een geralateerd en een centraal topic.
Tis maar vanuit welke hoek je het bekijkt. Neutraal is die TT niet echt, nee...quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus? Maakt dat mijn opmerking minder waar?
Het zijn vergelijkingen die vandaag zijn gebeurd. de geschiedenis herhaalt zich,.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als de mods dan toch bezig zijn ook graag de walgelijke vergelijkingen van meki editten graag.
Want half Europa is vandaag bezet en er zijn vernietigingskampen in aanbouw?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn vergelijkingen die vandaag zijn gebeurd. de geschiedenis herhaalt zich,.
Ik hoef dat niet aan jou uit te leggen. Je gelooft het niet en bent alleen gesteld op hardheid en je liefde Israel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want half Europa is vandaag bezet en er zijn vernietigingskampen in aanbouw?
ik denk niet dat jij iemand iets hoeft uit te leggen, je bent vrij duidelijk in je standpunten. jammer dat zo weinig mensen het eens zijn met je geblaat. hoe zou dat komen? complot? te weinig risperdal?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet aan jou uit te leggen. Je gelooft het niet en bent alleen gesteld op hardheid en je liefde Israel.
Nou ik zal het uitleggenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij iemand iets hoeft uit te leggen, je bent vrij duidelijk in je standpunten. jammer dat zo weinig mensen het eens zijn met je geblaat. hoe zou dat komen? complot? te weinig risperdal?
Niet handig want je breekt hierbij een reeks af.. en je gaat verder met een vooringenomen TT.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Slechts 9 posts; moeite van het mergen niet waard. Verder in het topic van ouderejongere. Dat was trouwens ook eerder.
je staat niet alleen in dat standpunt. je staat wel eenzaam in je bewoordingen en vergelijkingen. op wat pathetic jodenhaters na dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ik zal het uitleggen
Waarom ik hier alleen voor sta is dat ik voor de Gazastrook ben en niet voor Israel.
en dat maakt jullie pissed.
Dat is het niet. Je redeneert vanuit een zwart/wit visie, op een manier van zo is het en niet anders.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ik zal het uitleggen
Waarom ik hier alleen voor sta is dat ik voor de Gazastrook ben en niet voor Israel.
en dat maakt jullie pissed.
Zie de beelden en zie alles wat er nu gebeurt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je staat niet alleen in dat standpunt. je staat wel eenzaam in je bewoordingen en vergelijkingen. op wat pathetic jodenhaters na dan.
Nou heel makkelijk om daar achter te kruipen. ik sta achter de mensheid en onschuldigen !.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is het niet. Je redeneert vanuit een zwart/wit visie, op een manier van zo is het en niet anders.
En daarnaast zet je jezelf buitenspel door je WO2 vergelijkingen.
mijn geschreeuw, voor zover dat kan met undercast, bestaat in dit geval dat ik me achter de visie van israel schaar. aangezien ik hamas zie als de terroristen die ook in madrid, ny en londen aan het werk waren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Zie de beelden en zie alles wat er nu gebeurt.
Ik hoor jou ook schreeuwen na een aanslag in Madrid en Mumbai
Nou waar is jou geschreeuw nu ??
Heb je gelijk in, wat die TT betreft. Gelukkig heeft sp3c het aangepast. Ik was gisterenavond nogal moe en een beetje ziek, dus ik was niet meer zo helder, sorry.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:42 schreef Drugshond het volgende:
Niet handig want je breekt hierbij een reeks af.. en je gaat verder met een vooringenomen TT.
Dankje...quote:Op zondag 28 december 2008 11:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, wat die TT betreft. Gelukkig heeft sp3c het aangepast. Ik was gisterenavond nogal moe en een beetje ziek, dus ik was niet meer zo helder, sorry.
Verder trouwens het verzoek om dit topic niet te gebruiken voor discussies over het onderwerp zelf. Bedankt.
niks mis met je op.quote:Op zondag 28 december 2008 12:13 schreef Drugshond het volgende:
Deze kan dicht.Israël start nieuw offensief in Gaza #4
We gaan verder met een iets fatsoenlijker OP.
ik, rond een uur of 1. dusse zet er maar een paar mods op.quote:Op zondag 28 december 2008 13:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie gaat er fokken met oud en nieuw?
ownej he... jij weerquote:Op zondag 28 december 2008 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik, rond een uur of 1. dusse zet er maar een paar mods op.
minstens een dozijn, want ik ben dan niet te houden. grrrrrr.quote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ownej he... jij weer
zal kijken of ik ergens nog een blik met mods heb liggen
Ik lees dat de volgende dag wel weer terug.......nuchter en strijdlustig......hoop ikquote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
minstens een dozijn, want ik ben dan niet te houden. grrrrrr.
ik ben sowieso nuchter. strijdlustig denk ik niet want ik ga enorme monologen houden, vrees ik.quote:Op zondag 28 december 2008 17:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik lees dat de volgende dag wel weer terug.......nuchter en strijdlustig......hoop ik
Moeten we alvast een topic reserveren? Anders stuur je gewoon een PM aan jezelf, kan ookquote:Op zondag 28 december 2008 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben sowieso nuchter. strijdlustig denk ik niet want ik ga enorme monologen houden, vrees ik.![]()
nee hoeft niet. ik open mijn kutmonologen-topic dan wel.quote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moeten we alvast een topic reserveren? Anders stuur je gewoon een PM aan jezelf, kan ook
ik zal ze in alle maten, kleuren, vormen, accoustistische waarden, smaken, humiditeiten etc uit de doeken doen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
Tell it like it is... - the vagina monologues
Prima --> [NWS-SC #004] Waar de dagen alweer lengen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal ze in alle maten, kleuren, vormen, accoustistische waarden, smaken, humiditeiten etc uit de doeken doen.
en natuurlijk geheel gebaseerd op mijn eigen ervaringen. van fluitkutjes tot tovernaarsmouwen.
ik ga mijn eigen 2009 kuttopic openen. ok?quote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Prima --> [NWS-SC #004] Waar de dagen alweer lengen.
Voor al uw tovenaarswoorden, humidititten, zwavelstokjes, accoustische standjes, pruillippen,vormen en kleuren
in NWS?quote:Op zondag 28 december 2008 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ga mijn eigen 2009 kuttopic openen. ok?
quote:Op maandag 29 december 2008 00:51 schreef Meki het volgende:
Israel start nieuw offensief in Gaza deel 6
doodwensing van Slappy naar mijn kant toe !!
Misschien een tipje, als je nou dat -edit- achterwege laat.quote:Op maandag 29 december 2008 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lees er geen doodsbedreiging in. Wel is de term 'terrorist' misplaatst. Voortaan achterwege laten, Slappy.
Ik ben het wel met je eens, maar verschil zal dan wel gemaakt moeten worden, want somigen komen hier dan weer klagen dat de helft van hun post weg is. Het woord edit maakt duidelijk dat een gedeelte niet gewenst isquote:Op maandag 29 december 2008 01:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien een tipje, als je nou dat -edit- achterwege laat.
Nu valt het zo op dat juist daar iets stond.
Dit gaat puur over de vorm.
Met die nuchter en strijdlustig doelde ik op mijzelfquote:Op zondag 28 december 2008 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben sowieso nuchter. strijdlustig denk ik niet want ik ga enorme monologen houden, vrees ik.![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 10:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Met die nuchter en strijdlustig doelde ik op mijzelf
Ik drink nl nooit en nu wilden ze een keer mixjes voor me maken in de familie dusssss......:p
je vraagt teveel zolang jij het toejuigd dat de israel kaput moet.quote:Op maandag 29 december 2008 17:28 schreef joepjuhhh het volgende:
in het israel topic, word er nogal gejuichd bij het nieuws dat er nieuwe aanvallen komen, en ongewenste pi`s geplaats.
is het mogelijk dat iemand zich daar eens laat zien? of vraag ik dan teveel?
Ik zou ook graag willen dat er met wat meer respect over de slachtoffers gesproken wordt. Juichen omdat er nog meer burgers gedood worden, is gewoon misselijk makend.quote:Op maandag 29 december 2008 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vraagt teveel zolang jij het toejuigd dat de israel kaput moet.
gezond verstand moet beboet worden?quote:Op maandag 29 december 2008 17:37 schreef joepjuhhh het volgende:
jammer genoeg zijn de mods hier,zo pro Israëlisch, dat dit allemaal mag.
Ah, we hebben een joris luijendijkje in de zaalquote:Op maandag 29 december 2008 17:37 schreef joepjuhhh het volgende:
jammer genoeg zijn de mods hier,zo pro Israëlisch, dat dit allemaal mag.
jouw reactie:quote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef trx het volgende:
Onze adolfje had de klus moeten afmaken ,dan hadden de Arabieren in vrede kunnen leven
quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ALs we toen wisten, wat nu weten was dat misschien wel de beste oplossing.
Ja, ik vind dit ook een vergelijkbare reactie idd.quote:Op maandag 29 december 2008 18:27 schreef schatje het volgende:
Joepjuhhh, je geeft zelf ook niet echt het goede voorbeeld.
[..]
jouw reactie:
[..]
Ik denk dat je geloofwaardigheid inmiddels wel tot 0 is gezakt. Zie mijn signature.quote:Op maandag 29 december 2008 17:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ah, we hebben een joris luijendijkje in de zaal
quote:
Die link werkt ook niet goed, het is een post van Ghazi.quote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef sp3c het volgende:
doe ff niet zo debiel
die link brengt me naar de OP, ik weet niet wat je probleem is
doe een beetje duidelijk
Ik vind het weinig schokkend.quote:Op maandag 29 december 2008 21:32 schreef Ghazi het volgende:
Israël moet op de een of andere manier vernietigd worden. Dat is de enige manier om een einde aan het geweld te maken. De zionisten eruit, de plaatselijke niet-zionistische joden (mogen) blijven. Palestijnse vluchtelingen keren terug, en leven samen met plaatselijke joden onder één staat: Palestina.
h ttp://forum.fok.nl/topic/1235652#64478761quote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef sp3c het volgende:
doe ff niet zo debiel
die link brengt me naar de OP, ik weet niet wat je probleem is
doe een beetje duidelijk
Het is in elk geval duidelijk wat hij van mevrouw Duisenberg vindt.quote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef voyeur het volgende:
het topic wordt er niet beter op
Moet dit echt allemaal mogen?
nee dat moet nietquote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef voyeur het volgende:
het topic wordt er niet beter op
Moet dit echt allemaal mogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |