Elfletterig is PvdA.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rechtse rakker? elfletterig? doe normaal man. hij is genuanceerd tot het vervelende toe. ok iets meer humor mag, maar wat jij stelt is absurd.
Nee, wat JIJ stelt is absurd - en tevens gewoon pure laster.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rechtse rakker? elfletterig? doe normaal man. hij is genuanceerd tot het vervelende toe. ok iets meer humor mag, maar wat jij stelt is absurd.
nee dat is niet waar. ik mocht jou ook als mod. zit dan niet te nuilen over prive gelul, want zoveel is er niet. sterker nog, laat maar zien, mijn toestemming heb je.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, wat JIJ stelt is absurd - en tevens gewoon pure laster.
Ik zit niet te "nuilen", je moet gewoon niet zoveel liegen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat is niet waar. ik mocht jou ook als mod. zit dan niet te nuilen over prive gelul, want zoveel is er niet.
ik weet het niet, ik zit een biertje te drinkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Jee, waar hebben jullie het nu over
er zit zo'n foto tussen van een heleboel biddende moslims dames in het wit met een heel klein meisje in het roodquote:Zat naar die foto's te kijken. Dat licht bij die eerste en die foto van die surfer
leuk dat je net doet of ik lieg, je weet zelf dat je je nu enorm voor lul gaat zetten. post al die leugens dan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zit niet te "nuilen", je moet gewoon niet zoveel liegen.
Ik net doe of jij liegt? Pardon jij komt hier met uitermate valse beschuldigingen jongeman.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk dat je net doet of ik lieg, je weet zelf dat je je nu enorm voor lul gaat zetten. post al die leugens dan!
het ergste van al die foto's is nog de hardheid van mensen. wanneer worden we ooit nog eens echt leuk voor elkaar?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:15 schreef sp3c het volgende:
er zit zo'n foto tussen van een heleboel biddende moslims dames in het wit met een heel klein meisje in het rood
er zit zo'n foto tussen van rellen met de politie in Zuid Afrika ofzo (niet 1 van die bloedige) waarbij zo'n kerel gewond op de grond ligt met echt 10 fotografen op nog geen meter afstand!!
rare wereld!
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het ergste van al die foto's is nog de hardheid van mensen. wanneer worden we ooit nog eens echt leuk voor elkaar?
nee knabln, jij zou mijn prive teksten gaan posten. doe maar, dan zien we of jij gelijk hebt met je beschuldigingen. kom maar op. ik schaam mij niet voor foute berichten en kan sorry zeggen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik net doe of jij liegt? Pardon jij komt hier met uitermate valse beschuldigingen jongeman.
doe jij dat dan ook?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Nee, dat doe ik niet - omdat dat je status als zogenaamde "Marokkanenkenner" niet veel goeds zal doen. Je werkte toch veel met Marokkaanse jongeren? En je posts zijn eigenlijk allemaal niet zo bedoeld? Waarom blijf je na die mailwisseling van 2 jaar terug nogsteeds zo lomp posten dan? Je gedraagt je als een kleuter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee knabln, jij zou mijn prive teksten gaan posten. doe maar, dan zien we of jij gelijk hebt met je beschuldigingen. kom maar op.
toon mij mijn zwakheden en ik kan groeien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet - omdat dat je status als zogenaamde "Marokkanenkenner" niet veel goeds zal doen. Je werkte toch veel met Marokkaanse jongeren? En je posts zijn eigenlijk allemaal niet zo bedoeld? Waarom blijf je na die mailwisseling van 2 jaar terug nogsteeds zo lomp posten dan? Je gedraagt je als een kleuter.
Je zwakheid is: Marokkanen. Bij dit woord lijkt het net alsof je een rode lap voor je ogen krijgt. Je gaat dan hallucineren en krijgt paranoïde waanvoorstellingen. Dit geldt soms ook voor het woordje "moslim". Doe daar wat aan, dan zal ik werken aan mijn aversie jegens je bilmaat Elfletterig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toon mij mijn zwakheden en ik kan groeien.
gast. hou eens op! je begint jezelf voor lul te zetten. kom maar op met mijn prive posts. en ja, ik zet mij idd in voor marokkanen die wel willen.quote:
Gast, waarom bemoei jij je met gesprekken die ik voor met anderen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gast. hou eens op! je begint jezelf voor lul te zetten. kom maar op met mijn prive posts. en ja, ik zet mij idd in voor marokkanen die wel willen.
nee gast, je kent mij niet eens. en je hebt al helemaal niks van mij geleerd. idd zijn er heel veel marokkaanen die kut zijn, iets mis mee om de etters te benoemen? je hebt het ook voor elkaar gekregen om el matador te bannen. mij nu ook, samen met yvonne?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zwakheid is: Marokkanen. Bij dit woord lijkt het net alsof je een rode lap voor je ogen krijgt. Je gaat dan hallucineren en krijgt paranoïde waanvoorstellingen. Dit geldt soms ook voor het woordje "moslim". Doe daar wat aan, dan zal ik werken aan mijn aversie jegens je bilmaat Elfletterig.
omdat je dom zit te lullen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gast, waarom bemoei jij je met gesprekken die ik voor met anderen?
Nee, zeg ik dat? Ik zeg wel dat jij er normaal over kan praten, zoals ik dat gezien heb in die betreffende mail. Mijn vraag aan jou is waarom je dat op het forum NIET kan, omdat jij net zo goed als ik weet dat de werkelijkheid veel genuanceerder in elkaar steekt dan jij vaak doet voorstellen. Waarom wil jij zo graag als meki zijn? WAAROM?!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee gast, je kent mij niet eens. en je hebt al helemaal niks van mij geleerd. idd zijn er heel vel marokkaanen die kut zijn, iets mis mee om de etters te benoemen?
misschien komt dat omdat je niet al mijn posts ziet. ook ik kan juist wel postief over marokkanen en moslims praten. niet zo dom doen graag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat? Ik zeg wel dat jij er normaal over kan praten, zoals ik dat gezien heb in die betreffende mail. Mijn vraag aan jou is waarom je dat op het forum NIET kan, omdat jij net zo goed als ik weet dat de werkelijkheid veel genuanceerder in elkaar steekt dan jij vaak doet voorstellen.
Kan jij mij een post laten zien waar je echt positief over Marokkanen en moslims praat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien komt dat omdat je niet al mijn posts ziet. ook ik kan juist wel postief over marokkanen en moslims praten. niet zo dom doen graag.
Hoe kan dat nou? Zijn dat dan die momenten waarop je zit te liegen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
ook ik kan juist wel postief over marokkanen en moslims praten.
Respect voor die gozer, consequent zijn in het vrije woord. Tot nu toe de enige user die dat is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:27 schreef Lemmeb het volgende:
Is El Matador nou ook weer geband, voor de zoveelste keer?En ik had hem nog wel zo gewaarschuwd!
aangezien jij alles van mij volgt kan je dat zelf ook wel denk ik. je moet niet meteen in die discriminatiemode gaan. dat doet me denken aan tuig van marokkanse afkomst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan jij mij een post laten zien waar je echt positief over Marokkanen en moslims praat?
jammer dat jij de aanleiding bent voor zijn ban.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Respect voor die gozer, consequent zijn in het vrije woord. Tot nu toe de enige user die dat is.
Ik wacht op de post zoalshetis, jij zegt net zelf al " dat ik waarschijnlijk niet alle posts van je hebt gelezen, omdat je weldegelijk positief praat over moslims en marokkanen ". Nu ben ik wel benieuwd welke posts dat dan moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aangezien jij alles van mij volgt kan je dat zelf ook wel denk ik. je moet niet meteen in die discriminatiemode gaan. dat doet me denken aan tuig van marokkanse afkomst.
Dat was ook de reden dat ik hem waarschuwde. Zo zit de wereld nu eenmaal niet in elkaar, ook een wereld zo klein als fok niet. Weet ik uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Respect voor die gozer, consequent zijn in het vrije woord. Tot nu toe de enige user die dat is.
Ik ben ook de aanleiding voor de file op de A9.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kammer dat jij de aanleiding bent voor zijn ban.
ga maar eens naar marokko.nl. je ziet me onder de noemer kaasklomp.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wacht op de post zoalshetis, jij zegt net zelf al " dat ik waarschijnlijk niet alle posts van je hebt gelezen, omdat je weldegelijk positief praat over moslims en marokkanen ". Nu ben ik wel benieuwd welke posts dat dan moeten zijn.
ja. eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben ook de aanleiding voor de file op de A9.
oh ja, in je mail toch? kom maar op!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan jij mij een post laten zien waar je echt positief over Marokkanen en moslims praat?
doe niet zo dom, post hier mijn pm naar jou.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zit niet op Marokko.nl. En als je het daar wel kan, waarom hier dan niet? Leef je in twee werelden ofzo? Zo zonde man, zo zonde.
Een post, dat is geen mail. Wat doe je nou dom (om in jouw termen te spreken.). Je post hier op Fok dan dus helemaal niet zoals je op Marokko.nl doet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh ja, in je mail toch? kom maar op!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:34 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, Mutant01, je kunt het gaan zitten ontkennen, maar het is gewoon een feit dat jij meerdere keren mensen persoonlijk hebt laten bannen, alléén omdat hun mening jou niet aanstond. Omdat je je weer eens op je Marokkaanse/islamitische pikje getrapt voelde en je niet kon beheersen.
pm/mail whatever dude. post het maar eens als je wilt dat ik positief over marokkanen spreek.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een post, dat is geen mail. Wat doe je nou dom (om in jouw termen te spreken.). Je post hier op Fok dan dus helemaal niet zoals je op Marokko.nl doet.
Lemmeb, je kent mij beter. Elke mod die met mij heeft samengewerkt kan het tegenovergestelde beamen. Wat dat betreft hoef ik mij thank god niet te verdedigen. Het was overigens wel de illusie die bij veel rechtse rakkers heerste, de waarheid was eigenlijk dat ik zelfs te lui was om notes te deponeren. Als je het echt wil weten, kan je zelfs je notes zien door ze te kopen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:34 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, Mutant01, je kunt het gaan zitten ontkennen, maar het is gewoon een feit dat jij meerdere keren mensen persoonlijk hebt laten bannen, alléén omdat hun mening jou niet aanstond. Omdat je je weer eens op je Marokkaanse/islamitische pikje getrapt voelde en je niet kon beheersen.
Yvonne kan het een en ander zien, dat heeft niks te maken met de hulp. Aangezien ze daar niet over gaat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
met hulp van yvonne blijkt nu. dat terwijl ik yvonne als een ander persoon ken.
welke fles? ik sta al maanden droog, zoals dat heet. mijn lever is naar de klote, dus ik moet wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:36 schreef Aoristus het volgende:
zoalshetis, hou es op met die fles joh. Je weet het écht niet allemaal beter
oh je zei net anders. lafbek. post dan! dan weet heel fok! dat ik het beste voor heb met marokkanen die wel willen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yvonne kan het een en ander zien, dat heeft niks te maken met de hulp. Aangezien ze daar niet over gaat.
oh guttegut. wat ben je toch een erudiet persoon.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens, als je het zo graag wilt weten. Ben ik ZELF tot twee keer toe gestopt uit angst dat ik mijzelf inderdaad niet zou kunnen beheersen. Als user loop je niet tegen dergelijke problemen aan - dat was ook tot tweemaal toe de reden dat ik op zwart wilde. Wat dat betreft heeft het getroll van bepaalde groepen mensen inderdaad invloed gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |