waarom nietquote:

Jawel, het enige dat pro-homo's als argument kunnen aandragen om pedofilie af te keuren is het feit dat kinderen geen inschatting kunnen maken wat de impact is van een relatie. Dan vraag ik op mijn beurt: En wat als de ouder er toestemming voor geeft dat de buurman gaat "knutselen" met zijn kind? Wat dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:58 schreef Py het volgende:
[..]
Pedoseks is toch niet hetzelfde als homoseks?

²
²

quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jawel, het enige dat pro-homo's als argument kunnen aandragen om pedofilie af te keuren is het feit dat kinderen geen inschatting kunnen maken wat de impact is van een relatie. Dan vraag ik op mijn beurt: En wat als de ouder er toestemming voor geeft dat de buurman gaat "knutselen" met zijn kind? Wat dan?

omdat je zegt dat pedosex en homosex hetzelfde zijn?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn post is ge-edit, ik kan niet bevatten waarom, dit was de post:
[..]
Jawel, het enige dat pro-homo's als argument kunnen aandragen om pedofilie af te keuren is het feit dat kinderen geen inschatting kunnen maken wat de impact is van een relatie. Dan vraag ik op mijn beurt: En wat als de ouder er toestemming voor geeft dat de buurman gaat "knutselen" met zijn kind? Wat dan?²

Zie je die begeleidende tekst niet die als naunce dient?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je zegt dat pedosex en homosex hetzelfde zijn?

²
²

ik zag het wel maar het doet er niet zoveel toequote:Op woensdag 17 december 2008 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je die begeleidende tekst niet die als naunce dient?²

bemoei je dr niet meequote:Op woensdag 17 december 2008 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel twee maanden ban voor bsb voor, hij leert niet van eerdere waarschuwingen over zijn intense homohaat. jammer dat deze knabeln zo denkt en niet inziet dat het maar een heel klein groepje homo's is dat het voor de rest verpest.

Maar laten we even eerlijk zijn, er is iemand in het topic die die vraag stelt, ik geef er antwoord op, op een vriendelijke manier. Wat doe ik dan fout? Moet ik een andere mening hebben? Is dat het?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zag het wel maar het doet er niet zoveel toe

²
²

ik probeer alleen maar consequent te zijn, sorry. smaakt het bier?quote:

je stelt pedosex gelijk aan homosexquote:Op woensdag 17 december 2008 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar laten we even eerlijk zijn, er is iemand in het topic die die vraag stelt, ik geef er antwoord op, op een vriendelijke manier.
als jij je mening kan verkondigen zonder mensen te beledigen go right aheadquote:Wat doe ik dan fout? Moet ik een andere mening hebben? Is dat het?²

²
²

Dorpsidioot nog welquote:Op woensdag 17 december 2008 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
Tsss dat slaat natuurlijk helemaal nergens op nee. Een maand. En die dorpsidioot meki mag gewoon zijn bullshit door blijven posten.

zit je ruitenwisser er al weer op?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Dorpsidioot nog wel
kijk eens naar jezelf

quote:Op woensdag 17 december 2008 23:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zit je ruitenwisser er al weer op?

nou?quote:

tsss meki kopen ik ben van weekend in Alkmaar ik heb wel mooie aanbieding voor jequote:

ik zou als ik jou was even langs een sloop gaan, daar zijn ze erg goedkoop.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:35 schreef Meki het volgende:
Nee nog niet , geen tijd

quote:Op donderdag 18 december 2008 21:38 schreef Slappy het volgende:
[..]
tsss meki kopen ik ben van weekend in Alkmaar ik heb wel mooie aanbieding voor je

quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:58 schreef buachaille het volgende:
Als u wilt zien waar het het afgelopen jaar over gegaan is in NWS:
http://www.boston.com/big(...)n_photographs_p.html
http://www.boston.com/big(...)raphs_part_2_of.html
Mensen met een gevoelige inslag raad ik af om te klikken op afbeeldingen waar een waarschuwing bij staat.
 wat een topfoto's. dank voor de links.
 wat een topfoto's. dank voor de links.

Daar zitten mooie plaatjes bijquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:58 schreef buachaille het volgende:
Als u wilt zien waar het het afgelopen jaar over gegaan is in NWS:
http://www.boston.com/big(...)n_photographs_p.html
http://www.boston.com/big(...)raphs_part_2_of.html
Mensen met een gevoelige inslag raad ik af om te klikken op afbeeldingen waar een waarschuwing bij staat.

Ik denk dat je je collega-mod moet wijzen op het overtreden van de policy. Heb je hem toch niet goed ingewerkt.quote:

rot eens op met je kritiek op elfletterig. als iemand hier genuanceerd is, is hij het wel. het is mooi geweest zo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je collega-mod moet wijzen op het overtreden van de policy. Heb je hem toch niet goed ingewerkt.

Ik heb kritiek op zijn manier van modereren. En het heeft dus niets met zijn persoon te maken, helaas bilmaat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rot eens op met je kritiek op elfletterig. als iemand hier genuanceerd is, is hij het wel. het is mooi geweest zo.

lekker makkelijk. wat is je kritiek in 3 regels dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb kritiek op mijn manier van modereren. En het heeft dus niets met zijn persoon te maken, helaas bilmaat.

jouw manier van modereren doet al een tijdje niet meer terzake volgens mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb kritiek op mijn manier van modereren. En het heeft dus niets met zijn persoon te maken, helaas bilmaat.

Mijn kritiek is dat hij als moderator zelf de policy overtreed door offtopic te gaan huilen over een reactie van een user.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lekker makkelijk. wat is je kritiek in 3 regels dan?

m = zquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
jouw manier van modereren doet al een tijdje niet meer terzake volgens mij

Jee, waar hebben jullie het nu overquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:03 schreef sp3c het volgende:
nou je hoefte hem niet uit te leggen
wat is je klacht nu want ik weet niet waar jullie het over hebben

hij is mod én user. niks menselijks is hem vreemd. geez gast, alsof jij de ideale mod was. helaas werd kritiek op jou gebanned omdat je een moslim bent. jammer dat vooral jij je zo laat kennen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn kritiek is dat hij als moderator zelf de policy overtreed door offtopic te gaan huilen over een reactie van een user.

Pardon, kritiek op mij gebanned?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is mod én user. niks menselijks is hem vreemd. geez gast, alsof jij de ideale mod was. helaas werd kritiek op jou gebanned omdat je een moslim bent. jammer dat vooral jij je zo laat kennen.
 Dat is nieuw zeker
 Dat is nieuw zeker   .
 . 

quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
helaas werd kritiek op jou gebanned omdat je een moslim bent.

ja ik kan er over meepraten.quote:

Ja ik ook. Een keer of tien ofzo.quote:

rechtse rakker? elfletterig? doe normaal man. hij is genuanceerd tot het vervelende toe. ok iets meer humor mag, maar wat jij stelt is absurd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon, kritiek op mij gebanned?Dat is nieuw zeker
.
Hij is mod en user inderdaad en ik spreek hem aan op zijn modschap, daarvoor heeft ie jou niet als een soort van "verdediger" nodig. Dat kan hij gerust zelf aan. Je selectiviteit spreekt trouwens boekdelen, niet zo gek dat jij hem mag, je heult nogal graag met rechtse rakkers die elke fatsoenlijke discussie de rug toekeren.

Kan je er over meepraten? Zullen we Yvonne erbij halen? Of Dagonet? Eens even kijken hoe het DAADWERKELIJK zit met het "bannen vanwege kritiek op mutant"? Of ben je weer lekker aan het smeren? Of moet ik je huilende prive-mails hier tentoonspreiden?quote:

doe maar knaap, en als je yvonne er bij haalt zal je nog van een koude kermis thuis komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je er over meepraten? Zullen we Yvonne erbij halen? Of Dagonet? Eens even kijken hoe het DAADWERKELIJK zit met het "bannen vanwege kritiek op mutant"? Of ben je weer lekker aan het smeren? Of moet ik je huilende prive-mails hier tentoonspreiden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |