quote:Op zondag 14 december 2008 03:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die ligt bij mij op de bank hoor..
Ik kom zo.
Beam mij dan mee.quote:Op zondag 14 december 2008 03:52 schreef Stali het volgende:
[..].
WTF... inderdaad... zit ik de hele tijd voorzichtig te doen voor een stukje opgerold dekbednephond.
Nee, ik kom Oos wel even halen dan.
Afgaande op het aantal posts in NWS-feedback zou je inderdaad gaan vermoeden dat er een boel wrevel is. Als je alle slowchat en bagger echter wegstreept, blijft er (gelukkig) bar weinig over. Concrete klachten over moderatie zijn er de afgelopen maand nauwelijks geweest. Verder is je filosofie over vage users of kloons leuk, maar als ik een vage kloon had ingezet als mod, waren er drie feedback-topics volgeplempt met speculatie over wiens kloon die nieuwe mod toch eigenlijk is. Ik blijf als user wie ik ben, dat staat sowieso voorop. Wanneer jullie nou echt eens met aantoonbare, concrete voorbeelden komen waaruit blijkt dat ik niet neutraal handel als mod, zal ik daar uiteraard serieus op reageren.quote:Op zondag 14 december 2008 03:42 schreef Ryan3 het volgende:
Toch eigenaardig gronk werkte niet, terwijl het een genanceerde user was; ik heb toen niet alles gevolgd, maar zag wel een soort volksgericht af en toe van Elfje en DeGewoneMan. En nu Elfje zelf geroepen is tot het hoge ambt, zie ik toch ook van links en rechts wat wrevel ontstaan.
Bij sp3c zie je dat niet, bij paddy niet, bij mutant destijds niet. Ik denk dat mutant het eerder redelijk uitlegde, van een mod in NWS en POL wordt een zekere mate van neutraliteit verwacht. Iig moet je geen keffertje zijn. En zonder aanziens des persoons optreden oid. Toch een soort je ne sais qua, want kijk naar POL, waarom een sigme het duidelijk niet gered heeft en een vage user/kloon als Montov het duidelijk wel redt???
Het is dan ook totaal niet druk meer in NWS en ik snap ook niet waarom er nu zoveel mods zitten op een gedeelte waar het juist de laatste tijd zo tam is.quote:Op zondag 14 december 2008 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
Concrete klachten over moderatie zijn er de afgelopen maand nauwelijks geweest.
Mompelt iets over het opsplitsen van forumpjes en het uit elkaar trekken van userbases.quote:Op maandag 15 december 2008 00:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is dan ook totaal niet druk meer in NWS en ik snap ook niet waarom er nu zoveel mods zitten op een gedeelte waar het juist de laatste tijd zo tam is.
Dat is inderdaad apart want op de rest van FOK! zijn zijn duidelijk echt de wintermaanden weer aangebroken. Druk en och, een geduldmelding neem je dan voor lief.quote:Op maandag 15 december 2008 00:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is dan ook totaal niet druk meer in NWS en ik snap ook niet waarom er nu zoveel mods zitten op een gedeelte waar het juist de laatste tijd zo tam is.
Als alle mods 100 procent van hun mod-tijd aan NWS zouden (kunnen) besteden, dan had je misschien een punt. De situatie is alleen zo dat meerdere mods er ook nog andere fora naast hebben, of voor de frontpage actief zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 00:05 schreef Loedertje het volgende:
Niet als modjes wat al te prominent aanwezig zijn met hun meningen in echt ieder topic.quote:Op maandag 15 december 2008 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als alle mods 100 procent van hun mod-tijd aan NWS zouden (kunnen) besteden, dan had je misschien een punt. De situatie is alleen zo dat meerdere mods er ook nog andere fora naast hebben, of voor de frontpage actief zijn.
Dagonet heeft recent trouwens duidelijk uitgelegd waarom zijn vertrek zou worden opgevangen met twee mods. Lees dat nog eens rustig terug. Verder heb ik persoonlijk liever één mod te veel dan één te weinig. Een ander forum waar ik lid van ben, is in rep en roer omdat de chef-mod in het ziekenhuis ligt. Die persoon deed alles zo'n beetje alleen. Nu moet er opeens snel iets worden geregeld, zodat er een stand-in is. Nee, dan heb ik toch liever een klein 'luxe-probleempje', voor zover het dat überhaupt is.
Wie de schoen past trekt hem ook echt aan he.quote:Op maandag 15 december 2008 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
Tja, ik vrees dat je ermee zult moeten leren leven dat mods zich ook als user manifesteren. Ik ben echt niet van plan om voortaan maar nergens meer te posten omdat ik mod ben. Overigens hecht ik persoonlijk ook meer waarde aan posters (die ik niet of nauwelijks hoor klagen) dan iemand die alleen lurkt en hier komt reageren. Je scrolt maar langs m'n meningen heen. Als ik geen mod was geweest, was je die meningen ook tegengekomen.
Ik negeer je altijd en vrijwel iedereen in NWS. Want ik ben hier toevallig hoofdzakelijk een lurker die het opgevallen is dat het behoorlijk wat rustiger is geworden. Ik geloof dat het ook wel komt door de AEX en POLgeneuzel maar ik kom je zo dominant tegen. Bij de eerste tien reageerders lijk je al de toon te willen bepalen.quote:Op maandag 15 december 2008 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind deze hele non-discussie eigenlijk vrij vermoeiend. Ik heb aangegeven hoe ik over het onderwerp denk. Ik geef niet in elk topic een mening; er zijn ook topics die me totaal niet interesseren. Wel ben ik soms in topics aanwezig om zaken bij te sturen. Da's nou eenmaal één van de taken van een moderator: discussies in goede banen leiden. Verder open ik nu ook wat meer topics dan voorheen, zodat er voldoende actuele onderwerpen in NWS zijn te vinden. Verder heb ik weinig tot niets aan mijn postgedrag veranderd; en dat ben ik ook niet van plan.
Het staat je vrij om mijn posts te negeren. En de topics die ik heb geopend, kun je nóg makkelijker omzeilen. Wat je verder meldt over kleurtjes en onder vuur liggen, neem ik voor kennisgeving aan. Ik ga mijn gedrag als user niet veranderen omdat sommige users niet tegen de kleur blauw kunnen.
Het topic had ik al gesloten. Je melding over het virus zal ik onmiddelijk doorgeven aan de Forum Admins. Het betreft een nieuwe user en dit was zijn eerste post. Dubieus. Dank voor het melden.quote:Op maandag 15 december 2008 11:57 schreef moussie het volgende:
Israelische krant `Wilders de Brandstichter`
niet alleen dubbel maar krijg virus-waarschuwing van NOD32 door de avatar/bijbehorende url naar halflife
nou het kan wel maar soms heb ik niets beters te doen en dan ga ik debiel commentaar in verschillende topics aanpassenquote:Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef El_Matador het volgende:
Kan er van teksten van anderen afgebleven worden door de heren en dames moderators? Dank u wel. Iedereen moet zijn zegje kunnen doen, zonder aanziens des persoons. Als er commentaar op de teksten zijn, dan kan je reageren, desnoods via een pbtje. Dat heb ik nota bene in mijn zojuist verwijderde reactie gezet. Waarom moeten enkelingen bepalen wat anderen wel en niet mogen zeggen?
En dan vreemd opkijken om fascist genoemd te worden...
"Debiel commentaar"...quote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou het kan wel maar soms heb ik niets beters te doen en dan ga ik debiel commentaar in verschillende topics aanpassen
gewoon omdat het kan
indeedquote:Op maandag 15 december 2008 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Debiel commentaar"...
Ofwel, jij bepaalt wat wel en niet "debiel" is.
maar wat doe ik dan met al die extra knopjes?quote:Blijf gewoon van andermans teksten af, lijkt me wel zo eerlijk.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Debiel commentaar"...
Ofwel, jij bepaalt wat wel en niet "debiel" is. Dat lijkt me aardig debiel (volgens je eigen richtlijnen). Er was niets "debiels" aan mijn commentaar noch aan dat van anderen en zelfs al zou het "debiel" zijn, dan kunnen de andere forummers dat prima bepalen, daar hebben ze niemand voor nodig die zich verveelt en zich daarom actief met andermans zaken gaat bemoeien.
Blijf gewoon van andermans teksten af, lijkt me wel zo eerlijk.
Er staat netjes een vraagteken achter je posting , ben het met je eens dat het een redelijk beschaafde posting is.quote:Op maandag 15 december 2008 13:53 schreef El_Matador het volgende:
Noord-Afrikaanse cultuurverrijkers die een avondje uit in een lokale discotheek wat losjes met Nederlandse vrouwen aan het flirten waren tot onaanvaardbaar ongenoegen van Hollandse asocialen?
Kun je dat niet via PM/ICQ/MSN/mail of andere kanalen kenbaar maken>? Dit is FB.quote:
Ik merk er niet veel meer van met al die SC, dus doe gezellig mee.quote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kun je dat niet via PM/ICQ/MSN/mail of andere kanalen kenbaar maken>? Dit is FB.
Ik weet niet wat jij drinkt maar ik begrijp nuchter geen snars van je posting.quote:Op maandag 15 december 2008 16:56 schreef paddy het volgende:
Het is ook niet zo dat we het nog nooit hebben uitgelegd. Ik kan er natuurlijk niets aan doen wanneer dit bok elke edit vergeten is.
Het is voor jullie twee nu ook niet zo dat het iets nieuws is
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
Drie bagger-berichten verwijderd. Dit is een NWS-feedbacktopic, geen ONZ-slowchat.
En al die speculatie over mij, waar valt dat onder? Had je dat niet via pm, ICQ of mail aan je gesprekspartner kenbaar kunnen maken?quote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef Loedertje het volgende:
Kun je dat niet via PM/ICQ/MSN/mail of andere kanalen kenbaar maken>? Dit is FB.
Zou het mogelijk zijn dat het komt omdat jij enigzins labiel overkomt, het ene moment (voorbeeld hierboven) mag er nix, het volgende moment mag/kan het opeens wel?quote:Op maandag 15 december 2008 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
En al die speculatie over mij, waar valt dat onder? Had je dat niet via pm, ICQ of mail aan je gesprekspartner kenbaar kunnen maken?
En waarom bemoei je je trouwens doorlopend met mod-ingrepen die niet op jou betrekking hebben? Volgens mij hebben we echt niet bij elke ingreep jouw mening of goedkeuring nodig...
quote:Op maandag 15 december 2008 01:56 schreef Stali het volgende:
Het blijft jouw keuze. Maar je wilt user blijven maar je blijft een user met extra.
Wanneer ik morgen een politiepak ga dragen gaan mensen op straat daarop reageren. Dan kun je niet zeggen, die pet doet er niet toe want ik ben gewoon een burger. Je bent burger met extra rechten en daar zou je dan naar moeten handelen i.p.v. jezelf lekker als vanouds op de voorgrond willen zetten in iets wat snel neigt naar politieke voorkeuren. Dan gaat men je toch wantrouwen.
Ik tel welgeteld 19 posts van jou in dit feedback-topic, waarvan er precies NUL betrekking hebben op een concrete klacht van jouw zijde. Het enige wat ik hier lees van jouw hand is slowchat, speculatie over mods en commentaar op mod-acties die niet direct betrekking hebben op jou.quote:Op maandag 15 december 2008 17:02 schreef Loedertje het volgende:
Zou het mogelijk zijn dat het komt omdat jij enigzins labiel overkomt, het ene moment (voorbeeld hierboven) mag er nix, het volgende moment mag/kan het opeens wel?
Trek gewoon 1 lijn en doe niet zo krampachtig.
"een genuanceerde user"quote:Op zondag 14 december 2008 03:42 schreef Ryan3 het volgende:
Toch eigenaardig gronk werkte niet, terwijl het een genanceerde user was;
Och, persoonlijke haatcampagnes werken overal goed, dus ook op fok.quote:Toch een soort je ne sais qua, want kijk naar POL, waarom een sigme het duidelijk niet gered heeft en een vage user/kloon als Montov het duidelijk wel redt???
Wat heb jij met alcohol, drugs en muizenquote:Op maandag 15 december 2008 17:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij drinkt maar ik begrijp nuchter geen snars van je posting.
Iig, vertel je mede-mod ook even dat hij gewoon lekker normaal moet gaan doen hier.
[..]
Jaja, om me op die manier definitief monddood te maken zeker?quote:
Enquote:Op maandag 15 december 2008 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik tel welgeteld 19 posts van jou in dit feedback-topic, waarvan er precies NUL betrekking hebben op een concrete klacht van jouw zijde.
Hieruit blijkt dat Stali toch heel goed zat met haar analyse.quote:
Ik vind alles leuk en aardig, maar je moet dan niet gek opkijken als we jou als moderators negeren, of niet meer serieus reageren op de doorlopende stroom onzin die je hier neerkwakt. Misschien moet je je vertier op Fok! eens ergens anders gaan zoeken dan in dit feedback-topic? De grap is er zo onderhand wel af.
Waar nog meer ?quote:Op maandag 15 december 2008 17:27 schreef Aoristus het volgende:
o jee, is ie hier ook al bezig. Elfletterig,
ik denk van wel.quote:Op maandag 15 december 2008 17:27 schreef Aoristus het volgende:
o jee, is ie hier ook al bezig. Elfletterig, ik denk niet dat je het lang zal houden hier
Dat zou ik ook zeggen als ik 4 biertjes verder wasquote:
Ik denk ook van wel, hij hecht veel belang aan zijn status .quote:
ik drink geen bier.quote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik 4 biertjes verder was
Was jij niet ook al "vakkundig" weggewerkt door de boven-ons-gestelden hier?quote:Op maandag 15 december 2008 17:27 schreef Aoristus het volgende:
o jee, is ie hier ook al bezig. Elfletterig, ik denk niet dat je het lang zal houden hier
quote:Op maandag 15 december 2008 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was jij niet ook al "vakkundig" weggewerkt door de boven-ons-gestelden hier?
Actieve moderators zijn mensen die in het dagelijks leven zwaar gefrustreerd zijn over hun gebrek aan macht, iets wat ze op internet om moeten zetten in het snoeren van de mond van anderen en andersdenkenden.
De enige goede moderator is een onzichtbare moderator. Alleen regelrechte SPAM en hackpogingen moeten aangepakt worden. Verder moet iedereen, zonder aanzien des persoons, kunnen zeggen wat zij/hij wil. Daar onderscheid in gaan aanbrengen, brengt willekeur met zich mee. Volkomen overbodig en bovendien hebben FOKkers niets te maken met de dagelijkse frustraties die modjes moeten omzetten in geldingsdrang over andersdenkenden op een internetforum.
Laat iedereen gewoon lekker forummen. Bemoeizucht
Nou zo werkt het dus niet.quote:Op maandag 15 december 2008 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was jij niet ook al "vakkundig" weggewerkt door de boven-ons-gestelden hier?
Actieve moderators zijn mensen die in het dagelijks leven zwaar gefrustreerd zijn over hun gebrek aan macht, iets wat ze op internet om moeten zetten in het snoeren van de mond van anderen en andersdenkenden.
De enige goede moderator is een onzichtbare moderator. Alleen regelrechte SPAM en hackpogingen moeten aangepakt worden. Verder moet iedereen, zonder aanzien des persoons, kunnen zeggen wat zij/hij wil. Daar onderscheid in gaan aanbrengen, brengt willekeur met zich mee. Volkomen overbodig en bovendien hebben FOKkers niets te maken met de dagelijkse frustraties die modjes moeten omzetten in geldingsdrang over andersdenkenden op een internetforum.
Laat iedereen gewoon lekker forummen. Bemoeizucht
Ja vind je het gek.quote:Op maandag 15 december 2008 18:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou zo werkt het dus niet.
Ken je het probeerseltje nog "van iedereen is mod" als subforum. Vast wel.. aangezien je hier al wat langer rondloopt.
Nou dat was een leuk gedachten experiment wat totale chaos en anarchie was.
Zegt de mod van 14 dagen.quote:Op maandag 15 december 2008 17:27 schreef Aoristus het volgende:
Mwah, moderators moeten proberen discussies te bewaken. En zorgen voor een constructieve doorloop.quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja vind je het gek.Maar "iedereen mod" is dus wel precies het tegenovergestelde van waar hij het over heeft.
Wel jammer da'k dat gemist heb, blijkbaar.
Dat was meer een onzin/leef je uit forum, totaal niet serieus.quote:Op maandag 15 december 2008 18:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou zo werkt het dus niet.
Ken je het probeerseltje nog "van iedereen is mod" als subforum. Vast wel.. aangezien je hier al wat langer rondloopt.
Op Usenet ging het altijd wel goed zonder gemodquote:experiment wat totale chaos en anarchie was.
Heb andere ervaringen (gelukkigquote:Dat was met elke mod die ik op [POL] en [NWS] heb gezien.
Nou en? Lachen toch? Mij (en vele anderen) hoor je niet klagen daarover. Ik klaag pas als de één of andere overijverige moderator er weer eens een bende van gemaakt heeft.quote:Op maandag 15 december 2008 18:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, moderators moeten proberen discussies te bewaken. En zorgen voor een constructieve doorloop.
Geef volmondig toe dat sommige topics verzanden in stokpaardjes, barricade technieken, flamen, off-topic knallen, de clown uithangen, onliner smijt en pleurwerk und so weiter.
Het weghalen van posts is met name bijzonder irritant als het er sterk op lijkt dat de moderator in kwestie z'n persoonlijke politieke overtuiging of mening een overheersende rol heeft laten spelen bij de edit.quote:Een enkele scheve schaats maakt de wedstrijd (topic) niet verloren. Dus ook die enkele edit of aanpassing niet.
Zo heilig zijn mijn postings niet altijd.... kan me soms levendig voorstellen waarom een posting weg is. No hard feelings. Move on.... En als het echt iets is waarmee ik moeilijk mee kan leven probeer ik het wel in een andere context of verpakking. 99,999 % van alle gevallen ben ik daar wel uitgekomen, zonder [FB].
niet lang genoeg om hem een ban aan te smeren in elk geval. Maar dat terzijde geschoven, het impeachmentproces heeft wel een traditie in het leven geroepen. Mods die niet deugen, zoals elfletterig en vooral sigme, krijgen wat hen toekomt, een stoffen voetafdruk op de kontquote:Op maandag 15 december 2008 18:17 schreef Lemmeb het volgende:
14 weken toch?
Mij een ban aansmeren? Waarom? Ik was de enige met nog ene beetje sympathie voor je...quote:Op maandag 15 december 2008 18:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
niet lang genoeg om hem een ban aan te smeren in elk geval. Maar dat terzijde geschoven, het impeachmentproces heeft wel een traditie in het leven geroepen. Mods die niet deugen, zoals elfletterig en vooral sigme, krijgen wat hen toekomt, een stoffen voetafdruk op de kont
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat jij toen uit eigen beweging moderator geworden bent. Volgens mij ben je stiekem net zo'n anarchistje als ikzelf en heb je helemaal niks met al die dikdoenerij en betutteling.quote:Op maandag 15 december 2008 18:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
niet lang genoeg om hem een ban aan te smeren in elk geval. Maar dat terzijde geschoven, het impeachmentproces heeft wel een traditie in het leven geroepen. Mods die niet deugen, zoals elfletterig en vooral sigme, krijgen wat hen toekomt, een stoffen voetafdruk op de kont
Is waar, maar ik gunde het Sidekick nietquote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat jij toen uit eigen beweging moderator geworden bent. Volgens mij ben je stiekem net zo'n anarchistje als ikzelf en heb je helemaal niks met al die dikdoenerij en betutteling.
ruikt je arm nog naar poep eigenlijk?quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mij een ban aansmeren? Waarom? Ik was de enige met nog ene beetje sympathie voor je...
Hangt een beetje van het onderwerp af.quote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou en? Lachen toch? Mij (en vele anderen) hoor je niet klagen daarover. Ik klaag pas als de één of andere overijverige moderator er weer eens een bende van gemaakt heeft.
Jullie (ja jij ook, want jij bent het ook 10 jaar geweest) nemen jezelf en jullie rol veel te serieus. Alsof users zelf een scheefgelopen discussie niet kunnen herstellen en ze over geen enkel zelfreinigend vermogen beschikken. Mijn ervaring is juist dat dat prima gaat, als je het maar even de tijd geeft. En sommige topics ontsporen inderdaad hopeloos, maar die verdwijnen dan vanzelf.
Persoonlijke levens- en/of politieke overtuiging zou je ideologisch gezien los moeten koppelen (van de kleur). Klinkt niet makkelijk maar feitelijk mag het aan beide zijden geen bal uitmaken in de discussie.quote:Het weghalen van posts is met name bijzonder irritant als het er sterk op lijkt dat de moderator in kwestie z'n persoonlijke politieke overtuiging of mening een overheersende rol heeft laten spelen bij de edit.
Dat is niet waar het feedbacktopic voor bedoeld is, maar dat heb ik inmiddels zo'n 3-4 keer zonder succes proberen duidelijk te maken.quote:
Ik heb dat gevoel dan ook beslist niet. In dit specifieke topic ligt dat echter iets anders, omdat dit topic nou juist bedoeld is om te spreken over moderatieklachten, waarbij we dus als moderators reageren. Het lijkt er zo onderhand op dat jij er meer moeite mee hebt om dat te scheiden dan ik dat heb.quote:Op maandag 15 december 2008 17:25 schreef Loedertje het volgende:
Hieruit blijkt dat Stali toch heel goed zat met haar analyse. Als mod ben je gewoon 1 van ons en niet een apart soort die door een kleur het gevoel heeft dat hij boven de rest staat, dat mis je, misschien komt het nog.
Tja, iemand die zich in een topic misdraagt en daarna mij gaat uitschelden als ik ingrijp, wat daarna leidt tot een ban, zal dat inderdaad hopen, dat snap ik. Ik denk alleen dat iedere willekeurige NWS-mod precies hetzelfde zou hebben gedaan. Mijn vertrek lost jouw wangedrag niet op. Dat kun je alleen zelf doen, door je gewoon aan de policy te houden.quote:Op maandag 15 december 2008 17:27 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb er nu precies een maand op zitten als moderator en mijn ervaring tot dusver is dat discussies zich niet altijd herstellen en dat niet alle users hier over zelfreinigend vermogen beschikken. Het is soms gewoon nodig om topics bij te sturen. En dan bedoel ik niet inhoudelijk of qua (politieke) overtuiging, maar gewoon wat je qua postgedrag wenst. Dus bijvoorbeeld: on-topic blijven, off-topic of persoonlijk gebash achterwege laten; dat soort zaken.quote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef Lemmeb het volgende:
Alsof users zelf een scheefgelopen discussie niet kunnen herstellen en ze over geen enkel zelfreinigend vermogen beschikken. Mijn ervaring is juist dat dat prima gaat, als je het maar even de tijd geeft. En sommige topics ontsporen inderdaad hopeloos, maar die verdwijnen dan vanzelf.
Het kan zo lijken, maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is. Ik verwijder alleen posts die de policy duidelijk overschrijden, of omdat het storend off-topic geneuzel is dat een discussie verstoort. En als we iedereen echt zo graag de mond wilden snoeren, had ik in dit feedbacktopic zeker 30 posts kunnen verwijderen die off-topic zijn. Doen we niet.quote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef Lemmeb het volgende:
Het weghalen van posts is met name bijzonder irritant als het er sterk op lijkt dat de moderator in kwestie z'n persoonlijke politieke overtuiging of mening een overheersende rol heeft laten spelen bij de edit.
Lijst het in en hang het boven je bed en je beeldscherm. Lees het vooral als je weer eens een posting plaatst om ons erop te wijzen dat JIJ mod bent .quote:Op maandag 15 december 2008 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Tja, iemand die zich in een topic misdraagt en daarna mij gaat uitschelden als ik ingrijp, wat daarna leidt tot een ban, zal dat inderdaad hopen, dat snap ik. Ik denk alleen dat iedere willekeurige NWS-mod precies hetzelfde zou hebben gedaan. Mijn vertrek lost jouw wangedrag niet op. Dat kun je alleen zelf doen, door je gewoon aan de policy te houden.
Kan je eindelijk de S eens gebruiken, Loederquote:Op maandag 15 december 2008 19:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lijst het in en hang het boven je bed en je beeldscherm. Lees het vooral als je weer eens een posting plaatst om ons erop te wijzen dat JIJ mod bent .
Mijn wangedrag en scheldpartijen in NWS, hoe verzin je het .
Maar goed, gelukkig ben JIJ er om in te grijpen.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:07 schreef Loedertje het volgende:
Lijst het in en hang het boven je bed en je beeldscherm. Lees het vooral als je weer eens een posting plaatst om ons erop te wijzen dat JIJ mod bent . Mijn wangedrag en scheldpartijen in NWS, hoe verzin je het .
Maar goed, gelukkig ben JIJ er om in te grijpen.
Idd.quote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef Aoristus het volgende:
Dat is pas wangedrag, als mod ben je mod voor iedereen, niet voor selectieve posts
Txquote:Op maandag 15 december 2008 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Pedojager doet aangifte tegen FOK
Nutteloze kick, privegegevens, offtopic. Kies het maar uit.
ik vond het wat vroeg in het topic om gelijk al weer over nationaliteiten te gaan lopen brabbelen, zeker niet als je begint met termen als Noord-Afrikaanse cultuurverrijkers en Hollandse asocialen want mensen gaan er een schepje boven op moeten doen zoals dus ook direct gebeurdequote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Er staat netjes een vraagteken achter je posting , ben het met je eens dat het een redelijk beschaafde posting is.
Of hebben ze de hele middag postings van je lopen verwijderen?
Mm, Elfje heeft wel gelijk hoor, is iemand ook mod voor zure users?quote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef Aoristus het volgende:
Dat is pas wangedrag, als mod ben je mod voor iedereen, niet voor selectieve posts
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:13 schreef Meki het volgende:
Sp3c ik denk dat jij een onderminister bent die censuur toepast wat alles tegen kolonisatie is en blijft.
oh nee, wat dan? hij stelde een legitieme vraag, niks banwaardigs aan imo.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:59 schreef sp3c het volgende:
hij is niet gebanned om kritiek over de mods
waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:31 schreef zoalshetis het volgende:
aha zo gaat het dus.
het doet me niet zoveel maar als het een reden is om me te bezatten zal ik daar is over na gaan denken ...quote:nou veel plezier met je overwinning.
zonder reden zuipen is ook wel eens leuk.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:44 schreef sp3c het volgende:
het doet me niet zoveel maar als het een reden is om me te bezatten zal ik daar is over na gaan denken ...
Omdat het woensdag is.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef sp3c het volgende:
ik had zo graag eens een goede reden gehad
in dit specifieke gaval heb je die idd niet, dus dan maar iets anders verzinnen. misschien de winst van woutertje bos als politicus van het jaar?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef sp3c het volgende:
ik had zo graag eens een goede reden gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |