quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:51 schreef Elfletterig het volgende:
Zelf denk ik niet dat je Meki bent.
Ik mag toch wel lachen om jouw nogal stupide uitspraak? Die "kwestie" zal me verder compleet een rotzorg wezen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de opmerking "kwestie is opgelost, einde onderwerp" ?
Ik zie niet in waarom je publiekelijk kenbaar moet maken dat je moet lachen om een uitspraak die jou verder niks aangaat. Verder kun jij helemaal niet beoordelen of mijn uitspraak stupide was. En ten derde zou je jezelf moeten leren om niet te reageren op onderwerpen die je een rotzorg zijn en om NWS-feedback alleen te gebruiken waarvoor het werkelijk bedoeld is. Bedankt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef Lemmeb het volgende:
Ik mag toch wel lachen om jouw nogal stupide uitspraak? Die "kwestie" zal me verder compleet een rotzorg wezen.
Gelly, niet zeuren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:29 schreef gelly het volgende:
Wie heeft deze malloot weer losgelaten ?
desiredbard
Wanneer een user geen ban heeft, is hij/zij in principe vrij om in NWS te posten. Inmiddels heeft Desiredbard een eerste publiekelijke waarschuwing op zak voor het verzieken van een topic. Je kunt er zeker van zijn dat hij snel een ban heeft, wanneer hij daarmee doorgaat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:29 schreef gelly het volgende:
Wie heeft deze malloot weer losgelaten ?
desiredbard
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:22 schreef Loedertje het volgende:
Gelly, niet zeuren.
Gut, sinds wanneer hebben mods het alleenrecht om tegen een user iets te mogen zeggen?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ik tegen Lemmeb zei, geldt ook voor jou. Je hoeft je niet met elke moderator-actie te bemoeien. We zijn als mods echt wel in staat om ZELF een antwoord te geven op opmerkingen van users. Of Gelly wel of niet zeurt, kunnen wij wel beoordelen, daar hebben we jouw mening niet bij nodig.
Maar 7 jaarquote:Op woensdag 3 december 2008 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je na ZEVEN jaar Fok en ruim 45.000 posts nog steeds niet weet dat klachten over moderatie thuishoren in het feedback-topic?
Er zit een verschil tussen "iets zeggen" tegen een user, of reageren op een user die een vraag stelt aan de moderators. Als je iets kwijt wilt aan een andere user, kun je ook gewoon een PM sturen of elkaar fijn opzoeken op MSN. Als er een vraag wordt gesteld aan moderators, kunnen wij zelf wel het antwoord geven en hebben we daarbij jouw mening over die vraag niet nodig.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:36 schreef Loedertje het volgende:
Gut, sinds wanneer hebben mods het alleenrecht om tegen een user iets te mogen zeggen?
Ga toch weg elfletterig, snap best dat je je uiterste best doet om een *goede* mod te zijn maar overdrijf a.u.b. niet, ik bepaal gewoon zelf tegen wie ik wat zeg en wanneer, daar heb ik geen toestemming van wie dan ook voor nodig. En ja, dat was FB.
Ik ga voor een openbaar forum en niet voor een PM systeem of msnprogje.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
Als je iets kwijt wilt aan een andere user, kun je ook gewoon een PM sturen of elkaar fijn opzoeken op MSN.
Zelfregulering werkt met een heel klein beetje invloed van blauw het allerbeste in NWS . NWS is anders dan de rest van FOK! Een soort usenet maar dan anders . Hier kunnen we gelukkig binnen het redelijke altijd zeggen wat we willen. (of is het konden ?)quote:Op woensdag 3 december 2008 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
NWS is niet de plek op Fok waar users elkaar gaan lopen vertellen wat ze wel en niet moeten doen.
Ik deel je mening volledig, Loedertje. Wat ik probeer te doen in het topic over Germaine C, is precies dat kleine beetje bijsturing geven. Ik probeer te voorkomen dat een topic over een vrouw en een tasjesdief uitmondt in de zoveelste Mohammed-bash. En ik verwijder een off-topic poll over "oude liedjes". Op die manier probeer ik om de discussie over het werkelijke onderwerp op gang te houden. Het is dan niet bevorderlijk dat jij dan de user in kwestie gaat vertellen dat hij vooral moet doorgaan, door hem succes te wensen.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:01 schreef Loedertje het volgende:
Zelfregulering werkt met een heel klein beetje invloed van blauw het allerbeste in NWS . NWS is anders dan de rest van FOK! Een soort usenet maar dan anders . Hier kunnen we gelukkig binnen het redelijke altijd zeggen wat we willen. (of is het konden ?)
Ah, nu is het *lol* als je onderling met elkaar spreekt in FB over dingen die best even via msn/pm of de crewchat kunnenquote:Op woensdag 3 december 2008 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
LOL, vind je?We hebben een redelijk beschaafde discussie, leek me zo. Als je dit al vechten vindt....
Zeg ik post goed nieuws als je dit niet wil lezen moet je er niet op klikkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:45 schreef popovski het volgende:
NWS is weer eens een 'pleur je troep hier maar neer' forum geworden. Moet die slappy nu echt elk dom nieuws item hier uitschijten?
voorbeelden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:45 schreef popovski het volgende:
NWS is weer eens een 'pleur je troep hier maar neer' forum geworden. Moet die slappy nu echt elk dom nieuws item hier uitschijten?
Geen zin in.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef sp3c het volgende:
je openingsposts zijn alleen zo slecht ...
[..]
voorbeelden?
Dit is wel een heel vreemde manier om een date te regelen....quote:Op zondag 7 december 2008 00:50 schreef Meki het volgende:
Slappy kom je morgen ook naar cursus topics openen die ik ga geven.
Jij bent van harte uitgenodigd.
Ja want die weet je dus nietquote:
Zeggen ze dat de politie hier is overbelast. Niet van Slappy maar wel een slappe OP en dubbel ( Miljoenen Moslims op bedevaart in Makkah ) Deze was later maar heeft wel een stukje eigen inbreng bij de OP.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef sp3c het volgende:
je openingsposts zijn alleen zo slecht ...
ik zie zo snel maar 1 zwak topic (een slappe OP)
Mwaah je hebt er meerdere collega's die hier de boel controlerenvquote:Op maandag 8 december 2008 13:16 schreef sp3c het volgende:
ja daahaaaaaaaag
ik modeteer helemaal niets meer tot 1 januari
goede OP trouwens
Niks trollen dat ging over helden of zijn dat duivels in jou ogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |