abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 03:50:59 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64000696
ik ben de baas hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_64000700
quote:
Op zondag 14 december 2008 03:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij zit toch ook hier?
Nee, dat ben ik, en ik zit beneden op dit moment. .
I´m back.
pi_64000703
quote:
Op zondag 14 december 2008 03:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die ligt bij mij op de bank hoor. .
Ik kom zo.
.

WTF... inderdaad... zit ik de hele tijd voorzichtig te doen voor een stukje opgerold dekbednephond.

Nee, ik kom Oos wel even halen dan.
pi_64000706
quote:
Op zondag 14 december 2008 03:50 schreef sp3c het volgende:
ik ben de baas hier
Verander de TT dan.
Jij bent trouwens niet de baas hè.
I´m back.
pi_64000712
quote:
Op zondag 14 december 2008 03:52 schreef Stali het volgende:

[..]

.

WTF... inderdaad... zit ik de hele tijd voorzichtig te doen voor een stukje opgerold dekbednephond.

Nee, ik kom Oos wel even halen dan.
Beam mij dan mee. .
I´m back.
pi_64000713
quote:
Op zondag 14 december 2008 03:50 schreef sp3c het volgende:
ik ben de baas hier
Nieuw beleid he. Beetje aardig zijn enzo. .
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 03:58:06 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64000735
GET OUT OF MY FEEDBACKTOPIC!!!!
pi_64000748
quote:
Op zondag 14 december 2008 03:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beam mij dan mee. .
beem, beam...
Kom je nu gewoon mee? We moeten om tien uur spik en span zijn he.
pi_64000751
quote:
Op zondag 14 december 2008 03:58 schreef sp3c het volgende:
Je bent toch de baas hier?
pi_64000763
quote:
Op zondag 14 december 2008 03:58 schreef sp3c het volgende:
Doe nu eens niet zo bazig?
Ik dacht echt dat dit de SC was he? Geen kwade bedoelingen oid.
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 04:02:13 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64000769
whahahaha ze gaat huiluh
pi_64000783
quote:
Op zondag 14 december 2008 04:02 schreef sp3c het volgende:
whahahaha ze gaat huiluh
Neem nog een biertje.
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 04:06:56 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64000792
das nu al de tweede die dat zegt binnen 2 minuten

dan moet het maar
pi_64004560
quote:
Op zondag 14 december 2008 03:42 schreef Ryan3 het volgende:
Toch eigenaardig gronk werkte niet, terwijl het een genanceerde user was; ik heb toen niet alles gevolgd, maar zag wel een soort volksgericht af en toe van Elfje en DeGewoneMan. En nu Elfje zelf geroepen is tot het hoge ambt, zie ik toch ook van links en rechts wat wrevel ontstaan.
Bij sp3c zie je dat niet, bij paddy niet, bij mutant destijds niet. Ik denk dat mutant het eerder redelijk uitlegde, van een mod in NWS en POL wordt een zekere mate van neutraliteit verwacht. Iig moet je geen keffertje zijn. En zonder aanziens des persoons optreden oid. Toch een soort je ne sais qua, want kijk naar POL, waarom een sigme het duidelijk niet gered heeft en een vage user/kloon als Montov het duidelijk wel redt???
Afgaande op het aantal posts in NWS-feedback zou je inderdaad gaan vermoeden dat er een boel wrevel is. Als je alle slowchat en bagger echter wegstreept, blijft er (gelukkig) bar weinig over. Concrete klachten over moderatie zijn er de afgelopen maand nauwelijks geweest. Verder is je filosofie over vage users of kloons leuk, maar als ik een vage kloon had ingezet als mod, waren er drie feedback-topics volgeplempt met speculatie over wiens kloon die nieuwe mod toch eigenlijk is. Ik blijf als user wie ik ben, dat staat sowieso voorop. Wanneer jullie nou echt eens met aantoonbare, concrete voorbeelden komen waaruit blijkt dat ik niet neutraal handel als mod, zal ik daar uiteraard serieus op reageren.
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 00:05:49 #115
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64020052
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:24 schreef Elfletterig het volgende:

Concrete klachten over moderatie zijn er de afgelopen maand nauwelijks geweest.
Het is dan ook totaal niet druk meer in NWS en ik snap ook niet waarom er nu zoveel mods zitten op een gedeelte waar het juist de laatste tijd zo tam is.
  maandag 15 december 2008 @ 00:18:53 #116
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_64020283
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:05 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het is dan ook totaal niet druk meer in NWS en ik snap ook niet waarom er nu zoveel mods zitten op een gedeelte waar het juist de laatste tijd zo tam is.
Mompelt iets over het opsplitsen van forumpjes en het uit elkaar trekken van userbases.
pi_64020409
quote:

[..]

Dat is inderdaad apart want op de rest van FOK! zijn zijn duidelijk echt de wintermaanden weer aangebroken. Druk en och, een geduldmelding neem je dan voor lief.
pi_64020806
quote:
Als alle mods 100 procent van hun mod-tijd aan NWS zouden (kunnen) besteden, dan had je misschien een punt. De situatie is alleen zo dat meerdere mods er ook nog andere fora naast hebben, of voor de frontpage actief zijn.

Dagonet heeft recent trouwens duidelijk uitgelegd waarom zijn vertrek zou worden opgevangen met twee mods. Lees dat nog eens rustig terug. Verder heb ik persoonlijk liever één mod te veel dan één te weinig. Een ander forum waar ik lid van ben, is in rep en roer omdat de chef-mod in het ziekenhuis ligt. Die persoon deed alles zo'n beetje alleen. Nu moet er opeens snel iets worden geregeld, zodat er een stand-in is. Nee, dan heb ik toch liever een klein 'luxe-probleempje', voor zover het dat überhaupt is.
pi_64020951
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als alle mods 100 procent van hun mod-tijd aan NWS zouden (kunnen) besteden, dan had je misschien een punt. De situatie is alleen zo dat meerdere mods er ook nog andere fora naast hebben, of voor de frontpage actief zijn.

Dagonet heeft recent trouwens duidelijk uitgelegd waarom zijn vertrek zou worden opgevangen met twee mods. Lees dat nog eens rustig terug. Verder heb ik persoonlijk liever één mod te veel dan één te weinig. Een ander forum waar ik lid van ben, is in rep en roer omdat de chef-mod in het ziekenhuis ligt. Die persoon deed alles zo'n beetje alleen. Nu moet er opeens snel iets worden geregeld, zodat er een stand-in is. Nee, dan heb ik toch liever een klein 'luxe-probleempje', voor zover het dat überhaupt is.
Niet als modjes wat al te prominent aanwezig zijn met hun meningen in echt ieder topic.
Ben geen NWS poster maar wel een lurker en kan behoorlijk irritant lezen zijn.
pi_64021160
Tja, ik vrees dat je ermee zult moeten leren leven dat mods zich ook als user manifesteren. Ik ben echt niet van plan om voortaan maar nergens meer te posten omdat ik mod ben. Overigens hecht ik persoonlijk ook meer waarde aan posters (die ik niet of nauwelijks hoor klagen) dan iemand die alleen lurkt en hier komt reageren. Je scrolt maar langs m'n meningen heen. Als ik geen mod was geweest, was je die meningen ook tegengekomen.
pi_64021479
quote:
Op maandag 15 december 2008 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
Tja, ik vrees dat je ermee zult moeten leren leven dat mods zich ook als user manifesteren. Ik ben echt niet van plan om voortaan maar nergens meer te posten omdat ik mod ben. Overigens hecht ik persoonlijk ook meer waarde aan posters (die ik niet of nauwelijks hoor klagen) dan iemand die alleen lurkt en hier komt reageren. Je scrolt maar langs m'n meningen heen. Als ik geen mod was geweest, was je die meningen ook tegengekomen.
Wie de schoen past trekt hem ook echt aan he. .
Een fijne mod is w.m.b. niet zo heel druk bezig om echt in ieder topic wel een mening te verkondigen.
Dat deed je naar mijn idee als "user" ook niet. Zeg het gerust als ik verkeerd zit. Maar het is mijn argeloze ervaring.

Het lijkt mij iig niet zo handig om te doen als mod omdat je een kleurtje hebt wat in zekere zin dominant is. Je hebt dat kleurtje niet voor niks natuurlijk. Men houdt daar toch een beetje rekening mee en je ligt daarmee ook makkelijker onder vuur. Jij hebt er zelf voor gekozen he, neem dat nadeel dan ook even onder de loep.
pi_64021733
Ik vind deze hele non-discussie eigenlijk vrij vermoeiend. Ik heb aangegeven hoe ik over het onderwerp denk. Ik geef niet in elk topic een mening; er zijn ook topics die me totaal niet interesseren. Wel ben ik soms in topics aanwezig om zaken bij te sturen. Da's nou eenmaal één van de taken van een moderator: discussies in goede banen leiden. Verder open ik nu ook wat meer topics dan voorheen, zodat er voldoende actuele onderwerpen in NWS zijn te vinden. Verder heb ik weinig tot niets aan mijn postgedrag veranderd; en dat ben ik ook niet van plan.

Het staat je vrij om mijn posts te negeren. En de topics die ik heb geopend, kun je nóg makkelijker omzeilen. Wat je verder meldt over kleurtjes en onder vuur liggen, neem ik voor kennisgeving aan. Ik ga mijn gedrag als user niet veranderen omdat sommige users niet tegen de kleur blauw kunnen.
pi_64021934
quote:
Op maandag 15 december 2008 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind deze hele non-discussie eigenlijk vrij vermoeiend. Ik heb aangegeven hoe ik over het onderwerp denk. Ik geef niet in elk topic een mening; er zijn ook topics die me totaal niet interesseren. Wel ben ik soms in topics aanwezig om zaken bij te sturen. Da's nou eenmaal één van de taken van een moderator: discussies in goede banen leiden. Verder open ik nu ook wat meer topics dan voorheen, zodat er voldoende actuele onderwerpen in NWS zijn te vinden. Verder heb ik weinig tot niets aan mijn postgedrag veranderd; en dat ben ik ook niet van plan.

Het staat je vrij om mijn posts te negeren. En de topics die ik heb geopend, kun je nóg makkelijker omzeilen. Wat je verder meldt over kleurtjes en onder vuur liggen, neem ik voor kennisgeving aan. Ik ga mijn gedrag als user niet veranderen omdat sommige users niet tegen de kleur blauw kunnen.
Ik negeer je altijd en vrijwel iedereen in NWS. Want ik ben hier toevallig hoofdzakelijk een lurker die het opgevallen is dat het behoorlijk wat rustiger is geworden. Ik geloof dat het ook wel komt door de AEX en POLgeneuzel maar ik kom je zo dominant tegen. Bij de eerste tien reageerders lijk je al de toon te willen bepalen.

Ik wil je absoluut niet persoonlijk aanvallen. Je moet uiteraard doen wat je goeddunkt maar ik zou niet al te bokkig wat milde kritiek als vuilnis afdoen.
Het blijft jouw keuze. Maar je wilt user blijven maar je blijft een user met extra.
Wanneer ik morgen een politiepak ga dragen gaan mensen op straat daarop reageren. Dan kun je niet zeggen, die pet doet er niet toe want ik ben gewoon een burger. Je bent burger met extra rechten en daar zou je dan naar moeten handelen i.p.v. jezelf lekker als vanouds op de voorgrond willen zetten in iets wat snel neigt naar politieke voorkeuren. Dan gaat men je toch wantrouwen.

Succes met je modschap en zovast welterusten.
pi_64021996
Bedankt, jij ook welterusten.
  maandag 15 december 2008 @ 02:23:03 #125
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')