Txquote:Op maandag 15 december 2008 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Pedojager doet aangifte tegen FOK
Nutteloze kick, privegegevens, offtopic. Kies het maar uit.

ik vond het wat vroeg in het topic om gelijk al weer over nationaliteiten te gaan lopen brabbelen, zeker niet als je begint met termen als Noord-Afrikaanse cultuurverrijkers en Hollandse asocialen want mensen gaan er een schepje boven op moeten doen zoals dus ook direct gebeurdequote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Er staat netjes een vraagteken achter je posting , ben het met je eens dat het een redelijk beschaafde posting is.
Of hebben ze de hele middag postings van je lopen verwijderen?

Mm, Elfje heeft wel gelijk hoor, is iemand ook mod voor zure users?quote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef Aoristus het volgende:
Dat is pas wangedrag, als mod ben je mod voor iedereen, niet voor selectieve posts

quote:Op woensdag 17 december 2008 17:13 schreef Meki het volgende:
Sp3c ik denk dat jij een onderminister bent die censuur toepast wat alles tegen kolonisatie is en blijft.
 Echt waar
  Echt waar   

oh nee, wat dan? hij stelde een legitieme vraag, niks banwaardigs aan imo.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:59 schreef sp3c het volgende:
hij is niet gebanned om kritiek over de mods

waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:31 schreef zoalshetis het volgende:
aha zo gaat het dus.
het doet me niet zoveel maar als het een reden is om me te bezatten zal ik daar is over na gaan denken ...quote:nou veel plezier met je overwinning.

zonder reden zuipen is ook wel eens leuk.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:44 schreef sp3c het volgende:
het doet me niet zoveel maar als het een reden is om me te bezatten zal ik daar is over na gaan denken ...

Omdat het woensdag is.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef sp3c het volgende:
ik had zo graag eens een goede reden gehad

in dit specifieke gaval heb je die idd niet, dus dan maar iets anders verzinnen. misschien de winst van woutertje bos als politicus van het jaar?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef sp3c het volgende:
ik had zo graag eens een goede reden gehad

waarom nietquote:

Jawel, het enige dat pro-homo's als argument kunnen aandragen om pedofilie af te keuren is het feit dat kinderen geen inschatting kunnen maken wat de impact is van een relatie. Dan vraag ik op mijn beurt: En wat als de ouder er toestemming voor geeft dat de buurman gaat "knutselen" met zijn kind? Wat dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:58 schreef Py het volgende:
[..]
Pedoseks is toch niet hetzelfde als homoseks?

²
²

quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jawel, het enige dat pro-homo's als argument kunnen aandragen om pedofilie af te keuren is het feit dat kinderen geen inschatting kunnen maken wat de impact is van een relatie. Dan vraag ik op mijn beurt: En wat als de ouder er toestemming voor geeft dat de buurman gaat "knutselen" met zijn kind? Wat dan?

omdat je zegt dat pedosex en homosex hetzelfde zijn?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn post is ge-edit, ik kan niet bevatten waarom, dit was de post:
[..]
Jawel, het enige dat pro-homo's als argument kunnen aandragen om pedofilie af te keuren is het feit dat kinderen geen inschatting kunnen maken wat de impact is van een relatie. Dan vraag ik op mijn beurt: En wat als de ouder er toestemming voor geeft dat de buurman gaat "knutselen" met zijn kind? Wat dan?²

Zie je die begeleidende tekst niet die als naunce dient?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je zegt dat pedosex en homosex hetzelfde zijn?

²
²

ik zag het wel maar het doet er niet zoveel toequote:Op woensdag 17 december 2008 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je die begeleidende tekst niet die als naunce dient?²

bemoei je dr niet meequote:Op woensdag 17 december 2008 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel twee maanden ban voor bsb voor, hij leert niet van eerdere waarschuwingen over zijn intense homohaat. jammer dat deze knabeln zo denkt en niet inziet dat het maar een heel klein groepje homo's is dat het voor de rest verpest.

Maar laten we even eerlijk zijn, er is iemand in het topic die die vraag stelt, ik geef er antwoord op, op een vriendelijke manier. Wat doe ik dan fout? Moet ik een andere mening hebben? Is dat het?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zag het wel maar het doet er niet zoveel toe

²
²

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |