Neequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup, naar de Grote Markt jij en je kunstje doen voor het goede doel...
Die oorlog had nooit begonnen moeten worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Opnieuw Nederlandse dode in Afghanistan![]()
Een vriend van mij vertrekt over een paar weken daarheenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Opnieuw Nederlandse dode in Afghanistan![]()
Hoezo, ben je niet thuis dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een dinerbon geldig tot 31-12-2008 voor die keten restaurants.
Kom er alleen niet meer aan toe om hem te gebruiken en op feestdagen zijn ze niet geldig, anders had je hem mogen hebben.
Mag evengoed wel, maar ik kan hem pas 28 december toesturen...
Ohquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:24 schreef wyccie het volgende:
Sorry Nem en B. de ijssalon (Ghiani) is dicht. Is ook niet vreemd natuurlijk.
Mijn tentamen ging vreemd, deel 1 en 4 gingen goed, deel 2 en 3 waren ronduit kut.
Hier nog niet, dat wordt dan waarschijnlijk begin volgende week.quote:
Heb je niet veel aan, denk ik. 28 versturen is 29e binnen. Dan heb je 1 dag, want het lijkt me niet dat je met oudjaar gaat....quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:46 schreef MaJo het volgende:
Anders wil ik de dinerbon wel
ik ga weer verder met desperate housewives![]()
Ik vertrek morgenochtend om 7.00 uur naar het Zwarte Woud in Duitsland voor een weekje, dus een bezoekje aan dat restaurant ga ik dit jaar niet meer redden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo, ben je niet thuis dan?
Bedankt voor het aanbod, maar dan kan ik er waarschijnljik niets meer mee. Of mijn broer moet nog willen gaan
ik zit toch op een Lan, who caresquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:18 schreef Soempie het volgende:
Dat wordt een latertje voor jou.
Ik ga zo naar bed. Heb de gesprekken voor dit weekend nog niet echt voorbereid, dus ik moet vroeg op om dat alsnog te doen.
Misschien één van de twee kerstdagen als ik genoeg heb doorgewerkt. Maar ik ben bang dat ik daarna niks meer doe als ik eenmaal ontspannen ben. Dus ik kan beter gewoon aan één stuk doorgaan tot 30 december. (quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Soempie het volgende:
Kun je geen ontspanning inplannen? Of in elk geval genoeg slaap.
Identity heb ik nu al drie keer gezien en ik blijf het een geweldige film vinden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:14 schreef Etcetera het volgende:
nopeIdentity was
en Supremacy begint in elk geval
![]()
dus ik vermaak me wel
Waarom gaat niemand hierop inquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:41 schreef Soempie het volgende:
't Is nog een beetje wennen.
Maarre dit is dus m'n kerstcadeautje van Sven.
Als er iets is wat ik ontzettend haat is het wel oorpijn, allemachtig wat doet dat toch zeer! Meteen beginnen met druppelen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom gaat niemand hierop inheb je een laptop gekregen? Vertel
ik heb ontzettend last van oorpijnhoop niet dat ik mijn jaarlijkse oorontsteking alsnog krijg
heb volgens mij ook weer verhoging
Zekerquote:
Dat is wel enorm balen zo aan het begin van de vakantie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom gaat niemand hierop inheb je een laptop gekregen? Vertel
ik heb ontzettend last van oorpijnhoop niet dat ik mijn jaarlijkse oorontsteking alsnog krijg
heb volgens mij ook weer verhoging
Geef het tegen die tijd even door, dan zorg ik dat ik voor je raam sta.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Ik wil geen laptop. Het is juist fijn dat ik in de bieb kan studeren zonder dat ik even ter ontspanning ga internetten om er vervolgens niet meer vandaan te komen. Ik denk er af en toe zelfs nog aan om deze pc het raam uit te gooien.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geef het tegen die tijd even door, dan zorg ik dat ik voor je raam sta.
Die pc van mij wil je niet hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef Supersheep het volgende:
Geef het tegen die tijd even door, dan zorg ik dat ik voor je raam sta.
wat zijn de specsquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die pc van mij wil je niet hebben.
Hebben? 400 euro.![]()
Niet goed genoeg voor jou.quote:
Aldus de golfer tegen zijn caddy aan het eind van de dagquote:
ik zeg niet dat ik 'm wil overkopenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor jou.
Hij is wel heel stil. (Want dan is ie vastgelopen.)
Ik ga nu maar slapen. Ben uitgeput.
dank je wel MM.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vertrek morgenochtend om 7.00 uur naar het Zwarte Woud in Duitsland voor een weekje, dus een bezoekje aan dat restaurant ga ik dit jaar niet meer redden.
Mochten jullie je vervelen de komende week, kijk dan hier eens naar:
http://www.fabchannel.com/nl/memphis_maniacs_concert/2008-12-07
En daarmee sluit ik voor vandaag af en wens ik jullie allen alvast prettige kerstdagen.
Tot over een week...
Ik wil de grootte van het geheugen weten. Bij minder dan 80 GB haak ik af.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die pc van mij wil je niet hebben.
Hebben? 400 euro.![]()
Paris Hilton vindt zichzelf geen dom blondje, maar nu heb ik meer dan twijfels genoeg waarom die snol met praktisch niets doen een kunstmatig hoog bedrag op haar bankrekeningen heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:54 schreef Yurithemaster het volgende:
zomg Paris hilton zit in veroica mars
Wat er van over is jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alcohol?
is dat nou een serieuze post, een vermoeide ik-moet-eigenlijk-slapen-post of een onzin postquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil de grootte van het geheugen weten. Bij minder dan 80 GB haak ik af.
It Bernlef Ide? Ik ken iemand die daar lid is, hij heet Jasperquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen
GIsteren concert gehad en daarna feestje in de Friese studentenvereniging hier![]()
Ik dacht: ik doe één lekker drankje en ga daarna over op cola, maar ik kreeg een berinneburg van de barman (want ze hadden geen Jägermeister) en dat spul is lekker!Dus toen werden het er iets meer.....
Hopen dat ik straks ook nog een beetje kan zingen....
Beidenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:45 schreef Etcetera het volgende:
het niet worden aangenomen of het openen van het topic of het willen werken bij MacD
Ik heb er nog nooit gewerkt en ik kan je dat ook vertellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb er zelf ongeveer een jaar in het weekend gewerkt, kan je vertellen dat je niet bijster intelligent hoeft te zijn om daar te werken....
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Nesle het volgende:
heee
ik ben toegelaten tot de hotelschool!
de brief lag vanochtend al op de mat!
ik ben zo blij!
Gefeliciteerd Nes!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Nesle het volgende:
heee
ik ben zo blij!
Gruwelijk he? Kunnen ze gelijk die SNS-muts meenemen dan? Wat een afschuwelijke stemmen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand die nare Mona-Limburger van tv halen?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Nesle het volgende:
heee
ik ben zo blij!
Ik ook, maar dan zonder verven. En het is warme regen. En ik ga shampoo gebruikenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nog even de regen trotseren en verven
Mooi zoquote:
Ik had het dus al eerder deze week binnen, maar nu kwam er *vandaag* een 'finaal rekeningoverzicht' bij de post.quote:
Waarom download je het dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Etcetera het volgende:
ik kan een film gaan downloaden die me wel geinig lijkt. Maar Paris Hilton speelt mee, dat staat me dan weer niet echt aan
Deze was serieus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat nou een serieuze post, een vermoeide ik-moet-eigenlijk-slapen-post of een onzin post
nee dat heb ik juist niet gedaan, twijfel nog een beetjequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom download je het dan?
Overigens lijkt iedereen in het echte AKQ-topic op vakantie. Ik kan wel vragen gaan stellen, maar dan bevestig ik mijn status des te meer.
ah okquote:
En het moet ook een XP Pro zijn in verband met mijn werkzaamheden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee dat heb ik juist niet gedaan, twijfel nog een beetjeheb ondertussen wel ER seizoen 1 tot en met 11 ontdekt
[..]
ah ok
80Gb geheugen kan niet80Gb harde schijf wel
Dat klinkt zeer prettigquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:22 schreef iamredleader het volgende:'avond
Panne(n)koeken voor zometeen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nog even de regen trotseren en verven
Zat hij niet in Afghanistan ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ola, C4, tijdje niet gezienalles wel?
voorlopig nog niet, even kijken hoe het gaat met reizen... op zich is het goed te doen namelijk: 50 minuten met de trein en dan nog 5 met de bus...quote:
volgens mij welquote:
oh dat is wel te doen inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
voorlopig nog niet, even kijken hoe het gaat met reizen... op zich is het goed te doen namelijk: 50 minuten met de trein en dan nog 5 met de bus...
Nog lang nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en, is het schilderwerk inmiddels af?
Eer je daar klaar mee bent ben je ook total lossquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb juist besloten thuis te blijven. Werd uitgenodigd om naar Den Haag te gaan maar ik ben eigenlijk een beetje te gaar. Dus nu ga ik dit topic maar volspammen
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eer je daar klaar mee bent ben je ook total loss
quote:A recent run-in with a porcupine left this South Haven, Kansas pooch with a beard of quills. Boady, a jack russell terrier, got stuck with about 1,000 quills and spent 6 hours (and $400) at the vet for treatment. Owner Kayley Lathers, 12, said despite the ordeal, Boady is going to be all right.
Mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Geweldige serie fotos. Overzichtje van 2008: http://www.boston.com/big(...)n_photographs_p.html
Helaas, ik heb Vista. En ik verkoop 'm ook niet, soms heb ik de pc echt nodig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:21 schreef Ofyles2 het volgende:
En het moet ook een XP Pro zijn in verband met mijn werkzaamheden.
Ja. Hele kleine sluiter en dan een tijdje open laten staan. Kun je alleen niet in de stad doen bijvoorbeeld. Teveel omgevingslicht. Je moet ook je autofocus uitzettenquote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb zelf ook zo'n foto als nummer 11 op mijn nieuwe kalender. (Ik twijfelde of ik die ook voor jou zou kopen, maar je hebt een andere gekregen.) Weet jij hoe dat gedaan wordt? Zou de camera nou de hele nacht op 'bulb' hebben gestaan, omdat je draaiing van de aarde ziet?
Meestal werkt dat wel heel goedquote:Op zondag 21 december 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens ook total loss, de hoofdpijn trekt nu net een beetje weg. Heb gewoon zin om een potje te huilen, maar ik ben er te moe voor.![]()
Oeh, hier staat ook een vers kistje.quote:Morgen weer een drukke dag, en dan maar proberen na het werken even héééééél hard relaxen zodat ik er maandag weer tegenaan kan.
Gelukkig heb ik wel weer een voorraadje mandarijnen voor de (minimale) vitamientjes.
open er een topic overquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef Nembrionic het volgende:
Probleem: mensen die niet kunnen verven waardoor je het overnieuw moet doen
Klacht: TS die een gegeven paard in de bek kijkt
* TM is net wakker en heeft ontbeten, zou de hele middag mee gaan doen aan kroegspelletjes, maar is daar nog te ziek voorquote:Op zondag 21 december 2008 11:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of iedereen ligt nog te maffen of is al de stad in om kerstcadeautjes te kopen
Optie 2 is aantrekkelijker, maar ik heb al voor 1 gekozen en afbericht gegeven. Wat niet wil zeggen dat ik uiteindelijk alsnog in de kroeg belandquote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's mooi klote. Het duurt al even is het niet?
Dan toch maaar uitzieken en niet naar de kroeg (alhoewel optie 2 altijd aantrekkelijker is)
Het is dat ik niet aan (neppe) KLB-topics doe, anders had ik wel een mooi idee voor een topic.quote:
Oh?quote:Op zondag 21 december 2008 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is dat ik niet aan (neppe) KLB-topics doe, anders had ik wel een mooi idee voor een topic.
Ik zou een topic openen waarin ik zeg dat ik een vriend heb geholpen met verven, daarvoor twee keer door de stromende regen moest fietsen en de hele dag bezig was. En dat ik vervolgens op Fok lees dat die vriend zit te klagen dat ik niet goed verf en zeg iets met een gegeven paard in de bek kijken....quote:
Iets onder het motto 'ik help een vriend schilderen en vervolgens gaat ie het zelf doen, de stakker' ?quote:Op zondag 21 december 2008 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is dat ik niet aan (neppe) KLB-topics doe, anders had ik wel een mooi idee voor een topic.
Whehehequote:Op zondag 21 december 2008 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Iets onder het motto 'ik help een vriend schilderen en vervolgens gaat ie het zelf doen, de stakker' ?
Dan ben je alweer vrij vroeg up and runningquote:Op zondag 21 december 2008 12:05 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen
het was 7u vanochtend voor ik plat ging
slaapzaal??quote:Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef Etcetera het volgende:
mjah er ging een telefoon af in de slaapzaal, toen was ik wel wakker
Dat zijn wel heel bizarre droomacties danquote:Op zondag 21 december 2008 12:18 schreef MaJo het volgende:ik dacht dat ik beter was maar ben alleen nog zieker
gister verjaardag van mijn oma die 90 werd. Toffe dag met mijn neven en nichten maar aan het eind voelde ik me hondsberoerd
vannacht heel naar geslapen, werd wakker en wilde kitty omleggen die lekker bij me lag te slapen
een seconde maar gelukkig, ik besefte al snel dat het een koortsdroom was. Ook wilde ik mijn neus terugbreken, dat wilde ik wel bijna doen
![]()
Roepen in de woestijnquote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel bizarre droomacties dan![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar absolute rust lijkt me geen slechte oplossing.
Niks spannends aan, nu weet je alles alquote:Op zondag 21 december 2008 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Jeetje MaJodat klinkt idd niet gezond
Heb echt een Veronica Mars weekendAls ik zo een beetje lees via wiki wat er nog allemaal gaat gebeuren
spannend
Ja koorts he. En rust zal wel moeten ja, ik ben zo slap dat ik niet veel anders kan op het moment. Zelfs in bad gaan lijkt me teveel moeite. Zo maar weer kijken hoe hoog de koorts is maar vind het eigenlijk een beetje eng. Ben bang voor heel erg ziek zijnquote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel bizarre droomacties dan![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar absolute rust lijkt me geen slechte oplossing.
Dat klinkt wel als goed ziek ja.quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja koorts he. En rust zal wel moeten ja, ik ben zo slap dat ik niet veel anders kan op het moment. Zelfs in bad gaan lijkt me teveel moeite. Zo maar weer kijken hoe hoog de koorts is maar vind het eigenlijk een beetje eng. Ben bang voor heel erg ziek zijn
volgens mij is dit een beetje wazig maar zo voel ik me ook
Zo voelde ik me dinsdagochtend ook toen ik uit die bus stapte, ik kon eigenlijk niet eens meer naar huis rijden met de auto, enige oplossing voor mij was 24 uur mn bed in en dan pas af en toe een paar uurtjes eruit, maar als je voelt dat je jezelf aan het pushen bent duik je gewoon je bed weer in, niks van de wereld aantrekken en helemaal niks doen!quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja koorts he. En rust zal wel moeten ja, ik ben zo slap dat ik niet veel anders kan op het moment. Zelfs in bad gaan lijkt me teveel moeite. Zo maar weer kijken hoe hoog de koorts is maar vind het eigenlijk een beetje eng. Ben bang voor heel erg ziek zijn
volgens mij is dit een beetje wazig maar zo voel ik me ook
Kan mezelf ook wel gek maken inderdaad, omdat ik het eng vind.quote:Op zondag 21 december 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als goed ziek ja.
Veel water drinken, op bed liggen en uitzieken is het beste. Maar je moet jezelf niet gek gaan lopen maken.
Als ik ziek ben voel ik me ook veel zieker als ik DENK dat ik heel erg ziek ben. Als je begrijpt wat ik bedoel.
En ieder uur je temperatuur opnemen helpt dan niet mee.
Niets engs aan, je maakt het zelf engquote:Op zondag 21 december 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
Kan mezelf ook wel gek maken inderdaad, omdat ik het eng vind.
Kijk, dat zijn de plannenquote:temp neem ik alleen 's ochtends en 's avonds op. Valt mee, 37 graden. In mijn geval wel verhoging want ik heb een graad lager dan anderen
zo maar desperate housewives kijken. Ik heb me erbij neergelegd dat ik ziek ben dus nu ga ik ervan genieten ook
Zolang je nog tv kunt kijken valt het echt wel mee hoorquote:Op zondag 21 december 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan mezelf ook wel gek maken inderdaad, omdat ik het eng vind.
temp neem ik alleen 's ochtends en 's avonds op. Valt mee, 37 graden. In mijn geval wel verhoging want ik heb een graad lager dan anderen
zo maar desperate housewives kijken. Ik heb me erbij neergelegd dat ik ziek ben dus nu ga ik ervan genieten ook
maar dat ik de verhaallijnen weet betekend niet dat ik weet hoe ze het uitwerkenquote:Op zondag 21 december 2008 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niks spannends aan, nu weet je alles al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Etcetera op 21-12-2008 16:38:45 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Zou er wel even spoilertags omheen gooien voor degenen die het nog willen gaan volgenquote:Op zondag 21 december 2008 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar dat ik de verhaallijnen weet betekend niet dat ik weet hoe ze het uitwerken
whehe ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
fiks jij dan ook even spoilertags in de quote![]()
ik vind het juist wel leuk om te weten wat ik ongeveer kan verwachten
sorry, ziek enzoquote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
fiks jij dan ook even spoilertags in de quote![]()
ik vind het juist wel leuk om te weten wat ik ongeveer kan verwachten
Is PrincePolly weer bezig?quote:Op zondag 21 december 2008 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb al een paar afleveringen van seizoen 5 gezien
Ohja. Ik ben er dus maar weer even. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd
Dat dus. En je telefoon checkenquote:Op zondag 21 december 2008 18:03 schreef wyccie het volgende:
MaJo, en uitzieken betekent ook echt UITzieken. Dus: wanneer je je al iets beter voelt, nog twee/drie dagen thuisblijven en niks doen.
Oh, je had een taakstraf?quote:Op zondag 21 december 2008 18:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Aan de dames schoonmaker hier in de AKQ SC
Jullie moeten het wel erg leuk vinden om met bejaarden te kletsen en koffie te drinken want als jullie het om het schoonmaken gaat snap ik het NIET.
Wat een kutwerk is dat zeg.
Zo.
Dit was voor het eerst dat je schoonmaakte?quote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en dat toch te bedenken dat het in mijn eigen huis is. Moet er niet aan denken dit bij een ander te doen.
hmmm,quote:Op zondag 21 december 2008 18:09 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dat is een mooie. Die ga ik overal voor gebruiken.
Welke gezondheidszaken?quote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik weet niet of dat hier erg overtuigend overkomt gezien jou onregelmatige invulling van een aantal gezondheidszaken
nee, maar dit denk ik eigenlijk altijd als ik weer klaar ben (alleen zet ik het hier niet altijd neer)quote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit was voor het eerst dat je schoonmaakte?
voeding, slaapgedrag en zo zijn er denk ik nog wel een aantal puntjes te bedenkenquote:
Dat zou héél goed kunnen kloppen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik meen me te kunnen herinneren dat ik redelijk veel schoonmaak vergeleken met een aantal andere posters hier. (is ooit over ieders schoonmaakfrequentie eens wat opgenoteerd hier)
quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, maar dit denk ik eigenlijk altijd als ik weer klaar ben (alleen zet ik het hier niet altijd neer)
En ik meen me te kunnen herinneren dat ik redelijk veel schoonmaak vergeleken met een aantal andere posters hier. (is ooit over ieders schoonmaakfrequentie eens wat opgenoteerd hier)
Categorie nuttig tip: denk niet dat je met pannenlappen 100% berschermt bent. Als je die op de naad van de deksel legt bij het afgieten worden ze alsnog nat en heet.quote:Op zondag 21 december 2008 18:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou héél goed kunnen kloppen.![]()
Ik zou vandaag eigenlijk moeten schoonmaken, maar heb ervoor gekozen dat even uit te stellen omdat ik echt even een relaxavond nodig heb.
En uit de categorie Overbodige tips van de dag:
gebruik altijd pannenlappen bij het afgieten.
Ik eet niet zo heel erg slecht, daarvoor moet je bij Tim zijn met zijn gekke combi's. Nu heb ik viscuisine en krieltjes. Voor de kerstdagen heb ik al boerenkool en andijvie ingeslagen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voeding, slaapgedrag en zo zijn er denk ik nog wel een aantal puntjes te bedenken
Artsen maken de slechtste patienten.quote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hmmm,
ik weet niet of dat hier erg overtuigend overkomt gezien jou onregelmatige invulling van een aantal gezondheidszaken
Hier in het Westen heet dat een stoomonderbreking/stroomstoring. Kun je wellicht wat over vinden op Wikipediaquote:Op zondag 21 december 2008 20:55 schreef Etcetera het volgende:
net een hele rare gewaarwording hier: licht gaat even uit en weer aan, pc valt uit en start opnieuw op
m'n ouders beneden hetzelfde, dachten dat ik iets deed
Wellicht dat er bij het overschakelen van de turbines iets niet goed gaat. Dat het nieuwe systeem nog niet voldoende vermogen levert.quote:Op zondag 21 december 2008 21:06 schreef Etcetera het volgende:
raar idden dan wil ik altijd wel weten hoe het komt maar ik zou niet weten hoe ik daarachter kan komen. (en ik ben te lui om er echt achteraan te gaan
)
- onderhoudquote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef Etcetera het volgende:
waarom wordt er dan overgeschakeldis dat standaard?
Klikquote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Iemand ervaring met deze winkel? Wil het geheugen van m'n pc uitbreiden en dit is best goedkoop (in de plaatselijke computerzaak leg ik 30 euro neer voor hetzelfde, maar dan van een merk dat ik niet ken)
Die is 29..Azerty was 27.50quote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier voor 29, hier heb ik goede ervaring mee
http://www.alternate.nl/h(...)027740/?baseId=30683
daar had ik ze wegquote:
Blijft een dure hobby iddquote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
het is helemaal niet goed dat ik op zo'n site zitzit me nu helemaal te verlekkeren bij alle upgrades die ik eigenlijk wel kan gebruiken
Whehehequote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
het is helemaal niet goed dat ik op zo'n site zitzit me nu helemaal te verlekkeren bij alle upgrades die ik eigenlijk wel kan gebruiken
Gisteren een nieuw systeempje in elkaar gezet voor een vriend van me...quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef Etcetera het volgende:
zeg dat zeker. alhoewel ik zag dat ze ook ledjes hebben en ik heb onderin nog een blauw/groen/rode zitten die ik eigenlijk paars wil hebben. of blauw. en dat kost 4 euro
maar dat is het uiterlijjk, eigenlijk ben ik toe aan een nieuw moederbord/processor/videokaart. en dan automatisch ook nieuwe harde schijven want dan ga ik over op sata ipv ide. en daar heb ik nu het geld echt niet voorgelukkig doettie het nog steeds met vrij weinig problemen
Ik denk dat ik de verwarming maar eens omhoog ga gooienquote:
Ik vind het zo wel lekker om in bed te kruipen met een beetje kou.quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de verwarming maar eens omhoog ga gooien
Vanmiddag al warme chocolademelk op dus dat ga ik ook niet meer maken
Ik heb nog nooit gehoord dat overhemd alleen voor vrouwen zou zijn?quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef iamredleader het volgende:hier is het niet koud, eerder warm
Heb net een klein dozijn overhemden gestreken voor mezelf, en 1 voor Nemowauw, wat schattig en klein
![]()
Alvorens nu iemand/iedereen gaat roepen dat overhemden voor jongens zijn: fout, het kan voor allebei.
Alvorens nu iemand/iedereen gaat roepen dat het dan een meisje is:![]()
Ik zeg lekker niks![]()
![]()
Een beetje amateurpsycholoog spelen met je schoonmoeder?quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef Soempie het volgende:
We hebben wel een heel leuk weekend gehad bij de ouders van Wiebel.![]()
2 uur met z'n moeder gesproken wat opgenomen is op video (opdracht voor een vak). Echt wel heel leuk om te doen en het heeft goed uitgepakt.
Uhu.quote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje amateurpsycholoog spelen met je schoonmoeder?
quote:
Dat is coolquote:Op zondag 21 december 2008 22:51 schreef Soempie het volgende:
Het gesprek was goed en wel relaxed. En daarbij kennen we nu elkaar wat beter.![]()
Het voelt sinds dit weekend niet meer of ik daar echt op bezoek ben. Voel me er nu wat meer thuis.
Ik gok een jongen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen we niet een soort pooltje makenzonder inleg/winst ofzo hoor, maar gewoon gokken of het een jongen of een meisje wordt
Denk dat dat wel goed kan zijn voor de relatie tussen mensen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is cool![]()
Eigenlijk zou iedereen zoiets moeten doen
Daarom heb ik dus deze.quote:Op zondag 21 december 2008 20:55 schreef Etcetera het volgende:
net een hele rare gewaarwording hier: licht gaat even uit en weer aan, pc valt uit en start opnieuw op
m'n ouders beneden hetzelfde, dachten dat ik iets deed
Dat is waar. Jij had natuurlijk een mooi excuus, je opdrachtquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk dat dat wel goed kan zijn voor de relatie tussen mensen.![]()
Maargoed, zo'n gesprek begin je weer niet zo gemakkelijk uit het niks.Heb in elk geval wel veel geleerd over gespreksvaardigheden wat ik natuurlijk in elk gesprek kan gebruiken.
Ik heb nu ook geen UPS maar op kantoor wel gehad en dat was me daar toch verdomde fijnquote:Op zondag 21 december 2008 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus deze.
Allicht wat overdreven voor thuis.. maar is al wel 2x van pas gekomen.
Handig inderdaad. Bij ons is de UPS ook al verschillende keren van pas gekomen. Vooral omdat de bovenbuurvrouw denkt dat ze weet ik niet wat kan aanzetten, waardoor af en toe de stroom eruit knalt.quote:Op zondag 21 december 2008 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus deze.
Allicht wat overdreven voor thuis.. maar is al wel 2x van pas gekomen.
zo iemand noemen we een mutsquote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Handig inderdaad. Bij ons is de UPS ook al verschillende keren van pas gekomen. Vooral omdat de bovenbuurvrouw denkt dat ze weet ik niet wat kan aanzetten, waardoor af en toe de stroom eruit knalt.
Een ontwikkelingsanamnese van het zusje van Sven.quote:
Wij gebruiken hier iets andere bewoordingen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo iemand noemen we een muts
Kunnen we ook een pooltje van makenquote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wij gebruiken hier iets andere bewoordingen.![]()
Wollah, tfu! Luister!quote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Tiefus schrijf je zo: tyfus.
Luister naar mij.
Met een "natte T" he?quote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
takketiefusteringwijf?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Tiefus schrijf je zo: tyfus.
Luister naar mij.
Ovenwanten vind ik een stuk prettiger dan pannenlappenquote:Op zondag 21 december 2008 18:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En uit de categorie Overbodige tips van de dag:
gebruik altijd pannenlappen bij het afgieten.
Oi! Dat iets niet een voor de hand liggende combi is betekent niet per se dat het ook ongezond is he!quote:Op zondag 21 december 2008 18:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik eet niet zo heel erg slecht, daarvoor moet je bij Tim zijn met zijn gekke combi's. Nu heb ik viscuisine en krieltjes. Voor de kerstdagen heb ik al boerenkool en andijvie ingeslagen.
Dat slapen is inderdaad wel problematisch. Ik vergeet ook altijd de melatoninetabletjes te slikken.
Voor de rest ben ik heel gezond, zelden ziek.
Nee, maar het sluit het ook niet uitquote:Op zondag 21 december 2008 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oi! Dat iets niet een voor de hand liggende combi is betekent niet per se dat het ook ongezond is he!
Ik gebruik zelf ook ovenwanten, maar dat heb ik niet opgeschreven omdat ik dacht dat jullie zouden zeggen dat ovenwanten alleen voor ovenschotels zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ovenwanten vind ik een stuk prettiger dan pannenlappen
Dat is zeker waarquote:Op zondag 21 december 2008 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar het sluit het ook niet uit
I knowquote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is zeker waarMaar dat was mijn punt dan ook niet
Nee, weet ook niet of ik het wel ga doenquote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog aan de Serieous Request Actie gedoneerd?
Maar wel van goede doelenquote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik hou niet van radio.
nope. weet ook niet of ik dat ga doenquote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog aan de Serieous Request Actie gedoneerd?
Mijn naam is haas. Als je fotos wil zien zul je moeten donerenquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Etcetera het volgende:
ik ben best benieuwd hoe die foto's worden, maar ervoor betalen gaat me te ver
nu is het natuurlijk wel zo dat we hier een insider hebben zittenNem?
Voicst begin ik meer te waarderenquote:
Ik ga er vanuit dat ze wel een keer online komenquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Etcetera het volgende:
ik ben best benieuwd hoe die foto's worden, maar ervoor betalen gaat me te ver
nu is het natuurlijk wel zo dat we hier een insider hebben zittenNem?
Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat iemand ze binnen 5 minuten online gooitquote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze wel een keer online komen
Je kan je inschrijven voor naaktfoto's van SHE.quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef MaJo het volgende:
Wat voor foto's? Ik mis weer van alles
Ik voel me wel iets beter trouwens. Denk dat ik morgen wel weer kan werken![]()
* MaJo duikt weg
Ik heb een blikje met Ferrero-Rocherachtige dingen gekregen van het uitzendbureau en ook iets van het bedrijf waarvoor ik werk, maar ik weet niet precies wat dat is. Een of ander soort waardebonquote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
Al mensen kerstpakket binnen eigenlijk?
quote:
* Nembrionic schiet uit z'n slofquote:Ik voel me wel iets beter trouwens. Denk dat ik morgen wel weer kan werken![]()
* MaJo duikt weg
Hier zijn 2 kerstpakketten binnengekomen en het is wel de gebruikelijke troep die ze hebben gekregenquote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
Al mensen kerstpakket binnen eigenlijk?
Ah.. op zich heb ik wel een behoorlijk tof pakket (zeker gezien de envelop die er aan vast zat)quote:Op maandag 22 december 2008 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een blikje met Ferrero-Rocherachtige dingen gekregen van het uitzendbureau en ook iets van het bedrijf waarvoor ik werk, maar ik weet niet precies wat dat is. Een of ander soort waardebon
Kerstpakketten zijn ook vooral voor de lol bedoeld geloof ik... en als je een doosje vreemdgevormde Haust-crackers hebt kan je die gelijk gebruiken voor het vreemde potje zalmprut dat je ook hebt gekregenquote:Op maandag 22 december 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. op zich heb ik wel een behoorlijk tof pakket (zeker gezien de envelop die er aan vast zat)
Maar ik vraag me toch altijd af bij die kerstpakketten...
Waarom altijd van die crackers er in... komop nou zeg
En dan wel iets duurdere/luxere crackers... nouja.. de verpakking dan.
Maargoed.. alles gaat wel weer op komen.
Ja dat is waar. Er is ook een KLB-topic waarin iemand klaagt dat zijn pakket vol zit met Marokkaanse dingen met Marokkaanse vlaggetjes eropquote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kerstpakketten zijn ook vooral voor de lol bedoeld geloof ik... en als je een doosje vreemdgevormde Haust-crackers hebt kan je die gelijk gebruiken voor het vreemde potje zalmprut dat je ook hebt gekregen
Precies... gelukkig kan ik die crackers weer wegspoelen met deze die er ook in zat.quote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kerstpakketten zijn ook vooral voor de lol bedoeld geloof ik... en als je een doosje vreemdgevormde Haust-crackers hebt kan je die gelijk gebruiken voor het vreemde potje zalmprut dat je ook hebt gekregen
Bier wordt duurder in grotere verpakkingen. Raar, maar het is wel zoquote:Op maandag 22 december 2008 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies... gelukkig kan ik die crackers weer wegspoelen met deze die er ook in zat.
Maar het doet me wel pijn dat zo'n super onhandige fles (past niet makkelijk in de koelkast, moet in 1x op eigenlijk) bijna net zo duur is als een krat waar 5x zo veel in zit. Ben ik nu alcoholist ?
Logisch, de fles is vrij duur en gaat de glasbak in ipv hergebruik.quote:Op maandag 22 december 2008 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bier wordt duurder in grotere verpakkingen. Raar, maar het is wel zo. Zo'n mooie grote fles speciaalbier is ook altijd een stuk duurder (ook per liter voor de wijsneuzen) dan de normale flesjes.
Maar als ik het goed begrijp krijgt iedereen die betaald die foto's? Dan zullen ze wel snel online staan jaquote:Op maandag 22 december 2008 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel5
[..]
* Nembrionic schiet uit z'n slof![]()
-edit- overigens is er zo een email onderweg![]()
Dat is anders over 5,5 uurquote:Op maandag 22 december 2008 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt alweer mee, meestal is het iets van over 4 a 5 uur alweer op
Maar doe het dan wel rustig aanquote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp krijgt iedereen die betaald die foto's? Dan zullen ze wel snel online staan ja
ik kijk morgen hoe ik me voelmaar het is mijn tweede dag bij nu dus vind het vrij suf om dan niet te gaan
quote:mail ontvangenik beantwoord later, over een maand of twee
![]()
nu slapen, moet om half zeven weer op
Dat is zo ongeveer de enige ontspanning die ik mezelf nog toestaquote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is het alweer zo laat, heb je trouwens wel ruimte in je drukke schema om te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |