quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geef het tegen die tijd even door, dan zorg ik dat ik voor je raam sta.
Die pc van mij wil je niet hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef Supersheep het volgende:
Geef het tegen die tijd even door, dan zorg ik dat ik voor je raam sta.
wat zijn de specsquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die pc van mij wil je niet hebben.
Hebben? 400 euro.![]()
Niet goed genoeg voor jou.quote:
Aldus de golfer tegen zijn caddy aan het eind van de dagquote:
ik zeg niet dat ik 'm wil overkopenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor jou.
Hij is wel heel stil. (Want dan is ie vastgelopen.)
Ik ga nu maar slapen. Ben uitgeput.
dank je wel MM.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vertrek morgenochtend om 7.00 uur naar het Zwarte Woud in Duitsland voor een weekje, dus een bezoekje aan dat restaurant ga ik dit jaar niet meer redden.
Mochten jullie je vervelen de komende week, kijk dan hier eens naar:
http://www.fabchannel.com/nl/memphis_maniacs_concert/2008-12-07
En daarmee sluit ik voor vandaag af en wens ik jullie allen alvast prettige kerstdagen.
Tot over een week...
Ik wil de grootte van het geheugen weten. Bij minder dan 80 GB haak ik af.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die pc van mij wil je niet hebben.
Hebben? 400 euro.![]()
Paris Hilton vindt zichzelf geen dom blondje, maar nu heb ik meer dan twijfels genoeg waarom die snol met praktisch niets doen een kunstmatig hoog bedrag op haar bankrekeningen heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:54 schreef Yurithemaster het volgende:
zomg Paris hilton zit in veroica mars
Wat er van over is jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alcohol?
is dat nou een serieuze post, een vermoeide ik-moet-eigenlijk-slapen-post of een onzin postquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil de grootte van het geheugen weten. Bij minder dan 80 GB haak ik af.
It Bernlef Ide? Ik ken iemand die daar lid is, hij heet Jasperquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen
GIsteren concert gehad en daarna feestje in de Friese studentenvereniging hier![]()
Ik dacht: ik doe één lekker drankje en ga daarna over op cola, maar ik kreeg een berinneburg van de barman (want ze hadden geen Jägermeister) en dat spul is lekker!Dus toen werden het er iets meer.....
Hopen dat ik straks ook nog een beetje kan zingen....
Beidenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:45 schreef Etcetera het volgende:
het niet worden aangenomen of het openen van het topic of het willen werken bij MacD
Ik heb er nog nooit gewerkt en ik kan je dat ook vertellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb er zelf ongeveer een jaar in het weekend gewerkt, kan je vertellen dat je niet bijster intelligent hoeft te zijn om daar te werken....
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Nesle het volgende:
heee
ik ben toegelaten tot de hotelschool!
de brief lag vanochtend al op de mat!
ik ben zo blij!
Gefeliciteerd Nes!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Nesle het volgende:
heee
ik ben zo blij!
Gruwelijk he? Kunnen ze gelijk die SNS-muts meenemen dan? Wat een afschuwelijke stemmen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand die nare Mona-Limburger van tv halen?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Nesle het volgende:
heee
ik ben zo blij!
Ik ook, maar dan zonder verven. En het is warme regen. En ik ga shampoo gebruikenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nog even de regen trotseren en verven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |