Kunnen we ook een pooltje van makenquote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wij gebruiken hier iets andere bewoordingen.![]()
Wollah, tfu! Luister!quote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Tiefus schrijf je zo: tyfus.
Luister naar mij.
Met een "natte T" he?quote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
takketiefusteringwijf?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Tiefus schrijf je zo: tyfus.
Luister naar mij.
Ovenwanten vind ik een stuk prettiger dan pannenlappenquote:Op zondag 21 december 2008 18:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En uit de categorie Overbodige tips van de dag:
gebruik altijd pannenlappen bij het afgieten.
Oi! Dat iets niet een voor de hand liggende combi is betekent niet per se dat het ook ongezond is he!quote:Op zondag 21 december 2008 18:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik eet niet zo heel erg slecht, daarvoor moet je bij Tim zijn met zijn gekke combi's. Nu heb ik viscuisine en krieltjes. Voor de kerstdagen heb ik al boerenkool en andijvie ingeslagen.
Dat slapen is inderdaad wel problematisch. Ik vergeet ook altijd de melatoninetabletjes te slikken.
Voor de rest ben ik heel gezond, zelden ziek.
Nee, maar het sluit het ook niet uitquote:Op zondag 21 december 2008 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oi! Dat iets niet een voor de hand liggende combi is betekent niet per se dat het ook ongezond is he!
Ik gebruik zelf ook ovenwanten, maar dat heb ik niet opgeschreven omdat ik dacht dat jullie zouden zeggen dat ovenwanten alleen voor ovenschotels zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ovenwanten vind ik een stuk prettiger dan pannenlappen
Dat is zeker waarquote:Op zondag 21 december 2008 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar het sluit het ook niet uit
I knowquote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is zeker waarMaar dat was mijn punt dan ook niet
Nee, weet ook niet of ik het wel ga doenquote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog aan de Serieous Request Actie gedoneerd?
Maar wel van goede doelenquote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik hou niet van radio.
nope. weet ook niet of ik dat ga doenquote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog aan de Serieous Request Actie gedoneerd?
Mijn naam is haas. Als je fotos wil zien zul je moeten donerenquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Etcetera het volgende:
ik ben best benieuwd hoe die foto's worden, maar ervoor betalen gaat me te ver
nu is het natuurlijk wel zo dat we hier een insider hebben zittenNem?
Voicst begin ik meer te waarderenquote:
Ik ga er vanuit dat ze wel een keer online komenquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Etcetera het volgende:
ik ben best benieuwd hoe die foto's worden, maar ervoor betalen gaat me te ver
nu is het natuurlijk wel zo dat we hier een insider hebben zittenNem?
Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat iemand ze binnen 5 minuten online gooitquote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze wel een keer online komen
Je kan je inschrijven voor naaktfoto's van SHE.quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef MaJo het volgende:
Wat voor foto's? Ik mis weer van alles
Ik voel me wel iets beter trouwens. Denk dat ik morgen wel weer kan werken![]()
* MaJo duikt weg
Ik heb een blikje met Ferrero-Rocherachtige dingen gekregen van het uitzendbureau en ook iets van het bedrijf waarvoor ik werk, maar ik weet niet precies wat dat is. Een of ander soort waardebonquote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
Al mensen kerstpakket binnen eigenlijk?
quote:
* Nembrionic schiet uit z'n slofquote:Ik voel me wel iets beter trouwens. Denk dat ik morgen wel weer kan werken![]()
* MaJo duikt weg
Hier zijn 2 kerstpakketten binnengekomen en het is wel de gebruikelijke troep die ze hebben gekregenquote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
Al mensen kerstpakket binnen eigenlijk?
Ah.. op zich heb ik wel een behoorlijk tof pakket (zeker gezien de envelop die er aan vast zat)quote:Op maandag 22 december 2008 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een blikje met Ferrero-Rocherachtige dingen gekregen van het uitzendbureau en ook iets van het bedrijf waarvoor ik werk, maar ik weet niet precies wat dat is. Een of ander soort waardebon
Kerstpakketten zijn ook vooral voor de lol bedoeld geloof ik... en als je een doosje vreemdgevormde Haust-crackers hebt kan je die gelijk gebruiken voor het vreemde potje zalmprut dat je ook hebt gekregenquote:Op maandag 22 december 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. op zich heb ik wel een behoorlijk tof pakket (zeker gezien de envelop die er aan vast zat)
Maar ik vraag me toch altijd af bij die kerstpakketten...
Waarom altijd van die crackers er in... komop nou zeg
En dan wel iets duurdere/luxere crackers... nouja.. de verpakking dan.
Maargoed.. alles gaat wel weer op komen.
Ja dat is waar. Er is ook een KLB-topic waarin iemand klaagt dat zijn pakket vol zit met Marokkaanse dingen met Marokkaanse vlaggetjes eropquote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kerstpakketten zijn ook vooral voor de lol bedoeld geloof ik... en als je een doosje vreemdgevormde Haust-crackers hebt kan je die gelijk gebruiken voor het vreemde potje zalmprut dat je ook hebt gekregen
Precies... gelukkig kan ik die crackers weer wegspoelen met deze die er ook in zat.quote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kerstpakketten zijn ook vooral voor de lol bedoeld geloof ik... en als je een doosje vreemdgevormde Haust-crackers hebt kan je die gelijk gebruiken voor het vreemde potje zalmprut dat je ook hebt gekregen
Bier wordt duurder in grotere verpakkingen. Raar, maar het is wel zoquote:Op maandag 22 december 2008 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies... gelukkig kan ik die crackers weer wegspoelen met deze die er ook in zat.
Maar het doet me wel pijn dat zo'n super onhandige fles (past niet makkelijk in de koelkast, moet in 1x op eigenlijk) bijna net zo duur is als een krat waar 5x zo veel in zit. Ben ik nu alcoholist ?
Logisch, de fles is vrij duur en gaat de glasbak in ipv hergebruik.quote:Op maandag 22 december 2008 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bier wordt duurder in grotere verpakkingen. Raar, maar het is wel zo. Zo'n mooie grote fles speciaalbier is ook altijd een stuk duurder (ook per liter voor de wijsneuzen) dan de normale flesjes.
Maar als ik het goed begrijp krijgt iedereen die betaald die foto's? Dan zullen ze wel snel online staan jaquote:Op maandag 22 december 2008 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel5
[..]
* Nembrionic schiet uit z'n slof![]()
-edit- overigens is er zo een email onderweg![]()
Dat is anders over 5,5 uurquote:Op maandag 22 december 2008 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt alweer mee, meestal is het iets van over 4 a 5 uur alweer op
Maar doe het dan wel rustig aanquote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp krijgt iedereen die betaald die foto's? Dan zullen ze wel snel online staan ja
ik kijk morgen hoe ik me voelmaar het is mijn tweede dag bij nu dus vind het vrij suf om dan niet te gaan
quote:mail ontvangenik beantwoord later, over een maand of twee
![]()
nu slapen, moet om half zeven weer op
Dat is zo ongeveer de enige ontspanning die ik mezelf nog toestaquote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is het alweer zo laat, heb je trouwens wel ruimte in je drukke schema om te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |