Hier in het Westen heet dat een stoomonderbreking/stroomstoring. Kun je wellicht wat over vinden op Wikipediaquote:Op zondag 21 december 2008 20:55 schreef Etcetera het volgende:
net een hele rare gewaarwording hier: licht gaat even uit en weer aan, pc valt uit en start opnieuw op
m'n ouders beneden hetzelfde, dachten dat ik iets deed
Wellicht dat er bij het overschakelen van de turbines iets niet goed gaat. Dat het nieuwe systeem nog niet voldoende vermogen levert.quote:Op zondag 21 december 2008 21:06 schreef Etcetera het volgende:
raar idden dan wil ik altijd wel weten hoe het komt maar ik zou niet weten hoe ik daarachter kan komen. (en ik ben te lui om er echt achteraan te gaan
)
- onderhoudquote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef Etcetera het volgende:
waarom wordt er dan overgeschakeldis dat standaard?
Klikquote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Iemand ervaring met deze winkel? Wil het geheugen van m'n pc uitbreiden en dit is best goedkoop (in de plaatselijke computerzaak leg ik 30 euro neer voor hetzelfde, maar dan van een merk dat ik niet ken)
Die is 29..Azerty was 27.50quote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier voor 29, hier heb ik goede ervaring mee
http://www.alternate.nl/h(...)027740/?baseId=30683
daar had ik ze wegquote:
Blijft een dure hobby iddquote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
het is helemaal niet goed dat ik op zo'n site zitzit me nu helemaal te verlekkeren bij alle upgrades die ik eigenlijk wel kan gebruiken
Whehehequote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
het is helemaal niet goed dat ik op zo'n site zitzit me nu helemaal te verlekkeren bij alle upgrades die ik eigenlijk wel kan gebruiken
Gisteren een nieuw systeempje in elkaar gezet voor een vriend van me...quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef Etcetera het volgende:
zeg dat zeker. alhoewel ik zag dat ze ook ledjes hebben en ik heb onderin nog een blauw/groen/rode zitten die ik eigenlijk paars wil hebben. of blauw. en dat kost 4 euro
maar dat is het uiterlijjk, eigenlijk ben ik toe aan een nieuw moederbord/processor/videokaart. en dan automatisch ook nieuwe harde schijven want dan ga ik over op sata ipv ide. en daar heb ik nu het geld echt niet voorgelukkig doettie het nog steeds met vrij weinig problemen
Ik denk dat ik de verwarming maar eens omhoog ga gooienquote:
Ik vind het zo wel lekker om in bed te kruipen met een beetje kou.quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de verwarming maar eens omhoog ga gooien
Vanmiddag al warme chocolademelk op dus dat ga ik ook niet meer maken
Ik heb nog nooit gehoord dat overhemd alleen voor vrouwen zou zijn?quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef iamredleader het volgende:hier is het niet koud, eerder warm
Heb net een klein dozijn overhemden gestreken voor mezelf, en 1 voor Nemowauw, wat schattig en klein
![]()
Alvorens nu iemand/iedereen gaat roepen dat overhemden voor jongens zijn: fout, het kan voor allebei.
Alvorens nu iemand/iedereen gaat roepen dat het dan een meisje is:![]()
Ik zeg lekker niks![]()
![]()
Een beetje amateurpsycholoog spelen met je schoonmoeder?quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef Soempie het volgende:
We hebben wel een heel leuk weekend gehad bij de ouders van Wiebel.![]()
2 uur met z'n moeder gesproken wat opgenomen is op video (opdracht voor een vak). Echt wel heel leuk om te doen en het heeft goed uitgepakt.
Uhu.quote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje amateurpsycholoog spelen met je schoonmoeder?
quote:
Dat is coolquote:Op zondag 21 december 2008 22:51 schreef Soempie het volgende:
Het gesprek was goed en wel relaxed. En daarbij kennen we nu elkaar wat beter.![]()
Het voelt sinds dit weekend niet meer of ik daar echt op bezoek ben. Voel me er nu wat meer thuis.
Ik gok een jongen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen we niet een soort pooltje makenzonder inleg/winst ofzo hoor, maar gewoon gokken of het een jongen of een meisje wordt
Denk dat dat wel goed kan zijn voor de relatie tussen mensen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is cool![]()
Eigenlijk zou iedereen zoiets moeten doen
Daarom heb ik dus deze.quote:Op zondag 21 december 2008 20:55 schreef Etcetera het volgende:
net een hele rare gewaarwording hier: licht gaat even uit en weer aan, pc valt uit en start opnieuw op
m'n ouders beneden hetzelfde, dachten dat ik iets deed
Dat is waar. Jij had natuurlijk een mooi excuus, je opdrachtquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk dat dat wel goed kan zijn voor de relatie tussen mensen.![]()
Maargoed, zo'n gesprek begin je weer niet zo gemakkelijk uit het niks.Heb in elk geval wel veel geleerd over gespreksvaardigheden wat ik natuurlijk in elk gesprek kan gebruiken.
Ik heb nu ook geen UPS maar op kantoor wel gehad en dat was me daar toch verdomde fijnquote:Op zondag 21 december 2008 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus deze.
Allicht wat overdreven voor thuis.. maar is al wel 2x van pas gekomen.
Handig inderdaad. Bij ons is de UPS ook al verschillende keren van pas gekomen. Vooral omdat de bovenbuurvrouw denkt dat ze weet ik niet wat kan aanzetten, waardoor af en toe de stroom eruit knalt.quote:Op zondag 21 december 2008 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus deze.
Allicht wat overdreven voor thuis.. maar is al wel 2x van pas gekomen.
zo iemand noemen we een mutsquote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Handig inderdaad. Bij ons is de UPS ook al verschillende keren van pas gekomen. Vooral omdat de bovenbuurvrouw denkt dat ze weet ik niet wat kan aanzetten, waardoor af en toe de stroom eruit knalt.
Een ontwikkelingsanamnese van het zusje van Sven.quote:
Wij gebruiken hier iets andere bewoordingen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo iemand noemen we een muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |