It Bernlef Ide? Ik ken iemand die daar lid is, hij heet Jasperquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen
GIsteren concert gehad en daarna feestje in de Friese studentenvereniging hier![]()
Ik dacht: ik doe één lekker drankje en ga daarna over op cola, maar ik kreeg een berinneburg van de barman (want ze hadden geen Jägermeister) en dat spul is lekker!Dus toen werden het er iets meer.....
Hopen dat ik straks ook nog een beetje kan zingen....
Beidenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:45 schreef Etcetera het volgende:
het niet worden aangenomen of het openen van het topic of het willen werken bij MacD
Ik heb er nog nooit gewerkt en ik kan je dat ook vertellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb er zelf ongeveer een jaar in het weekend gewerkt, kan je vertellen dat je niet bijster intelligent hoeft te zijn om daar te werken....
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Nesle het volgende:
heee
ik ben toegelaten tot de hotelschool!
de brief lag vanochtend al op de mat!
ik ben zo blij!
Gefeliciteerd Nes!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Nesle het volgende:
heee
ik ben zo blij!
Gruwelijk he? Kunnen ze gelijk die SNS-muts meenemen dan? Wat een afschuwelijke stemmen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand die nare Mona-Limburger van tv halen?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef Nesle het volgende:
heee
ik ben zo blij!
Ik ook, maar dan zonder verven. En het is warme regen. En ik ga shampoo gebruikenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nog even de regen trotseren en verven
Mooi zoquote:
Ik had het dus al eerder deze week binnen, maar nu kwam er *vandaag* een 'finaal rekeningoverzicht' bij de post.quote:
Waarom download je het dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Etcetera het volgende:
ik kan een film gaan downloaden die me wel geinig lijkt. Maar Paris Hilton speelt mee, dat staat me dan weer niet echt aan
Deze was serieus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat nou een serieuze post, een vermoeide ik-moet-eigenlijk-slapen-post of een onzin post
nee dat heb ik juist niet gedaan, twijfel nog een beetjequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom download je het dan?
Overigens lijkt iedereen in het echte AKQ-topic op vakantie. Ik kan wel vragen gaan stellen, maar dan bevestig ik mijn status des te meer.
ah okquote:
En het moet ook een XP Pro zijn in verband met mijn werkzaamheden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee dat heb ik juist niet gedaan, twijfel nog een beetjeheb ondertussen wel ER seizoen 1 tot en met 11 ontdekt
[..]
ah ok
80Gb geheugen kan niet80Gb harde schijf wel
Dat klinkt zeer prettigquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:22 schreef iamredleader het volgende:'avond
Panne(n)koeken voor zometeen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nog even de regen trotseren en verven
Zat hij niet in Afghanistan ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ola, C4, tijdje niet gezienalles wel?
voorlopig nog niet, even kijken hoe het gaat met reizen... op zich is het goed te doen namelijk: 50 minuten met de trein en dan nog 5 met de bus...quote:
volgens mij welquote:
oh dat is wel te doen inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
voorlopig nog niet, even kijken hoe het gaat met reizen... op zich is het goed te doen namelijk: 50 minuten met de trein en dan nog 5 met de bus...
Nog lang nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en, is het schilderwerk inmiddels af?
Eer je daar klaar mee bent ben je ook total lossquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb juist besloten thuis te blijven. Werd uitgenodigd om naar Den Haag te gaan maar ik ben eigenlijk een beetje te gaar. Dus nu ga ik dit topic maar volspammen
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eer je daar klaar mee bent ben je ook total loss
quote:A recent run-in with a porcupine left this South Haven, Kansas pooch with a beard of quills. Boady, a jack russell terrier, got stuck with about 1,000 quills and spent 6 hours (and $400) at the vet for treatment. Owner Kayley Lathers, 12, said despite the ordeal, Boady is going to be all right.
Mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Geweldige serie fotos. Overzichtje van 2008: http://www.boston.com/big(...)n_photographs_p.html
Helaas, ik heb Vista. En ik verkoop 'm ook niet, soms heb ik de pc echt nodig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:21 schreef Ofyles2 het volgende:
En het moet ook een XP Pro zijn in verband met mijn werkzaamheden.
Ja. Hele kleine sluiter en dan een tijdje open laten staan. Kun je alleen niet in de stad doen bijvoorbeeld. Teveel omgevingslicht. Je moet ook je autofocus uitzettenquote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb zelf ook zo'n foto als nummer 11 op mijn nieuwe kalender. (Ik twijfelde of ik die ook voor jou zou kopen, maar je hebt een andere gekregen.) Weet jij hoe dat gedaan wordt? Zou de camera nou de hele nacht op 'bulb' hebben gestaan, omdat je draaiing van de aarde ziet?
Meestal werkt dat wel heel goedquote:Op zondag 21 december 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens ook total loss, de hoofdpijn trekt nu net een beetje weg. Heb gewoon zin om een potje te huilen, maar ik ben er te moe voor.![]()
Oeh, hier staat ook een vers kistje.quote:Morgen weer een drukke dag, en dan maar proberen na het werken even héééééél hard relaxen zodat ik er maandag weer tegenaan kan.
Gelukkig heb ik wel weer een voorraadje mandarijnen voor de (minimale) vitamientjes.
open er een topic overquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef Nembrionic het volgende:
Probleem: mensen die niet kunnen verven waardoor je het overnieuw moet doen
Klacht: TS die een gegeven paard in de bek kijkt
* TM is net wakker en heeft ontbeten, zou de hele middag mee gaan doen aan kroegspelletjes, maar is daar nog te ziek voorquote:Op zondag 21 december 2008 11:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of iedereen ligt nog te maffen of is al de stad in om kerstcadeautjes te kopen
Optie 2 is aantrekkelijker, maar ik heb al voor 1 gekozen en afbericht gegeven. Wat niet wil zeggen dat ik uiteindelijk alsnog in de kroeg belandquote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's mooi klote. Het duurt al even is het niet?
Dan toch maaar uitzieken en niet naar de kroeg (alhoewel optie 2 altijd aantrekkelijker is)
Het is dat ik niet aan (neppe) KLB-topics doe, anders had ik wel een mooi idee voor een topic.quote:
Oh?quote:Op zondag 21 december 2008 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is dat ik niet aan (neppe) KLB-topics doe, anders had ik wel een mooi idee voor een topic.
Ik zou een topic openen waarin ik zeg dat ik een vriend heb geholpen met verven, daarvoor twee keer door de stromende regen moest fietsen en de hele dag bezig was. En dat ik vervolgens op Fok lees dat die vriend zit te klagen dat ik niet goed verf en zeg iets met een gegeven paard in de bek kijken....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |