abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64165191
Nu nog even msn erop zetten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_64165687

Ik ga komende week helemaal kapot, denk ik. Geen weekend, en daarna keihard blokken. En maar hopen dat ik niet ook nog ziek word.
pi_64165864
Kun je geen ontspanning inplannen? Of in elk geval genoeg slaap.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage vrijdag 19 december 2008 @ 23:04:49 #29
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64165983
ik ga na de Bourne Identity nu verder met de Bourne Supremacy
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_64166245
had je ze nog niet gezien?
  Redactie Frontpage vrijdag 19 december 2008 @ 23:14:40 #31
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64166381
nope Identity was en Supremacy begint in elk geval dus ik vermaak me wel
With four other people
And aliens
pi_64166554
Dat wordt een latertje voor jou.

Ik ga zo naar bed. Heb de gesprekken voor dit weekend nog niet echt voorbereid, dus ik moet vroeg op om dat alsnog te doen.
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:20:37 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_64166616
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:19 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Hoezo, ben je niet thuis dan?
Bedankt voor het aanbod, maar dan kan ik er waarschijnljik niets meer mee. Of mijn broer moet nog willen gaan
Ik vertrek morgenochtend om 7.00 uur naar het Zwarte Woud in Duitsland voor een weekje, dus een bezoekje aan dat restaurant ga ik dit jaar niet meer redden.

Mochten jullie je vervelen de komende week, kijk dan hier eens naar:
http://www.fabchannel.com/nl/memphis_maniacs_concert/2008-12-07

En daarmee sluit ik voor vandaag af en wens ik jullie allen alvast prettige kerstdagen.
Tot over een week...
  Redactie Frontpage vrijdag 19 december 2008 @ 23:22:18 #34
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64166680
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:18 schreef Soempie het volgende:
Dat wordt een latertje voor jou.

Ik ga zo naar bed. Heb de gesprekken voor dit weekend nog niet echt voorbereid, dus ik moet vroeg op om dat alsnog te doen.
ik zit toch op een Lan, who cares
slaap lekker en alvast succes met je gespreken

veel plezier in Duitsland MM
With four other people
And aliens
pi_64166725
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Soempie het volgende:
Kun je geen ontspanning inplannen? Of in elk geval genoeg slaap.
Misschien één van de twee kerstdagen als ik genoeg heb doorgewerkt. Maar ik ben bang dat ik daarna niks meer doe als ik eenmaal ontspannen ben. Dus ik kan beter gewoon aan één stuk doorgaan tot 30 december. ( )
Ik ga zeker proberen genoeg te slapen. Na een hele dag in de bieb zitten zonder frisse lucht ben ik 's avonds vast wel moe genoeg om een beetje op tijd naar bed te gaan. En ik ga toch maar wat fruit kopen, nu met die epidemie moet ik me goed beschermen.
Zijn de mandarijntjes nog een beetje goed?
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:14 schreef Etcetera het volgende:
nope Identity was en Supremacy begint in elk geval dus ik vermaak me wel
Identity heb ik nu al drie keer gezien en ik blijf het een geweldige film vinden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 december 2008 @ 23:28:46 #36
39237 crew  H_T
2733
pi_64166960
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_64167002
In de mandarijntjes die ik had zaten vooral veel pitten.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 december 2008 @ 23:30:17 #38
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64167024
ik ook een paar met pitten laatst
With four other people
And aliens
pi_64167100
Maar waar hadden jullie de mandarijntjes vandaan?
Toevallig Aldi?
(Etcie, ik heb vandaag boodschappen gedaan bij de Aldi! Boerenkool en andijvie. )
pi_64167157
Super de Boer of de AH.
pi_64167328
Na deze week een tripje naar New York te hebben geboekt... nu ook examenreis geboekt 12 dagen Turkije met nog 8 andere meiden
Dure week
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Moderator vrijdag 19 december 2008 @ 23:39:58 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64167398
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:41 schreef Soempie het volgende:
't Is nog een beetje wennen.

Maarre dit is dus m'n kerstcadeautje van Sven.
Waarom gaat niemand hierop in heb je een laptop gekregen? Vertel

ik heb ontzettend last van oorpijn hoop niet dat ik mijn jaarlijkse oorontsteking alsnog krijg heb volgens mij ook weer verhoging
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_64167410
Gaaf Nes!
pi_64167493
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik heb ontzettend last van oorpijn hoop niet dat ik mijn jaarlijkse oorontsteking alsnog krijg heb volgens mij ook weer verhoging
Als er iets is wat ik ontzettend haat is het wel oorpijn, allemachtig wat doet dat toch zeer! Meteen beginnen met druppelen!
pi_64167531
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:40 schreef Soempie het volgende:
Gaaf Nes!
Zeker heb er ook echt superveel zin in... alleen nog ff die examens maken!
Alhoewel.. NY duurt nog maar 2 maandjes
pi_64167585
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is wel enorm balen zo aan het begin van de vakantie.

En ja, die laptop... Sven had er een voor z'n zusje besteld en toen hij hem in huis had vond ik het ook wel wat. Ik wilde eerder helemaal geen laptop, omdat ik niet zag waarom ik zo'n ding mee zou slepen. Alleen zo'n kleintje als z'n zusje nu heeft leek me toch wel heel handig. Helemaal omdat vaak de computers bezet zijn op de universiteit en ik vaak in de trein niks zit te doen.

Dus Sven wilde me eerder al overhalen, maar dan zei ik dat ik het echt niet nodig vond. Nu twijfelde ik een beetje en vervolgens heeft hij er een voor me gekocht.
pi_64167636
En nu ga ik richting bed.

Wyccie, rustig aan en MaJo, beterschap.
pi_64167664
Ik wil geen laptop. Het is juist fijn dat ik in de bieb kan studeren zonder dat ik even ter ontspanning ga internetten om er vervolgens niet meer vandaan te komen. Ik denk er af en toe zelfs nog aan om deze pc het raam uit te gooien.
pi_64167799
Als ik rustig wil studeren neem ik hem gewoon niet mee. Helaas moet ik juist veel achter de computer doen voor m'n studie, dan is het wel heel irritant als er geen pc vrij is. Dit is dan wel zo fijn. Ook een stuk sneller dan de computers op de universiteit en nu heb ik ook msn, zodat ik kan overleggen met mensen uit'm'n werkgroep.

Genoeg voordelen wat mij betreft.

Oja
pi_64167848
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Ik wil geen laptop. Het is juist fijn dat ik in de bieb kan studeren zonder dat ik even ter ontspanning ga internetten om er vervolgens niet meer vandaan te komen. Ik denk er af en toe zelfs nog aan om deze pc het raam uit te gooien.
Geef het tegen die tijd even door, dan zorg ik dat ik voor je raam sta.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')