Ik vertrek morgenochtend om 7.00 uur naar het Zwarte Woud in Duitsland voor een weekje, dus een bezoekje aan dat restaurant ga ik dit jaar niet meer redden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo, ben je niet thuis dan?
Bedankt voor het aanbod, maar dan kan ik er waarschijnljik niets meer mee. Of mijn broer moet nog willen gaan
ik zit toch op een Lan, who caresquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:18 schreef Soempie het volgende:
Dat wordt een latertje voor jou.
Ik ga zo naar bed. Heb de gesprekken voor dit weekend nog niet echt voorbereid, dus ik moet vroeg op om dat alsnog te doen.
Misschien één van de twee kerstdagen als ik genoeg heb doorgewerkt. Maar ik ben bang dat ik daarna niks meer doe als ik eenmaal ontspannen ben. Dus ik kan beter gewoon aan één stuk doorgaan tot 30 december. (quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Soempie het volgende:
Kun je geen ontspanning inplannen? Of in elk geval genoeg slaap.
Identity heb ik nu al drie keer gezien en ik blijf het een geweldige film vinden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:14 schreef Etcetera het volgende:
nopeIdentity was
en Supremacy begint in elk geval
![]()
dus ik vermaak me wel
Waarom gaat niemand hierop inquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:41 schreef Soempie het volgende:
't Is nog een beetje wennen.
Maarre dit is dus m'n kerstcadeautje van Sven.
Als er iets is wat ik ontzettend haat is het wel oorpijn, allemachtig wat doet dat toch zeer! Meteen beginnen met druppelen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom gaat niemand hierop inheb je een laptop gekregen? Vertel
ik heb ontzettend last van oorpijnhoop niet dat ik mijn jaarlijkse oorontsteking alsnog krijg
heb volgens mij ook weer verhoging
Zekerquote:
Dat is wel enorm balen zo aan het begin van de vakantie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom gaat niemand hierop inheb je een laptop gekregen? Vertel
ik heb ontzettend last van oorpijnhoop niet dat ik mijn jaarlijkse oorontsteking alsnog krijg
heb volgens mij ook weer verhoging
Geef het tegen die tijd even door, dan zorg ik dat ik voor je raam sta.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Ik wil geen laptop. Het is juist fijn dat ik in de bieb kan studeren zonder dat ik even ter ontspanning ga internetten om er vervolgens niet meer vandaan te komen. Ik denk er af en toe zelfs nog aan om deze pc het raam uit te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |